Joel Lilon käytös ja tausta
-
Marskalkka
- Sabrina Duncan
Re: Joel Lilon käytös ja tausta
Miksi olet noin pahalla mielellä? En ole herra Banaanin fani. Totesin, että ihan kaikista ei ole hänelle vastukseksi ja, että netissä on helppo uhota. Miksi sinulle tuli siitä noin paha mieli? Et anna nyt itsestäsi kovin fiksua vaikutelmaa.
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
Harmi ettei Hitler aikanaan saanut kaikkia juutalaisia hengiltä, heheh.
Tämä kommentti lähinnä osoitettu maestrolle itselleen joka ihmettelee miksi hänen perhetaustansa saattaa ihmisiä kiinnostaa sen jälkeen kun on tullut selväksi kuinka kovalla tarmolla kaveri jaksaa esim uhrinsa omaisia riivata edelleen.
Tämä kommentti lähinnä osoitettu maestrolle itselleen joka ihmettelee miksi hänen perhetaustansa saattaa ihmisiä kiinnostaa sen jälkeen kun on tullut selväksi kuinka kovalla tarmolla kaveri jaksaa esim uhrinsa omaisia riivata edelleen.
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Voi nyt epäkypsyyden huipentuma... Olen kristillisen kasvatuksen saanut ateisti.
Juuri näin. Se loppu tulee meillä perinteisesti aina yleensä jossain ryyppy tai kamapirskeiden jatkoilla ja tosiaan juuri silloin kun sitä itse vähiten osaavat odottaa.punanenrommi kirjoitti: Ei täällä tehdä mitään jenkkityylin gangsta-hit'n'runneja tms. !!!
Melko usein nämä tollot ei edes itse tajua olleensa jo pitkään kuolleita, kun se viikatemies ei pidä Suomessa saamaa kiirettä, toisin kuin jossakin Harlemin ghetossa. Tiedän usean tapauksen elävästä elämästä, jossa virallisesti on kysessä ollut sitten joskus muutaman vuoden päästä ryyppyporukan välienselvittely, vaikka käytännössä kaikki, jopa poliisitkin, on varmasti tajunneet missä on menty. Se vaan ei ole enää jaksanut kiinnostaa ketään, ei edes poliisia.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
kallio killa
- Alibin satunnaislukija
Aikamoinen huomio huora tuo Dildo. Ehkä sitten dildon sanoin sääli on sairautta mutta mä kyllä säälin dildoa ku on vielä niin nuori ja tyhmä. Kyllä se katumus sieltä vielä tulee ja kovaa tuleekin.
Se mikä luulet olevasi ei missään nimessä kuitenkaan poista faktaa jolla tuossa herkuttelin!Jolli-Setä kirjoitti:Voi nyt epäkypsyyden huipentuma... Olen kristillisen kasvatuksen saanut ateisti.
-
punanenrommi
- Aloitteleva Besserwisser
... Ei mennyt sitten kasvatus ihan kohdilleen, raa'aksi jäi etelän hetelmä !Jolli-Setä kirjoitti:Voi nyt epäkypsyyden huipentuma... Olen kristillisen kasvatuksen saanut ateisti.
Ihan mielenkiintoista kuitenkin, että olet tänne saapunut keskustelemaan asiasta. Mikäpä olisikaan tämänlaisen palstan ehdoton "suola" kun että asianosaiset itse ovat täällä asioitaan selvittelemässä!
Motiivejasi voin vain arvailla, mutta eipä minun arvailuilla mitään merkitystä olekkaan.
Motiivejasi voin vain arvailla, mutta eipä minun arvailuilla mitään merkitystä olekkaan.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Olet Banni-Setä itse tai joku muu 5+ peruskoulusta päässyt.DooM kirjoitti:Se mikä luulet olevasi ei missään nimessä kuitenkaan poista faktaa jolla tuossa herkuttelin!Jolli-Setä kirjoitti:Voi nyt epäkypsyyden huipentuma... Olen kristillisen kasvatuksen saanut ateisti.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Muilutus pojulle. Saattaa tulla pissi housuun ja äiteetä ikävä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Joutsenlaulu
- Harjunpää
Ja kun vastapalvelusta ei saatu Hasselhoff päätti ottaa tytön hengiltä. Ei taida sillä sun kaverilla olla kaikki muumit laaksossa...Jolli-Setä kirjoitti:En kommentoi muuten kuin että helvetin yksinkertainen saa olla jos ei ymmärrä että matkat ja ylläpito saattaa vaatia pienen vastapalveluksen. Mitään kovin erikoista ei todellakaan ole lupailtu.kaljaloota kirjoitti:Hei Bansku, miten saitte Jennan houkuteltua? Ihan vaan lomamatkaa tarjositte? Mitä muuta valhetta tuli sanottua?
PS. kuten politiikassa on sanonta, ilmaisia lounaita ei ole
Niin mikä on onnellista paskaa? Tappaa pikkutyttöjä? Istua jossain turkulaisessa vankilassa ja paisua niin kuvottavan läskiksi, ettei pillua tarvitse enää edes miettiä? Elvistellä facebookissa miten kova jätkä sitä ollaan? Elää loppuelämä vastenmielisenä vajukkina?Jolli-Setä kirjoitti: En ymmärrä, että miksi äitinikin piti tähän sotkea. Ja eikö se "nyhveröys" ole juuri se mitä täällä niin kovin ihaillaan? Työssäkäyntiä ja verojenmaksua sekä muuta onnetonta paskaa...
Kyllähän kaikki tuo sun toiminta kertoo siitä, miten onneton ja paska elämä sulta löytyy takaa- sekä edestäpäin. Meikäläinen vihaa tuollaisia saastaisia paskakasoja niin paljon, että jos olisin "kovis", niin kuolisit. Mutta kun oon niin vitun nössö, etten uskalla tappaa ihmistä ja aivan varmasti kiertäisin mahdollisimman kaukaa noin saastuneen ihmisen, jos kadulla kävelisit vastaan.
Mua on aina naurattanut tollainen "mä haluun olla kovis"-asenne. Et ole suinkaan palstan ainoa, mutta kyllähän teikäläisen yritys on jo niin pohjanoteeraus kun olla ja voi. Vittu mä toivon, että luonnon kiertokulku korjaa sut nopeasti pois täältä.
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
Tiedä sitten onko se kumman onni että ollaan ihan eri puolella Suomea. Sen tiedän että kukaan oikeesti merkittävä ei pidä sitä kyllä yhtään minään. Katuojan tuotoksia, ja sinne jää.Sikaleuka kirjoitti:
Mua on aina naurattanut tollainen "mä haluun olla kovis"-asenne. Et ole suinkaan palstan ainoa, mutta kyllähän teikäläisen yritys on jo niin pohjanoteeraus kun olla ja voi. Vittu mä toivon, että luonnon kiertokulku korjaa sut nopeasti pois täältä.
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
- reijoreipas
- Jack Bauer
Näyttää siltä, että Jolli-setä sittenkin käyttää pippeliään ihan muuhun, kuin siihen mihin evoluutio sen suunnitteli.
Kysyimme vilpittömästi häneltä:
Rest In Penetration.
Kysyimme vilpittömästi häneltä:
Tämän jälkeen Jollin ponteva ja itsevarma ego katosi keskuudestamme.reijoreipas kirjoitti:Tätä piti minunkin kysyä. Entä näetkö homoeroottisia valveunia?mehtäläinen kirjoitti:Tökittekö te toisianne mulukulla persereikään ?
Nämä tiedot auttaisivat paljon profiloinnissa.
Rest In Penetration.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Lisätodiste:
Jolli-Setä (vierailija) 10.7.2011 13.17
Näin offtopiccina:
Olen hyvän ystäväni kanssa pitempään (vähintään 2kk) Belfastissa. Mietiskelin tässä että mitäs puuhaa suosittelisit meille? Olemme kaksi nuorta viriiliä miestä parinkympin tienoilla ja perusbaareista ollaan saatu jo tarpeeksi vaikkei edes ryyppyreissulle tultukaan.
Toistaiseksi on kerrottu vaan minne EI kannata mennä vaikkei mitään heiveröisiä eikä neitimäisiä kavereita muutenkaan edes olla. Vuokrahuonekin (luultavasti) saatiin jo ja perusliikkuminen ja asiointi sujuu. (Tarkista taksilisenssi, varo agressiivisia (siviili)poliiseja ja tarkista tiedot baarista johon olet menossa etukäteen.)
Tämä "lievästi" hintahtava postaus on peräisin:
http://beta.plaza.fi/artikkelit/kolinaa ... en-vainaja
Jolli-Setä (vierailija) 10.7.2011 13.17
Näin offtopiccina:
Olen hyvän ystäväni kanssa pitempään (vähintään 2kk) Belfastissa. Mietiskelin tässä että mitäs puuhaa suosittelisit meille? Olemme kaksi nuorta viriiliä miestä parinkympin tienoilla ja perusbaareista ollaan saatu jo tarpeeksi vaikkei edes ryyppyreissulle tultukaan.
Toistaiseksi on kerrottu vaan minne EI kannata mennä vaikkei mitään heiveröisiä eikä neitimäisiä kavereita muutenkaan edes olla. Vuokrahuonekin (luultavasti) saatiin jo ja perusliikkuminen ja asiointi sujuu. (Tarkista taksilisenssi, varo agressiivisia (siviili)poliiseja ja tarkista tiedot baarista johon olet menossa etukäteen.)
Tämä "lievästi" hintahtava postaus on peräisin:
http://beta.plaza.fi/artikkelit/kolinaa ... en-vainaja