Joel Lilon käytös ja tausta
-
Rurik Rusit
- Lauri Hanhivaara
Re: Joel Lilon käytös ja tausta
Jollia en ole nähnyt, mutta Joonan olen.
Joona ei todellakaan ollut mikään välkky poika. Päihteiden käyttö nuorena näkyi melko selkeästi. Tuo surmaaminen, salakirjoittelu jne kertoo varmasti kaiken oleellisen.
Kuulemma Joona oli myös se ensimmäinen sifvusta katsoja ja naureskelija, itse kun ei uskaltanut tehdä juuri mitään. Uhmaa kyllä oli, kuin uhmaikäisellä lapsella. Yllyttää osaa muita hyvin.
Suunnitelmia oli vaikka ja kuinka. Todellisuus vaan "iski" vastaan.
Jennankin tiesin. Symppis tyttö, joka olisi voinut aikuistua, jos olisi saanut siihen mahdollisuuden.
Muutaman "alan miehen" kanssa olen keskustellut näistä "sankareista" ja kaikilla ollut melkoiset antipatiat näitä hölmöjä kohtaan. Nämä nuoret eivät edes tiedä vasikan määritelmää.
Vakuuttunut olen että molemmat pojut saavat vielä palkkansa ja silloin kuulemma katsotaan tuo pelkäämisen aste.
Naureskellen näitä ketjuja on saanut lukea. Mutta onnea valitsemallanne tiellä, sitä tulette todella tarvitsemaan.
Onhan tämä melkoista piristystä JR-osion sijaan.
Joona ei todellakaan ollut mikään välkky poika. Päihteiden käyttö nuorena näkyi melko selkeästi. Tuo surmaaminen, salakirjoittelu jne kertoo varmasti kaiken oleellisen.
Kuulemma Joona oli myös se ensimmäinen sifvusta katsoja ja naureskelija, itse kun ei uskaltanut tehdä juuri mitään. Uhmaa kyllä oli, kuin uhmaikäisellä lapsella. Yllyttää osaa muita hyvin.
Suunnitelmia oli vaikka ja kuinka. Todellisuus vaan "iski" vastaan.
Jennankin tiesin. Symppis tyttö, joka olisi voinut aikuistua, jos olisi saanut siihen mahdollisuuden.
Muutaman "alan miehen" kanssa olen keskustellut näistä "sankareista" ja kaikilla ollut melkoiset antipatiat näitä hölmöjä kohtaan. Nämä nuoret eivät edes tiedä vasikan määritelmää.
Vakuuttunut olen että molemmat pojut saavat vielä palkkansa ja silloin kuulemma katsotaan tuo pelkäämisen aste.
Naureskellen näitä ketjuja on saanut lukea. Mutta onnea valitsemallanne tiellä, sitä tulette todella tarvitsemaan.
Onhan tämä melkoista piristystä JR-osion sijaan.
*En voi vastata kyseiseen kysymykseen, koska minua ei voida pakottaa todistamaan itseäni vastaan*
Eli ilmeisesti Hasseli on suuttunut Joelille siittä, että hän itsenäisesti uhkailee Jennan omaisia. Miksi sä haluat vielä Jennan vanhempia "kiusata"? Muutenkin tyttären menetys on kova paikka.. Mä en ymmärrä, eikö jo järki sano että antaisi vaan olla. Vai onko Jolli niin pahasti huomion kipeä, että vielä tälläisillä asioilla koittaa saada median huomion. Tässä käy vielä pahasti. Sanokaa mun sanoneen. 
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
En todellakaan halunnut median huomiota. Osaisin kai nyt jumalauta itse ottaa toimittajiin yhteyttä enkä lähetellä epämääräisiä viestejä sen sijaan sinne tänne. Joku itsensäilmaisukanava sitä on kuitenkin ihmisellä oltava. Jos teillä on oikeus vaatia mua sähkötuoliin/saunan taakse/Siperiaan, niin miksei minulla ole oikeutta ilmaista mielipidettä ihmisestä joka ei voi siitä enää edes mieltään pahoittaa?mewwi kirjoitti:Eli ilmeisesti Hasseli on suuttunut Joelille siittä, että hän itsenäisesti uhkailee Jennan omaisia. Miksi sä haluat vielä Jennan vanhempia "kiusata"? Muutenkin tyttären menetys on kova paikka.. Mä en ymmärrä, eikö jo järki sano että antaisi vaan olla. Vai onko Jolli niin pahasti huomion kipeä, että vielä tälläisillä asioilla koittaa saada median huomion. Tässä käy vielä pahasti. Sanokaa mun sanoneen.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Voi, voi Jollia. Niin nuori iältään, mutta kuolema jo kurkistelee ikkunan takaa.
Oletko muuten ympärileikattu?
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
En ole!reijoreipas kirjoitti:Voi, voi Jollia. Niin nuori iältään, mutta kuolema jo kurkistelee ikkunan takaa.![]()
-
pieninainen
- Hercule Poirotin viikset
Miten vitussa ympärileikkaus liittyy mihinkään? 
- reijoreipas
- Jack Bauer
Oman itsensä vertaaminen toisiin ikätovereihin on nuorelle ominaista ja tärkeää.pieninainen kirjoitti:Miten vitussa ympärileikkaus liittyy mihinkään?
Jos saunassa huomaakin, että oma pili on erilainen, kuin muilla, niin se herättää ajatuksen siitä, että itsessä on vikaa.
-
pieninainen
Sulla vissiin Reijoreipas on jotenki erikoinen pili ku haluut tietää onks Joelil 
...Eiköhän nyt pitäisi ensin olla jokin, jota voisi ympärileikata?
Banaaninokka tiedostaa tämän itsekin ja siksi onkin valinnut yhdeksi nimimerkikseen "pieninainen",
joka on aivan ilmiselvä sanaleikki
pienimunaisesta.
Banaaninokka tiedostaa tämän itsekin ja siksi onkin valinnut yhdeksi nimimerkikseen "pieninainen",
joka on aivan ilmiselvä sanaleikki
pienimunaisesta.
Viimeksi muokannut Sir Bean, Pe Joulu 13, 2013 1:30 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- reijoreipas
- Jack Bauer
No onhan se aika ylvään kokoinen, joten ei ihan paras vaihtoehto pienille naisille.pieninainen kirjoitti:Sulla vissiin Reijoreipas on jotenki erikoinen pili ku haluut tietää onks Joelil
-
pieninainen
Hmm... Ei se koko ole onneks tärkein asia 
-
pieninainen
Sir Bean, olen kyllä ihan nainen... Ja se ei ole pikkunainen 
- reijoreipas
- Jack Bauer
Ei varmasti olekkaan, mutta harjaantumaton saattaa rikkoa paikkansa, kun tällä mailalla alkaa leikkimään.pieninainen kirjoitti:Hmm... Ei se koko ole onneks tärkein asia
Joel, onko tämä 'pieninainen' tyttöystäväsi / ystäväsi?
-CS
Ps. Reijoreipas, sinähän olisit ollut oiva lisä Kiakkovierasjuhlissa.
-CS
Acta est fabula
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Facebook-kaveri. Ei ole romanssia tässä nyt kyllä!Clarise kirjoitti:Joel, onko tämä 'pieninainen' tyttöystäväsi / ystäväsi?
-CS