Liian monitulkintainen post scriptum maalaispojalle.Clarise kirjoitti: Ps. Reijoreipas, sinähän olisit ollut oiva lisä Kiakkovierasjuhlissa.
Edit: Niin, niin. Isolla mailalla paikat rikki.
Liian monitulkintainen post scriptum maalaispojalle.Clarise kirjoitti: Ps. Reijoreipas, sinähän olisit ollut oiva lisä Kiakkovierasjuhlissa.
Mitä hittoa mä olen edes tehnyt? Ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kertonut mielipiteeni pari vuotta myöhemmin?mewwi kirjoitti:Ihmettelen suuresti, miten joku voi olla Joelin puolella kaiken sen jälkeen mitä hän on tehnyt. Tai ylipäätänsä kaveerata tyypin kanssa. Vai onko kaikilla ajatuksena sama mitä Joelilla? "Vasikan palkka on kuolema".
Älä nyt tässä vaiheessa vaihda puolustuskannalle. Täällä on monta sivua sinun uhoamista jo luettu, joten nythän sinä vasta itsestäsi pellen teet.Jolli-Setä kirjoitti: Mitä hittoa mä olen edes tehnyt? Ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kertonut mielipiteeni pari vuotta myöhemmin?
Luulen et kyseessä se et onko rotupuhdas juutalaineni. Seuraavaksi tulee rabbi saksien kanssa peräänpieninainen kirjoitti:Sulla vissiin Reijoreipas on jotenki erikoinen pili ku haluut tietää onks Joelil
Maailmaan mahtuu paljon kaikenlaisia mielipiteitä. Päivittäin joku ottaa yhteyttä. Mulla on kymmeniä kavereita joiden mielestä mä olen älykäs, lämmin ja hyvä ihminen. Niiden lisäksi on alkanut siunaantua "fanejakin". Mikä on kenenkin motiivi; sitä en voi tietää, mutta on siis paljon ihmisiä joilla on todella erilainen mielipide minusta kuin "ruma, läski, vajaaälyinen ja saamaton homoseksuaali".aasintappi kirjoitti:Jolli, ajatteletko koskaan kun avaat murha.infon, et voi vittu: kaikki vihaavat mua ihan oikeasti?! Luulisi sen olevan raskasta... ja sen tajuaminen kuinka vanhempasi (ainakin toinen, ei se palestiinalainen isukki) joutuu kantamaan antamaasi taakkaa?
Uskotko itse tuohonJolli-Setä kirjoitti:Maailmaan mahtuu paljon kaikenlaisia mielipiteitä. Päivittäin joku ottaa yhteyttä. Mulla on kymmeniä kavereita joiden mielestä mä olen älykäs, lämmin ja hyvä ihminen. Niiden lisäksi on alkanut siunaantua "fanejakin". Mikä on kenenkin motiivi; sitä en voi tietää, mutta on siis paljon ihmisiä joilla on todella erilainen mielipide minusta kuin "ruma, läski, vajaaälyinen ja saamaton homoseksuaali".aasintappi kirjoitti:Jolli, ajatteletko koskaan kun avaat murha.infon, et voi vittu: kaikki vihaavat mua ihan oikeasti?! Luulisi sen olevan raskasta... ja sen tajuaminen kuinka vanhempasi (ainakin toinen, ei se palestiinalainen isukki) joutuu kantamaan antamaasi taakkaa?
Minulla ei ole pienintäkään tarvetta vakuuttaa ketään, mutta mulla on ystäviä ja tulee aina olemaankin. Minkä luulet syyksi että sain normiosastolla lusia ihan rauhassa vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä!aasintappi kirjoitti:Uskotko itse tuohon![]()
"Ulostulosi" jälkeen asenteet ovat muuttuneet. Seuraava reissusi ei ole yhtä seesteinen.Jolli-Setä kirjoitti:Minkä luulet syyksi että sain normiosastolla lusia ihan rauhassa vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä!
Sir Bean kirjoitti:...Eiköhän nyt pitäisi ensin olla jokin, jota voisi ympärileikata?
Banaaninokka tiedostaa tämän itsekin ja siksi onkin valinnut yhdeksi nimimerkikseen "pieninainen",
joka on aivan ilmiselvä sanaleikki
pienimunaisesta.
Jos et tiiä ni otappa kuule selvää.Jolli-Setä kirjoitti: Mitä hittoa mä olen edes tehnyt? Ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kertonut mielipiteeni pari vuotta myöhemmin?
Minä en pidä sinua vaajaaälyisenä, vaan totaalisen typeränä. Typeryys ei ole sama asia, kuin vähäinen älykkyys. Homoseksuaalisuuteen juuri sillä saamapuolella pääset varmasti jossakin kivitalossa tutustumaan vielä ajan kanssa, johtuen juuri tuosta typeryydestäsi ja sen seurauksista...Jolli-Setä kirjoitti: Mikä on kenenkin motiivi; sitä en voi tietää, mutta on siis paljon ihmisiä joilla on todella erilainen mielipide minusta kuin "ruma, läski, vajaaälyinen ja saamaton homoseksuaali".
Pamput suojelivat sinua. Se on ainoa syy.Jolli-Setä kirjoitti:Minulla ei ole pienintäkään tarvetta vakuuttaa ketään, mutta mulla on ystäviä ja tulee aina olemaankin. Minkä luulet syyksi että sain normiosastolla lusia ihan rauhassa vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä!aasintappi kirjoitti:Uskotko itse tuohon![]()