Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
WalkingDisaster
Adrian Monk

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Atrain kirjoitti: Mielenkiintoista. Kokeilin myös laittaa sen hakukenttään (jopa niiden kahden huutomerkin kera), mutta ei näytä tuloksissa. Näyttäisi myös, että "pieninainen" ei enää kuulu siihen ryhmään. Mutta kuuluu hän silti mm. Mr. Lotharin fan clubiin :roll:
Mä en nyt ymmärrä mitä kyseinen henkilö edes kuuluu koko tähän asiaan. Vai halutaanko täällä keskustella kaikista Jollin fb kavereista? Mä en haluaisi.
Jos olet oikeesti noin utelias, niin tee väärä fb profiili ja mene sitten kyselemään asioista, jotka sua hänessä kiinnostaa. Kiitos.
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Kaizer Sose kirjoitti:"Tarjoa mun lapselle huumeita niin mä amputoin sun pään"? En mä löytänyt naamakirjasta moista ryhmää.
On tuolla pärstäkirjassa ollut ainakin aiemmin joku samantyyppinen ryhmä. Nyt ei vain löydy.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Atrain
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Atrain »

WalkingDisaster kirjoitti:
Atrain kirjoitti: Mielenkiintoista. Kokeilin myös laittaa sen hakukenttään (jopa niiden kahden huutomerkin kera), mutta ei näytä tuloksissa. Näyttäisi myös, että "pieninainen" ei enää kuulu siihen ryhmään. Mutta kuuluu hän silti mm. Mr. Lotharin fan clubiin :roll:
Mä en nyt ymmärrä mitä kyseinen henkilö edes kuuluu koko tähän asiaan. Vai halutaanko täällä keskustella kaikista Jollin fb kavereista? Mä en haluaisi.
Jos olet oikeesti noin utelias, niin tee väärä fb profiili ja mene sitten kyselemään asioista, jotka sua hänessä kiinnostaa. Kiitos.
Ole hyvä. En tosin tiedä mistä kiitit?

Mutta anyway, kysyin yhden kysymyksen liittyen juuri tuohon aiemmin mainittuun ryhmään, ja sen ristiriidasta Joelin puolustamisen kanssa. Eipä täällä noita Joelin puolustelijoita nyt niin paljoa ole, eli tuskinpa sikäli vei älyttömästi "palstatilaa". Ei ole yleensä tapana tehdä vääriä profiileita, joten enpä viitsi tuon yhden kysymyksenkään takia sitä tehdä.

Mutta pahoittelut toki jos koit sen häiritsevänä. Muutenhan täällä toki keskustelu onkin ollut todella asiallista :roll:
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Moista ryhmää ei enää taida olla, käsittääkseni menetti YP:n ja uusi perseili ja vaihtoi ryhmän nimeksi "En ole nussinut vuohia"
Ja mitä Lothariin tulee, voisin tässä pienessä humalassa leveillä et mulla on isompi :D
WalkingDisaster kirjoitti:Mä en nyt ymmärrä mitä kyseinen henkilö edes kuuluu koko tähän asiaan.
Niin siis kyseinen Jollin tuplanikiksi arveltu pikkupimu täällä aiemmin paasas kovasti Lolin puolesta... sikäli kuuluu. Kenkää sai sit, taas kerran.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

SYLWAR kirjoitti:
Kaizer Sose kirjoitti:"Tarjoa mun lapselle huumeita niin mä amputoin sun pään"? En mä löytänyt naamakirjasta moista ryhmää.
On tuolla pärstäkirjassa ollut ainakin aiemmin joku samantyyppinen ryhmä. Nyt ei vain löydy.
Jos tuollainen ryhmä on ihan oikeasti ollut olemassa, niin facebookin ylläpito on voinut poistaa sen ryhmän. Kuulostaahan tuo ryhmän nimi aika asiattomalta jotenkin.
Gods made heavy metal.
Atrain
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Atrain »

Dr Bergmeister kirjoitti:
SYLWAR kirjoitti:
Jos tuollainen ryhmä on ihan oikeasti ollut olemassa, niin facebookin ylläpito on voinut poistaa sen ryhmän. Kuulostaahan tuo ryhmän nimi aika asiattomalta jotenkin.
Oli se ainakin aiemmin tänään.

No, oli miten oli, alkaa mennä off-topiciksi. Taidanpa muutenkin jättää tämän ketjun ja foorumin, alkaa olla niin paljolti asiatonta tämä keskustelu täällä, eikä täältä nyt oikein mitään uuttakaan irtoa.

Mutta eipä muuta kuin mukavaa joulun odotusta jokaiselle.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kikki Hiiri kirjoitti:Nyt olis ylläpidolla hyvä sauma osoitta et aisaitsee ylläpidon tittelin ja poistaa häirikön viestit. Taitaa vaan olla liian kiire bannata randomeita. Juu vittuilen, ku en muutakaan voi.
Nyt on siivottu, hyvä homma. Niistä rajoituksista kannattaisi varmaan pistää ylläpidolle suoraan palautetta. Edelleenkään kun en usko, että modet lukisivat jokaisen ketjun täällä.
current
Susikoski

Viesti Kirjoittaja current »

Tämähän on hyvä homma, että Jolli on mukana keskustelussa, ottaen huomioon ketjun otsikon. Tottakai!
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
zargelström
Alokas

Viesti Kirjoittaja zargelström »

Ihmettelen suuresti tuota ihmeellistä nimittelyä ja nimen vääntämistä "dildo, loli, banaaniperse sitäja tätä ja Tota", kertoo enemmän mielikuvituksen puutteesta kuin sanavalmiudesta.
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

zargelström kirjoitti:Ihmettelen suuresti tuota ihmeellistä nimittelyä ja nimen vääntämistä "dildo, loli, banaaniperse sitäja tätä ja Tota", kertoo enemmän mielikuvituksen puutteesta kuin sanavalmiudesta.
Höpöhöpö, kuka leikistä suuttuu on itse...eipä banaanisetä ole paljon asiaa itse noteerannut. Noissa saappaissa kulkemisen mukanaan tuomat murheet on hiukan suurempia, kuin stressaaminen siitä vääntääkö joku Jollisetä Banaanista kaalimatoa tai chiquitahanuria :lol:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
zargelström
Alokas

Viesti Kirjoittaja zargelström »

SYLWAR, en muista tiedäkkään, minua se vain sattuu ärsyttämään. Kuten monet muutkin asiat. Olen kai ärsytysherkkä ihminen. Kiva juttu taas mielestäni on, että Joel on tullut tänne vastailemaan asiallisesti kysymyksiin ja näyttää minun silmiini siltä, että hän on keskustelukumppanina erittäin paljon miellyttävämpi kuin moni muu.
TecDec
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Palaan vielä käytökseen.

Miksi Joel Lilo ei ole oikaissut sitä että ei ole juutalainen? Tämä on täysin virheellinen tieto, että hänen isänsä olisi juutalainen.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

TecDec kirjoitti:Palaan vielä käytökseen.

Miksi Joel Lilo ei ole oikaissut sitä että ei ole juutalainen? Tämä on täysin virheellinen tieto, että hänen isänsä olisi juutalainen.
Isän juutalaisuudesta en tiedä, mutta kyllä hän on sanonut, ettei itse ole juutalainen. Juutalaisuus kun periytyy äidin kautta, ei isän.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
TecDec
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Ei hänen isänsä ole edes juutalainen, en ymmärrä miksi antaa tälläisen huhun leijua.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

TecDec kirjoitti:Ei hänen isänsä ole edes juutalainen, en ymmärrä miksi antaa tälläisen huhun leijua.
Yleensä kun puhutaan asian vierestä, vääristellään asiaa, niin on todellinen tarkoitus, ettei totuus taustasta paljastu.
Jos ei ole juutalaista sukua, niin sitten on vain yksi suunta.
Viimeksi muokannut kaljaloota, To Joulu 19, 2013 9:47 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin