Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
punanenrommi
Aloitteleva Besserwisser

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja punanenrommi »

reijoreipas kirjoitti:
Jolli-Setä kirjoitti:Minkä luulet syyksi että sain normiosastolla lusia ihan rauhassa vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä! ;)
"Ulostulosi" jälkeen asenteet ovat muuttuneet. Seuraava reissusi ei ole yhtä seesteinen.
Juu, olisi ollut syytä pysyä kaapissa. Dildo selvästi kaikessa naivissa yksinkertaisuudessaan luulee, että kun muutama ala-ikäinen pikkupillu ja jotkut psykiatrisen avopotilaat katsovat häntä vähän ylöspäin, on hänen oltava kova jäbä... Hieman tautista touhua, kuinka joku voikin olla noin saatanan tyhmä ja tuoda vielä sen kaikille julkikin.

Ja tuo on tosiaan aivan paras, että nyt Dildo kaiken mahtailunsa jälkeen pyörtää puheensa ja myöntää olevansakin vain pelkkä Pähkinän ämmä, jonka isoin rikos on ollut vain seistä väärään aikaan väärässä paikassa... Jumalauta mikä gangsta, nyt pelottaa !!!!!
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

punanenrommi kirjoitti:Ja tuo on tosiaan aivan paras, että nyt Dildo kaiken mahtailunsa jälkeen pyörtää puheensa ja myöntää olevansakin vain pelkkä Pähkinän ämmä, jonka isoin rikos on ollut vain seistä väärään aikaan väärässä paikassa... Jumalauta mikä gangsta, nyt pelottaa !!!!!
No pellehän tuo, ei siitä ole epäselvyyttä. Jos olis suoraselkäisesti sanonut lusittuaan että anteeksi, tai ollu ees hiljaa, ja jatkanut elämäänsä ni olis saattanut saada jopa ymmärrystä mutta taisipa julkisuus kihahtaa kusen joukkoon nuppiin.
Johan moista on nähty aiheessa Tukiainen, saman sortin "sankareitahan nämä.
Enkä yhtään ihmettelis jos elämä kulkee saman kaavan mukaan ku tuksulla, joskin tuksulla sentään on mitään meriittejä, Mälli-rätillä niitä ei ole.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Ihan näin mielenkiinnosta: Luettele minulle Johanna Tukiaisen "saavutukset"! :D

Ja aikaisempaan kommenttiin: Vartijoilla ei ollut mitään tekemistä minun hyvinvointini kannalta, sillä Saramäessä ne ei paljoa osastoilla pyöri vaan istuvat kopissaan.
Victoria's Secret
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

Jolli-Setä kirjoitti: ...vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä! ;)
Et ole säälittävä naistentappaja, olet säälittävä apupoika.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

punanenrommi kirjoitti:Juu, olisi ollut syytä pysyä kaapissa. Dildo selvästi kaikessa naivissa yksinkertaisuudessaan luulee, että kun muutama ala-ikäinen pikkupillu ja jotkut psykiatrisen avopotilaat katsovat häntä vähän ylöspäin, on hänen oltava kova jäbä...
Oliko vain arvaus vai tunnetaanko me jotain kautta!? :O
punanenrommi
Aloitteleva Besserwisser

Jolli-Setä kirjoitti:Ihan näin mielenkiinnosta: Luettele minulle Johanna Tukiaisen "saavutukset"! :D

Ja aikaisempaan kommenttiin: Vartijoilla ei ollut mitään tekemistä minun hyvinvointini kannalta, sillä Saramäessä ne ei paljoa osastoilla pyöri vaan istuvat kopissaan.
...No eihän sillä Tukaisellakaan nyt mitään "saavutuksia" sinänsä olekaan, mutta kyse taisi olla että sinulla ei ole niitä laisinkaan.

Äläkä änkytä, oma koppisi ovi oli jatkuvasti lukossa.
punanenrommi
Aloitteleva Besserwisser

Jolli-Setä kirjoitti:
punanenrommi kirjoitti:Juu, olisi ollut syytä pysyä kaapissa. Dildo selvästi kaikessa naivissa yksinkertaisuudessaan luulee, että kun muutama ala-ikäinen pikkupillu ja jotkut psykiatrisen avopotilaat katsovat häntä vähän ylöspäin, on hänen oltava kova jäbä...
Oliko vain arvaus vai tunnetaanko me jotain kautta!? :O

...KYLLÄ SE DILDO KUULE ON NIIN ETTEN OLE IKINÄ SINUA EDES LIVENÄ NÄHNYT, JOS OLISIN NIIN MUISTAISIT SEN LOPPUELÄMÄSI !!!!
Poppa
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Poppa »

Jolli,

Miksi muutat näkemystäsi tapahtuneesta jatkuvasti? Välistä olet vaarallinen, empatiakyvytön murhaaja ja välillä satuitkin vain väärään paikkaan?
Gilgamesh
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Gilgamesh »

kytkinlevy kirjoitti:
Gilgamesh kirjoitti:Jolli-Sedälle kiitokset vastauksista viime kysymyksiini. Seuraavaksi kysyn Jennasta:

Millälailla uskoisit Jennan elämän jatkuneen jos sinä ja Joona ette olisi tehneet mitä teitte? Olisiko hänestä voinut tulla jonain päivänä kenties yhteiskunnan tukipilari tai kunniallinen ja rehellinen työssäkäyvä kansalainen? Olisiko hänen elämänsä ollut arvokasta, mikäli se siis olisi jatkunut? Menettikö maailma tai/ja ihmiskunta Jennan myötä jotain vai ei?
Nice try jolli. Luuletko tosiaan, että saat kammettua tätä johonkin suuntaan näillä monilla tunnuksilla?

En ole Jolli, sori vaan.

Kunhan kyselen vain minua askarruttavia asioita kun Jolli itse lupautuu kerran vastailemaan.

Eräänlaista paranoidisuutta on myös uskoa kenen tahansa olevan Jolli...
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

Kuinkahan montaa on jo Joeliks väitetty/epäilty/syytetty :D
Sir Bean
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Sir Bean »

pieninainen kirjoitti:Kuinkahan montaa on jo Joeliks väitetty/epäilty/syytetty :D
Vain sinua "pikkuämmä" ja "Gilgameshia", mutta eihän väitteissä/epäillyissä/syyttelyissä mitään vikaa ole, kun kerran ovat tottakin.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Minkä minä sille voin, että tämä foorumi heräsi eloon kun minä tänne rekisteröidyin? :D En ole niin säälittävä että käyttäisin muita tunnuksia. Sitä paitsi jos käyttäisin, niin eikö silloin tänne pitäisi ilmestyä jotain ylistystekstejä? Niitä ei vielä ole täällä näkynyt, mutta odotellaan... :D
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

Oot kyllä sekasin jos näin luulet :D
Sir Bean
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Sir Bean »

Jolli-Setä kirjoitti:Minkä minä sille voin, että tämä foorumi heräsi eloon kun minä tänne rekisteröidyin? :D En ole niin säälittävä että käyttäisin muita tunnuksia. Sitä paitsi jos käyttäisin, niin eikö silloin tänne pitäisi ilmestyä jotain ylistystekstejä? Niitä ei vielä ole täällä näkynyt, mutta odotellaan... :D
Todistelet taas vain kuinka vähä-älyinen olet, foorumin "herääminen" johtuu vain siitä että annoit ihmisille kanavan haukkua sinut "kasvotusten" maanrakoon. Melkein siis yhtä vajaata kuin levittää puhelinnumeroaan ja vastailla tekstiviestivittuiluihin.

Eikä suljetussa sellissä eristäytyneenä ja vain oman peilikuvansa kanssa vietetyistä juttelutuokioista, ole pitkä matka multipersonoitua useammaksikin nimimerkiksi.
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Jolli-Setä kirjoitti:Minkä minä sille voin, että tämä foorumi heräsi eloon kun minä tänne rekisteröidyin?
pieninainen kirjoitti:Oot kyllä sekasin jos näin luulet :D
+1
Vastaa Viestiin