Mieltä askarruttavia kysymyksiä
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Re: Mieltä askarruttavia kysymyksiä
Voi kuule, Lumienkeli. Minä olen takunnut näitten uniongelmien kanssa jo kymmeniä vuosia ja niitä kemiallisia apuneuvoja on jo yllin kyllin. Ne vaan tahtoo muutaman vuoden käytön jälkeen käydä tehottomiksi ja sitten pitää vaihtaa lääkkeitä tai hankkia uusia. Joskus yli 7 vuotta sitten aloin käytttämään Mirtatzapinia ja aluksi se oli tosi tehokasta. Enää ei väsytä tippakaan, joten sen tilalle pitää saada joku muu tuote. Imovania mulla kyllä nyt on ja se on tehokasta, mutta on kielletty käyttämästä säännöllisesti ja kehotettiin menemään vastaanotolle asian johdosta. Varasin jo ajan, saa nähdä mitä nyt sitten tapahtuu. Unirytmi mulla on omituinen, joskus nukun normaalisti ja joskus käy niin, että on valvottava se 20 tuntia ennen kuin alkaa väsy tulla. Sitten nukun 10 - 12 tuntia, mutta tilanne korjautuu aika pian. Seuraavana yönä nukun jo ihan normaalisti. Tuo 24 tunnin vuorokausi on liian lyhyt, siihen ei 30-32 tuntia mahdu..
Gods made heavy metal.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Nonnih, menin sitten "ammattilaista" ohjeistamaan
Mullakin vaihdettiin mirtatsapiini sellaiseen, joka auttaa nukkumaan koko yön kun tuon kanssa aloin "tipahtamisen" jälkeen heräillä aamuyöstä. Nyt yritän napata apua vain silloin, kun on ns. pakko saada nukuttua ja tai jos ei tahdo millään onnistua.
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
Pyydä lääkäriltä Ketipinoria, se toimii hyvin 
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Mulla ei uniongelmia ole mutta olen vierestä seurnnut kaverin kamppailua asian kanssa. Sille apu löytyi melatoniinista. Se on nykyään reseptivapaata tietyin ehdoin mutta suosittelen et mene juttelemaan lääkärille asiasta kuitenkin.Dr Bergmeister kirjoitti:Miksi unen päästä kiinni saaminen voi joskus kestää liian kauan? Kun vihdoinkin nukahtaa, jää yöunet liian lyhyiksi kun pitää aikasin kumminkin nousta silloin, kun pitää lähteä asioille tms. ? Sitten on koko päivä pilalla, kun kotiin palattuaan on mentävä päiväunille ja siihen menee tuntikausia.
Ja kaverin kokemusten pohjalta sanon et älä syö sitä nonstop, vaan pidä välipäiviä. Tuntuu menettävän tehonsa muuten.
Everything in the world is either a potato or not a potato