Jolli-Setä kirjoitti:Mun läheiset on edelleenkin no-no-aluetta.
Miksi?
Jolli-Setä kirjoitti:Mun läheiset on edelleenkin no-no-aluetta.
Ei pidä sellaisten tekijöiden, jotka eivät jätä uhriensa omaisia rauhaan. Itse kaivaa verta nenästään.WalkingDisaster kirjoitti:Keskustelupalstoilla pitäisi jättää sekä uhrien, että tekijöiden omaiset rauhaan. Kaikella tapaa.
Oletko pohtinut vaihtoehtoa, että joona "angstaa" siitä, että olet suurella suullasi (hyvin todennäköisesti) puhunut teille elikautiset? Oletko mahdollisesti ns huutomurhaaja? Vai lieneekö syynä se, että siellä vankilan tapaamisissa käy näitä vanhoja linnan asukkeja, jotka ei katso sun touhuja kauheen hyvällä?Jolli-Setä kirjoitti:En. Se angstaa jostain ilmeisesti.reijoreipas kirjoitti:Jolli. Oletko Hasselblaadia käynyt moikkaamassa vapautumisesi jälkeen?
Koska teen kaikkeni varjellakseni heidän yksityisyyttään. Itse voin olla esillä, sillä mulla ei ole mitään salattavaa eikä hävettävää. (Ei siis ole omaisillanikaan, mutta tajusitte varmaan...)Poppa kirjoitti:Jolli-Setä kirjoitti:Mun läheiset on edelleenkin no-no-aluetta.
Miksi?
Eli mielestäsi sinulla onkin empatiakykyä?Jolli-Setä kirjoitti:Koska teen kaikkeni varjellakseni heidän yksityisyyttään. Itse voin olla esillä, sillä mulla ei ole mitään salattavaa eikä hävettävää. (Ei siis ole omaisillanikaan, mutta tajusitte varmaan...)Poppa kirjoitti:Jolli-Setä kirjoitti:Mun läheiset on edelleenkin no-no-aluetta.
Miksi?
Se on enemmänkin kunniakysymys, aivan kuten se ettei tapa jos "uhrilla" on alaikäisiä lapsia.Poppa kirjoitti:Eli mielestäsi sinulla onkin empatiakykyä?
Sä pidät "vasikoita" maailman alimpana kastina, joten mitä jos äitisi vasikoisi tekemisistäsi rikoksista, tappaisitko hänet?Jolli-Setä kirjoitti:"Se on enemmänkin kunniakysymys, aivan kuten se ettei tapa jos "uhrilla" on alaikäisiä lapsia.Poppa kirjoitti:Eli mielestäsi sinulla onkin empatiakykyä?
Luultavasti angstaa sitä, että jos vanki"toverit" huomaavat hänen kaveeraavan sinun kanssasi, niin Hasseli saisi entistäkin enemmän turpaansa.Jolli-Setä kirjoitti:En. Se angstaa jostain ilmeisesti.reijoreipas kirjoitti:Jolli. Oletko Hasselblaadia käynyt moikkaamassa vapautumisesi jälkeen?
Myöskään hänen ei ole tarvinnut pelätä väkivaltaa tuomionsa aikana.reijoreipas kirjoitti:Luultavasti angstaa sitä, että jos vanki"toverit" huomaavat hänen kaveeraavan sinun kanssasi, niin Hasseli saisi entistäkin enemmän turpaansa.Jolli-Setä kirjoitti:En. Se angstaa jostain ilmeisesti.reijoreipas kirjoitti:Jolli. Oletko Hasselblaadia käynyt moikkaamassa vapautumisesi jälkeen?
Miksi se sitten sai pataan? Ja ihan kohtalaisesti.Jolli-Setä kirjoitti: Myöskään hänen ei ole tarvinnut pelätä väkivaltaa tuomionsa aikana.
Jaa toki tietosi. Epäilen kovasti tätä.reijoreipas kirjoitti:Miksi se sitten sai pataan? Ja ihan kohtalaisesti.Jolli-Setä kirjoitti: Myöskään hänen ei ole tarvinnut pelätä väkivaltaa tuomionsa aikana.
Jolli-Setä kirjoitti:Jaa toki tietosi. Epäilen kovasti tätä.reijoreipas kirjoitti:Miksi se sitten sai pataan? Ja ihan kohtalaisesti.Jolli-Setä kirjoitti: Myöskään hänen ei ole tarvinnut pelätä väkivaltaa tuomionsa aikana.