Mutta päävikaa kuitenkin epäiltiin.Jolli-Setä kirjoitti:Olin tutkimuksissa/tarkkailtavana, en hoidossa. Normaaliksi todettiin.
Mistähän moinen epäilys johtui?
Mutta päävikaa kuitenkin epäiltiin.Jolli-Setä kirjoitti:Olin tutkimuksissa/tarkkailtavana, en hoidossa. Normaaliksi todettiin.
Kyseessä saattoi olla väärä diagnoosi, koskaJolli-Setä kirjoitti:Olin vähän vallaton tapaus, jolla oli omituisia juttuja.
Tätä piti minunkin kysyä. Entä näetkö homoeroottisia valveunia?mehtäläinen kirjoitti:Tökittekö te toisianne mulukulla persereikään ?
Nyt poijjaatreijoreipas kirjoitti:Tätä piti minunkin kysyä. Entä näetkö homoeroottisia valveunia?mehtäläinen kirjoitti:Tökittekö te toisianne mulukulla persereikään ?
Nämä tiedot auttaisivat paljon profiloinnissa.
Mä luulen, että ette ole ainoita laitospiireissä, jotka pitää itseään normaaleina. Millä tavalla sinä ja Paukku ette ole oikeita idiootteja? Kun kerran kaikki täysjärkiset teitä kuitenkin pitävät idiootteina.Jolli-Setä kirjoitti:"Pähkinä" on ollut ihan fiksu kaveri, joka menestyi koulussa kuten minäkin ja nauroi OIKEILLE idiooteille joita laitospiireissä riitti.
Jolli-Setä kirjoitti:"Pähkinä" on ollut ihan fiksu kaveri, joka menestyi koulussa kuten minäkin ja nauroi OIKEILLE idiooteille joita laitospiireissä riitti.
Mielenkiinnolla tahtoisin tietää mitäs täälläkin hoidettiin, kumpikin kun osallisena nuoren naisen tappoon.Jolli-Setä kirjoitti:Taisi Pavel muuten olla mun seinänaapuri 90-luvulla eräässä lastenpsykiatrian yksikössä Seinäjoella.Ihan oikein, että vahinkotaposta ei nuori mies montaa vuotta mätäne kiven sisässä.
Cassandra kirjoitti:Ja kansikuvakansiossa nyrkkirauta...tko kirjoitti:Pavel tosiaan hillunut vapaalla jo muutaman kuukauden, Tampereella asustaa kuten täälläkin joku on jo sanonut. En tiedä onko virallisesti vaihtanut nimeään, mutta facebookissa ainakin nimellä Pauli Sohlo https://www.facebook.com/pauli.sohlo
Käsittämätöntä miten tyyppi voi olla jo vapaana!