Jos oot se oikee mätä banaani, ni usko tai älä, sut tullaan kuoriin vielä kunnolla. Olit sitte vapautettu luontoon tai kiven sisässä. Ihan varmasti tuut saamaan takas sen, mitä oot tehny. Ja isolla kädellä.Jolli-Setä kirjoitti:Tiedän kyllä kyseisen kuvan, sillä äitinikin kauhisteli samaa. En kuitenkaan ole törmännyt väkivaltaan vankila-aikanani. Itse asiassa en koskaan ole saanut kunnolla turpaan.
Jenna Lepomäki, 18 v, katosi - surmattiin Espanjassa 2011
Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011
Tietysti saattaa olla myös, että tässä erittäin epäselvässä maailmassa on vielä erittäin epäselvää, että kuka sitten lopulta on tehnyt ja mitä on tehnyt. Ei tässäkään tapauksessa ihan kaikki palikat kyllä natsaa kohdalleen, vaikka tyhmempi ei sitä heti huomaakaan.
Alethes doksa meta logu
-
Oppenheimer
- Christopher Lorenzo
Vaikuttaa siltä, ettei itsesuojeluvaisto ole ihan parhaasta päästä tuolla kaverilla. Lätty on kyllä sen näköinen, että vaikea sitä kätkeäkään. Tuleekohan lempinimi "banaani" tuosta valtavasta klyyvarista,Aithne kirjoitti:Jos oot se oikee mätä banaani, ni usko tai älä, sut tullaan kuoriin vielä kunnolla. Olit sitte vapautettu luontoon tai kiven sisässä. Ihan varmasti tuut saamaan takas sen, mitä oot tehny. Ja isolla kädellä.Jolli-Setä kirjoitti:Tiedän kyllä kyseisen kuvan, sillä äitinikin kauhisteli samaa. En kuitenkaan ole törmännyt väkivaltaan vankila-aikanani. Itse asiassa en koskaan ole saanut kunnolla turpaan.
Eikös se jotenkin niin mennyt että sä olit kuoseissa rypenyt "mukamas" johonkin pusikkoon?Jolli-Setä kirjoitti:Tiedän kyllä kyseisen kuvan, sillä äitinikin kauhisteli samaa. En kuitenkaan ole törmännyt väkivaltaan vankila-aikanani. Itse asiassa en koskaan ole saanut kunnolla turpaan.
-
Ierika.Sus
- Alibin satunnaislukija
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 24060.html
"
Rikos-TV, jakso 4: Surmatun Jenna Lepomäen isän Kim Pellisen haastattelu
Julkaistu: 5.12.2013 6:35
Kim Pellisen 18-vuotias tytär Jenna Lepomäki surmattiin raa’asti Malagassa Espanjassa muutama vuosi sitten. Toimittaja Sari Autio raportoi isän raastavasta oikeustaistelusta. "
"
Rikos-TV, jakso 4: Surmatun Jenna Lepomäen isän Kim Pellisen haastattelu
Julkaistu: 5.12.2013 6:35
Kim Pellisen 18-vuotias tytär Jenna Lepomäki surmattiin raa’asti Malagassa Espanjassa muutama vuosi sitten. Toimittaja Sari Autio raportoi isän raastavasta oikeustaistelusta. "
Homō hominī lupus est.
Viitsitkö laittaa mulle privana kaikki mitä tiedät, on tuttu kaveri mutta ilmeisesti kusettanut mua aika rankasti jos tää asia pitää paikkaansa.TollRoad kirjoitti:Palkkamurha, epäiltiin toisesta muttei saatu näyttöä. Vapautui vankilasta, samana päivänä ampui entistä rikos-kumppaniaan mahaan. Suomessa istui pahoinpitelystä, törkeästä pahoinpitelystä ja törkeän kiristyksen yrityksestä.TinTin kirjoitti:TollRoad: Valoitatko tapausta And.. Kop..? Vaikka yv.nä jos että tänne tohdi laittaa julkisesti? Jokin kutina tyypistä mutta en saa ihan kirkkaana mieleen..
Tuohon törkeään kiristykseen liittyi liikemies jolta liikemiehen yhtiökumppani tahtoi huonosti sijoitettuja rahojaan takaisin. Tuota kautta tuli mulle tutuksi kun seurasin sitä silloin läheltä.
On varmaan täälläkin ollut juttua.
joo o... piti oikeen rekata tänne että saa sanottavan sanotuksi.
ei vittu... naurettavaa porukkaa suurinosa täällä ketkä _koittaa_ parhaansa mukaan vastustaa tätä liloa hikipisarat otsalla,väkisin.
kommentit tyyliin hasselpähkinä ja lillukka, jotka yrittää olla hyviä haukkuma nimiä tai vaik se että nää on linnassa poikaystäviä...
suurin osa teistä on vaan jotain leffafriikkejä keitä kiinnostaa RIKOKSET JA MURHAT!! koska ne on niin jänniä ja hyviä lähteitä vihan purkamiseen ja saa leikkiä minfossa etsivää ja haistatella pahiksille
, ja tässä tärkeimpänä vielä se, että haukutte mahtavilla provoillanne (esim. hasselrunqvist tai nyhverö, koska ei tee töitä...
) näitä tyyppejä, koska pitää parantaa omaa psyykkistä oloa haukkumalla just näitä oikeita rikollisia, koska muuhun ei tekstien perusteella pysty ku solvaamaan näitä tyyppejä jotka on useasti mediassa, koska ei ne millekkään säälittäville nettiaukojille ala käymään, (ja salaa porukka vähän ihannoi näitä ku niillä on boolsseja
)
on täällä varmasti alan miehiä ja enemmän tai vähemmän kokeneita, mut se oli lilolta hyvä kommentti että tääl on paljo nyhveröiden faneja, kuten tykkäävät käydä töissä yms, jotka on oikeasti niitä kaikista nössöimpiä kun eivät _yleensä_ uskalla toteuttaa itseään. tarkotan semmosia kellä ei oo mitään muuta ku pakollinen duuni, eikä mitään mitä haluaa tehdä tai ei uskalla, he ovat köyhiä.
tämmönen postaus, teki vaan mieli avautua näille huipuille ihmisille! saattaa olla vähä sekavaa tekstiä mut sieltä rivien välistä se löytyy
ite en oo näitten tyyppien fanittaja ja en ota kantaa koko keissiin, osoitin vaan turhautumiseni tiettyihin kirjottajiin
ei vittu... naurettavaa porukkaa suurinosa täällä ketkä _koittaa_ parhaansa mukaan vastustaa tätä liloa hikipisarat otsalla,väkisin.
kommentit tyyliin hasselpähkinä ja lillukka, jotka yrittää olla hyviä haukkuma nimiä tai vaik se että nää on linnassa poikaystäviä...
suurin osa teistä on vaan jotain leffafriikkejä keitä kiinnostaa RIKOKSET JA MURHAT!! koska ne on niin jänniä ja hyviä lähteitä vihan purkamiseen ja saa leikkiä minfossa etsivää ja haistatella pahiksille
on täällä varmasti alan miehiä ja enemmän tai vähemmän kokeneita, mut se oli lilolta hyvä kommentti että tääl on paljo nyhveröiden faneja, kuten tykkäävät käydä töissä yms, jotka on oikeasti niitä kaikista nössöimpiä kun eivät _yleensä_ uskalla toteuttaa itseään. tarkotan semmosia kellä ei oo mitään muuta ku pakollinen duuni, eikä mitään mitä haluaa tehdä tai ei uskalla, he ovat köyhiä.
tämmönen postaus, teki vaan mieli avautua näille huipuille ihmisille! saattaa olla vähä sekavaa tekstiä mut sieltä rivien välistä se löytyy
ite en oo näitten tyyppien fanittaja ja en ota kantaa koko keissiin, osoitin vaan turhautumiseni tiettyihin kirjottajiin
Viimeksi muokannut justse, La Joulu 07, 2013 5:23 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Ai sulla on nyt 2 nikkiä tänne.
katos perkele, väärään topikkiin kirjotin, mut kai se tässäkin ajaa asiansa 
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Juu ihan yksi tunnus on vaan. Ei ollut edes minun kirjoitustyyliini täsmäävää tekstiä. En tiedä pystyykö vaikka modet vahvistamaan.reijoreipas kirjoitti:Ai sulla on nyt 2 nikkiä tänne.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Ai-jaa?Jolli-Setä kirjoitti:Juu ihan yksi tunnus on vaan. Ei ollut edes minun kirjoitustyyliini täsmäävää tekstiä. En tiedä pystyykö vaikka modet vahvistamaan.reijoreipas kirjoitti:Ai sulla on nyt 2 nikkiä tänne.
Jätit tarkoituksella isot kirjaimet pois ja hetken aikaa pystyit olemaan käyttämättä pilkkua.
IP on helppo muuttaa.
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Whatever. Itse tiedän totuuden.reijoreipas kirjoitti:Ai-jaa?Jolli-Setä kirjoitti:Juu ihan yksi tunnus on vaan. Ei ollut edes minun kirjoitustyyliini täsmäävää tekstiä. En tiedä pystyykö vaikka modet vahvistamaan.reijoreipas kirjoitti:Ai sulla on nyt 2 nikkiä tänne.![]()
Jätit tarkoituksella isot kirjaimet pois ja hetken aikaa pystyit olemaan käyttämättä pilkkua.
IP on helppo muuttaa.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Hyvä että tiedät totuuden, että sinua ei kukaan sympatiseeraa.
reijoreipas, jolli-sedän ja mun nickin takana ei ole sama kirjoittaja.
jos et ymmärrä niin kiitos ota seroquelisi.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Jos et olisi, niin olisit ottanut opiksesi lukemastasi minun postauksesta, että ISOt kirjaimet puuttuu.justse kirjoitti:reijoreipas, jolli-sedän ja mun nickin takana ei ole sama kirjoittaja.
Katsos: Et ole ensimmäinen joka on tehnyt tuplanickin.