15v. tytön raaka pahoinpitely - Riihimäki 5.12.2013

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
SYLWAR
Perry Mason

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

123432 kirjoitti: Oon aivan samaa mieltä! Kyllä lapsukaisten (tai minkä ikäsiä ikinään onkaan) niin ylpeitä kun näkis mitä ne äidin pikku kultamussukat kirjottelee netissä, ja ne kuvanmuokkaukset, niistä mun pinna kärvähti lopullisesti....aivan tajuttoman mautonta!
Karman laki, se on siitä "hauska" kaveri, että osuu aika usein kohdalle, eli se saattaa olla sitten myöhemmin joskus itseään kohtaan se samanlainen kirjoittelu edessä. Valitettavasti.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Pahoinpidelty tyttö kertoo tulleensa erotetuksi koulusta jonkun tekemänsä kuvajutun takia. Tulee vaan mieleen, että onkohan siinäkin tehty jostakusta pilaa vähintään yhtä rankasti. Karman laki?

Tällä en siis tosiaankaan tarkoita, että pahoinpitely olisi ollut millään tavalla hyväksyttävää tai ok, vaan puhun vain noista mauttomista pilakuvista, mitä lautajonnet ovat tytön hakatusta naamasta vääntäneet. Minulle tuli kuvista paha mieli. Täysin mautonta pilaa.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
minä.
Alokas

Viesti Kirjoittaja minä. »

Nyt sitte teidänkin aika lopettaa nää jutut täällä, kun ette tiedä asioista t. Liian läheinen
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

vandt kirjoitti:Pahoinpidelty tyttö kertoo tulleensa erotetuksi koulusta jonkun tekemänsä kuvajutun takia. Tulee vaan mieleen, että onkohan siinäkin tehty jostakusta pilaa vähintään yhtä rankasti. Karman laki?
Missä se näin kertoo? Minä löysin vain sellaisen, että kertoo lääkärin määräyksestä joutuvansa olemaan loppuvuoden pois koulusta.
Roy Riviera
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Roy Riviera »

Kaikki neljä vangittu tänään tapon yrityksestä.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Ja taas tuollaista munatonta luuseriporukkaa... Mua ällöttää tollaiset pikkupitäjien pikkukovikset, jotka oikein porukalla hakkaa _lapsia_! FB:n perusteella kyseessä säälittäviä kovistelevia pikkunilkkejä, joilla ei oo mitään annettavaa tälle yhteiskunnalle. Nämä on just sitä porukkaa jotka kusee alleen kun isot pojat tulee vastaan mutta teineille voidaan kyllä esitellä "voimiaan" kun isommille ei pärjätä, edes porukalla. Voi hellanlettas. Noh, kyllä nämä saavat varmasti vielä osansa, ne oikeet pahat pojat kun ei tykkää lasten hakkaajista...

Harmi vaan, että nää luuserit on jo parin vuoden päästä kadulla pieksämässä taas itseään pienempiä porukalla, koska ovat yksinään niin säälittäviä. Toivottavasti edes väliajalla saavat itsekin padat uuteen kuosiin. Ja aiemmin mainitulle muilutuspakulle iso peukku!

Yhden tekijän FB-sivua ei tarvinnut kun vilkaista huomatakseen että nää on näitä "elämän kova koulu"-sakkeja, joilla ei oo älli riittänyt kouluun eikä muuhunkaan järkevään, nyt sitten vedetään sossun rahoilla jotain aineita kun ei muuhunkaan pää riitä. Näitä roskasakkeja vartenhan niitä veroja maksellaan.
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Ihmettelen vieläkin tuota asuntoon tunketumista. Mikä sen tunkeutumisen syy oli? "Kyläily" nykyisten asukkaiden luona? Halu piipahtaa vanhassa kämpässä, vai mikä? Missä asunnon asukkaat olivat? mitä he tekivät? Jotakuinkin omituinen juttu. Ja kaamea.
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Riihimäen mysteeripahoinpitelyä tutkitaan tapon yrityksenä

Maanantai 9.12.2013 klo 08.58
... Tutkinnanjohtaja Järvenpää kertoo, etteivät epäillyt ole toistaiseksi kertoneet poliisille paljonkaan. Hänen mukaansa on liian aikaista sanoa, liittyikö rikokseen päihteidenkäyttöä, mutta asiaa selvitetään.

HILKKA KARVONEN
[email protected]
Atlanta kirjoitti:Olen päihdevastainen ihminen. Vastustan sekä huumeita(mietoja tai vahvoja), samoin alkoholia. Niiden käytöstä ei koskaan hyvää seuraa.
Nähtiinhän nytkin, mitä muuta päihteet saavat aikaan kuin vain hetkellisen helvetin hyvän olon ja seuraavana päivänä krapulan tai vieroitusoireet.
Sivullinenkin sai osansa.
Kuinkahan paljon vähemmän tässäkin maassa tapahtuisi pahoinpitelyjä tai tappoja, jos pysyttäisiin aineista erossa?
Kohtuukäyttö? Sekin voi jonain päivänä revetä hallitsemattomaksi.

Viina on viisasten juomaa. Siksi minä en sitä juo.
Tuossa ylemmässä lainauksessa poliisi sanoo, että on liian aikaista sanoa, liittyikö rikokseen päihteidenkäyttöä.
Jos ei liity, niin vielä dillemmäksi menee.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

WalkingDisaster kirjoitti:
vandt kirjoitti:Pahoinpidelty tyttö kertoo tulleensa erotetuksi koulusta jonkun tekemänsä kuvajutun takia. Tulee vaan mieleen, että onkohan siinäkin tehty jostakusta pilaa vähintään yhtä rankasti. Karman laki?
Missä se näin kertoo? Minä löysin vain sellaisen, että kertoo lääkärin määräyksestä joutuvansa olemaan loppuvuoden pois koulusta.
Siellä ask.fm:ssä on tällainen kysymys ja vastaus:
Kuva

Ja kun kerta tuollaisesta päätyy erotettavaksi, niin minun on vaikea uskoa, että ihan pikkujutusta on kyse. Vaan enpä minä näistä koulujen rangaistusmenetelmistä tiedä.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Kaizer Sose
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Amy vei jalat suustani kommentillaan eli komppaan samalla aatoksilla ja sitä aina peräämääni motivaatiota tai sen puutetta hämmästelen tässäkin keississä. Jos nämä pahoinpitelijät eivät itsekkään oikein tiedä syytä niin on siitä aika vaikea vallesmanneillekkaan avautua.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
123432
Alokas

Viesti Kirjoittaja 123432 »

Kyllä nää sankarit tietäen juttuun on liittynyt jotain huumausainetta, mene ja tiedä ett' kunnon huumeita vai pilleripöhnässä,joka tapauksessa tää on väärin tehty! ja tää erotus juttu tuskin liittyy millään tavalla tähän sen pahoinpitely kuvien muokkaukseen....kuitenkin kaik paskanjauhanta mielestäni on aivan turhaa, tyttö näkee aivan varmasti nämäki viestit ympäri nettiä.... tyttö on kärsinyt jo mielestäni aivan liikaa... :/
corazone
Alokas

Viesti Kirjoittaja corazone »

https://secure.flickr.com/photos/111183846@N08/

Tässä teille Jonna Peltonen, yksi tekijöistä,
kolmen 4-11 vuotiaiden lasten äiti.

Muitten kuvat myöhemmin..
Viimeksi muokannut corazone, Ti Joulu 10, 2013 2:32 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

123432 kirjoitti:Kyllä nää sankarit tietäen juttuun on liittynyt jotain huumausainetta, mene ja tiedä ett' kunnon huumeita vai pilleripöhnässä,joka tapauksessa tää on väärin tehty! ja tää erotus juttu tuskin liittyy millään tavalla tähän sen pahoinpitely kuvien muokkaukseen....kuitenkin kaik paskanjauhanta mielestäni on aivan turhaa, tyttö näkee aivan varmasti nämäki viestit ympäri nettiä.... tyttö on kärsinyt jo mielestäni aivan liikaa... :/
Ei kukaan sanonutkaan tuosta erottamisesta, että sillä olisi mitään tekemistä pahoinpitelyn kanssa. Karman laista oli puhetta.
Paskanjauhamista ei saa loppumaan, sehän nähdään ihan vaikka siellä ask.fm sivulla. Minun mielestäni Julian olisi viisaampi pysyä poissa netistä jonkun aikaa ja keskittyä oikeiden kavereiden kanssa olemiseen. Mutta itsehän tuo sen päättää. En vaan usko olevan kovin terapeuttista lukea sitä kaikkea paskaa, mitä netissä suolletaan
corazone kirjoitti:https://secure.flickr.com/photos/111183846@N08/

Tässä teille Jonna Peltonen, yksi tekijöistä,
kolmen 4-11 vuotiaiden lasten äiti.

Muitten kuvat myöhemmin..
Opsanlaijaa, seuraavaksi pitää alkaa suremaan etenkin tuota 11 vuotiasta siitä, mitä joutuu muilta penskoilta kuulemaan äidistään.
Roy Riviera
Armas Tammelin

No niin tietysti...tuossa asunnossa mikä oli tekopaikka ja mihin tekijät alunperin tunkeutuivat oli joku valopää sitten viime yönä käynyt hajoittamassa ikkunan. Ei varmaankaan muistanut, että asunnon nykyisillä asukkailla ei ole mitään osuutta asiaan. Tai sellaista ei ainakaan ole tullut ilmi. Tekopaikka on työmatkani varrella ja kun tulin, niin siinä otti valokuvia joku siviilipukuinen. Liekö poliisi vai vakuutusyhtiön heebo. Nyt pitäs ehken lyödä hieman höyrypäisimmille jäitä hattuun.
Roy Riviera
Armas Tammelin

Ai niin tämä...jos ei vielä ollut. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013121 ... 1_uu.shtml
Vastaa Viestiin