Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Heinäkuussa.
Millaisia asioita teet silloin, kun haluat olla ihan yksin omassa rauhassasi?
Millaisia asioita teet silloin, kun haluat olla ihan yksin omassa rauhassasi?
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Pääasiassa luen ja kirjoitan tai kuuntelen kielikasetteja ym. Myös musiikin kuuntelua, koska siihenkään ei voi rauhassa keskittyä, jos on muita läsnä.
Ps. NättiJussi: saat sitä yv:tä heti kun ehdin laittamaan
Kuinka paljon on paljon?
Ps. NättiJussi: saat sitä yv:tä heti kun ehdin laittamaan
Kuinka paljon on paljon?
Gods made heavy metal.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Niin paljo, että varmaan riittää.
Mites korkeelle delfiinit voi hypätä?
Mites korkeelle delfiinit voi hypätä?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Hyppääväthän nuo korkealle, käskystä tai ilman käskyä... Arvostan kyseisiä nisäkkäitä.
Kuinka vahvasti tunnet myötätuntoa seuratessasi median kautta maailmalla tapahtuvia tragedioita/luonnonmullistuksia/terrori-iskuja/muita vastaavia? Ja miten se ilmenee? Oletko kovis vai herkkyli? Itketkö ihmisten kohtaloa, tunnetko etäisesti myötätuntoa, oletko täysin välinpitämätön?
Kuinka vahvasti tunnet myötätuntoa seuratessasi median kautta maailmalla tapahtuvia tragedioita/luonnonmullistuksia/terrori-iskuja/muita vastaavia? Ja miten se ilmenee? Oletko kovis vai herkkyli? Itketkö ihmisten kohtaloa, tunnetko etäisesti myötätuntoa, oletko täysin välinpitämätön?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Joskus menee viikkoja, toisinaan kuukausia itkiessä maailman pahuutta. Olen silti kovis, mutta täytän keräyslippaita, oikeesti.
Tunteeko stalkkeri myötätuntoa, jos stalkattavalle tapahtuu jotain stalkattaessa, vain onko se vain elämää? (uus sarja ens viikollla)
Tunteeko stalkkeri myötätuntoa, jos stalkattavalle tapahtuu jotain stalkattaessa, vain onko se vain elämää? (uus sarja ens viikollla)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Se voi olla että tuntee myötätuntoa, jos stalkkeri stalkkaa talkkaria, talkkari liukastuu stalkkerin stalkatessa ja katkaisee jalkansa. Kyllä, se on vain elämää ilman elämää.gravedigger kirjoitti:Tunteeko stalkkeri myötätuntoa, jos stalkattavalle tapahtuu jotain stalkattaessa, vain onko se vain elämää? (uus sarja ens viikollla)
Mikä on liian vähän?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kylli-Täti Banaanin tuomio, sikspäkki saunaillassa, hetki rakkaan kanssa rantasaunan terassilla...
Oisko tilausta Alkon joulukalenterille?
Oisko tilausta Alkon joulukalenterille?
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Joo, mulla on ihan oma alkoholipitoinen joulukalenteri, se kestää läpi vuoden.
Miten pidät kuntoasi kondiksessa?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Tarkkailen oloani mikä on hyväksi ja toimin sen mukaan. Yleensä päätän vuodeksi kerrallaan että kokeilen jotain uutta juttua vaikkei paljon huvittaisikaan ja katson vasta sitten onko ollut vaikutuksia.kakkosurpo kirjoitti:Joo, mulla on ihan oma alkoholipitoinen joulukalenteri, se kestää läpi vuoden.
Onko elämässäsi saippuasarjan aineksia ja jos niin mitä?
Ei. Muistuttaa lähinnä kauhutarinaa...TiiaStiina kirjoitti: Tarkkailen oloani mikä on hyväksi ja toimin sen mukaan. Yleensä päätän vuodeksi kerrallaan että kokeilen jotain uutta juttua vaikkei paljon huvittaisikaan ja katson vasta sitten onko ollut vaikutuksia.
Onko elämässäsi saippuasarjan aineksia ja jos niin mitä?
Kuinka Talvivaaran kriisi pitäisi hoitaa?
Kenraali George S. Patton sen tiivisti hyvin: "Russians are drunks with no regard for human life" . Itä-Ukrainan tapahtumat sen taas todistavat.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Voisi lainata rajan takanta pienen söpön ydinpommin ja poksauttaa sen kaivoksen yläpuolella, tulisi sakka-allaskin kerralla riitävän isoksi.Paze kirjoitti:Kuinka Talvivaaran kriisi pitäisi hoitaa?
Kuka aloittaa ensimmäisen ydinsodan, ja miksi?
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Pohjois-Korea tietysti. Uhoamista esiintyy jo nyt, mutta jossakin vaiheessa sekopäät aloittavat tositoimet.
Yleissivistävä kysymys. Mitä muita diktatuurimaita maailmasta löytyy Pohjois-Korean lisäksi?
Yleissivistävä kysymys. Mitä muita diktatuurimaita maailmasta löytyy Pohjois-Korean lisäksi?
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Päiväntasaajan Guinea.
Onko Vesa-Matti Loiri yliarvostettu laulajana?
Onko Vesa-Matti Loiri yliarvostettu laulajana?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
En ainakaan itse tykkää yhtään tyypin lurituksista. Eli on jos yhden henkilön otanta on riittävä.Destiny kirjoitti:Onko Vesa-Matti Loiri yliarvostettu laulajana?
Otetaanpa palstan juttuihn liittyvä kysymys.
Joko tai vastaus, kiitos.
Onko poliisi oikeasti niin ihku kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää?
Vai onko poliisi niin mätä mitä heidän teot antaa ymmärtää?
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
En luota minkään ammattikunnan edustajiin pelkästään siksi että edustaa jotain.
Voiko henkilö olla luotettava ammattinsa edustaja, jos muuten ei ole luotettava?
Voiko henkilö olla luotettava ammattinsa edustaja, jos muuten ei ole luotettava?