Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Bias »

TecDec kirjoitti:Ei hänen isänsä ole edes juutalainen, en ymmärrä miksi antaa tälläisen huhun leijua.
Ja tällä on merkitystä, koska.... ?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Bias kirjoitti:
TecDec kirjoitti:Ei hänen isänsä ole edes juutalainen, en ymmärrä miksi antaa tälläisen huhun leijua.
Ja tällä on merkitystä, koska.... ?
Sinänsä on koska suomenjuutalaiset ovat saaneet tästä kuraa aika paljon, kun "herra" ei oikaise asiaa.
Merkitys on siinä, että saa tiettyjä erityiskohteluja esim. vangittuna olemiseen ynnä muuta. Sekä ehkä myös vankeusaikana, en ole varma.
Kertokoon itse miksi ei oikaise tätä asiaa, kun netti on pullollaan hänen "juutalaistaustastaan"
Herra nauttii huomiosta tälläkin tavoin.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Mitä se TecDec täällä oikein selostaa? Kai nyt mun äitini on paras asiantuntija sen suhteen. :D Eli on satavarmasti juutalainen vaikkei erityisen harras sellainen.
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Jolli-Setä kirjoitti:Mitä se TecDec täällä oikein selostaa? Kai nyt mun äitini on paras asiantuntija sen suhteen. :D Eli on satavarmasti juutalainen vaikkei erityisen harras sellainen.
Sinä et ole juutalainen, se fakta. Ja toinen on että olet puoliksi "mamu" joka surmasi nuoren naisen. Pääsit vain liian vähällä, tuo teidän juttu tulee vielä uudelleen käsittelyyn toivottavasti.
Sinä olit myös tekijä ja kun se asia ei anna rauhaa ( mätänet vielä linnassa ) roikut netin äärellä ja lässytät tätä sontaa päivästä päivään.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

En minä ole juutalainen, vaan minun ISÄNI. Siitähän sinä sönkötät täällä. Olen itse edelleenkin ateisti.
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Jolli-Setä kirjoitti:En minä ole juutalainen, vaan minun ISÄNI. Siitähän sinä sönkötät täällä. Olen itse edelleenkin ateisti.
Naps, löytyihän se kohta! eli suhteesi omaan isääsi. Tämä aloitus on Joel Lilon käytös ja taustat, nyt kysellään taustoja.
Minkälainen suhde sinulla on omaan isääsi? ja miten hän suhtautuu tähän raakaan murhaan, vieläkö suunnittelet matkustamista sinne Israeliiin?
Mielenkiinnolla odotan kommenttia isäsi ja sinun välisestä suhteesta.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Ei olla tavattu, joten tuskinpa tietää edes. Israel on hieno matkakohde.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

TecDec kirjoitti: Naps, löytyihän se kohta! eli suhteesi omaan isääsi. Tämä aloitus on Joel Lilon käytös ja taustat, nyt kysellään taustoja.
Minkälainen suhde sinulla on omaan isääsi? ja miten hän suhtautuu tähän raakaan murhaan, vieläkö suunnittelet matkustamista sinne Israeliiin?
Mielenkiinnolla odotan kommenttia isäsi ja sinun välisestä suhteesta.
Mä en tajua. Jollihan on jo selittänyt täällä isäsuhteen, joten miksi tätä enää vääntää? He siis eivät liene tavanneet ikinä, tai ainakaan muistikuvaa ei Jollilla ole.
Eihän tää mulle sinällään kuulu, mutta vois ainakin noi kirjoitukset lukea. :D
eyes
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 12:15 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja eyes »

TecDec kirjoitti:Kertokoon itse miksi ei oikaise tätä asiaa, kun netti on pullollaan hänen "juutalaistaustastaan"
Herra nauttii huomiosta tälläkin tavoin.
TecDec kirjoitti:Sinä et ole juutalainen, se fakta. Ja toinen on että olet puoliksi "mamu" joka surmasi nuoren naisen.
Netti on pullollaan näitä juttuja varmaan siksi, että jotkut ihmiset ovat päättäneet että Jolli-Setä on juutalainen, oli faktat sitten mitä tahansa.

Suosittelen (kaikkia) lukemaan ketjun kokonaan ennen kuin tulee tänne vouhkaamaan asioista, jotka on jo selvitetty. Aiemmin ketjussa Jolli-Setä on kyllä tehnyt selväksi että ei itse ole juutalainen vaan ateisti ja isäänsä (joka taas on Jollin sanojen mukaan juutalainen) ei ole koskaan tavannut.

Ihmettelen myös tuota puoliksi "mamu"-määritelmää, koska eikös mamu ole lyhenne sanasta maahanmuuttaja? Jos on syntynyt Suomessa ei ole maahanmuuttaja, ei edes puoliksi tai lainausmerkeissä.

Kommenttini saattavat kuulostaa siltä, kun puolustaisin Jolli-Setää. Jollin puolustelua tämä ei ole, minua vaan vituttaa suunnattomasti joidenkin ihmisten typeryys tässä ketjussa. Vaikka muuten en arvosta herraa pätkääkään, niin se on selvä että Jolli-Setä on tämän ketjun asiallisimpia kirjoittajia. Se tehtäköön selväksi että minun mittakaavassani Jolli-Setä kuuluu hyvinkin alhaiseen kastiin Espanjassa tapahtuneen ja etenkin sen jälkeisen käytöksensä perusteella.
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Joel Lilo alkaa saada sympatiaa täältä, sen huomaa.

Hänet olisi pitänyt alkujaan tyrmätä täältä, eikä tulla leuhkii nuoren naisen ruumiinosilla, kenen koira ne söi ja jne...
Minun oikeustajuni mukaan, hänelle kuuluu elinkautinen ei ole osoittanut minkäänlaista katumusta. Ja rienaa omaisia, sekä uhrin haudan häpäisyllä.
Ei unohdeta, tosiasiaa että hän oli osallinen nuoren naisen kuolemaan ja rikoksen uhrit kärsivät hänen sukunsa ja ystävät. Me veronmaksajat maksoimme Joel Lilon puolustuksen huippuasianajajaan
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

En nyt sympatiasta tiedä, mutta vituttaa vaan se, kun vääristellään noinkin pahasti toisten sanomisia.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Jouni Hyvärinen on varmasti mielissään, että häntä kutsutaan huippuasianajajaksi. Hieno mies toki on, hoitanut myös kaverini asioita jne. Taisin kuitenkin olla se tekijä joka nosti hänet tunnetuksi. :D
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2887
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

eyes kirjoitti: Ihmettelen myös tuota puoliksi "mamu"-määritelmää, koska eikös mamu ole lyhenne sanasta maahanmuuttaja? Jos on syntynyt Suomessa ei ole maahanmuuttaja, ei edes puoliksi tai lainausmerkeissä.
No ei nyt ihan noinkaan... Kyllä maahanmuuttajien jälkeläisiä kutsutaan kyllä ihan virallisestikin toisenpolven maahanmuuttajiksi.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
ElonEl
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2013 12:28 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Komppaan kyllä TecDeciä. Ihmettelen suuresti tämän ihmisen sympasisointia.
Poika on osallinen murhaan, eikä ole näyttänyt minkään sortin katumusta. Kertoo paljon ihmisestä, vaikkakin poikanen vielä onkin...
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Sinänsä aika mielenkiintoista, että juurilla olisi jotain merkitystä muka asian kannalta. Vaikka olisin Marsista niin olisin tehnyt täsmälleen samalla tavalla; suojellut ystävääni joka on kuin veli minulle.
Vastaa Viestiin