Joel Lilon käytös ja tausta
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Re: Joel Lilon käytös ja tausta
Tietysti olin sivullinen vain, kuinkas muutenkaan? Ajatelkaa mitä tahdotte...
Etkö ymmärrä kirjoittamaasi? Tuossahan juuri kirjoitat siihen malliin kuin olisit lahdannut jonkun vasikan.Jolli-Setä kirjoitti: En aio palata, sillä minulla on tällä hetkellä elämässä ihminen joka voittaa mennen tullen kamakaupan tai vasikoiden lahtaamisen.
Mutta ethän sinä sitä tehnytkään
Osanotot tyttöystävällesi. Mites Joel jos hän haluaa erota onnistuuko? Vai alatko häntäkin uhkailemaan?
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
*poistettu henkilöspekulaatiota*tm
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Ei pitäs olla kytillä mitään puuttumista enää, nyt kun alko uus elämäJolli-Setä kirjoitti: Eri asia jos sotkee kytät kuvioon tai jotain yhtä typerää; silloin saisi pelätä loppuelämän.
Mites se Joonan bizneksien jatkaminen?
Vai alan vaihto, falafel bar pystyyn ja spesiaalina ilmaiset lounaat
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
aasintappi
- Armas Tammelin
Kirjoitat, että elämässäsi on ihminen. Tarkoitatko mahdollisesti miespuolista kumppania? Täällähän onkin jo avoimesti spekuloitu seksuaalista suuntautumista ja suhde mieheen tuntuisi järkeenkäyvältä. Jätätkin tämän asian mukavasti auki ja tavallaan hyväksyttäväksi.
Miksi sinun pitäisi pelätä loppuelämä jos kumppanisi sotkisi asiaan poliisit? Mikä sinua pelottaa?
Miksi sinun pitäisi pelätä loppuelämä jos kumppanisi sotkisi asiaan poliisit? Mikä sinua pelottaa?
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyseessä on normaali suomalainen työssäkäyvä nainen ja vielä hemmetin kaunis sellainen. Heitänpä tähän vielä, että ei se homoseksuaalisuus vähemmän miestä tee. Eikös se itseasiassa ole aika miehekästä? 
Tuossahan se tuli.Jolli-Setä kirjoitti:Oletko sattumoisin se Jenny Nieminen, jolla on facebookin puolella paljon sanottavaa? Tietysti onnistuu! Vaikka luopuminen olisikin kuinka vaikeata, niin koska ajattelen hänen parastaan olisi se vain tehtävä. Eri asia jos sotkee kytät kuvioon tai jotain yhtä typerää; silloin saisi pelätä loppuelämän.
Olen nähnyt elämää ja olen kuullut kuinka pahatkin miehet on piesty naisten kädestä.
Todella olkoon se osasi.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Tärkein kysymys vielä kysymättä: Paljonko on penkkipunnerrustulos kun kerkesit linnassa lihomaan ja ehkä nostelemaankin? meneekö oma paino?
-
aasintappi
- Armas Tammelin
Niin juuri. Ja miten tuollainen tosielämän torpedo treenaa? Voisitko laittaa vaikka jonkin treeniohjelman ruokavalioineen (käytännössä vankilan 6 viikon kiertävä ruokalista+kanttiinista makuurahoilla ostetut makeiset).Ismo kirjoitti:Tärkein kysymys vielä kysymättä: Paljonko on penkkipunnerrustulos kun kerkesit linnassa lihomaan ja ehkä nostelemaankin? meneekö oma paino?
Rekisteröidyin itse tänne ihan siksi, kun halusin kysyä tätä samaa. Kuvista päätellen kun bulkkausta harrasti linnassa, mutta penkit taisi jäädä väliin... Se tosin lieneekin nyhverötouhua.Ismo kirjoitti:Tärkein kysymys vielä kysymättä: Paljonko on penkkipunnerrustulos kun kerkesit linnassa lihomaan ja ehkä nostelemaankin? meneekö oma paino?
Kyllä rupeaa kiinnostamaan tämä äiti-lastenkotiaspekti tähän tämän päivän käytökseen peilattuna. Koska joku selvä syy on ollut varmasti olemassa kun sijoitukseen on päädytty, mutta välit siis kuitenkin todella läheiset jos kerta äitinsä helmoissa oleskelee tänäkin päivänä? Onko täällä lastenkotinuoria? Jakakaa insiderit tietoa mikä huostaanoton aiheuttaa.
Lastenkotinuorista näin ylipäätään, niitähän aina tupataan näiden pikkukaupunkien kouluihin "sopeutumaan", kauas vanhoista kuvioista. Meidän koulussa ne oli vähän sellasia rassuja, saivat omalta ikäluokaltaan turpaan ja kostivat pienemmille pennuille sitten kaupungilla. Huumeet oli monella mukana jo ala-asteelta lähtien ja seurusteltiin vanhempien narkkien kanssa kun kukaan muu ei huolinut.
Tällainen varmasti jättää sieluun syvät arvet, ja niinkuin joku tuolla aiemmin mainitsikin, ajaa hakemaan hyväksyntää sellasilta ihmisiltä joilta ns. täyspäinen ihminen ei sitä kaipaisi. Tällaiset tapauksen ovat myös helpommin alistettavissa jonkun "karismaattisen" persoonan hyppykepeiksi, niinkuin tässä ko. tapauksessa vaikuttaisi olevan.
Lastenkotinuorista näin ylipäätään, niitähän aina tupataan näiden pikkukaupunkien kouluihin "sopeutumaan", kauas vanhoista kuvioista. Meidän koulussa ne oli vähän sellasia rassuja, saivat omalta ikäluokaltaan turpaan ja kostivat pienemmille pennuille sitten kaupungilla. Huumeet oli monella mukana jo ala-asteelta lähtien ja seurusteltiin vanhempien narkkien kanssa kun kukaan muu ei huolinut.
Tällainen varmasti jättää sieluun syvät arvet, ja niinkuin joku tuolla aiemmin mainitsikin, ajaa hakemaan hyväksyntää sellasilta ihmisiltä joilta ns. täyspäinen ihminen ei sitä kaipaisi. Tällaiset tapauksen ovat myös helpommin alistettavissa jonkun "karismaattisen" persoonan hyppykepeiksi, niinkuin tässä ko. tapauksessa vaikuttaisi olevan.
Se mikä ei tapa, sattuu pirusti.
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Rintalihaksia pääasiassa treenasin. Jäi kyllä sali suhteellisen vähälle käytölle mun osalta.
Tsot tsot, työntekohan on mielestäsi aivan onnetonta paskaa. Miten sinä muka onnetonta paskaa tekevään ihmiseen voisit ihastua? Vai oletko jo käskenyt ottaa lopputilin?Jolli-Setä kirjoitti:Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyseessä on normaali suomalainen työssäkäyvä nainen ja vielä hemmetin kaunis sellainen. Heitänpä tähän vielä, että ei se homoseksuaalisuus vähemmän miestä tee. Eikös se itseasiassa ole aika miehekästä?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Täällä kun on kyselty kaikkea perseestä perämoottoriin niin entäs elokuvat? mistä diggailet?
Teitkö penkkiä vai kenties pec deckilläkö treenasit kun eristämään onnistuit? Kai nyt välistä edes pari sarjaa keskitettyä hauiskääntöä meni?Jolli-Setä kirjoitti:Rintalihaksia pääasiassa treenasin. Jäi kyllä sali suhteellisen vähälle käytölle mun osalta.