Leijonaemo kirjoitti:Tän kun tietäisi. Kuulopuhetta taas.. Joku ihan muu soittanut Villen paikalle ja kahdella autolla oltu aluksi matkassa eli Häkki ei varmaankaan ole ollut siinä autossa johon Ville on noussut. Ehkäpä jotenkin huijattu / pakotettu autoon ?!? Näistä en enää tiedä.
No jospa ovat ihan tuon verran osanneet suunnitella niissä niin älykkäissä päissään? Tai muuten vain päissään? Sehän ei tainnut vieras olotila olla kummallekaan tekijälle. Jos jotain lähestymiskieltoa puolin tai toisin olisi ollut (näistähän ei mitään virallista tietoa ole), niin tuskin olisi Ville samaan autoon hinkunut. Ja jos Villelle olisikin ollut määrätty lähestymiskielto Häkkiä kohtaan, niin kova hinku on Häkillä ollut samoihin tiloihin päästä
Aikoinaan muistan, kun veljelleni määrättiin lähestymiskielto vanhempiani vastaan, niin ei ollut vanhemmillani mitään halua olla tekemisissä. Ei ollut kyllä veljellänikään. Eikä niitä lähestymiskieltoja niin vain lämpimikseen määräillä, kyllä siinä pitää näyttöä olla, että henkilö on uhannut vakavasti toista ihmistä. Enkä minä tiedä, onhan Ville voinut uhatakin Häkkiä, muttei toisaalta ilman tuomiota sitä lähestymiskieltoakaan saa. Ja mitään tuomioitahan Villellä ei ollut?? Että onkohan tämä taas jotain "kylälegendaa"?
Ville asui isällänsä. Toki varmaan äitinsäkin kanssa tekemisissä oli ja pienempiä sisaruksiaan varmaan hoiti, niitä Häkin lapsia. Missäköhän se isi silloin mahtoi olla? Rekan ratissa "hommaamassa perheelle leipää"? Mitä leipää? Miksi piti siitä päivittäisestä rahasta ja elannosta oikein sossun kanssa tapella? Ukko oli sitä mieltä, että "minä teen työt, minä pidän rahat"? Eipä olisi ensimmäinen lajiaan.
Hohhoijaa, kyllä tuosta "miehestä" tai sellaisen kuvatuksesta saa ihan tarpeeksi hyvän kuvan näin nettipalstankin perusteella. Ai niin ja sitten vielä sellaine pikkujuttu siihen, että sehän tappoi avovaimonsa lapsen... Tosi hieno isi...
Voi olla, että perhe panee välit jäihin, ja pikkulasten takia sitä toivoisinkin. Ei ne tuollaisella isällä mitään tee. Veikkaan, että Ville oli niille paljon läheisempi kuin oma isä koskaan, ja enemmän varmasti surevat Villen menetystä kuin isänsä, joka nyt sattuneista syistä siellä kiven sisällä istuu. Ja niille pienille takuulla sitä parempi, mitä pitempään tuollainen perkele niiden elämästä poissa pysyy!