Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Bias »

raavasrahtari kirjoitti:Katsotaan bannataanko minut, jos bannataan, kaikki tietää sinun vasikoineen.
Se olin kyllä minä, muutaman muun foorumilaisen kanssa. Oli Lilosta mitä mieltä tahansa, sinun panoksesi keskusteluun on ollut ala-arvoista.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Sibuli
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 11:32 am
Paikkakunta: Itä-Uudenmaan metsät

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sibuli »

En minäkään tekoa puolusta tai ymmärrä tekijän "syytä" teolleen ja varsinkaan jälkeenpäin kerskailulle ja pilkkaamiselle (eikös hän maininnut, että syy siihen oli se että se on "hauskaa"). Mutta onhan se silti vähän noloa, että itse tekijä kirjoittaa tähän topiciin asiallisemmin kuin esimerkiksi tuo juuri bannia saanut henkilö - olkoonkin, että esimerkiksi Jennan muistosivulla Jolli on ollut kaikkea muuta kuin asiallinen. Viestistä toiseen jatkuvat perseeseenveto-heitot luovat vain mielikuvan ettei kirjoittaja osaa keskustella tapauksesta sen rakentavammin, vaikka ymmärränkin että tämä kyseinen Jolli kuumentaa herkästi tunteita, varsinkin halveksuvalla asenteellaan uhrin perhettä kohtaan.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die tomorrow.
- James Dean
eyes
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 12:15 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja eyes »

Bias kirjoitti:
raavasrahtari kirjoitti:Katsotaan bannataanko minut, jos bannataan, kaikki tietää sinun vasikoineen.
Se olin kyllä minä, muutaman muun foorumilaisen kanssa. Oli Lilosta mitä mieltä tahansa, sinun panoksesi keskusteluun on ollut ala-arvoista.
Ja minä. Komppaan täysin Biasia.
aasintappi
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:04 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Jolli, oletko tietoinen tällaisen palstan kirjoitteluista? Eivät vaikuta kovinkaan paljon pitävän sinusta:
http://www.patriootti.com/jenna-lepomae ... semmistoa/
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Olen tietoinen, mutta en aio uhrata kyseisille uusnatseille ajatustakaan.
aasintappi
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:04 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Jolli-Setä kirjoitti:Olen tietoinen, mutta en aio uhrata kyseisille uusnatseille ajatustakaan.
Miksi et käy lyömässä palstalaisille luuta kurkkuun?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Koska en kunnioita kyseisen ideologian omaavia henkilöitä tarpeeksi edes siihen. :D Ylpeys on hyvä juttu, mutta viha ei.
aasintappi
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:04 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Jolli-Setä kirjoitti:Koska en kunnioita kyseisen ideologian omaavia henkilöitä tarpeeksi edes siihen. :D Ylpeys on hyvä juttu, mutta viha ei.
Ta sitten pelkäät, että siellä joku oikeasti suuttuu ja tulee seuraamuksia?

Mitenkäs tuo ylpeys-viha -asetelma: kumpaa tunsit kirjoitellessasi Jennan muistosivuille? Ei unohdeta kuitenkaan totuutta miksi olet nyt julkisuudessa. Olet ollut lehdissä vain kirjoituksiesi vuoksi.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Kyllä mä olen ollut monesta muustakin syystä; Vasta viime viikollahan oli se lähestymiskieltojuttu.
aasintappi
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:04 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Jolli-Setä kirjoitti:Kyllä mä olen ollut monesta muustakin syystä; Vasta viime viikollahan oli se lähestymiskieltojuttu.
Eikös se lähestymiskielto tullut myös joistain kirjoittamistasi viesteistä?

Voisitko vastata kysymykseen: kumpaa tunsit, ylpeyttä vai vihaa, kirjoittaessasi Jennan muistosivuille?
Jeremy Joblin
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:28 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jeremy Joblin »

Jolli-Setä kirjoitti:Mitä hittoa mä olen edes tehnyt? Ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kertonut mielipiteeni pari vuotta myöhemmin?
Jolli-Setä kirjoitti:Kyllä mä olen ollut monesta muustakin syystä; Vasta viime viikollahan oli se lähestymiskieltojuttu.
Iltasanomat kirjoitti:Tätäkin naista kaksikko houkuteli lähtemään kanssaan Espanjaan. Kun nainen ei suostunut, ryhtyivät Lilo ja Hesselqvist pommitamaan häntä uhkausviesteillä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 88059.html
Eikö tässä jo viitettä siihen että suurin syy miksi olet ollut pitkään aikaan julkisuudessa on juurikin vain kirjoitustesi takia.
Ja en edes jaksa alkaa kaivaa niitä kirjoituksia siitä kuinka et mitään tunne vaikka sitten taas tunnetkin, eli kyllä varmaan tuon ylpeys/viha-kysymyksenkin voi kuitata jollain epämääräisellä selityksellä.

Mietityttää asia, että tekisitkös jotain nykyisellään toisin jos mahdollista vaikkakin oletkin jo aikaisemmin kertonut että et mitään kadu. Oiskohan jotain sellaista kuitenkin tullut mieleen vaikka ei sitten katumus olisikaan se tunne mitä asiaa kohtaan koet?
Kukaan ei ole hyödytön
aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

eyes kirjoitti:
Bias kirjoitti:
raavasrahtari kirjoitti:Katsotaan bannataanko minut, jos bannataan, kaikki tietää sinun vasikoineen.
Se olin kyllä minä, muutaman muun foorumilaisen kanssa. Oli Lilosta mitä mieltä tahansa, sinun panoksesi keskusteluun on ollut ala-arvoista.
Ja minä. Komppaan täysin Biasia.
Minäkin olisin tehnyt ilmoituksen tuollaisten viestien takia, mutta en viitsinyt pelkästään sen vuoksi kirjautua tänne. Täysin asiattomia ja ala-arvoisia viestejä sai raavasrahtari aikaiseksi. Hyvä että pääsi banaanisaarelle :mrgreen:
Gods made heavy metal.
punchline
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Marras 13, 2013 11:45 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja punchline »

Mitä pidit MMLP2:sta?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

punchline kirjoitti:Mitä pidit MMLP2:sta?
Olen kuullut vain "Monster"-biisin. On ihan jees. Mokkula ei toimi niin en pääse piratoimaan. (Täällä roikun iPhonella.)
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Sinä Joel olisit ollut huomattavasti parempi vaihtoehto olla isäsi pre cum lakanoilla mut kun olet olemassa ja täällä tentattavana niin kerro nyt joku järkevä vastaus miksi kusit Jennan muistolle ja vanhemmille? Ihmeen järki jannulle muuten vaikutat mitä tulee kirjoittamisen taitoosi mutta sitä enemmän ihmettelen että miksi kuitenkin se iso ratas on epäkesko.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Vastaa Viestiin