Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

En tiedä johtuuko siitä terästetystä glögistäkään, sillä samanlaista settiä on tullut jo aiemmin. Siis ensin tuo lainaa mitä sattuu ja sitten suoltaa perään tekstiä joka ei liity mitenkään edes itse lainattuun kohtaan... :D Muutenkin nuo niin kovin tärkeät asiat olisi voitu laittaa samaan viestiin.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

seivästäjä kirjoitti: Kerro vielä mitä ne Joonan mutsi ja isäpuoli oikeudessa kertoivat teistä ja mitä olet ajatellut asialle tehdä?
Olen jostain muistaakseni lukaissut tähän liittyen pari riviä. Onko kellään lisätietoa tästä? Sinänsä Lilon tausta ja tai käytös ei kiinnosta, mutta tapahtunut rikos kylläkin. Kysymyksiini Lilo tuskin voi vastata, ainakaan vielä.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Jos itse "rikos" on se mikä kiinnostaa enkä minä niinkään, niin silloin oikea paikka on Jenna Lepomäki-ketju. ;)
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jolli-Setä kirjoitti:Jos itse "rikos" on se mikä kiinnostaa enkä minä niinkään, niin silloin oikea paikka on Jenna Lepomäki-ketju. ;)
Jäkäjäk.... tämä ei ole mikään helvetin fanitusketju kaltaisellesi suohon survottavalle saastalle.
Tuo typerä henkirikos johon olit osallisena, liittyy oleellisesti tähän ketjuun ihan siinä kuin muutkin asiat. Ilman sitä ei olisi myöskään tätä ketjua.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Cellardoor
Alokas

Viesti Kirjoittaja Cellardoor »

Pojalle on tainnut ask.fm:n huomio nousta päähän. Surullista, että syrjäytyneiden ja muiden vammaisten kysely tuottaa mielihyvää noin paljon ja faktat jäävät varjoon. Jos hänet olisi ulkonäöllä siunattu, voisi esimerkiksi huomiohuorata Chat-juontajana.

Nopeasti kyseistä viestiketjua selaillessani jään odottamaan mahdollisia kunnianloukkaus-syytteitä.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Ei se kusi päähän vielä reilusti yli tuhannestakaan ask.fm-kysymyksestä nouse! :D Katsotaan uudestaan sitten, kun alkavat vääntämään dokumenttielokuvaa. ;)

Pitäisikö minunkin tehdä rikosilmoitus kaikesta törkysonnasta jota olen saanut miljoona kertaa enemmän kuin Pellisen isi? Ai niin, minä en välitä ja koen noiden nettivinkkailujen tai rikosilmoitusten tehtailun melko hyödyttömäksi sekä lapselliseksi. Ei se haukku haavaa tee, eikä rankka ja loppumaton vittuilukaan vielä!
DooM
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja DooM »

Vahvasti vaikuttaa siltä että kusta se pää on täynnä ollut jo pienestä pitäen. Yksi asia, joka tässä kaverin julkkiksena olossa aiheuttaa myöskin aivan mieletöntä riemua ovat nuo kuvitteelliset luulot omasta älykkyydestään. Missään ei ole pahemmin ainakaan esille päässeet nämä älynlahjat ja jos nyt osaa noihin 3 sanan pituisiin aivopieruihin pisteet laittaa kohdilleen en vielä hirveästi aploodeeraisi.

Lisäksi, kummallista että edes pyörittelet asialla, että lähtisit sikoja sotkemaan mihinkään.

Näitä armottomia gangstereita on ennenkin nähty FB-sivuineen ja muine lausuntoineen, mutta kyllä tämä uusavuton mammanpoika ask.fm -sivustoineen ja katkonaisine yöunineen on jo niin next level shit ettei tosikaan.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Joo kyttiä en ole mihinkään todellakaan sotkemassa toisin kuin K.P. tykkää näköjään tehdä.

Miten voisin todistaa sinulle älyni? Oli sitä sitten paljon tai ei. :)
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

DooM kirjoitti:Näitä armottomia gangstereita on ennenkin nähty FB-sivuineen ja muine lausuntoineen, mutta kyllä tämä uusavuton mammanpoika ask.fm -sivustoineen ja katkonaisine yöunineen on jo niin next level shit ettei tosikaan.
Mulle tuli vahvasti mieleen menneet Womans MC ja Darkside MC-tapaukset. Noistakin ainoastaan Fartsiden keulahahmo ylitti huvituskynnyksen, Womans MC aiheutti vain facepalmausta ja tämän ketjun tapaus... No, DooMhan sen tuossa tiivistikin jo.

Jos olis edes jostain edes atäisesti semi-eeppisestä kyse mut ku ei, silkkaa huomion kerjäämistä. Ei heru +9000 täältä, ei. Kovasti uhos alkuketjussa et niitä näyttöjä tulee vielä, ja sit ainoaksi näytöksi jäänyt mamman helmoissa piileskely ja teinix-Ask.fm.
Everything in the world is either a potato or not a potato
DooM
Lauri Hanhivaara

Jolli-Setä kirjoitti:
Miten voisin todistaa sinulle älyni? Oli sitä sitten paljon tai ei. :)
Ei sinun minulle tarvitse mitään yrittää todistella. Jo pelkästään asia jonka takia olet nyt julkkis oli niin surullista räpeltämistä, että kertoi hyvin paljon myös ihmisistä sen takana.
Nyt kun on vielä ollut mahdollisuus "tutustua" persoonaasi paremmin kaiken netissä jakamasi tuuban ansiosta ovat omat kyökkipsykologian tutkimustulokset saaneet vaan lisää lihaa luiden ympärille.
Jäi jostain mieleen kuinka tuota älykkyyttäsi perustit jotenkin siihen, että olet jossain asumassasi vammaisten lasten hoitopaikassa ollut porukan fiksuinta sorttia. Tuossakin vaan tuntuu unohtuvan se että kädettömien tikanheittokisassa on talidomidikin vahvoilla.

Voithan sä huvikses tässä esitelmöidä vaikka suosikkikirjallisuudestasi, elokuvataiteesta, korkeakulttuureista tms. paskasta ja vaikka vähän yllättää, vaan eipä taida paukut riittää kun korkeintaan pintaraapaisuihin. Se taas on ihan luonnollista äidin luona asuvalta, ympäri vuorokauden itseään koskeviin vammailuihin netissä osallistuvalta mafiosolta jonka tyttöystävän nimi on .jpg ja lempiruokaa ranskanperunat.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Itse teko oli "surullista räpeltämistä" todellakin, sillä kyseessähän oli tappo murhan sijaan kuten hovioikeus jo totesikin. Pienen pienellä suunnittelulla (ennakkovarautumisella) ei Lepomäen tytärtä olisi näkynyt enää ikinä. Ei olisi kuin tarvinnut odottaa auton saapumista huollosta. Mutta kun naama täynnä suutuspäissään leipäveitsellä söheltää, niin ei kannata mitään erikoista odottaa. Ihmehän oli jo se, että kolmeen kuukauteen kukaan ei löydä ruumista lenkkipolun vierestä ja useiden asuntojen läheltä...
DooM
Lauri Hanhivaara

Täytyy sanoa, että olen itsekkin ajatellut tappona tota hommaa. En kylläkään tarkemmin ole päässyt asiaan tutustumaan, mutta ihan vaan roskalehtien uutisoinnin perusteella on hommasta tietynlainen suunnitelmallisuus ja raakuus puuttuneen.
current
Susikoski

Viesti Kirjoittaja current »

McPanty kirjoitti:
current kirjoitti:
Onhan se harvinaista että näinkin "korkean profiilin jutun" toinen syytetty täällä meidän kans juttelee
Todella korkean profiilin. Kaksi elämänsä epäonnistujaa tappaa tytön ja toinen näistä sankareista ei välttämättä ole edes tehnyt mitään tai vasikoinut kaverinsa ja nyt retostelee netissä näillä jutuilla.

Onhan se mielenkiintoista päästä kyselemään joltain ali-ihmiseltä, oliko kivaa leikkiä huumeparonia, mutta mielestäni tämän Jollin sais laskea jo alas siltä alustalta, mille hän itsensä on nostanut tämän kaiken mielenkiinnon perusteella. Pikkurikolliselle pikkurikollisen kohtelu. Unohtakaa koko pelle jo.
Heh, okei, korkealla profiililla tarkoitin = median kovasti uutisoimaa. Sillähän tämä on paisunut koko pulla. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, eikä tässä ketään jalustalle nosteta. Itse ainakin pyrin välttämään ja uskon että moni muukin. Jos jolli haluaa tällä (vielä jonkun muun perustamalla) Jolli-Palstalla jotakin sanoa ja ihmiset vielä kyselee/kommentoi/haistattaa vitut niin tehkööt näin minun puolesta. Ei ole pakko, sinunkaan, tätä lukea.
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
McPanty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja McPanty »

current kirjoitti:
McPanty kirjoitti:
current kirjoitti:
Onhan se harvinaista että näinkin "korkean profiilin jutun" toinen syytetty täällä meidän kans juttelee
Todella korkean profiilin. Kaksi elämänsä epäonnistujaa tappaa tytön ja toinen näistä sankareista ei välttämättä ole edes tehnyt mitään tai vasikoinut kaverinsa ja nyt retostelee netissä näillä jutuilla.

Onhan se mielenkiintoista päästä kyselemään joltain ali-ihmiseltä, oliko kivaa leikkiä huumeparonia, mutta mielestäni tämän Jollin sais laskea jo alas siltä alustalta, mille hän itsensä on nostanut tämän kaiken mielenkiinnon perusteella. Pikkurikolliselle pikkurikollisen kohtelu. Unohtakaa koko pelle jo.
Heh, okei, korkealla profiililla tarkoitin = median kovasti uutisoimaa. Sillähän tämä on paisunut koko pulla. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, eikä tässä ketään jalustalle nosteta. Itse ainakin pyrin välttämään ja uskon että moni muukin. Jos jolli haluaa tällä (vielä jonkun muun perustamalla) Jolli-Palstalla jotakin sanoa ja ihmiset vielä kyselee/kommentoi/haistattaa vitut niin tehkööt näin minun puolesta. Ei ole pakko, sinunkaan, tätä lukea.
Ei ole ei. Kritisoinkin tätä kyselemistä ja muuta, josta tämä Jolli, jos edes oikeasti on, kuka väittää, saa vain polttoainetta turhille luuloilleen.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Tampereella muuten, elettiin hurjia aikoja vuonna 2011, sillo kun nämä veijarit olivat vielä kaikki vapaina.
Vastaa Viestiin