Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
ElonEl
Alibin satunnaislukija

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Suojelit ystävääsi miltä? Pikkutytöltä?!
ElonEl
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Voi poijaat, sulla on vielä elämässäsi edessä monen monta mutkaa...

Sanot ettet tunne pelkoa? :D

Riisu nyt tuo "kovan pojan" rooli. Ei vakuuta ei :D
current
Susikoski

Viesti Kirjoittaja current »

Varmaan tarkoittaa että suojellut ystäväänsä (joonaa) sillä ettei käräyttänyt/vasikoinut tätä. Vai miten se oikein menikään?
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

current kirjoitti:Varmaan tarkoittaa että suojellut ystäväänsä (joonaa) sillä ettei käräyttänyt/vasikoinut tätä. Vai miten se oikein menikään?
Kyllä. Tämän takia sitten katsotaan, että minun täytyy olla osallistunut itse tekoon myös...
current
Susikoski

Viesti Kirjoittaja current »

Luonnollisesti näin on helppo kuvitella ottaen huomioon median uutisoinnin + taustat sun muut. Mutta totuuden tietää vain jolli ja joona. Jolli on kantansa kertonut ja oikeuden lopullista kantaa sitten odotellaan..eikö näin.
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
mielikki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Hyvä kun täällä on joitain oikeitakin viestejä.
Miksi kaikenmaailman yksisilmäiset kygloopit nalkuttavat Lilolle hänen taustoista?? :roll:
Kyllä Lilo itse tietää parhaiten omat taustansa.
En hyväksy Jennan murhaa enkä siihen liittyviä juttuja,mutta en myöskään hyväksy Joeliin kohdistuvaa kiusaamista täällä,nimittely ym.
Mitä sillä on väliä asuuko 22v nuorimies kotonaan?Ei mitän väliä.Työttömän on vaikea saada asuntoa.Joelin vastaukset ovat olleet asiallisia.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

^No, jos aika huolettomasti esiintyy provosoivastikin niin yleensä saa sitä mitä tilaakin. Mr. Lilohan on muun muassa aika raskaasti tuominnut työnteon ja verojen maksunkin, joten ei hän varmaan sitä asuntoa sitten ainakaan työnteolla tule saamaan.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
mielikki
Martin Beck

^Eikö se uho kuulu nuoruuteen?Ainakin minulla kuului :oops:
Ei kaikkea tarvi ottaa vakavasti.
Solifer
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Solifer »

mielikki kirjoitti:^Eikö se uho kuulu nuoruuteen?Ainakin minulla kuului :oops:
Ei kaikkea tarvi ottaa vakavasti.
Vittu mikä apina.
mielikki
Martin Beck

^Aijaa,no onneksi minä en ota sinuakaan vakavasti.Ootahan itse kun oot muutaman vuoden vanhempi.Jospa se sinulle järki palaa pätkittäin.
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

mielikki kirjoitti:^Aijaa,no onneksi minä en ota sinuakaan vakavasti.Ootahan itse kun oot muutaman vuoden vanhempi.Jospa se sinulle järki palaa pätkittäin.
Älähän nyt Mielikki...
Hulluhan se Jolli on. Ei siihen mielipiteet auta.
Katniss
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Katniss »

Hullu tai ei, mutta yllättävän asiallisella linjalla on vastauksissaan täällä pysytellyt eikä ole provosoitunut joidenkin pässien huuteluista. Minunkin kysymykseeni vastasi ihan asiallisesti, kiitos siitä. En millään muista, mistä sen luin (että olisit ollut estelemässä Jennan pakoonpääsyä kylppärin ovella), mutta hyvinkin voi olla, että juuri Seiskasta. Pitänee keskittyä jatkossa luotettavampiin tietolähteisiin ;) Kiitos oikaisusta kuitenkin.

Mutta mikä syy Jennan isällä olisi ollut Jolli valehdella lehdessä tuosta? Viha? Katkeruus? Mistä hän olisi saanut sen päähänsä ilman mitään aihetta? Olitko sinä silloin ulkona, kun Jenna tapettiin sisällä? Ja vaikka olisit ollutkin, niin tuskin sinulle yllätyksenä tuli se, mitä tapahtui? Olitko etukäteen jo kaverisi suunnitelmista tietoinen? Tai suunnittelitteko peräti, kumpi homman hoitaa? Millä ihmeellä saitte Jennan tulemaan takaisin huvilalle? Ilman passiakin Suomeen pääsee vastaavassa tilanteessa. No, osaa näistä on muut jo kysyneet aiemmin.

Minua vähän jotenkin häiritsee tuo Jennan niin kovin kevytkenkäiseksi leimaaminen. Olisiko ollut kuitenkin niin, ettei häntä intiimimpi kanssakäyminen teidän kummankaan kanssa kiinnostanut, eikä antanut - ainakaan vapaaehtoisesti? Siitäkö tämä Jenna-päähänpinttymä on jäänyt päähän? Että kuolemankin jälkeen vielä rienataan?
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Katniss heitti hyviä kysymyksiä. Toivottavasti Jollilla olisi aikaa vastata noihin jossain välissä.
Katniss
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Katniss »

Niin no sitähän minä vielä ihmettelen, miksi te tulitte takaisin Suomeen, ihan vain jäämään kiinni? Eikö olisi kannattanut häipyä johonkin vielä kauemmas? Johonkin, mistä teitä ei olisi löydetty ja vaikka olisikin, niin ei olisi ollut mitään luovutussopimuksia? Ei ollut tarpeeksi tuottoisat bisnekset vielä? Onko ikinä käynyt mielessä, että ehkä Jenna tapettiinkin turhaan? Joku muu olisi voinut vaikka muuliksenne suostuakin? Mutta tappamalla Jennan tuhositte paitsi oman tulevaisuutenne, myös omien vanhempienne tulevaisuuden ja Jennan perheen koko nykyisenkin elämän. Tai Hasselin vanhemmista en tiedä, ne taitaa kuulua vähän samaan sarjaan. Mutta äitisi. Etkö sinä ikinä mieti, miltä mikäkin tekosi äidistäsi tuntuu?

Koska minä mietin. Aina ennen mietin. Minulle oli tärkeää, että äiti oli ylpeä minusta. Ja niin no, iskä kanssa, mutta olin äitin tyttö. Nyt kun minun koko perhe on kuollut (mikä tässä iässä tuntuu aika hankalalle, kun olet iän puolesta aikuinen, mutta kuitenkin niin lapsi, että vanhempien läsnäolo ja neuvot ei pahaa tekisi), enää ei olisi niin väliä, tavallaan. Mutta edelleen haluan elää niin, että he voisivat olla minusta ylpeitä, vaikkeivät olekaan enää täällä minua "katselemassa". Minä en oikein usko, että Jolli sinun äitisi on kovin ylpeä sinusta :|

Perhe on loppujen lopuksi aika tärkeä ihmiselle. Silloin sen vasta huomaa, kun sitä ei enää olekaan... Sinullekin äitisi tuntuu olevan aika tärkeä, älä pasko hänen kintuilleen. Puhukaa. Nyt kun vielä on aikaa, ennen uusia oikeudenkäsittelyjä ja tuomioita. Puhukaa. Kerro, miltä tuntuu. Et sinäkään niin aikuinen vielä ole, ettei äidillä mitään merkitystä olisi. Äidit tahtoo tietää, vaikka olisi millaisia asioita.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Eiköhän nimenomaan nuo viha ja katkeruus olleet Jennan isän motiivina sanoa tuollaista. Hän päätti jo heti jutun alussa, että molemmat meistä ovat "murhaajapaskoja" ja hän koittaa myös pitää huolen, että sellaisena koko Suomi meidät näkee. Samalla hänellä oli varmasti myös tarkoituksena koittaa päästä tuomarien pään sisään ja herättää vahva epäilys minun osuudestani.

Miksikö me tulimme Suomeen? Ensi alkuun olimme varmoja kiinnijäämisestä, joten mielessä oli vain, että toivottavasti edes suomalaiseen vankilaan sitten. Myöhemmin olimme suunnittelemassa lähtöä Etelä-Amerikkaan, mutta ennen tarvittavaa varainkeruuta ruumis jo löytyi ja meidäthän pidätettiin vain muutama tunti sen jälkeen.
Vastaa Viestiin