Kovasti myös netti pursuaa uhkauksia Lilolle, jännä vaan että mitään ei ole tapahtunut.
Loppuun vielä tarkennus että en tätä näiden kahden tekemää missään nimessä hyväksy tai ymmärrä. Toivottavasti Karma vielä jossain vaiheessa kostaa.
Et sinä voi olla noin naiivi. Sun idioottikavereista ei voi tietää kulkeeko ne kaikilla pytyillä eikä lusijoita oikeesti kiinnosta toisten paskajutut. Oot ite paskonu omalle takapihalles ja kaikki tietää sen.Jolli-Setä kirjoitti:Voisiko joku Saramäessä loppuvuonna 2011- loppuvuonna 2013 (osasto 104-3C) lusinut vahvistaa tämän? Niin loppuu se vittuilu tästäkin... Itse nyt en voi nimiä huudella, mutta minut tunteneet kommentoikaa vapaasti!
Mihin ns kategoriaan laittaisit itsesi?Jolli-Setä kirjoitti:Tarkennan vielä, että 104-3C on normaaliosasto, jolla lusii kaikkea sakkovangeista sadistisiin kiduttajiin.
Olen asunut vuosikausia hevosten, kissojen, koirien ja kanojen kanssa teini-ikäisenä. Näitä olen ruokkinut ja hoitanut. Minulla oli hevosenhoito valinnaisaineena 9, mutta enpä niistä silti mitään ymmärrä.cyklon kirjoitti:Tämän ketjun tarkoitus on keskustella ja ehkä jopa kartoittaa Joel Lilon käytöstä ja taustaa.
Ja koska Lilo on liittynyt minfoon, meillä on mitä oivallisin mahdollisuus esittää kysymyksiä hänelle.
Eli, onko sinulla ollut lemmikkieläintä/eläimiä? Lapsena, teininä, nyt?
Pidän mustasta ja muun värisiä vaatteita harvoin käytän. Tosin myös musta ja kulta sekä musta ja punainen yhdistettynä on jees.gravedigger kirjoitti:Mikä sun (Jolli) lempiväri on?
Mikä tutkimus/analyysi sinulle on tehty? Ja minkä ikäinen olit silloin?Jolli-Setä kirjoitti:Mielentilatutkimusta ei ole tehty, mutta lapsena olen saanut ns. "terveen paperit".
Jolli-Setä kirjoitti:Jotain aivokäyrätutkimusta ja runsaasti ns. haastatteluja.
Tästä surmasta on jo täällä keskusteltu ja luettu lehdistä, sekä kuultu oikeudessa kaikki yksityiskohdat. Enää siitä ei voi avautua enempää, koska mitään uutta annettavaa tapahtumista ei enää ole. Eikä lopputuloksen kannalta mikään enää olennaisesti muutu, syylliset ovat jo tiedossa.Jolli-Setä kirjoitti:Äidistäni en keskustele. Surmasta haluaisin kertoa koko maailmalle, mutta oikeusprosessikin on vielä kesken joten en voi... Ehkä kuolinvuoteella sitten ellei tule äkkilähtöä ennen sitä.