Ville Suomalaisen murha, Ylistaro 09/2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
rebeQ
Aloitteleva Besserwisser

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja rebeQ »

LAWoman kirjoitti:Eiköhän se Dani ole ollut helppo houkutella mukaan juttuun. Danin mielestä tollanen on varmaan siisteintä mitä on koskaan tehnyt. Jos sisko on sisko kuten väittää olevansa niin toi esiin hyvin loogisen pointin motiiviin eli Villellä olisi varmasti ollut jotain sanottavaa, jonka perusteella Häkillä ei olisi ollut asiaa lastensa lähelle enää. Ville on varmasti tehnyt tuon täysin perhettään suojellakseen. Se sen sijaan miten Häkki asian ratkaisi kertoo jo siitä, että Ville oli kaverista täysin oikeassa.

rebeQ, kerrohan toki lisää veljestäsi, taisi olla Häkin vietävissä vai olenko ihan eksyksissä tästä asiasta?

noh mitäs sanoisin,aivan oikias oot dannun elämäst NS,lähti isä menemään ja dannulla ei ollu ketään mies hahmoo noh,yht äkkiä jari ilmestyi ja otti isän röölin ja dannu rakasti/rakastaa isäänsä.ja sit tuli jari ja otti "isän" röölin ja dannuhan teki isän eteen kaiken et ois tyytyväinen ja tykkäs isist todella paljon..noh tästä osaat varmaan päätellä jotain?..jari otti isän rookin ja alkoi manipuloimaan dannua n.vuos sitte villen murhaamiseen,ja kun itse otin yhteyttä jarin vanhaan kaveriin joka pyöri jarinkaa n.yli vuos sitten niin hän kertoi mulle et jari oli kysyny häneltä et tappaisko hän sen..veljeni on muuten ihan hyvätyyppi,tykkäs hevosista..oli ny töis hevostallilla,koulut sitä ei kiinnosta yhtään,ihan normii "teinille" ja dannu on ollu sen takii pien luokas,kun ei oppinu suomee yhtä helposti kun minä,et ei se vaan oppinu suomee niin helposti kuin minäja pienluokas opettajalla on enemmän aikaa oppilaalle....mitäs muuta haluut tietää dannust? :)
rebeQ
Aloitteleva Besserwisser

[quote="irmuska"]URSA tulee väkisinkin. Villen äiti ei kenties ole ihan yksin kyennyt pienempiä lapsia suojelemaan Häkiltä, onko pystynyt suojelemaan itseäänkään, tuskin. Ville on varmastikin ollut äidilleen se turva kun äiti on tehnyt eroa Häkistä.

Ilmeisesti Ville on jopa onnistunut suojelussa aika hyvin, Häkiltä on loppunut sanat kesken (kuten helposti käy niille jotka eivät osaa ajatella asioita kuin yksisilmäisesti ja räyhäten :roll: ) joka taas on saanut Häkin vielä enemmän raivon valtoihin ja räyhälinjalle.

NIIN siis sossuthan sanoi villen äidille et sen pitää valita lapset tai jarin..niin villen äiti toimitti mulle silloin kun kerroin et jari saa syytteen törkeästä petoksesta..nii et on jarillaki rikostaustaa..
eli voishan asiaa ajatella esim näin "ville sai jarille avioeron aikaan jauhaamalla kaikenlaista sossuille jarista ja sossut sanonu jarin vaimolle JOMPI KUMPI"...

" Ville on varmastikin ollut äidilleen se turva kun äiti on tehnyt eroa Häkistä."
MIKSI VILLEN MURHAA SUUNNITELTIIN JO ENNEN ERO PISTETTÄ????:o
rebeQ
Aloitteleva Besserwisser

ATLANTA
sanoit et et usko et oon rebe dannun sisko,noh ei se mun elämä kaada:D..oon dannun sisko ja rikostutkija vain sanoi että mä en saa olla dannu ja jarinkaa tekemises ennen ku käräjät on ohi sillä olen todistaja,missääsn vaiheessa mulle ei ole sanottu että en saa sanoa mitä tiiän ja näin :)..mut usko mitä uskot :)
poepporoo
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

No, jos häkki olisi ollut niin "perhe keskeinen ja rakastava ihminen", tuskin hän olisi kyennyt moiseen..olisi nyt saatana edes suunnitellut ja onnistunut typerys paremmin ja olisi ollut jäämättä kiinni!!!!!!!! Jos asia ja missio oli nyt niin saakelin tärkeä!!
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
rebeQ
Aloitteleva Besserwisser

ajanpatina kirjoitti:Tutkistelin eilen illalla facebookissa kummankin murhaajan sivuja ja kommentteja, sekä siellä esiintyvien muidenkin kirjoituksia ja tänään päivällä kerkisin pikaisesti etsiin kuvia itse uhrista tämän muistosivuilta ja etenkin yhden tyttöystävän kuvastosta. Moni asia laittoi miettimään ja pohtimaan, miksi kaksi murhanhimoista ihmishirviöö kohtasikaan toisensa ja miksi näin kävi kuin kävi!? Poliisikaan ei saa tästä puhtaita papereita millään, mutta eivätpä ne syytettyjen penkeille joudu, kun suomen lait on, mitä ovatkin. :?

Suomen lakihan on oikeastaan vitsikirja. Siinä laki ja käsite oikeus enään harvemmin kohtaavat toisensa, käsitteen "oikeus" jäädessä vitsiksi. Tapahtuessa lain täyttymyksen, se ei suinkaan tarkoita, että olisi tapahtunut oikeus. :roll:
Suomen Laki nimistä kirjaa voi hyvällä syyllä sanoa satukirjaksi, koska siinä oikeus-käsite on satua. Sitä voidaan verrata "Tuhannen ja yhden yön" satuihin, joskin niillä on kaksi oleellista eroa. "Tuhannen ja yhden yön saduissa" oikeus toteutuu paremmin, mitä Suomen Laissa, mutta Suomen Lakia meillä sovelletaan tässä maassa. :twisted:
Tämä kritiikki Suomen Laista tähän alkuun... :mrgreen:

Vanhempi murhamies Jari Häkki lienee bongannut uhrin Villen äidin, ehkä 4-5 vuotta sitten. Päätellen lapsista, jotka hän kerkisi siementää perheeseen parikin kipaletta. Se ei ole tiedossamme, miten hyvin alkuaikoina tulivat toimeen isäpuoli ja Ville, mutta se on varmaa, että isäpuolen viha Villeä kohtaan syystä tai toisesta kasvanut siksi suureksi, että ero Villen äidistä tuli.
Pohdittaessa sitä, oliko Villen olemassaolo syypää pariskunnan eroon, vai oliko Häkki pitänyt yhtä muutenkin saman pitäjän Dani Ylkäsen äitiin, ei ole tiedossamme liioin. Mutta, vanha viisaus pätee tässäkin tapauksessa, että samanmieliset- ja henkiset tuppaavat löytämään toisensa ja antamaan haluttua lohtua, kun vihityn muijan kanssa ei asiat suju, kuten itse haluaisi. Epäilenkin vahvasti, että Villen kotona on käyty kovia riitoja, nimenomaan Villestä. Isäpuoli on vihannut poikaa ja halunnut päästä tästä eroon. Luonnollisesti äiti ei voi sellaista hyväksyä ja riidat ovat kärjistyneet, kasvaneet kestämättömiksi kummallekkin osapuolelle.
Isäpuoli Häkkin bongattua miss Ylkäsen, on hän varmasti saanut ymmärtäjiä koko siitä suvusta murheisiinsa ja lopulta muuttanut Ylkästen huushoolliin, jossa ymmärtäjiä riitti.

Ylkäset eivät liene familyna niitä kaikkein mallikelpoisimpia perheitä, mikä ilmenee heidän facebook-kommenteistaankin, mammaa, systeriä ja Dania myöten. Kommenteista päätellen heitä voitaneen luonnehtia "laitapuolen" eläjiksi, eikä mamma Ylkäsellä tuo lastenkasvatuspuoli ole mitenkään mallikkaasti sujunut. Mistä Dani erikoisesti on malliesimerkki, eikä tyttärenkään kielenkäyttö ole järin sivistynyttä.
Viime vuonna Dani Ylkänen, 5 marraskuuta, keskusteli yhden jauholakkikaverinsa kanssa murhan tekemisestä. Tammikuussa oli tulossa käräjät jostakin jutusta ja Dani uhosi, että on tehtävä jotain paljon suurempaa, kovempi juttu ja tappaa joku. Eräässä muussakin keskustelussaan hän uhoi, että kohta tulee paljon isompi ja kovempi juttu.
Elämä Danilla ei muutenkaan näkynyt sujuvan normaalin ihmisen tavoin. Hän oli asunnoton, mutta kävi välillä tyhjentämässä mamin jääkaapin, pääsi majaileen systerin asuntoon, jonka juhli pystyyn ryyppyporukan kanssa. Systeri siitä "kiitteli" Dania sangen voimakkain sanakääntein facessa. Oman auton keulakin ruttaantunut jossakin vaiheessa, josta oli myös sangen voimakkaat kommentit facessa. Tänä vuonna, vissiin alkukesästä oli Dani ajanut yhden auton romuksi pöpelikköön ja kehuskeli sitä ajoa äidilleen facessa, kuinka oli ajanut 150 kilsan vauhdilla soratietä ja kännissä ulos tieltä, auton mennessä romuksi. Mamma siinä ihmetteli, "etteihän sulla ole edes korttia".
Auton romuttumista Dani ei surkutellut pätkääkään, kuten aikaisemmin oman autonsa pikku kolhua taas hyvinkin ponnekkaasti uhoen, ties mitä. Miksipä olisi surkutellutkaan, kun se auto oli mitä todennäköisimmin Villen auto. Miten känninen Ville oli auton saanut käyttöönsä ei ole tiedossa vielä. Mutta facebookin kommenttien mukaan Ville teki asiasta poliisiin ilmoituksen, joka takasi varmasti Danin vihat.
Veikkaisin, tämän jälkeen Villellä oli kaksi vihamiestä, jotka halusivat tappaa hänet ja Villen lähtölaskenta alkoi...

Oheistapahtumana voidaan kertoa viime kesältä sekin, että eräs kylän muija pahoinpiteli miss Ylkäsen. Siis Danin äidin sairaalakuntoon, josta poika vaahtosi facessakin. Osaltaan tämäkin episodi kertonee Ylkästen perheen suosiosta Ylistarossa. Se ei järin korkeata luokkaa liene.

Kuten edellä totesin, laitapuolen kulkijat ja eläjät löytävät toisensa liikuttavankin hyvin. Ylkästen moniongelmainen family oli ottanut suojiinsa isäpuoli Häkkin, joka varmasti syytti avioliittonsa kariutumista nimenomaan Villeä. Ja, Villelle kantoi kaunaa myös Dani. Niinpä alkoi Ville saada uhkailuja enenevässä määrin, jopa tappouhkauksiakin, joita face-kommenttien mukaan tuli hänen kännykkäänsäkkin ja poika alkoi pelätä henkensä puolesta.
Ville meni uhkailuista poliisinkin pakeille ja poliisilla oli täysi tieto noista uhkailuista. Miten lienee poliisi noihin uhkailuihin reagoinut, siitäpä ei poliisi ole meille julkisuuteen mitenkään kommentoinut. Tuskinpa kertovatkaan, koska poliisin toiminta on ollut tässä tapauksessa alle arvostelujen, olipa poliisin mahdolliset selitykset mitkä hyvänsä.

Tiedämme, Villen viimeinen matka alkoi Isonkyrön Siwan edestä, kun hän nousi miss Ylkäsen ohjaamaan autoon, joko vapaaehtoisesti tai pakotettuna. Autossa oli mukana Häkki ja Dani. Matkaa Siwalta tappopaikalle on noin 8 kilometriä, täällä olleen tiedon mukaan, joten voimme olettaa Villen maanneen tapettuna löytöpaikan ojassa 15-30 minuuttia myöhemmin. Ihmishirviöt olivat lopettaneet elämän vihaamaltaan Villeltä. :shock:

Sitä ihmettelen kovasti, miksi äiti Ylkänen pääsi vapaaksi!? Petojen sukua hänkin. :?:

Minä olen aina ihmetellyt, millainen ihminen voi olla niin hullu ja mennä naimisiin ihmisen kanssa, jolla on lapsi tai lapsia entuudestaan, ettei hän voi hyväksyä ja rakastaa niitä lapsia, vaan ainoastaan lasten äitiä/isää. Jos kerran kelpaa emo, niin silloin on kelvattava vasakin. Jari Häkki ei ole koskaan tätä asiaa oivaltanut. :(

heeei,oon dannun sisko,sä varmaan voit vastata mun pari kysymykseen!!
ENSIMMÄINEN PUNAANE KOHTA:
mitä vittua sää oikein selität?,jari on ihan kuule asunu sen porukoillaan,ei mun mutsil..voikko kertoa mistä tälläinen tiedonlöhde?:D

TOINE PUNAANE KOHTA
ÄIDINI SUKUNIMI EI OO KOSKAAN OLLU YLKÄNEN!!!!!...(VITTU HALOO OTA SELVÄÄ MITÄ TÄNNE OIKEIN KIRJOITAT;on tosi mukavaa asian ulkopuolisena,mutta siskona niin voin sanoa aika karua paskaa nuo red textit..,kiitos kun OLEN laitapuolen eläjä..Itsellähän on VUODEN TYÖKOKEMUS EEPEELLÄ,mut joo jatkan pian) Dannulla on hankala elämä ollu siiitä lähtien ku hänet koulukiusattiin,vitun pitkään..niinku äiteen kasvatukseen on VAIKUTTANU,pikkasen sellaasetkin asiat mitä äiti ei oo voinu hoitaa,miten äiti saa muka koulukiusaamisen loppumaan,miten äiti on voinu estää ku joku on käyny dannun päälle miten äiti on voinu estää dannun ex muijan kuoleman?,muija asu kaukaa jossai oulun suunnalla dannu ei ollu kertonu mulle ja äidille et se muijja kuoli,(luin salaa dannun päiväkirjaa missä sitten luki r.i.p irina..miten äiti ois voini estää sen masennuksen?..vastaa mulle? KUN TUOS NIIN MAINOSTIT,ainakin tuli sellaane olo et mainostat kui epäonnistunu se on..MUTTA MITÄ SÄ MUA SEKOOOTAT TÄHÄN,miks sun pitää mainita muille et mulla on paska kielen käyttö?..luulekko et en oo saanu tästä koko hommasta TARPEEKS PASKA JA VIÄ SYYTTÖMÄNÄ?..,huh huh täytyy mennä tupakille kun oikein sydämmeen sattuu et kuinka tunteematon ihminen voi tän kaiken jälkeen kirjoittaa näin syyttömistä ihmisistä näin..täytyy sanoa viä tän asian näin teinislangil ja ei järin sivistyneesti : ei helevetti täähän on täyttä schittiä pakko mennä röökil,ei saatana ny pakko mennä röökil..

KOLMAS PUNAANE : ai eiks muut nuoret kiroile?,ei ei ei ei..,mä oon ainut nuori joka kiroilee...,oisko pitäny sanoa dannulle rakas isoveli hei menetin unelmakämppäni sun takia mutta ei se mitään,mä annan anteeks ja sitte vielä silittäisin sen päätä?..huoh -.-

NELJÄS PUNAANE KOHTA
LINKITÄ MULLE SE KOHTA MIS ÄITI SANO NOIN!!!!!JA HETI KIITOS :d..ja mikä miss ylkänen?

VIIDES KOHTA
ei helevetti,pakko täs on vaihtaa puhelin numerot !asia meni näin että mulla on tanja kankaan kanssa riita,tanja sitten etsi mua,mua äidin luolta kun en ollu vastannu tanjalle puhelimeen..äiti ei tienny että olin riidois tanjankaa ja tanja meni yöllääitini luokse ja meni väkisin sisälle eli töni hänta taaksepäi otti käsiist kii,työns seinää vaste,ja näin kyseinen tyttö 18w,ONKO SEN ÄITI EPÄONNISTUNU KASVATUKSES? herranjestas teini kävi vanhan naisen käsiks ??vastaa tähän..ja tyttö ei oo ytarosta..""tämäkin episodi kertonee Ylkästen perheen suosiosta Ylistarossa. Se ei järin korkeata luokkaa liene."" mistä nää sun tiedot on oikein peräisin ? ..

KUUES PUNAANE KOHTA
ei jaria oo otettu suojaan,VAAN jari tuli meille ettän saa dannua manipuloitua..JA JARI ON TODELLAKIN SYYTTI VILLEÄ..

SEISKA PUNAANE KOHTA
ISOKYRÖ? ei saatanan vittu ny täytyy mennä polttamaan toisen röökin!!

P.S.miks säoot sekoottanu mut ja äitini tähän?..sä et varmaan tiiä et oon ollu asiakaspalvelus töissä vuoden,mä oon jopa ollu 5euro tunti palkalla töis..,ny mä oon töis lastenkaa..mä oon käyny ammattistartin loppuun..ja ikävä kyllä oli pakko lopettaa ammattikoulun tämänasian takia,kun kaikki syytti mua ja kahtovat iljettävästi päälle ja kaikke..no ei mitään ettin töitä ja sain pienen sivubisneksen:),vaikka olen rämäpää ja kiroilen ku en oo töis niin ei sitä noin kyllä ois tarvinnu muille mainostaa!!!..ja äitini ei oo ylkänen vaan ANGERMANN! ja ku sää et tiiä mitä dannu on joutunu kokemaan niin et sää voi noin vaan sanoa et äitini on epäonnistunu kasvatukses,ku eihän täs viä ees tiedetä miten ville on murhattu ja kuka ..ja jos dannu sen on murhannu,nii miten sä voi ees tietää mikä on saanu dannun tähän murhaan ei välttämättä johdu kasvatuksesta..

ÄÄH..kiitti ku laitoit tän txt näin tänne ..:)
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

rebeQ kirjoitti:eli voishan asiaa ajatella esim näin "ville sai jarille avioeron aikaan jauhaamalla kaikenlaista sossuille jarista ja sossut sanonu jarin vaimolle JOMPI KUMPI"...
Niin eli tavallaan Häkin vaimo oli pakotettu eroamaan Häkistä, ja Ville on tähän jutuillaan vaikuttanut. Ehkä hän on valittanut sosiaaliviranomaisille häneen itseensä kohdistuvasta kohtelusta ja keksinyt ja valehdellut siihen vielä paljon omiaan. Kuulostaa juuri sellaiselta manipuloijalta ja sekaantujalta, jollainen olen ajatellutkin hänen olleen.
Mäki kirjoitti:Ihminen joka ei ole väkivaltainen harvemmin syyllistyy henkirikokseen, lukuunottamatta jotakin itsensä puolustamista, josta tässä ei ole ollut kyse.
Häkillä ei ole väkivaltarikoshistoriaa tai taustaa. Silloin kun ihminen, joka ei ole aiemmin syyllistynyt väkivaltarikoksiin, tekee henkirikoksen, siihen on joku syy, joka on saanut hänet sellaiseen tilaan, jossa hän ei normaalisti olisi. Kun henkilö on ajettu raivon partaalle, hän kykenee väkivaltaan, johon hänellä ei normaalisti ole taipumuksia.

Ja tuo caruso, jota lainasit, on täällä sepittänyt monia juttuja, jotka on jälkeenpäin osoitettu valheiksi, joten hänen kirjoituksensa eivät ole luotettavia. Hän ei täällä myöskään esiinny omalla nimellään.
rebeQ kirjoitti:ja ikävä kyllä oli pakko lopettaa ammattikoulun tämänasian takia,kun kaikki syytti mua ja kahtovat iljettävästi päälle ja kaikke
Tällaiset "kohut" menevät aina ennen pitkää ohi. Valitettavaa, että syyttömätkin joutuvat kärsimään. Mutta täytyy yrittää olla vahva ja odottaa, että tilanne menee ohi ja ihmiset unohtavat. Ei siinä omaa elämäänsä kannata pilata ja luovuttaa. Hakeudu kouluun vaan uudestaan, kun tilaisuus on äläkä välitä muiden mielipiteistä.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Kiitos rebeQ;lle oman näkökantasi kertomisesta.
Täällä ei ole varsinaisesti yleensä syytetty ulkopuolisia tapahtuneesta, vaan yritetty ymmärtää, mikä asia on saattanut johtaa murhasta syytetyt siihen pisteeseen, että 19-vuotias nuorukainen menetti henkensä. Ja sitäkin yritetään ymmärtää kuinka sivulliset eivät huomanneet, mihin uhkailut ja suunnitelmat olivat johtamassa. (Spekulaatiot ovat menneet välillä kieltämättä hurjiksi etenkin nimeltä mainitsemattoman trollin väitteiden takia. Muutenkin tämä tapaus on herättänyt paljon tunteita. Aloin itse seuraamaan minfoa vasta ihmetellessäni, kuinka tällaista voi tapahtua. Uutisissa on kerrottu niin vähän surman taustoista, että täällä on jouduttu arvailemaan kaikenlaista.) Uhrin omaisten huhutaan saavan uhkailuja, ja se saa epäilemään, ettei kaikki ole edelleenkään kunnossa niissä porukoissa. Murhan uhrin omaisten uhkaileminen on todella epänormaalia käytöstä, jos niin todella tapahtuu.
Jos Angermann oli kierosti huijattu mukaan tekoon, hän saa toivottavasti lievemmän tuomion kuin Häkki, ja sen jälkeen elämän vielä takaisin raiteilleen.
mielikki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Mitä ihmeen väliä sillä on onko Dania kiusattu vai ei??Se ei onneksi ole tässä tapauksessa lieventävä seikka.
Dani on väkivaltainen idiootti.Toivottavasti elinkautinen tulee.Tämä on sadistinen MURHA!!!
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

En tiedä, onko nyt turha edes ajatella tällaista vaihtoehtoa kuin:Olisiko Villen ollut parempi asua jossain muualla kuin äitinsä ja Häkin kanssa? Esimerkiksi isänsä luona tai isovanhemmillaan?

Tämä on typerä kysymys, mutta kun tuo kaikki kränä perheessä johtui Villestä. Tarkoitan siten, että tuo poika oli viaton olemassaoloonsa, mutta Häkki oli mustasukkainen vaimonsa menneisyydestä, siitä, että hänellä oli ollut mies ennen häntäkin, on ollut rakastunut ja jopa ollut sängyssä tämän kanssa.
Tämö kuulostaa typerältä, mutta määrätyille ihmisille se on täyttä totta. Moni mies, varsinkin itsekeskeinen luonnevikainen, haluaa olla naiselle ensimmäinen ja ainoa. Itsellä on saanut olla vaikka sata naista, mutta se on eri asia.
Tuollainen mies pelkää, että nainen vertailee suorituksia sängyssä, että nainen ei rakasta häntä yhtä paljon kuin jotain aikaisempaa miestä.
Kuten sanoin, sairasta, mutta monelle täyttä totta. Sen ylisuuren egon takana on epävarma ihminen.

Mustasukkaisuutta herätti myös varmaan se, että äiti joutui joskus pitämään yhteyttä Villen isään. Mikä asia milloinkin. Olihan heillä yhteinen lapsi.
Sekin riitti jo yhdeksi syyksi vihaan.
Tuo Häkki osasi käyttäytyä ulospäin hyvin.

Hän halusi lapsia vain näytelläkseen hyvää perheenisää, saadakseen lujemmat siteet vaimoonsa.

Hän pystyi herättämään Danissa ihailua ja luottamusta, sai hänestä ns. kuuliaisen alamaisen, joka teki mitä vain toisen tuli mieleen pyytää.

Epäilen pahasti, että hän yllytti Danin tekemään murhan. Hän halusi eroon tästäkin. Linnaan. Pois hänen ja Danin äidin onnen tieltä. Siis mustasukkaisuutta tässäkin.
Sitten hän olis kauhistellut ja itkenyt muiden mukana ja päivitellyt kuten me tässä, että kuinka Dan saattoi tehdä niin.
Mutta onneksi jäi itsekin kiinni.

Tällaista tällä kertaa.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
punchline
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja punchline »

Vuoden "suunnitellut" murhaa. Toisin sanoen kuuluttanut ympäri pikkukylää että olisi palkkamurhaa tarjolla. Kun ei ketään saatu niin tehdään itse; ja jätetään ruumis ojaan, todisteita joka puolelle mm. murhaväline tekopaikalle. Voi vaan kuvitella kuinka pitkä ja sadistinen toteutus tällä järjen jättiläisellä ollut
Atlanta
Adrian Monk

Tuskin kukaan uskoi, että hän on tosissaan. Sitä voitiin pitää vain huulen heittona.
Murha yritettiin saada näyttämään jonkun muun tekemältä.
Hän oli vihainen ja mustasukkainen, häntä oli mielestään loukattu, niin hän toteutti kostonsa.

Tällainen hullu jaksaa odottaa tilaisuuttaan vaikka 10 vuotta.
mielikki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Atlanta puhut asiaa. Noin se menee.
Nämä tälläiset reikäpäät ovat luusereita.On kyllä ihmeellistä välinpitämättömyyttä kun kukaan ei ole varoittanut Villeä tästä murhan tilaamisesta etukäteen.
No nyt Danin sisko , kerroppa oma versiosi ,miksi sinä et varoittanut Villeä???
Äläkä väitä ettet tiennyt.Olthan Danin sisko.
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

^mielikin kysymykseen yhdyn minäkin. Jos tiesit, miksi et tehnyt mitään asialle?

Atlanta on juuri niin jäljillä kuin voi olla, tämä tapahtumasarjahan oli kertakaikkisen typerä, turha ja julma. Okei, ollaan ihmeessä mustiksia mutta muistetaanpa nyt se että 19vuotias LAPSI sai tässä surmansa. Surmasta vastasi ennenkaikkea AIKUINEN ihminen. Miten tämä eroaa 8-vuotiaan kokemasta?

Sikäli, että niin kauan kun ihminen on alle 18vee voidaan olettaa (ja hemmetin väärin näköjään) että yhteiskunta pitää huolta jos vanhemmat ei kykene.

Jos tästä ei tule elinkautisia niin jälleen kerran voi ihmetellä tämän maan oikeuslaitosta. Eipä silti, sitä on joutunut ihmettelemään monesti.

Muoks. eihän ollut chattia vaikka kysyin samaa kuin missLemon joka sai kenkää...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Atlanta
Adrian Monk

Aikuinen on vastuussa, kyllä. Mutta herää kysymys, oliko Häkki henkisesti aikuinen?
Saattoi olla ulospäin aikuinen mies, mutta sisällä asui henkiseltä kehitykseltään uhmakkaan teonipojan tasolle jäänyt henkilö. Järki ei ollut kasvanut muun kasvun myötä.
Ei kai kukaan normaali ihminen käyttäydy noin. Tyhmä hän ei ole, koska osasi manipuloida ja näytellä uskottavasti kaikille ihmisille.
Vinkui ja valitti, mitä hänelle taas on tehty, kuinka huonosti kohdeltu, mutta jätetty kertomatta se, mitä itse tuli tehtyä ensin.
poepporoo
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Niin no, tyhmä tai ei, ei sitä yleensäkään paljoa vaadita, kun ihmiset lähtevät seuraamaan "johtajaa"..ihmisillä on kai taipumus hakeutua "vahvimmalta vaikuttavan" henkilön\ryhmän piiriin.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Vastaa Viestiin