Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

current kirjoitti: Eikö tämä juutalaisasia ole jo aika loppuun kaluttu?
On. Kyseinen tapaus on juutalainen kaikkien määritelmien mukaan. En ymmärrä, miksi hän kieltää itsensä.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Niin, mainittakoon nyt vielä, että tippaakaan en häpeäisi olla juutalainen. Otetaan huomioon juutalaisten pieni prosentuaalinen osuus maailman väestöstä ja esim. Nobel-palkintojen määrä vaikka. Jos tämäkin nyt teille niin kova pala on, niin minä voin täällä minfossa sitten teidän mieliksi olla aina (leikki)juutalainen. :D
Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

Ei se ole kova pala. Ihmetyttää vaan, miksi kieltää oma taustansa. Häpeä?
Koska kaikkien määritelmien mukaan olet etnisesti juutalainen, uskonnollisesti ilmeisesti et. Sama juttu, että et ole etnisesti suomalainen, kansalaisuutesi puolesta kyllä.
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

Blaablaablaa. No natsisaksassa ainakin keskitysleirit kutsuisivat. Mulle on ihan sama vaikka olisit eskimo. Luitko jolli mun aiemman viestin, kun oli niistä ässistä puhetta? Juutalaisjutut hukutti sen(kin) alleen.
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Current on asiallinen ja fiksut viestit.Jos täällä kirjoittajista jotakin pitäisi pelätä,niin Current,olisi sellainen.Ainoa järkevä.Lilo myös vastailee asiallisesti.
Jättäkää Lapset jo se uskonto-juutalisuus juttu.Menkää mieluimmin juomaan ne joulu-kiljut pois.
Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

Säälittävät perseennuolijat tämänkin spämmää pilalle. Kuten current ja mielikki etunenässä.
Jos kerran tarkoitus on keskustella taustasta, niin on aiheellista kysyä, miksi valehdella tai kieltää taustansa? Häpeä?

Mielikki ja current voivat jatkaa jossain fan clubissaan sairaita juttujaan.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mielikki »

No sun persettä Porin nyt en ainaskaan nuolisi,en niin epätoivoinen ole ikinä. :mrgreen:
Lue Porin koko ketju,kun kerran sulla aikaa tuntuu olevan.Tämä juutalaisuus on jo käsitelty!!!!
Et voi pakottaa Jollia juutaliseksi kun ei kerran ole!!
Peräänny kun on sen aika.
Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

mielikki kirjoitti: Et voi pakottaa Jollia juutaliseksi kun ei kerran ole!!
Peräänny kun on sen aika.
Perseennuolenta jatkuu. Maistuuko kitkerältä?

Lilo kieltää taustansa. Miksi?
Lue vaikka lainaamani tekstit. Lilo on etnisesti juutalainen. Siinä ei ole mitään pahaa, tietenkään. Itsekin olen etnisesti muuta kuin perussuomalainen. Mutta miksi hän kieltää sen?

Lue vaikka wikipediasta artikkeli juutalaisuudesta. Äläkä lue siitä uskonnosta kertovaa, vaan etnisyydestä.

Lilo on kehityshäiriöinen nuori, jonka kaveripiiri on koostunut laitoslapsista. Onko siellä pitänyt kätkeä etninen tausta? Niissä piireissähän näitä "isäm maan puollustajia" riittää.
Avatar
HeavyLoad
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 20, 2013 9:45 pm
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja HeavyLoad »

Porin kirjoitti:Ei se ole kova pala. Ihmetyttää vaan, miksi kieltää oma taustansa. Häpeä?
Koska kaikkien määritelmien mukaan olet etnisesti juutalainen, uskonnollisesti ilmeisesti et. Sama juttu, että et ole etnisesti suomalainen, kansalaisuutesi puolesta kyllä.
Anteeksi, mutta minkä vitun määritelmien? Mikäli molemmat vanhemmat eivät ole juutalaisia, lapsen juutalaisuus määräytyy äidin mukaan, tässä tapauksessa siis ei voittoa.
JewFAQ kirjoitti:A Jew is any person whose mother was a Jew or any person who has gone through the formal process of conversion to Judaism.
http://www.jewfaq.org/whoisjew.htm
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

Porin kirjoitti:Säälittävät perseennuolijat tämänkin spämmää pilalle. Kuten current ja mielikki etunenässä.
Jos kerran tarkoitus on keskustella taustasta, niin on aiheellista kysyä, miksi valehdella tai kieltää taustansa? Häpeä?

Mielikki ja current voivat jatkaa jossain fan clubissaan sairaita juttujaan.
Taustastahan tässä puhutaankin. Mutta miksi toistaa samaa juttua uudestaan ja uudestaan? Mitä mieltä siinä on? Sä tahdot vastauksen asiaan että miksi kieltää taustansa? Etkö ole jo saanut. Onko hyvä ketju mielestäsi sellainen, että jauhetaan samaa paskaa sivu toisensa perään ja yhdessä tuumin kaikki vittuillaan yhdessä? Mä en ole kirjoittanut mitään sairasta, en ole sairas, en nuole kenenkään persettä, en fanita jollia, joten jos mä annan sun olla rauhassa niin mikä vittu sua vaivaa mun kirjoituksissa?

Jolli, ne ässät onko niitä?
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

HeavyLoad kirjoitti: Anteeksi, mutta minkä vitun määritelmien? Mikäli molemmat vanhemmat eivät ole juutalaisia, lapsen juutalaisuus määräytyy äidin mukaan, tässä tapauksessa siis ei voittoa.
JewFAQ kirjoitti:A Jew is any person whose mother was a Jew or any person who has gone through the formal process of conversion to Judaism.
http://www.jewfaq.org/whoisjew.htm
Idiootti.
Sotket uskonnon ja kansan.
Selitin sen jo edellisellä sivulla.

Uskonto periytyy noin. Etnisyys ei.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Mitä kannattaa jankata Porin samaa asiaa,joka on jo käsitelty.Lue koko ketju.
Mitä tulee perseen nuolentaan.Oletko Porin ajatellut,kaikki ei ole ikinä samaa mieltä sinun kanssa??Ei kenenkän muunkaan kanssa.Se on elämän realiteetti se.
Olet mielestäni todella naivi.Hermo näyttää palavan herkästi sinulla,asiaa et ajattele loppuun asti.
Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

Ensinnäkään asiaa ei ole käsitelty kuin uskonnon osalta.
Toiseksi se ei ole Lilon perseennuolentaa, jos on eri mieltä kanssani.
Sääli, jos et itse huomaa, mitä teet.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Joo en minäkään nuole kenenkään takalistoa.Olen sanonnut täällä etten hyväksy Jollin ja sen hässykän tekoa.Mutta asiallinen linja keskustelussa, EI OO PERSEEN NUOLEMISTA.
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

Aika rasittava tyyppi kyllä..
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
Vastaa Viestiin