Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

turumurre
Ainesta Watsoniksi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Se toki voidaan laittaa kiinnostamaan yksisilmäinen:
Palstan säännöt
Nämä säännöt on laadittu, jotta keskustelu olisi mahdollisimman sujuvaa
ja laadukasta.

*2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle
alueelle.
Itse näen että kysymys on nimenomaan sujuuvuudesta laadusta.
Ulvila-palsta on viime vuosina muuttunut samanlaiseksi kuin joku suomi24 tai muu vastaava, sikin sokin aiheesta ja aiheen vierestä.

Näiden palstojen lukijoina eivät ole vain täällä kirjoittavat, vaan huomattavasti laajempi lukijakunta. Jos palstoilla edelleen jatketaan samaa suuntausta ettei yhtään hahmoteta minne kirjoitetaan, lukijamäärä vähenee. Kuka sitä nyt 'heinäkasasta nuppineulaa' viitsii etsiä.

Monet luulevat myös että kun nyt tuohon ensimmäisenä olevaan otsikko-osioon jotain kirjoittaa, niin sitten mielipiteeni tulee kuulluksi, vaikka kyseessä sitten aiheen vierestä oleva kirjoitus. Aivan päin honkia tälläinen ajattelu. Esim jokin ajankohtainen osio kun kyseessä niin kyseinen kirjoitus hukkuu alta aikayksikön unholaan..
Itse en edes viitsi kuin silmäillä sellaiset viestit jotka on kirjoitettu väärään osioon, olkoonkin että niissä voisi olla jotain tähdellistäkin kerrottavaa, puoleen jos toiseenkin...
Sen sijaan jos lainaa sen kirjoituksen mihin kommentoi, poimii sitten oikean otsikon mihin liittää sen lainauksen ja vastaa siihen, tämä kyseinen otsikko nousee siihen kärkeen taas toisten kommentoitavaksi.

ps. Olen sitä mieltä nyt palstalla olevista kirjoituksista että, esim TUOMIO-osioon tarkoitetut tuomion perustelu-kirjoitukset halutaan sotkea nimenomaan antiannelistien kaikenlaisilla otsikon aiheeseen sopimattomilla kirjoituksilla. Ja tämä sen takia koska valtaosalle näistä syllistäjistä kurat meni housuihin sen myötä että oikeuden tuomiossa taustanauha ja nuorempien lasten tarinat kärsivät tappion...
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Johtaja äänessä, osalainaus:
ps3. Yleisesti hatuttaa se että kirjoittajat eivät osaa valikoida jo olemassa olevia otsikoita, joita Ulvila-palstallakin on pari sivua. Oletan vahvasti että net jotka haluaisivat seurata keskustelua jota käydään esim Ari Auerista, eivät halua/osaa etsiä kyseisiä keskusteluita esim äänitutkija Tuija Niemi-osiosta.
Sama kaiku on äänessään ja otteessaan kuin IL:n ketjussa . Taraa uhataan siellä, että 'jollet tara lopeta', hänet tullaan hakemaan ja hän tulee kärsimään pitkään. Sama raivo siellä muutamaa tunnettua ja erikoisesti turren vihaamaa minfon nikkiä kohtaan kuin täälläkin. Valhalln 'tyhjää päätä' tullaan kuulema keräilemään jostain pihalta.

Tara kun ei sinne IL:n ketjuihin ole osallistunut kuin muutamalla postilla tuon väkivallalla uhkaamisen jälkeen.

tiedoksi, noista uhkauksista on ilmoitettu eteenpäin.
eli kukahan tuolla puhuttelee taraa?

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/s ... st14905091

Varsinainen uhkausviesti on ilmoitettu ylläpidolle ja se on poistettu, mutta jonkun lainauksessa se vielä näkyy, sivu #1956, 21.11.2013:

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/s ... &page=1956

Ihan kaikkea en kyllä ymmärrä enkä niele. Niin tuttua, että että annelistit takertuvat henkilöön, mutta että aletaan uhkailla myös väkivallalla, se on uutta.

Kuules turre. Jos tulet tänne 'karvakuonoa kepittämään' ja siitä 'iloitsemaan', niin meillä on petkele tuossa verannan portaitten edessä, kirves verannan ikkunan takana klapipinon vieressä, rautakanki sekä kuokka kuin myös lapioita ulko-oven vieressä kuistilla, katukiven murikoita sekä pyöreitä kiviä koristeena siellä täällä, muovisia puutarhatuoleja, samanlaisia kuin Auerilla löytyy myös. Niin että sitä omaa keppiä ei Joulupukin tarvitse ainakaan tänne raahata. Koulutetut berhardinkoira sekä husky + pari lappalaista paimenkoiraa toivottaa sut tervetulleeksi 'hakemaan' .. Samoin ne ketkä on kaksi ensimmäistä koiraa myös kouluttanut. Arvaapa minkä alan ihmisiä..

En sano että olet tuo sama joka tuolla IL:n portissa on mahtaillut - vähemmän nyt tuomion julistamisen jälkeen kuin sitä ennen, vai saiko rekisteröimämsä nimimerkki bannia (kuten siellä puhuivat), kun uhkasi laittaa ihmisten IP-osoitteita esille ja jostain muustakin syystä??. Nyt on sitten aikaa pomotella täällä minfossa??? Niinkö? Mutta ainakin hän ajattelee surmasta aivan samalla tavalla kuin sinä, linkittää samanlaisia kuvia kuin sinä. Koitapa ottaa yhteyttä tuohon Juutas Kärkkyväiseen.

On se jumalauta, jos pistää annelistien jutuille kampoihin, niin aletaan uhkailla fyysisellä väkivallalla.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Taran edelliseen postiin...
hahhaahhhhaaaaaaaaaa, alkaako kirjoittaja lopullisesti vainoharhaiseksi.
Näet varmaan turren unissasikin :D Jos näin, niin valitan, sille en mitään voi.

Ei mulla ole tarvetta kirjoitella muille keskustelupalstoille kuten nyt sinulla näyttää olevan.
Ja oletkohan miettinyt sitä että, olet itse mahdollisesti aiheuttanut tuollaisten kommentointien ilmestymiset.

turumurre-nimimerkki teksteineen on jäljentämätön, eikä monikaan monta postia pystyisi kirjoittamaan tyylilläni. Lisäksihän joissain keskustelupalstoilla saattaa esiintyä joku väärennetyllä turumurre-nimimerkillä, tällöin epäilijä voivat pyytää esim jonkin 3D-mallikuvan todisteeksi mahdollisesta väittämästä (ennen julkaisemattomasta kuvakulmasta)...

Kävitkö siellä kylmässä suihkussa?
Tara
Horatio Caine

turumurre kirjoitti:Taran edelliseen postiin...
hahhaahhhhaaaaaaaaaa, alkaako kirjoittaja lopullisesti vainoharhaiseksi.
Näet varmaan turren unissasikin :D Jos näin, niin valitan, sille en mitään voi.

Ei mulla ole tarvetta kirjoitella muille keskustelupalstoille kuten nyt sinulla näyttää olevan.
Ja oletkohan miettinyt sitä että, olet itse mahdollisesti aiheuttanut tuollaisten kommentointien ilmestymiset.

turumurre-nimimerkki on jäljentämätön, eikä monikaan monta postia pystyisi kirjoittamaan samalla tyylillä. Lisäksihän joissain keskustelupalstoilla saattaa esiintyä joku väärennetyllä turumurre-nimimerkillä, tällöin epäilijä voivat pyytää esim jonkin 3D-mallikuvan todisteeksi mahdollisesta väittämästä (ennen julkaisemattomasta kuvakulmasta)...

Kävitkö siellä kylmässä suihkussa?
vainoharhainen* on se Juutas Käkriäinen (onko veljesi??), kun joku sanoi IL portissa ennen tuomiopäivää, että torstaina tärähtää, niin etkös, anteeksi, eikös tää juutas ollut näkevinään tärähtää sanassa piilotetun uhkauksen :lol: :lol:

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/s ... &page=1987
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/s ... ount=19863

äh nuo eivät ole se mitä hain. SE on tässä:

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/s ... ount=20765

Lisäksi tuo joku kuvittelee että noin neljä minfolaista leikkii kuurupiiloa hänen kanssaan, kuinka ollakaan, juurikin ne palstan kirjoittajat, jotka parhaimmin ovat sinulle minfossa hanttiin panneet ja joista siellä nimeätkin rantakosken, Taran (vaihtoehtoisesti tärätaran), jokuvaanin ja valhallan.. hahhahhaa.. heh-heh heihei (olen lukenut tuon ketjun posteja taaksepäin jonnekin marraskuun puoleenväliin asti, se riitti)

Tätä on aivan turhaa jatkaa. Olen kauan sitten sanonut mitä mieltä olen aggressiivisuudestasi. Turha toistaa sitäkään.

Mikään ei oikeuta laittomien uhkausten esittämiseen. Ihan sama onko ne osoitettu nimimerkille tai nimimerkillä tai ilman nimimerkkiä.

Viittaan saamani uhkaukseen pitkästä kärsimyksestä joka minua kuulemma odottaa, ellen lopeta kirjoittelua IL portissa *
"Viesti sellaisenaan täyttää selvästi laittoman uhkauksen tunnusmerkistön joka on lähtökohtaisesti yleisen syytteen alainen rikos.
Laki ei määrittele sitä, voiko laiton uhkaus kohdistua nimimerkkiin..."

* ja voi kysyä KUKA on vainoharhainen, kun en ole todellakaan osallistunut noihin IL:n keskusteluihin, muista minfolaisista en todellakaan tiedä olisivatko, mutta epäilen suuresti

* säilyttääkö vainoharhaiset ihmiset rautakankea ja kirvestä ja sorkkarautaa ym näkyvillä ulko-ovien vieressä.. :lol: :lol:
Viimeksi muokannut Tara, Su Joulu 15, 2013 4:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Tara
Horatio Caine

turumurre-nimimerkki on jäljentämätön, eikä monikaan monta postia pystyisi kirjoittamaan samalla tyylillä. Lisäksihän joissain keskustelupalstoilla saattaa esiintyä joku väärennetyllä turumurre-nimimerkillä, tällöin epäilijä voivat pyytää esim jonkin 3D-mallikuvan todisteeksi mahdollisesta väittämästä (ennen julkaisemattomasta kuvakulmasta)...
pöh, kuvamatskut joita siellä on levitetty, ovat juurikin turren käsialaa. Esität, sorgen, siis tää Juutas esittää, siellä aika usein jotain tekosavomurretta.. häntä kehotetaan tosin palamaan ihan turumurteeseen, joka häneltä kenties sujuisi luontevammin.

Juutas laittaa linkkiä omaan postiinsa minfoon??? Pojan kuulusteluun, ohjeitten kera:
Tultapa löytyy pojan kuuleminen 2009 vuodelta, ohjattuahan tuossa kyllä on mutta jos tarkkaan lukee välittämättä, viisas huomaa pointin.

Niin, niitä pikkukuvii pitää klikata ja avata vaikka uuteen välilehteen.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/s ... &page=1975

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/s ... &page=1954
Olet oikeassa.
Olen opiskellut alaa ja tiedän tarkaan mistä puhut. Eniten ihmetyttää, että onko rikospaikan kuvamateriaali todellakin otettu pakattuina tiedostoina. Netissä leviävät eivät välttämättä vastaa alkuperäisiä, mutta niistäkin huomaa, että suurin osa kuvista on nostettu alivalottuneesta tilasta tällaisiksi pikselimössöiksi. On vaikea uskoa, että 2006 poliisi olisi ottanut jpg-tallenteita näin herkistä aiheista, jotka ei juuri ylitä muistikuvien laatua. Joku hullu siellä murhiksessa vänkää jotain kukkapurkin alla olevaa viivaa ja näkee sirpaleen sen alla. Meinaa pistää vihoiksi, pakattutiedosto ja äärikontrastitilanne ja älytön suurennos. Tavattoman taitamatonta kuvankäsittelyä. Pikselin puolittamisetkaan ei ole monelle taiturillekaan selviä. Silloin on käytettävä epäjaollisia suurennussuhdelukuja ja ...
Enpä lähde pitempään luennoimaan, mutta amatööriääliöt voi tehdä jotain tollasta.

Videokuvakaappaukset on sitten viellä oma taiteenlajinsa. Tällaisessa mitä murhiksessa on esitetty ollaan täysin amatöörihihhulitasolla.
Turumurrekko täällä itseään kehuskelee? Yhtä älyttömiä johtopäätelmiä teilläkin on, JESTAS
Nyt loppu tämä tällä kertaa.

Koita turre kestää. Jatka sinä vain, mutta et pääse eroon niistä, jotka ajattelevat aivan eri tavalla kuin sinä.
one eye
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja one eye »

Hihhih. Minua saa turumurre ainakin uhkailla ihan vapaasti. Tulee mieleen yksi vanha koirani - tosin tätä turkulaista fiksumpi, hyväluontoinen ja edesmenneenä kovasti kaivattu. Mutta siinä mielessä, että tuolla koiralla oli huumorintajua ja ylimitoitettua itsetuntoa, että haastoi hevosenkin. Yhteenotolta vältyttiin käskyttämällä mutta oikeasti olisi halunnut ja mitannut voimiaan hevosta vastaan.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
Tara
Horatio Caine

one eye kirjoitti:Hihhih. Minua saa turumurre ainakin uhkailla ihan vapaasti. Tulee mieleen yksi vanha koirani - tosin tätä turkulaista fiksumpi, hyväluontoinen ja edesmenneenä kovasti kaivattu. Mutta siinä mielessä, että tuolla koiralla oli huumorintajua ja ylimitoitettua itsetuntoa, että haastoi hevosenkin. Yhteenotolta vältyttiin käskyttämällä mutta oikeasti olisi halunnut ja mitannut voimiaan hevosta vastaan.

haahhahah..
siis koiran itsetunto voi olla niin niin super!! :lol:

Chihuahua Chases Bear Up Altadena Tree:

a chihuahua named "Husky" whose name apparently gives him the boldness of a wolf-sized dog: on Tuesday night Husky chased after a bear that was trying to get into Wessen's garbage can, resulting in the bear retreating up a tree
.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:

pöh, kuvamatskut joita siellä on levitetty, ovat juurikin turren käsialaa...

Epäilemättä, hyville kuville on aina kysyntää. Muun muassa nim Tara oli kova lainailemaan tekemiäni kuvia niitä myös suttaillen. Kukaan muu vain ei pysty otattamaan yhä uusia ennen julkaisemattomia kuvakulmia 3D-mallista, kuin aito turumurre.

Mitä se mulle kuuluu jos sinua on uhkailtu, ei kiinnosta pätkääkään. Kuten ei kiinnosta sekään vaikka niistä olettamistasi tekisit minkälaisia valituksia tahansa. Kuten ei kiinnosta lukea noita linkittämiäsi juttujakaan.

Se sen sijaan kiinnostaa ja näkyy että, monelta keskustelupalstalta omaksumaasi tyyliä (sikinsokin ja aiheen vierestä...), noudatat myös täällä minfossa. Viittaan kirjoituksiini:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 89#p598389

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 36#p598436
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Oli miten oli, niin ikkunan pamahtaminen säpäleiksi on yksi keissin ratkaisevin käännekohta.
Pamaus ja lapset olivatkin hereillä josta vanhin vielä erehtyi pistämään itsensä peliin mukaan.
Ikkunan hajoamiselle piti nopeasti tempaista tarina jotta keissi ei näyttäisi perheriidalta.
Kiire paistaa jutussa läpi, sille asialle kukaan ei voi mitään.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

kaljaloota edellä kirjoitti:...Kiire paistaa jutussa läpi, sille asialle kukaan ei voi mitään.

Näin on, mahdoton kiire...
Kuten kaikki ovat varmaan kuulleet... niin murhassa on palattu siihen että Auerin väitetään astaloineen miehensä hätäpuhelun aikana. Niinä 57 sekuntina jolloin hän ei pidellyt puhelimen luuria. Nyt sitten taas hyviä selityksiä syyllistäjiltä siihen, miten tämä on mahdollista?

Lisäksihän kun nyt tiedetään se ettei tytärkään ole käyntikertojensa väliin monia kymmensiä minuutteja antanut... ----> Nyt se selkis...
Tara
Horatio Caine

Yks kaks akuankan kummisetä sai bannia.. Mistähän se tuli..
Jälkikirjoitus: tästä se taisi tulla, aika hauska se minusta on, mutta niin, niinpä niin..
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 43#p598543

Hoh hoijaa.. ei tuu lasta eikä ... ei tule puuta eikä heinää... Tauon paikka!

Mitä mä tähän aikaani uhraan. Saan vain kimppuuni annelisteista karseimmat, ja ihan sairasta leikinlaskua joka sekin vain heikosti kätkee heidän todellisen raivonsa ... haista, kavala änkyrä, tunnet kyllä itsesi.

mutta joo siis, joukossa on ihan jees keskustelijoita, niitä, jotka eivät ole samaa mieltä minun kanssa, mutta eivät silti mene ihan älyttömyyksiin ketään kohtaan...

Onks tällänen olo? :mrgreen: arvaanko oikein, kenellä voisi olla?
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tervemenoa!
En ole sun ongelmiisi paneutunut, luultavasti olet saanut vain osan siitä mitä ansaitset siellä IL palstalla. Minä en sinne ole ensimmäistäkään viestiä laittanut, aivan joutavaa suunpieksentää moinen chättäily, ei sovi minulle ollenkaan.

Allekirjoituksessasi olet ilmeisesti kuvitelmiesi mukaan todistamassa, ettei Auer ole ensimmäisessä eli 2006 kuulustelussaan kertonut käsiensä pesemisestä, vaikka hän tuossa järkkyttyneessä tilassaan on kuin onkin muistanut tuonkin yksityis kohdan. Litteroija on joutunut laittamaan siihen alkuperäiseen litterointiin tuon kysymysmerkin syystä. Ei ole käsittänyt kuulokkeilla kuulemaansa. Arvellut kuultavam sanovan huitasi?, vaikka Auer on käyttänyt murresanaa hutasin eli pesaisin nopeasti huuhtaisemalla kädet. Caldera on jo aikoja sittten sua tästä valistanut.

Tara tämänhetken allekirjoitus on:
2006 no ko mä huitasi ? käteni sit mul tuli toho (huokaus) verta käteeni ja sit

2009 muistan pesseeni a i n a k i n kädet sen jälkeen kun olen käynyt koskettamassa Jukkaa pesuhuoneen oven kautta. Olen tässä yhteydessä saattanut pestä myös vasaran

Tässä sulle lähtiäislahja musiikkia draamaqueen:
http://www.youtube.com/watch?v=-K2K_09QtEc
Tara
Horatio Caine

Tosson kanssa yks Î

.... se siitä, Sirpalle meinasin vastata Tuomio-ketjuun, mutta koska postissa ei ollut mitään järkeä siirrän sen tänne: No niin, alkakaa ilkkumisenne, siittä vaan. Hauskaa joulua.
Sirpa kirjoitti:Tuosta punaisesta T-paidasta ja lasinsiruista, älkää unohtako tammikuun 2010 kuulemista, jossa poliisi näytti Auerille tuota T-paitaa, eikä hän tunnistanut sitä. Kevään oikeudenkäynnissä 2010 hän vastaavasti esitteli punaista T-paitaa yleisölle, jonka otti ruskeasta paperikassista paitana, joka oli ollut hänen yllään murhayönä.
Äkkiäpä se unohtuikin.

Eikä unohdeta sitäkään, että Joutsenlahdelle Auer surkutteli paidan menettämistä. Et mua suretta se paitaki ko Jukka oli tuonu meil molemil sellatte matkamuistoks Viron matkaltans, kuse oli muisto Jukast se paita mulle. Sitä mun tulee kyl varmaa ikävä. En mää nii siit Virost niin sillee siin perusta, emmää oikke. Mut se paita oli kyl nii, vaik se oliki vähä simmone kahe ihmisen mentävä niinko pystyteltta tai mikä ny olikaa. Ihaa kiva. Ikin en sitä unohda. Mitä siin ny lukikaa siin reijän päällä ryystä, rootsi tai ruusta jottai semmotti, pyhekupla tai puhkekula tai jottai.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, pistänpä taas faktaa jutuistani, ettei kukaan vain kuvittele, että puhuisin omiani. Kas tässä:
Auerin kuulustelupöytäkirjasta 4.1.2010

Merkitään: Anneli Auerille esitetään kuulustelun yhteydessä kaksi (2) värivalokuvaa, joissa on kuvattuna Anneli Auerin päällä 01.12.2006 ollut punainen T-paita.
T-paita on valokuvattu keskusrikospoliisin laboratoriossa takaapäin ja paidan molemmissa hihoissa on nuolella osoitettu kohdat, joista on löytynyt veritahra ja joista on löytynyt DNA-tunniste.

Molemmat valokuvat liitetään suoritetun kuulustelun liitteeksi.

K: Miten kommentoit?

V: En tunnista paitaa omakseni, näyttää tavalliselta T-paidalta, mutta jos kuulustelun yhteydessä kuulustelija kertoo, että se on minun päällä 01.12.2006 ollut T-paita, niin uskon sen.

Merkitään: Onko M:llä kysyttävää?

M:n kysymys: Jos ja kun valokuvissa olevan paidan hihoissa on Jukka Lahden verta ja DNA:ta, tiedätkö oikeasti miten Jukan veri on päälläsi olleeseen paitaan tullut?

V: En.
Ja sitte se oikeudenkäyntiasia keväältä 2010:
Julkaistu: 20.4.2010 13:07

Anneli Auer esitteli käräjäoikeudessa verisen T-paidan, joka hänellä oli surmayönä yllään poliisien tullessa paikalle.

Auer kaivoi punaisen paidan esiin ruskeasta paperikassista ja näytti sen veriroiskeita tuomareille. Hän selosti, että hihan veripisarat ja rinnan veriroiskeiden suunta tukevat hänen kertomustaan
.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 88033.html
Mutta mitäs näistä. Kakkelia kaikki. Mitähän paitaa se Anneli A siellä oikeudessa erään uutisen mukaan hypisteli ennen tätä - kaiken lisäksi vielä hyvin kiinnostuneena?! Mikähän se uutinen oli?

Kun rituaaliin liittyi Valkaman mukaan se Lahden tuhkalla ja verellä leikkiminen, niin ei kait kukaan mennyt leikkimään sitä verta siihen T-paitaan?! Siis johonkin toiseen T-paitaan?! Ja meni yhtälailla sekaisin niin häkenauhat kuin paidatkin, ei kai?!
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

Tervetuloa, Selkälokki, minun puolesta.

Saitpa tylyn vastaanoton tuplalta. Älä välitä, hänellä itsellään ei ole mitään skenaariota - paitsi se että ulkopuolinen tuli ikkunasta jne, että Auer on syytön kaikkeen mistä hän on jo saanut tuomion ... viranomaiset ne vain huijaa ym. Jotkut Auerin syyttömyyden puolustajat ovat melkoisen tylyä porukkaa.

Jatka vain! Foorumi kaipaa uutta verta..

Skenaariosi on jossain määrin mahdollinen. Jotakin tuon tapaista siellä on tapahtunut. Onhan Auer itsekin kertonut, että Jukka oli jossain vaiheessa ulkona, ja on voinut tulla jopa ikkunan kautta sisälle. Hän ei vain oikein muistanut yksityiskohtia.. muistanut ja muistanut. Toki näin on voinutkin käydä. Siinä on sitten soviteltu sanallisesti ensin. Tällaiseen 'sovitteluun' lapset olivat varmaankin tottuneet. Jukka on sitten mennyt nukkumaan, mutta rouva ei saanut unta.. jne.

Itseäni on alkanut hieman jo tympäistä koko aihe, ainakin tällä hetkellä.
Mutta tervetuloa vain!

Laitan tämän tänne Kackelsbergin puolelle, koska nyt alkaa olla aika kortilla, enkä itse asiasta tässä tilanteessa osaa sanoa sen kummempia.
---

tervetulotoivotukseeni liittymättä lisään, että kanssakeskustelijoitten uhkailu vihjailemalla ja vitsikkyyden varjolla on samaa lajia kuin rasistiset vitsit. Nekään eivät oikeasti ole vitsejä ollenkaan, vaan ihan sitä itseään, kertovat esittäjän ylimielisyydestä ja vihamielisestä asenteesta.
Vastaa Viestiin