Samanlailla epäonnekseen näiden suoihmisten sivullinen uhri kuin Jennakin, tosin omaksi onnekseen vielä kuitenkin elossa.
Ovat siis todella rohkeita wannabe-gangstoja nämä jätteet, kohteinaan tyttölapset ja seniorit.
Niille ketkä ei jaksa:alpo holisti kirjoitti:Avain Iltasanomien kuvassa olevaan kirjeen "salakirjoitukseen":
nyt ilmeisesti palatttiin ihan alkuun ja aletaan tutkia salakirjoitusta uudestaan..Kakto kirjoitti:Niille ketkä ei jaksa:alpo holisti kirjoitti:Avain Iltasanomien kuvassa olevaan kirjeen "salakirjoitukseen":
Ei huolta, homma hoidossa. Oon tunnustanu, mutta sä oot vaan nähny tapahtuman jälkeenpäin. Pysy siinä! Oot auttanut siivoamisessa, koska katsoit sen "velvollisuudeksesi". Et saa tuomiota kun avunannosta ja vältät vankilan. Tarvitsenhan mä luottomiehen ulkopuolelle, hoitele se hopo! Mä saan aika varmasti elinkautisen, mutta ei sekään ole kun kymmenenvuotta. Pidähän velipoika pää pystyssä ja muista että et ole yksin! Koita vastailla, laita samaan paikkaan.
Jennan Mama
Lähde: Lähetetty 20-11-2013 08:47 http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit ... 758-2.htmllähetetty 20-11-2013 08:47
Tervehdys kaikille kirjoittajille!
Näin Jennan äitinä voin valaista joitain asioita. Jennaa ei koskaan huostaanotettu, vaan minä vaadin sitä, koska lopetin nukkumisen ja sairastuin vakavaan masennukseen, koska en yksinkertaisesti jaksanut hoitaa kaikkea. Meidän perhe oli kyllä turvallinen, rakkautta ja rajoja, kuten kuuluukin olla.
Jennan fb-profiilin lopetus on "vaiheessa". Olen lähettänyt kuolintodistuksen ja odottelen, tarviiko siihen jotain lisää, mutta vakeaa ja hidasta tuntuu olevan, kuten kaikki, mitä tähän surulliseen tapaukseen liittyy
Minusta tuo poikien pelleily on alun alkaenkin ollut sellaista mukarikollista puuhastelua, jossa yritetään ei-mitään tekemällä antaa itsestä kuva mahdollisimman suurena rikollisena. Haluttiin siis vain joku tekosyy päästää viaton tyttö päiviltään, ehkä koska tyttö vitutti, tai ihan vaan sen takia, että haluttiin tappaa joku, jotta voidaan sillä sitten kehuskella jälkeenpäni. Mielestäni Jennan surmasta ja surmaajista kertoo kaiken oleellisen se, että JH kertoi puukottaneensa Jennaa silmät kiinni.seivästäjä kirjoitti:Sanottakoon myös täältä, että yhdenkään rikollisen mielestä joiden kanssa olen jutellut, Jenna ei ollut vasikka.