Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Eikös kukaan nauti mun seurasta?? Tulkaa kattoo tänne kuin jääpalat sulaa...
The Kinks - Tired of Waiting
The Kinks - Tired of Waiting
Onks siel tai tääl joku aikuinen paikalla nytte?... koska:
Grease - You're the one that I want
Grease - You're the one that I want
Oottakaa ja älkääkä yrittäkö lopettaa mua just nyt, kun mulla on hirveä puheripuli... Mä voisin joutessani kertto vaikka jotain tuntomerkkejä itsestäni. Ensinnäkin mull on valkoset punaraidalliset trikoot ja mä oon... Totatotta... tukeva.
Queen - Don't Stop Me Now
Queen - Don't Stop Me Now
Mä en jaksa enää, en. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti noi youtuben mainokset tyyliin "tuntuuko että syyläsi saa kohtuutonta huomiota"...
Anyway, mä jään yhä tänne Prisoniin ja yritän rauhoittua. Tää ainakin saa mun silmät kyyneliin:
Andrea Bocelli - Nessun Dorma
Anyway, mä jään yhä tänne Prisoniin ja yritän rauhoittua. Tää ainakin saa mun silmät kyyneliin:
Andrea Bocelli - Nessun Dorma
Mä melkein nukun täällä... Täytyy kai soittaa joku hakemaan mut kärryllä... Ja jos ketään ei näy eikä kuulu, niin kattelenpa vaan itteeni peilistä, niin ainakin joku näkyy...
No, hei, nyt tuli vihdoin noutaja! Tää yks biisi enää vaan, niin sitten se on menoa:
Jorma Kääriäinen & Agents - Antaudun
Jorma Kääriäinen & Agents - Antaudun
-
Lumienkeli
- Martin Beck
No aivan vääränä päivänä sä täällä yksin höpöttelet! Tasurikierros mun piikkiin koska uskon, että olosi on oikein noheva nyt 
^Onko tarjous vielä voimassa?? Tänään vasta selviydyin tänne takaisin, kun päätä on särkenyt ja niskat jumissa. Tunnin ehtinen olla ja nauttia yhdet ennen kuin...
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Kestotarjous
Taidanpa itsekin tänään nauttia pari olutta kun kuulemma jotain jääkiekkoa tai muuta palloilulajia telkkarista aikovat näyttää.
Jumankekka, tauti on vihdoin selätetty! Sen kunniaksi tarjoan jo ennakkoon kierroksen kaikille, itse osallistun karkeloihin vasta velvollisuudet suoritettuani eli iltakasin kanttiin...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Mie raahaudun tänne naksupussin kanssa... Ja imuskan terveyden kunniaksi kumotaan toki malja, kun ei kerran itte tartte kuvetta kaivaa, kiitostavaan!
Pannaas vanha C-kasetti pyöriin:
Mariska Veres - Take me high
Pannaas vanha C-kasetti pyöriin:
Mariska Veres - Take me high
Vähän ikkunaa auki, jotta saatais nääkin surinat peitettyä:
Nirvana - Love Buzz
Nirvana - Love Buzz
Hienoa Veristi! Nyt tässä pääsee itsekin sihauttamaan auki vaan pulmahan tässä heti tuli... olut, sidu vai sittenkin valkkaria. Hmmm... Sidu!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Hello ladies, I´m in! Iso lasi punkkua mulle, ja muille kierros myös!
Jotain ysäridiscoa soimaan, kiitos. Cin-Cin!
Jotain ysäridiscoa soimaan, kiitos. Cin-Cin!
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Sori, mullei nyt oo mukana mitään 90-luvulta, mutta kelpaisko jotain vuosikymmen vanhempaa...? Mä voin samalla ennustaa kristallipallosta:
Ari Vaahtera - Haaveet
Ari Vaahtera - Haaveet