Juu ei ollut videokamerakuvaa tapahtumasta. Oli kuitenkin kasapäin aihetodisteita. Edelleenkin häkenauha on vahva todiste syyllisyyden puolesta (kuten oli hovissa ja käräjilla aiemminkin), taustalta ei vaan kuulu sitä, mitä pitäisi, jos avoimessa tilassa kahdeksan metrin päässä puhelimesta mäiskitään ihmistä hengiltä.Evil Lindros kirjoitti:No kun ei nimen omaan tullut uusia todisteita. Minä odotin niitä. Odotin jotain kouriintuntuvaa ja kunnon paljastusta, joka antaisi sen paljon puhutun motiivin, mutta motiiviksi annetaankin joku myymälävarkaus eikä mitään kunnon todistetta ilmeisesti edes ole, että tämä väite olisi totta, koska mihin se raja sitten vedetään, mihin uskotaan. Lapset kertoivat myös uhrausmenoista ja eläinuhreista, mutta missä kaikki raadot ovat? Mitään konkreettista ei ole tuotu oikeuteen. Sen sijaan on kasa hurjia väitteitä äitiä ja tytärtä kohtaan. Minä uskoisin ne, jos niitä olisi todisteita. Tuntuu, että tämän jutun yhteydessä ihmiset ovat tulleet hulluiksi, kun uskotaan ihan mitä vaan. Minä uskon ihmisistä äärimmäisen pahaa sitten, kun minulle näytetään se toteen. Ennen sitä se on vain hurja juttu ja ihmiset osaavat sellaisia kertoa ilman, että ne ovat totta.
Ikkunasta poistumisen seurauksena tulleet hanskanjäljet olivat mahdottomassa paikassa terävän lasin takana. Yhdellä jalalla konkkaava huppumies ei vakuuta. Dna todisteena ulkopuolisesta on mennyttä kauraa. Alkututkinnassa keskityttiin liikaa ulkopuoliseen ja peruselementeillä eristä, eristä ja eristä heitettiin vesilintua.
Miksi lapset päästettiin tapaamaan äitiään ennen kuulemisia? Tai lasten kohdalla kuulemista, koska ainoastaan yhtä lapsista kuultiin. Minua häiritsee myös se, että Auerin sairasvuoteen vieressä on puhelin, joka soi kuulemisen aikana . Veli soittaa ja häntä kehoitetaan soittamaan uudestaan myöhemmin. ("Auerin puhelimessa ylikostaapeli xxxx".)Toivottavasti puhelin oli jossain täpissä.
Lapset kertovat äitinsä väkivaltaisuudesta ja riidoista avioliitossa. Siinä sitä motiivia. Mutta jos on päättänyt, että lapset valehtelevat, niin samahan se on, mitä kertovat. Jotkut pitävät näitä lasten kertomuksia ihan tarpeeksi luotettavina (esim. lsh- käräjien ja hovin tuomarit) ja kohtahan tuota nähdään, mitä mieltä murhakäräjillä ollaan asioista.