The Uolevi kirjoitti:Tara kirjoitti:Joo, no ymmärsin kyllä, mutta sitten aloin epäillä, vähän... Kyllä muakin vähän inhotti, mutta ei varsinaisesti. Kyllä ne on siellä laboratoriossa eritelleet noita eri punaisia, Auerin T-paidan punaiset puuvillakuidut ovat erilaista punaista kuin lakanoitten punaiset...sanovat pari kertaa T-paitaa oranssiinpunaiseksi, ja siis sen kuituja oranssinpunaisiksi. Mutta sitten toisaalla puhutaan punaisesta T-paidasta.. Niin, että niitten punaisten kuitujen erittely ei varmaankaan ole aivan tarkka, tai siis voisi olla tarkempikin. Myöhäistä se on nyt..
Ajoin takaa sitä, että Annelin paidasta on löytynyt ilmeisesti lakanoista peräisin olevia punaisia kuituja. Tällä perusteella puolustus on väittänyt, että Anneli ei ole vaihtanut paitaansa vaan se on ollut jo sängyssä hänellä päällä. Nämä kuidut paitaan ovat voineet tulla vaikka edellisenä päivänä, eivätkä todista sitä, että paita olisi ollut koko ajan Annelin päällä. Eikö tuo nuolikaaviokin todista, että sängyn kuituja on Annelin paidassa. Toisaalta harmillisesti siitä ei löytynyt lasipölyä, mikä kertoo sen, ettei huppu ole syöksynyt ikkunan läpi eikä paita ole ollut Annelin päällä lahtihommissa.
Niinpä, ja T-paita on voinut olla samassa pyykissä punakirjavien lakanoitten kanssa. Minä en ajatellut puolustusta nyt juuri ollenkaan, ylipäätään en ajattele, että mites mä ne tyrmäisin jos voisin.
Minusta asia on niin kuin olen sanonutkin. Auerin sileäksi mainittu ja ruskeakuiduton ja lasipölytön T-paita on muurhaajan muotoinen aukko kokonaisuudessa. Kaikkialla muualla siinä tilassa oli noita kahta ainesta, mutta ei Auerissa (niin, niistä alkkareista ei kukaan tiedä, kuten ei Auerin kynsien alusistakaan mitä sieltä olisi saattanut löytyä.
Vastaavalla tavalla kuin hänen vaatteensa on 'putipuhdas', niin hän on myös puhunut itsensä aina jonnekin muualle jokaisen kriittisen hetken kohdalta, selosti itsensä yön tapahtumista niitten ulkopuoliseksi urheiluselostajaksi, jossa päärooli oli hänellä, ei Jukka Lahdella, paitsi näön vuoksi: tääl on joku tappaja mun miestä tapetaa, mää ole tääl, mää lähdin karkuun, mää hyppäsin, mää juoksin, mää menin ulos, laps hei, oliks se viel siel, nyt mää olen keittiös, mää menin tonne, hei tuleeks sielt kettää, mää lähdin taas karkuun, mää juoksi ja juoksi ulos, mää seisoin kuistilla, mää tule takasi tänne, ne o siel viel, mää juoksi sinne ja sitten mää juoksi tänne ja menin taas ulos... ja sit taas mää juoksin, älä itke hei siel,. En mää tie mite se mun mies, makaa siel, äsken se oli viel hengissä (mut ei oo kauaa), se aikoo tappaa mun miehen, ouh.. nyt hiljeni. Meeks mä kattoo..hei nopeesti, tuleeksi siel hei joku ambulanssiki?? heihei
Ihme hätäpuhelu-selostus- Jatkojohdollinen lankapuhelin tai muu 'lisäluuri' vapautti Auerin liiskaamaan Jukan pään samalla kun hän itse oli aivan puhelimen lähellä, käsivarren matkan päässä tytöstä puhelin luona, 'keittiössä'. Mistäs se niin varmasti tiedetään mistä päin taloa Auer edes soitti? - Vaihtoehtoisesti Jukka oli häkepuhelun alkaessa jo kuollut, jo koko sou oli pelkkää teatteria