Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
852LT
Susikoski

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja 852LT »

Käsittämätöntä saivartelua ja pilkun n*ssimista tässä ketjussa.

Kävikö porukka, erityisesti muutama nimeltä mainitsematon "älykkö", tekemässä sen Mensan nettitestin ja nyt pitää kiukutella kun pisteitä tulikin alle sata? Jos ette käyneet niin suosittelen, näette vähän mihin kohtaan itse tässä maailmassa sijoitutte.

Palaan hieman testiin, vaikka onkin jo vanha juttu. Kyllä Mensan testi mittaa älyllisiä kykyjä. Mm. kuinka laajasti ja pitkälle pystyy päättelemään, näkemään vaikuttimia ja logiikkaa asioissa, kuinka suuria kokonaisuuksia pystyy käsittelemään. Toiset pystyy käsittämään asiat paljon laajemmin kuin toiset, ja on itseasiassa hyvä tietää millä tasolla itse on, oli se sitten korkea tai matala. Hyvät kyvyt eivät ole oikotie onneen, ne antaa vain mahdollisuuden. Kyse on siitä käyttääkö järkeään vai ei.
raavasrahtari
Alokas

Viesti Kirjoittaja raavasrahtari »

Jolli-Setä kirjoitti:Hasselqvistin isäpuolesta olen täysin samaa mieltä, mutta itsehän en ole ketään vasikoinut.
No miksi et sitten toimi asian suhteen, vaan länkytät äitisi helmoista netissä? Vai tapatteko vain pikkutyttöjä? Mitä muuten jos joku linnassa käskyttää sun poikakaveriasi heittämään sun päälle kiehuvaa, kestääkö rakkaus vielä sen jälkeenkin?
raavasrahtari
Alokas

Katsotaan bannataanko minut, jos bannataan, kaikki tietää sinun vasikoineen.
rollos
Alokas

Viesti Kirjoittaja rollos »

Täällä internetin salaisessa maailmassahan on kovasti Jollille uhoojia ja uhkailijoita.. Onko Jolli setä tosi elämässä vielä kukaan tullut sanooon esim: "Hei sinä siellä, olekssää se raukkapaska joka tappoi sen tytön joka ei suostunut teille kuljettaa douppia, nyt tulee jätkä pataan"

Ja toinen kysymys : Kun on puhuttu et lepomäki vasikoi , niin vasikoiko hän siellä espanjassa poliisille teidän salakuljetus aikeistanne vai uhkailusta yms mistä? Ja kun olet kovasti sanonut että vanhempasi on pyhäjuttu, niin miksi IHMEESSÄ menit uhoamaan linnasta päästyäsi jennan isälle? Mieti nyt jos oma lapsesi tapettaisiin ja tappaja tulisi sinulle aukomaan vielä päätä... :roll:

No yritin muotoilla kysymykset mahdollisimman oikein etiketin mukaan.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

raavasrahtari kirjoitti:Katsotaan bannataanko minut, jos bannataan, kaikki tietää sinun vasikoineen.
Sen voi kyllä tehdä moni muukin, koska et anna tälle palstalle mitään. Et osaa kirjoittaa, kuin perseen rei'istä. Ja se ei ole paljoa.
852LT
Susikoski

raavasrahtari kirjoitti:Katsotaan bannataanko minut, jos bannataan, kaikki tietää sinun vasikoineen.
Ajattelukykysi on kenties hieman rajallinen. Kuka täällä ei ilmoittaisi sinua?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Oikeassa elämässä ei YKSIKÄÄN ihminen ole sanonut poikkipuolista sanaa asian suhteen. Ei vankilassa eikä siviilissä.
852LT
Susikoski

Onko tosielämässä kukaan sanonut, että se mitä olette tehneet on lapsellista ja tyhmää teinien totaalista ääliömäisyyttä? Että vielä on mahdollisuus aloittaa normaali elämä, johon itsellä voisi olla hyvätkin edellytykset, vaikka alku haastavaa olisikin? Että tuskin tarvitsee kuin yhden vastaavantyylisen alan jutun lisää niin loppuelämän suunta on sillä kuitattu?
rollos
Alokas

Viesti Kirjoittaja rollos »

ja niin tämmönen on IHAN pakko viel kysyä. Mitä mieltä olet lauri "late" johanssonin tapaisista tapauksista jotka on esim latekin 3 ihmist murhannut, mutta löytänyt jeesuksen ja täten tullut järki-ihmiseksi joka haluaa elää lakien mukaan. Pidätkö latea "luuserina" koska on parannuksen tehnyt vai mitä mieltä olet?
raavasrahtari
Alokas

rollos kirjoitti: Ja kun olet kovasti sanonut että vanhempasi on pyhäjuttu, .
Jolli isä on juutalainen paskanokka, äitinsä juutalaisen huora ja Jolli itse juutalaisen huoran äpäräpoika (sen kyllä huomaa=sekasikiö ja vielä homo).

Jolli sun linnareissullasi kukaan ei viitsinyt kaivaa totuutta, että tyttö meni teidän uhkailujen jälkeen pakon sanelemana poliisien luokse, ei sellainen ole kenenkään rikollisen mielestä vasikka. Sen sijaan se Joona isäpuoli on oikeudessakin todistanut puhdas vasikka ja sinä vain jatkat lätinääsi äitisi helmoista, että vasikan palkka on kuolema, etkä tee mitään oikealle vasikalle mitään, koska, et uskalla mennä yrittämään edes.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Johanssoniin liittyen: Luultavasti armahdus tulee nopeammin, on löytänyt normaalin naisen jne. Ei varmasti elämänlaatu ainakaan huonontunut. Jokainen tyylillään. Minä en tuomitse, mutta mun juttu ei olisi kyllä.
osama
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja osama »

Jolli-Setä kirjoitti:Oikeassa elämässä ei YKSIKÄÄN ihminen ole sanonut poikkipuolista sanaa asian suhteen. Ei vankilassa eikä siviilissä.
Taitaa sun oikee elämä olla siel mutsin helmois pyöriskelyy :lol:
Unknown_666
Alokas

Viesti Kirjoittaja Unknown_666 »

Jolle setä minä vuonna ja missä kuussa se sun kaveris joona hasselqvist olikaa syntynyt?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Jos en ihan väärin muista niin 11/1992. Juuri viime kuun lopussa laitoin synttärikortin menemään.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Jolli-Setä kirjoitti:Oikeassa elämässä ei YKSIKÄÄN ihminen ole sanonut poikkipuolista sanaa asian suhteen. Ei vankilassa eikä siviilissä.
Sitä varten pitäis liikkua jossain siviilissä. Vankilassa sen sijaan kukaan tuskin katsoi sua sen arvoiseksi. Kysäisen ku poikkean kaveria moikkaamassa. Eri asia sitten jos/kun sinne päädyt uusiksi. Kuulemma oot jotenki käynyt jonkun hermoille, mutta nimeä en saanut vaikka utelin.
Lopetin utelemisesen ku vihjattiin et ei sovi kysellä, kaverit ku on sen verran tosikkoja et otan vihjeen vakavasti ennen kuin mä käyn hermoille.

Mutta itse asiaan jota mulla oli.
Ja uusimman tiedon mukaan sinne meni banaanisaarille. Saman tietolähteen mukaan pieninainen jakaa morsiussviitin rahtarin kanssa. E ota kantaa vasikoiko joku, luulen et kyybeli vahtii silmä kovana tätä topikkia, ties vaikka olis salanimellä mukana keskustelussa.

Tietolähteenä toimi http://murha.info/phpbb2/viewforum.php?f=13

En nyt tiedä oliko nimimerkin "pienimunainen" banni tarpeellinen, joskin ihan asetusten mukainen, rahtarista sen sijaan ei liene epäselvyyttä. C'est la vie.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Vastaa Viestiin