Tällä kertaa miä vasikoin perseilystä. Jolli, tuleppas tappamaan jos sussa on miestä, ku kerran vasikoin. Voi vaan käydä silleen ettet pääse tänne asti edes ku se merkitsis et sun tarvii poistua mamman helmoista. Siihenki voi tyssätä että mä lyön takaisin, ku en ole mikään keskenkasvuinen tyttö kuten Jenna oli.Sibuli kirjoitti:Luulin ensin, että joku oli vahingossa painanut lähetä-nappia liian monta kertaa, mutta selattuani pari sivua taaksepäin täytyy sanoa, ettei tätä ketjua kohta jaksa enää lukea ollenkaan tuollaisen häiriköinnin takia.
Joel Lilon käytös ja tausta
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Re: Joel Lilon käytös ja tausta
Everything in the world is either a potato or not a potato
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Ei kyllä taida ihan vahinko olla! 
ATRAIN: "pieninainen" houkuttelee sinua laittamaan yksityisviestin Facebookissa kun kerran löysit hänet jo.
ATRAIN: "pieninainen" houkuttelee sinua laittamaan yksityisviestin Facebookissa kun kerran löysit hänet jo.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
On sillä ("sienestäjä") todella sairas mieli, oikeesti pitäis hakea apua. Ei toi uusien nikkien viljely järkevää ole, etenkin kun kaikkia vanhojakaan ei ole vielä ehditty bannata.
Jeps, 44 viestiä pelkkää floodausta, on tosiaankin tainut sienestäjä syödä kuormasta parikin tattia, ennen kuin on hiipinyt omin luvin äidin koneelleSibuli kirjoitti:Luulin ensin, että joku oli vahingossa painanut lähetä-nappia liian monta kertaa, mutta selattuani pari sivua taaksepäin täytyy sanoa, ettei tätä ketjua kohta jaksa enää lukea ollenkaan tuollaisen häiriköinnin takia.
Viimeksi muokannut SYLWAR, Ke Joulu 18, 2013 7:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Sanopa muuta. Kyllä on näemmä ihan takoituksella spämmätty nuo viestit, ja tämä ketju ei ole enää sellainen mitä voisi lukea. Niin on karannut joiltakin mopo käsistä ja pahasti.Sibuli kirjoitti:Luulin ensin, että joku oli vahingossa painanut lähetä-nappia liian monta kertaa, mutta selattuani pari sivua taaksepäin täytyy sanoa, ettei tätä ketjua kohta jaksa enää lukea ollenkaan tuollaisen häiriköinnin takia.
Gods made heavy metal.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
[quote="WalkingDisaster"]On sillä ("sienestäjä") todella sairas mieli, oikeesti pitäis hakea apua. Ei toi uusien nikkien viljely järkevää ole, etenkin kun kaikkia vanhojakaan ei ole vielä ehditty bannata.[/quot
Tuo sienestäjä lienee se sama tyyppi, joka täällä jo aiemmin lähetteli niitä viestejänsä, joita sitten eilen jo poistikin. Aivan sairastahan tuo on, eikä varmasti lopeta kovin äkkiä; joka päivä vaan uusi nimimerkki ja iso kasa viestejä.. Hoitoon saisi mennä ja heti.
Tuo sienestäjä lienee se sama tyyppi, joka täällä jo aiemmin lähetteli niitä viestejänsä, joita sitten eilen jo poistikin. Aivan sairastahan tuo on, eikä varmasti lopeta kovin äkkiä; joka päivä vaan uusi nimimerkki ja iso kasa viestejä.. Hoitoon saisi mennä ja heti.
Gods made heavy metal.
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Nyt olis ylläpidolla hyvä sauma osoitta et aisaitsee ylläpidon tittelin ja poistaa häirikön viestit. Taitaa vaan olla liian kiire bannata randomeita. Juu vittuilen, ku en muutakaan voi.
Moista estämään on mahdollista laittaa postausrajoitteita, phpBB tukee moisia. Esim Hamppuforumilla on tiukat rajoitukset ja moderointi on järkevää, muttei mielivaltaista. Jos koittaa postata liian tiheään, ei onnistu. Jos koittaa postata ilman asiannmukaista välimerkkien käyttöä, ei onnistu. Toisaalta se ei olekaan kaupallinen foorumi.
Moista estämään on mahdollista laittaa postausrajoitteita, phpBB tukee moisia. Esim Hamppuforumilla on tiukat rajoitukset ja moderointi on järkevää, muttei mielivaltaista. Jos koittaa postata liian tiheään, ei onnistu. Jos koittaa postata ilman asiannmukaista välimerkkien käyttöä, ei onnistu. Toisaalta se ei olekaan kaupallinen foorumi.
Everything in the world is either a potato or not a potato
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Kyllä nämä sankarit näemmä aina muutaman tunnin saavat mellastaa rauhassa. Itse olen kanssa rajoitteiden kannalla; Ei pitäisi onnistua postaamaan identtistä viestiä kymmeniä kertoja.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Ja jälleen saimme uuden jäsenen tänne Minfoon, vaikka luulenkin että et kauan viihdy seurassamme. Pian poistut ja viet viestisi mukanasi, me saamme vain tyytyä ihmettelemään sinunkin käytöstäsi, ei ainoastaan Joel Lilon käytöstä. Muista nyt tänään ottaa ne iltalääkkeet ja mene ajoissa nukkumaan. Huomenna hakeudu lääkärin hoiviin, uusii se ainakin reseptit jos lääkkeet ovat loppuneet.samu_rai kirjoitti:Jolli-Setä kirjoitti:Kyllä nämä sankarit näemmä aina muutaman tunnin saavat mellastaa rauhassa. Itse olen kanssa rajoitteiden kannalla; Ei pitäisi onnistua postaamaan identtistä viestiä kymmeniä kertoja.
Mitäs sä vitun sankari olet tehnyt? Vittuillut internetissä kaverisi tappaman tytön omaisille, kun ei sinusta muuhun ole kuin äitisi helmoista netissä räksyttämiseen. Jätkän vasikoi ja todistaa oikeudessa vasikka ja tämä nettinyhverö: en mä niitä vasikkoja oikeesti vihaakkaan, tai en ainakaan uskalla niille mitään tehdä. Ainoastaan netissä piippittää.
Mutsis persereikä oli muuten tosi löysä, moni mutiainen oli sinne kyrpänsä työntänyt ennen minua.
Gods made heavy metal.
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
En. Olin tutkittavana. Eläinrääkkäys ei lukeudu minun mielenkiinnon kohteisiin.samu_rai kirjoitti:Kerro vielä olitko silloin lapsena hullujen huoneella sen vuoksi, että kidutit eläimiä?
Höh. Olen vähän pettynyt, että noin pahasti aliarvioidaan älykkyyttä. Jos "pieninainen" nyt haluaa kerran kertoa kaikille kuka on, niin ei kai se tarkoita että mä olen yhtä hölmö ja menen laittamaan fb:ssä viestiä omalla nimelläni. Yhtä hyvinhän voisin olla täällä sitten ilman nimimerkkiä.
Taitaa "pieninainen" edelleen "jumittaa", jos tiedät mitä tarkoitan
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Joo, aivan samaa mieltä. Ei kannata mennä sinne fb:iin paljastamaan omaa identiteettiään tuosta noin vain, jos ei tunne ihmistä entuudestaan. Itse en ole kertonut tällä palstalla olemisestani ja nimimerkistäni kellekään, vain yksi läheinen ihminen tietää sen.Atrain kirjoitti:Höh. Olen vähän pettynyt, että noin pahasti aliarvioidaan älykkyyttä. Jos "pieninainen" nyt haluaa kerran kertoa kaikille kuka on, niin ei kai se tarkoita että mä olen yhtä hölmö ja menen laittamaan fb:ssä viestiä omalla nimelläni. Yhtä hyvinhän voisin olla täällä sitten ilman nimimerkkiä.
Gods made heavy metal.
- Kaizer Sose
- Jane Marple
"Tarjoa mun lapselle huumeita niin mä amputoin sun pään"? En mä löytänyt naamakirjasta moista ryhmää.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Näinhän se on. Toki tähän varmaan tulee kohta vastaus, että "onhan Jollikin täällä omalla nimellään". Totta, mutta Jolli on myös mm. Iltalehdessä käytännössä omasta tahdostaan, ja kohta varmaan myös Seiskassa (eiku hetki, oli jo?).Dr Bergmeister kirjoitti:Joo, aivan samaa mieltä. Ei kannata mennä sinne fb:iin paljastamaan omaa identiteettiään tuosta noin vain, jos ei tunne ihmistä entuudestaan. Itse en ole kertonut tällä palstalla olemisestani ja nimimerkistäni kellekään, vain yksi läheinen ihminen tietää sen.Atrain kirjoitti:Höh. Olen vähän pettynyt, että noin pahasti aliarvioidaan älykkyyttä. Jos "pieninainen" nyt haluaa kerran kertoa kaikille kuka on, niin ei kai se tarkoita että mä olen yhtä hölmö ja menen laittamaan fb:ssä viestiä omalla nimelläni. Yhtä hyvinhän voisin olla täällä sitten ilman nimimerkkiä.
Oli miten oli, erona siis se, että Joel selvästikin haluaa julkisuutta. Tästä hyvin kertoo mm. se, että hän ilmeisesti koki että pelkkä tänne rekisteröityminen ei tuo riittävää julkisuutta, vaan piti perustaa myös ask.fm -sivu. Siellä Joel heti alkuunsa vastasi kysymykseen "Mikä kaduttaa eniten?", että ask.fm -sivun teko. Noh, ei se liikaa voinut vituttaa, kun hän kuitenkin heti tuli sitä tännekin mainostamaan.
Hän siis pitää huomiosta, ja kaipaa huomiota. Uskon tämän myös olleen syynä noihin omaisille huuteluihin. Ajatelkaapa: jos mitään huuteluita ei olisi tullut, Joelista tuskin oltaisiin juurikaan kuultu mitään. Ainakaan ennen mahdollista uusintakäsittelyä, johon todennäköisesti on vielä aikaa.
Mielenkiintoista. Kokeilin myös laittaa sen hakukenttään (jopa niiden kahden huutomerkin kera), mutta ei näytä tuloksissa. Näyttäisi myös, että "pieninainen" ei enää kuulu siihen ryhmään. Mutta kuuluu hän silti mm. Mr. Lotharin fan clubiinKaizer Sose kirjoitti:"Tarjoa mun lapselle huumeita niin mä amputoin sun pään"? En mä löytänyt naamakirjasta moista ryhmää.
EDIT: Näköjään, kun tuota "pieninaisen" ryhmälistaa (=mihin ryhmiin kuuluu) katsoo, niin hän ei enää kuulu tuohon huumeiden lapsille tarjoamista koskevaan ryhmään. Pitääkö tämä tulkita siten, että hän priorisoi Joelin puolustamisen jopa niin korkealle, että huumeiden tarjoaminen hänen lapsilleen onkin ihan ok?
Tosin kuten sanoin, niin hakemalla tuota ryhmää ei jostain syystä löytynyt. Ehkäpä "pieninainen" oli ryhmän ainoa jäsen?
Viimeksi muokannut Atrain, Ke Joulu 18, 2013 10:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.