Kysymys onkin siitä mikä siellä kopissa ahdistaa, ei se, ahdistaako vai ei. Minä en henkilökohtaisesti usko tuohon tunnekylmyyteen kuin tiettyyn rajaan saakka, henkilökohtaisena valintanasi. Epäilen, että kopissa ahdistaa juuri siksi, ettet siellä pääse enää karkuun tunteitasi ja se ahdistaa.Jolli-Setä kirjoitti: Ahdistusta pystyn tuntemaan kyllä. Ei se nyt mitenkään yllättävää kai ole vaikka tunnekylmä olisikin?
Joel Lilon käytös ja tausta
Re: Joel Lilon käytös ja tausta
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
pieninainen kirjoitti:jaa että jos pikkunaiset ja wannabeet äänestää... voisinpa vaikka äänestääki, kaikkeeha pitää kokeilla ees kerran....
Äänestä vaan ja toivo ettei koskaan saa mitään aihetta epäillä sua vasikoinnista keneltäkään... Silloinhan tappaminen ja etenkin sivusta seuraaminen on oikeutettua ellei ole alaikäisiä lapsiapieninainen kirjoitti:jaa että jos pikkunaiset ja wannabeet äänestää... voisinpa vaikka äänestääki, kaikkeeha pitää kokeilla ees kerran....
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Kopissa ahdistaa tasan vain se, että ei ole nettiä eikä kunnon ruokaa... 
-
pieninainen
- Hercule Poirotin viikset
No ei oo pelkoo et vasikoisin
ja onneks noita alaikäsiäkin on...
No hei, sittenhän ei ole mitään huolta! Tasapainoisen ja terveen ihmissuhteen perusteet on jo kasassa.pieninainen kirjoitti:No ei oo pelkoo et vasikoisinja onneks noita alaikäsiäkin on...
"Sanon kaikkeen kyllä, en kerro kenellekään jos minut pieksetään ja pidän huolen, että minulla on alaikäisiä lapsia". Toimii ainakin noin kuusikymppiseksi saakka.
Ihan siltä varalta, että et ole trolli. Arvosta nyt hyvä nainen enemmän itseäsi, ja etenkin lapsiasi!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
-
pieninainen
- Hercule Poirotin viikset
Edellenkään meillä ei oo suhdetta... eikä tule... Arvostan itseäni, ja etenkin lapsiani..
En sano myöskään kaikkeen kyllä..
En sano myöskään kaikkeen kyllä..
Paitsi siinä vaiheessa kun ne alaikäisetkään ei merkitse mitään. Tosin minulla on vain kokemusta vain siitä kun eno kilahti ja ampui 80-luvun alussa mun äitiä, omaa äitiään, omaa veljeään, sekä 7-vuotiasta minuasekä 14 vuotista velipoikaa vasikoinnista... Mutta sillekin löytyi ymmärtäjiä... Maailma olisi ollut parempi paikka ilman meitä kuulemma...pieninainen kirjoitti:No ei oo pelkoo et vasikoisinja onneks noita alaikäsiäkin on...
Ahdistusta pystyn tuntemaan kyllä. Ei se nyt mitenkään yllättävää kai ole vaikka tunnekylmä olisikin?
No kyllä se nyt on vähän yllättävää. Ei sua kauheasti pitäisi liikuttaa yhdet kopit. Ahdistumisen sijaan tunnekylmänä varmastikin selviytyisit jollain tavalla. Siitä en sitten tiedä millä tavalla.
Lisäksi olet sanonut, että suojelet läheisiäsi koska se on kunnia-kysymys. Miten ihmeessä ihminen, jolla ei omien sanojensa mukaan ole tunne-elämää, välittää mistään kunniasta? Koko kunniahan on yksi keksitty käsite muiden joukossa. Se mitä laitat kunnian taakse on jonkinlaista empatiaa.
Muokkaus:
Bias kirjoitti:Minä en henkilökohtaisesti usko tuohon tunnekylmyyteen kuin tiettyyn rajaan saakka, henkilökohtaisena valintanas
Vähän samanlainen fiilis. Itsensä väittäminen tunnekylmäksi ja sen uskottelu itselleen ja muille tuntuu helpolta ratkaisulta. Sillä lisäksi saa oikeutettua paljon asioita itselleen, ainakin jonkin aikaa. Varmastikaan tunne-elämä ei ole samanlaista kuin "tavallisella" ihmisellä, mutta mistään robottimaisesta kylmyydestä en ole vakuuttunut.
Viimeksi muokannut Poppa, Su Joulu 15, 2013 1:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eikös mamma saa olla ok niin kauan kuin mammasta on enempi hyötyä kuin haittaa. Loving son as mother does what son wants to...Poppa kirjoitti:Ahdistusta pystyn tuntemaan kyllä. Ei se nyt mitenkään yllättävää kai ole vaikka tunnekylmä olisikin?
No kyllä se nyt on vähän yllättävää. Ei sua kauheasti pitäisi liikuttaa yhdet kopit. Ahdistumisen sijaan tunnekylmänä varmastikin selviytyisit jollain tavalla. Siitä en sitten tiedä millä tavalla.
Lisäksi olet sanonut, että suojelet läheisiäsi koska se on kunnia-kysymys. Miten ihmeessä ihminen, jolla ei omien sanojensa mukaan ole tunne-elämää, välittää mistään kunniasta? Koko kunniahan on yksi keksitty käsite muiden joukossa. Se mitä laitat kunnian taakse on jonkinlaista empatiaa.
eikös mamma saa olla ok niin kauan kuin mammasta on enempi hyötyä kuin haittaa. Loving son as mother does what son wants to...
Juu, toki tämäkin heitettiin ilmoille. Mutta tässä palataankin sitten jälleen siihen umpikujaan, ettei tuosta ota se itse eikä kukaan muukaan selkoa.
Ei ottanut mun enostakaan. Teki tekosensa 21 v ja äitiäni lukuunottamatta muut sisaruksetja enon tuttavien mielestä teki tekonsa pakosta.Poppa kirjoitti:eikös mamma saa olla ok niin kauan kuin mammasta on enempi hyötyä kuin haittaa. Loving son as mother does what son wants to...
Juu, toki tämäkin heitettiin ilmoille. Mutta tässä palataankin sitten jälleen siihen umpikujaan, ettei tuosta ota se itse eikä kukaan muukaan selkoa.
Nyt kyllä vetää jo aika sanattomaksi...huhhuh...Jolli-Setä kirjoitti:Kopissa ahdistaa tasan vain se, että ei ole nettiä eikä kunnon ruokaa...

Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Nii,onhan se ikävää ettei kopis oo nettii,jää se uhoominenki vähemmälle sen takiiSYLWAR kirjoitti:Nyt kyllä vetää jo aika sanattomaksi...huhhuh...Jolli-Setä kirjoitti:Kopissa ahdistaa tasan vain se, että ei ole nettiä eikä kunnon ruokaa...
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Joo, toi on jo heikkoutta. Miten toi sälli pärjää todellisuudessa ollenkaan? Mä koitin lähestyä aihetta rationaaliselta kannalta, mielenterveydellisten häiriöiden osalta, mutta alan epäillä et kyseessä on vaan huomiohakuisuus. Mä olen tietyllä tavalla hyvinkin tunneherkkä ihminen, mutta ei surkea ruoka tai netittömyys tee mulle mitään. Ei yhtään mitään. Ja se surkea ruoka tarkoittaa mun kohdalla siis oikeasti surkeaa ruokaa, sellaista johon verrattuna putka on vitun luksusta. Joskus saattanut mennä persaukisuuden takia muutama päivä ilman ruokaakin, eikä sekään ahdista. Vituttaa korkeintaan.SYLWAR kirjoitti:Nyt kyllä vetää jo aika sanattomaksi...huhhuh...Jolli-Setä kirjoitti:Kopissa ahdistaa tasan vain se, että ei ole nettiä eikä kunnon ruokaa...
hyvin pitkälti Lilon tapausta leimaa lapsenomaisuus. Helposti johdatettavissa oleva, huomionkipeä, teeskentelijä.
Facepalm olis hiukan alimitoitettu tässä tapauksessa. Siksi Extreme facepalm:

Everything in the world is either a potato or not a potato
Eihän se pärjääkään. Jos ihmisellä ei 23-vuotiaana käytännössä ole omaa elämää ollenkaan, niin siinä on todellisuudessa pärjääminen kaukana.Kikki Hiiri kirjoitti:Miten toi sälli pärjää todellisuudessa ollenkaan?
Jolli kuvitteli taas pelastavansa tilanteen, kun keksi jonkin hätäisen selityksen ahdistukselleen. Valitsi sitten ruoan ja netin, koska ajatteli että "no kun kerran vedän tätä tunnekylmää rooliani niin nuo nyt on niin itsekkäitä ahdistussyitä että eiköhän tämä ratkaise ongelmani". No, tuli puhuneeksi itsensä taas pahempaan pussiin. Koska jos armottomalla, sääliä sairaudeksi luokittelevalla Jollilla hajoaa pää siihen kun ei saa tarpeeksi hyvää ruoka tai kykene roikkumaan netissä, niin ei sellainen mies mikään "tekijä" voi koskaan missään olla. Eihän pää kestäisi mitään alamaailman lieveilmiöitä. Ja vielä vähemmän sitten "nyhverö"-elämän.Mä olen tietyllä tavalla hyvinkin tunneherkkä ihminen, mutta ei surkea ruoka tai netittömyys tee mulle mitään
No juu, mitäpä sitä tuon hienommin runoilemaan. Tuossahan se näppäimistöstäsi tuli kaikessa koruttomuudessaan. Jos 23-vuotias punkkaa äidillä ja ihailee rikollisia sekä pikemminkin imitoi näiden toimintaa kun on oikeasti se "the" rikollinen, niin kyllähän siinä aikuistuminen on todella vaiheessa. Eikä se auta asiaa, vaikka Jolli kuinka hokisi internetissä milloin minkäkin olevan nyhverötouhua - Nuo nyt ovat todella läpinäkyviä keinoja uskotella, ennen kaikkea itselle, että kaikelle on jokin oikeutus ja tähän malliin saa ja kannattaa jatkaa.hyvin pitkälti Lilon tapausta leimaa lapsenomaisuus. Helposti johdatettavissa oleva, huomionkipeä, teeskentelijä
Muokkaus:
Kun kirjoitin, että pikemminkin "imitoi" rikollisia kuin on the rikollinen, en siis tarkoittanut vähätellä Jollin teon vakavuutta. Lähinnä hain takaa sitä, ettei kundi ole alamaailmassa mitään sen kummempaa. Kovasti ilmeisesti ainakin oli halua olla ja haaveeseen uskottiin (ja ilmeisesti vieläkin uskotaan) täysillä.