Sami Väliahon surma Jyväskylän Säynätsalossa 23.11.2013
-
Joutsenlaulu
- Harjunpää
Re: Sami Väliahon surma Jyväskylän Säynätsalossa 23.11.2013
Keskisuomalainen tietää kertoa, että nainen on aloittanut aikuislukion tänä vuonna ja mies on suorittanut ammatillisia opintoja.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... ta/1723560
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... ta/1723560
Voivoi.. Ja taas menee elämä pilalle noin nuorena. Jotenkin luulen, että tarkoitus ei ole ollut tappaa, mutta onkin tullut mätkittyä sitten vähän enemmän. Vaikka mistäpä näistä taas tietää. On tää maailma kyllä..
Tämä mainittu Lauri.A ja sitten Kia.S ilmeisesti tekijät
Jeps. K.S olikin fb:ssä ilmoittanut 22.11 klo 23.23 olevansa Ravintola Pikkumatissa, joka siis tuolla paikallinen baari.Ebbro kirjoitti:Tämä mainittu Lauri.A ja sitten Kia.S ilmeisesti tekijät
Joo o, voi näitä meidän pikku narkkareita taas.
Paskiaisia tuollaiset kännisten putsaajat. Vielä piti uhri tappaa. Vankeinhoito pitäisi ulkoistaa ryssiin. Tuollaiset voisi "unohtaa" sitten sinne lopullisesti.
-
Joutsenlaulu
- Harjunpää
L.A. näyttäisi pitävän samanlaisia lippiksiä kuin tämä uhri. Olisikohan ravintolassa tullut känää ja sen takia vaadittu rahaa? Eihän näitä ryöstömurhia yleensä ihan randomeille tehdä. Vaikka mistä sitä tietää mitä nämä sankarit ovat ajatelleet...
Ehkä ne muutamat eurot oli heille tämän kaiken arvoista... .... Ihme apinoita!
Surullista.
Itse mietin kyllä ihan samaa, että onko uhri ollut vain sattumanvarainen uhri, vai onko tässä taustalla jotain enemmänkin?
Itse Jyväskyläläisenä ihmettelen, mitä noin nuori poppoo tekee Säykin pikku matissa? Itse 19 vuotiaana kyllä pyörin ihan eri baareissa. Olen käsittänyt säykin pikku matin olevan Säykin paikallisten pubi ja Säykistä taas olen saanut sellaisen kuvan, että siellä ei kovin nuorea väkeä asu. Tjaah kunhan pohdin vain..
Itse Jyväskyläläisenä ihmettelen, mitä noin nuori poppoo tekee Säykin pikku matissa? Itse 19 vuotiaana kyllä pyörin ihan eri baareissa. Olen käsittänyt säykin pikku matin olevan Säykin paikallisten pubi ja Säykistä taas olen saanut sellaisen kuvan, että siellä ei kovin nuorea väkeä asu. Tjaah kunhan pohdin vain..
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
-
Joutsenlaulu
- Harjunpää
Ei aina jaksa lähteä kaupungin baareihin. Tuohan on aika kaukana vanhasta Jyväskylästä ja tuollaisilla opiskelijoilla ei ole mihinkään takseihin rahaa.
Kuulemani mukaan, tämä 19-vuotias on kyllä tuntenut uhrin ennestään sillä on tätä aikaisemminkin kuulemma puukottanut joskus aikaisemmin. En sitten tiedä minkä takia tällä kertaa on menty ihan tappamaan, mutta uhri ei kyllä sattumanvarainenkaan ollut.
Jos oikeeta ihmistä facesta stalkkaan, niin en löytäny tommosta päivitystä?Jebou kirjoitti:Jeps. K.S olikin fb:ssä ilmoittanut 22.11 klo 23.23 olevansa Ravintola Pikkumatissa, joka siis tuolla paikallinen baari.Ebbro kirjoitti:Tämä mainittu Lauri.A ja sitten Kia.S ilmeisesti tekijät
Mielenkiintoistahan olisi tietää mikä nämä kaksi nuorta on saanut yhteen tekemään näin hirveän teon. Mitä nyt facessa stalkkasin tytön seinää ja kuvia, ei kyseinen L ole kommentoinut hänelle tai edes tykännyt mistään hänen kuvistaan, eli ei ehkä mitkään ylimmät ystävät, tai voihan olla, ettei muuten vaan kommunikoi facen kanssa. Kunhan tässä nyt heittelen ilmoille kaikenlaista kun pohdin tätä asiaa.
Kun itsekään en ole varma stalkkailenko oikeita ihmisiä niin en uskalla lähteä arvuuttelemaan 
Mitäs tuolla nyt on väliä, ei siitä kenellekkään mitään haittaa ole, oli väärä tai ei. Tuskin hirveästi voi heittää metsään. Jos nimet ja kaverit täsmää? Plus paikkakunta. 
Edit. Tuli jo. Kiitoksia lähettäjälle.
Edit. Tuli jo. Kiitoksia lähettäjälle.
-
indeksi
Kiude ja Peltsi vai? Kunhan päättelin.