Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Siru83
Adrian Monk

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Pyydän saada ikibannin tälle foorumille. Foorumi on rasistinen, muutenkin huonotasoinen ja kun ylläpito viime aikoina on vielä sallinut nimimerkkiini kohdistuneiden solvausten sotkea rikosketjut niin minä en näe mitään syytä jatkaa täällä.

Koska täältä ei pysty eroamaan niin haluan ikibannit, koska en halua olla tällaisen foorumin jäsen.
BlackFriday
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BlackFriday »

Siru83 kirjoitti:
Koska täältä ei pysty eroamaan niin haluan ikibannit, koska en halua olla tällaisen foorumin jäsen.
Nyt ylläpito nopeasti ennenkuin se tulee toisiin ajatuksiin!!! :D
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Minulla ei ole ollut aikaa eikä resursseja perehtyä Sirun kirjoituksiin, mutta kyllä olen ihmetellyt tätä Siruun liittyvää vääntöä; mistä hän on ansainnut kaiken tämän suosion?!

Ilman vaikuttavuutta ei syntyisi tällaista jatkuvaa rutinaa, että Siru teki sitä ja Siru sanoi tätä, joten hänellä on oltava melkoinen vaikuttavuus saadessaan tällaisen liki minfokansanliikkeen aikaiseksi.

Perehdyn hänen tuotantoon heti, kun vain saan aikaa sille. Kaikki vaikuttavuus on tietysti minfon ylläpidolle eduksi liittyen lukijoiden määrään, joten, Siru, ei taida olla toiveitakaan saada ikibannia, koska olet näin suosittu.

Taideteosta on verrattu hieman samalla tavalla: se on taidetta, jos se vaikuttaa yhteenkään katsojaan (tässä tapauksessa lukijaan), ja tämän mukaan Sirun kirjoittaminen on mitä suurinta taidetta.
Alethes doksa meta logu
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Komppaan Sirua, (ymmärrän hänen pointtinsa), kyllä tältäkin keskustelufoorumilta pitäisi voida erota kokonaan tunnukset poistamalla kuten toimitaan monilla muillakin palstoilla.
Palstalta voi kyllä pysyä itse kokonaan pois mutta tunnukset jäävät, ihan turhaan.
Siispä tuen Sirun vakaata halua päästä pois täältä meidän vajakkien seurasta ja toivon ylläpidon auttavan häntä poistamalla hänen tunnuksensa.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Tuomioistuin on nyt antanut bannia joillekin "turhasta ja sisällöttömästä chatista".

Tarpeellista ja sisältörikasta chattiako löytyy sitten tuolta Jolli-sedän ketjusta?
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=15868

Ainakaan ketään ei ole bannattu..
..saapa nähä..
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Ei ole, ei edes selvien sääntörikkomusten takia. Ylläpidon linja tuntuu olevan se, että jos joku keskustelija saa lisää kansaa sivuille, se saa sanoa mitä tahansa, kunhan mainostuloja kilisee tilille.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Kyynaama
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kyynaama »

Toripolliisi kirjoitti:Tuomioistuin on nyt antanut bannia joillekin "turhasta ja sisällöttömästä chatista".

Tarpeellista ja sisältörikasta chattiako löytyy sitten tuolta Jolli-sedän ketjusta?

Näin uutena kirjoittajana koen tietyssä mielessä olevani jäävi ottamaan kantaa näihin ylläpidon yleistä bannauskäytäntöä koskeviin asioihin, mutta olen joka tapauksessa samoilla linjoilla. Nythän yhdelle linkatussa ketjussa meuhkanneelle nimimerkille onkin jo napsahtanut bannia ja yksi on käännytetty kokonaan, mutta kyllä samasta keskustelusta vielä muutama saattaisi joutaa jäähylle.
Bias kirjoitti:Ei ole, ei edes selvien sääntörikkomusten takia. Ylläpidon linja tuntuu olevan se, että jos joku keskustelija saa lisää kansaa sivuille, se saa sanoa mitä tahansa, kunhan mainostuloja kilisee tilille.
Taitaa tosiaan Jolli-Sedällä olla hieman keskivertokäyttäjää parempi bannisuoja, liekö jopa diplomaattinen koskemattomuus? :D Itse olen tosin sillä kannalla, että niin kauan, kun pysyy pääasiassa omassa ketjussaan puimassa käytökseensä ja taustaansa liittyviä asioita, on hänellä jonkin verran keskimääräistä käyttäjää enemmän annettavaa tälle foorumille. Tällä tarkoitan sitä, että harvemmin keskustelun kohde on itse osallistumassa keskusteluun ja vastaamassa ihmisten kysymyksiin, vaikka ainahan sen voisi tehdä fiksusti foorumin sääntöjä noudattaen.

Sitä en kuitenkaan voi kiistää, etteikö sääntöjen pitäisi aina olla kaikille samat, kun sellaiset on kuitenkin laadittu ja niiden noudattamista valvotaan. Tämä kyseinen nimimerkki on kuitenkin syyllistynyt chattailyn lisäksi myös ankarasti kiellettyyn henkilöspekulaatioon.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Toripolliisi kirjoitti:Tuomioistuin on nyt antanut bannia joillekin "turhasta ja sisällöttömästä chatista".

Onhan, just oli Sir Bean ja ReijoReipas saanut liput banaanisaarille. Semmosta se, tavallaan ymmärrän, taisivat olla hiukan humalassa ja kielenkäyttö sen mukaista. Tai sit ei. Luulen et erään tuplanikiksi epäillyn vasikointinappi on kulunut ja siitä moinen seurannut.

Se mikä mut oikeastaan sai tähän topsuun tulemaan on se että mitä kumman pahaa nimimerkit kukko EI kiekaise ja Kuolemannaakka on tehneet ku ovat saaneet oikein kaksi kertaa banskua, vilkaiskaa tuolta Tuomioistuimesta ni tajuatte mitä meinaan.
Syyt kyl on mainittu, naakalla "Synnä turha ja ilman sisältöä ollut chatti." (typo Kyöpelin) ja kukolla "Syynä turha chat ja lautamieskeskustelu aivan väärässä paikassa." mutta että oikein tuplana.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Kikki Hiiri kirjoitti:

Onhan, just oli Sir Bean ja ReijoReipas saanut liput banaanisaarille.
Aivan, 12 tuntia postaukseni jälkeen.

Siltikään en usko noiden bannausten johtuneen viestistäni vaan siitä, että joku on "raportoinut". Omatoiminen moderointi olisi löytänyt paljon muitakin.

Linja ei todellakaan ole tasapuolinen..
..saapa nähä..
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Bias kirjoitti:Ei ole, ei edes selvien sääntörikkomusten takia. Ylläpidon linja tuntuu olevan se, että jos joku keskustelija saa lisää kansaa sivuille, se saa sanoa mitä tahansa, kunhan mainostuloja kilisee tilille.
Paha sanoa, mulla ei mainoksia ole näkyvillä. Koska ABP. Näppärä pikku lisä selaimeen, sanoisin.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Kikki Hiiri kirjoitti:
Paha sanoa, mulla ei mainoksia ole näkyvillä. Koska ABP. Näppärä pikku lisä selaimeen, sanoisin.
Samma här. ABP käytössä, ja on ollut niin kauan, että siksi en edes ensin tajunnut, mistä ihmeen mainostuloista tuossa oli kyse.
Celeste
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Celeste »

onko jossakin osiossa keskustelua murharyhmä-sarjasta...ettiny muka kaikki, enkä löydä... :shock:
kallooni on pultattu tahto,
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
Kyynaama
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kyynaama »

En kyllä kuulu ylläpitoon, mutta vastaan silti: Onhan tuosta keskustelua, ketju löytyy vapaan keskustelun puolelta, nimellä "Minfolaisia telkkarissa syksyllä". Tuo otsikko ei tosiaan välttämättä satu ensimmäisenä silmään etsiessä, kun siinä ei mainita sarjan nimeä. :D

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=120
Celeste
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Kyynaama kirjoitti:En kyllä kuulu ylläpitoon, mutta vastaan silti: Onhan tuosta keskustelua, ketju löytyy vapaan keskustelun puolelta, nimellä "Minfolaisia telkkarissa syksyllä". Tuo otsikko ei tosiaan välttämättä satu ensimmäisenä silmään etsiessä, kun siinä ei mainita sarjan nimeä. :D

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=120

Kiitokset..=)
kallooni on pultattu tahto,
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Miksi muissa keskusteluissa kuin Ulvilan tapauksen puinneissa saa vastata yhdellä rivillä, eikä sitä katsota esim. "turhaksi chatiksi"? Käytännössä jokainen muu ketju on täynnä yhden rivin viestejä ja täysin turhia kyselyitä, eikä näistä tule mitään rangaistusta koskaan. Miksi minä saan bannin joka kerta jos kirjoitan 50 pitkää vastausta ja yhden kerran selviän lyhyemmällä?

Katsokaa vaikka tätä alla olevaa ketjua. Onko tämä nyt siis sellaista keskustelua, jota Murha.Info moderaattoreineen pitää hyvänä? Tähänkö pitäisi pyrkiä? Voisiko ylläpito kertoa, miten täällä murha.infossa pitäisi kirjoittaa, ettei olisi joka kuukausi bannattuna? Olen toki kysynyt tätä jo pari vuotta sitten ensimmäisen kerran (esim tässä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 30#p468436 ), mutta ehkäpä nyt vastaattekin jo? Vaikka joulun kunniaksi.

Nimim. "Hodorkovskikin vapautettiin"

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 4&start=60
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin