Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Nyt on pakko kysyä, että miksi palstalla on olemassa jäsen aata ja beetä ja ceetä tai oikeastaan ketään, jos jokainen olisi samaa mieltä tapahtumista? Olisiko edes koko palstaa jos kaikki kopistelisi päitään yhdenmielisinä yhteen?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Puhuin yleisesti. Onhan tällä palstalla riidelty milloin ketkäkin ja mistä asiasta milloinkin.
Itse en kovin pitkiä juttuja jaksa lukea, paitsi Valoviikatteen hyvät käännökset.
Minä olen ilmeisesti se jäsen C.
Itse en kovin pitkiä juttuja jaksa lukea, paitsi Valoviikatteen hyvät käännökset.
Minä olen ilmeisesti se jäsen C.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Bias kirjoitti: Irmuska, ei kyse ollut erimieltä olemisesta vaan siitä, että mielipiteelleen voisi esittää myös jonkunlaiset perustelut.
Minä pyydän perusteluja, sinä sanot perustelevasi mielipiteesi. Mikä tässä nyt on se ongelma?irmuska kirjoitti:^aha. Eikun siis. Eikös meistä jokainen tiedä, että ahat on chattia. Itse olen monesti miettinyt, että miksi minun pitäisi kiveen hakkaamalla perustella näkemykseni yhtään mistään, kun olen tätä mieltä siitä tai tuosta ja sanon sen perustellen maks lauseella tai parilla, eikö se riitä?
Kyllä. Perustelut riittävät. Kunhan ne ovat siellä, vaikka sitten lyhyesti ja ytimekkäästikin.
Ottaa nyt sen herneen nenästään ja silmän käteen, ja lukee sen, mitä minä kritisoin. Perustelujen PUUTETTA. En niiden ytimekkyyttä.
Edittiä: Hitto, nyt muokkasin vahingossa edellistä viestiäni uuden kirjoittamisen sijaan. Osa alkuperäisestä viestistä säilyi kuitenkin lainauksessani.
Viimeksi muokannut Bias, La Joulu 28, 2013 10:29 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
^aha. Eikun siis. Eikös meistä jokainen tiedä, että ahat on chattia. Itse olen monesti miettinyt, että miksi minun pitäisi kiveen hakkaamalla perustella näkemykseni yhtään mistään, kun olen tätä mieltä siitä tai tuosta ja sanon sen perustellen maks lauseella tai parilla, eikö se riitä?
En minä ole tullut tänne kirjoittamaan romaania yhtään mistään. Minusta monen tapahtuman kohdalla on ihan oletettavaa, että toinenkin ja kolmaskin palstalainen ymmärtää miksi koen tapahtuman sopimattomaksi, tuomittavaksi tai kyseenalaiseksi.
Maailma on täynnä rumia tapahtumia, mielenrikkovia toimia ja täydellistä välinpitämättömyyttä muita kohtaan, voiko muka olla mahdollista että tällä palstalla kirjoittavat ihmiset ei muka tietäisi sitä ilman että minä sen sanon?
En minä ole tullut tänne kirjoittamaan romaania yhtään mistään. Minusta monen tapahtuman kohdalla on ihan oletettavaa, että toinenkin ja kolmaskin palstalainen ymmärtää miksi koen tapahtuman sopimattomaksi, tuomittavaksi tai kyseenalaiseksi.
Maailma on täynnä rumia tapahtumia, mielenrikkovia toimia ja täydellistä välinpitämättömyyttä muita kohtaan, voiko muka olla mahdollista että tällä palstalla kirjoittavat ihmiset ei muka tietäisi sitä ilman että minä sen sanon?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Ärsyttää, kun aiempaa versiota viestistään ei voi palauttaa, kun sen vahingossa muokkaa. Kts. yllä.
Josif Stalin
Josif Stalin
^ärsyttää kun ei tiedä mitä hittoa täällä tapahtuu 
Puhuin siis omasta viestistäni yllä. Ehkä menen nukkumaan, aamulla pitäisi olla virkeänä töissä. Irmuskalle hyvää yötä, saatiin hyvää ja perusteltua keskustelua aikaiseksi, eikä tämä ole sarkastinen heitto nyt 
Josif Stalin
Josif Stalin
^kiitos sitä samaa, ja luulenpa että teen kohtsilleen samoin vaikka vielä lomaillessa aika meneekin 
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Et kykene Sirun tuuraajaksi ikinä. Sirua moititaan joistain kirjoituksistaan. Sinua taas siitä, että jauhat samaa sontaa monessa ketjussa tuomatta mitään uutta asioihin. Kuten jo aiemmin sanoin, väännät juttua, jotta pääsisisit edes joskus sanomaan: "Minä tiesin tämän!"Atlanta kirjoitti:Älä ole huolissasi, Siru.
Tuurataan sinua nyt sen aikaa.
Tästä puuttuu enää se viljelemäsi: "Voi olla toisinkin."Atlanta kirjoitti:Tuli kuitenkin vielä mieleen, että tapaus voi olla onnettomuus. Mutta voi se olla myös kaksoisitsemurha. Ehkä juuri siksi, että toinen oli sairas, vakavastikin. Emme tiedä.
Tai pahin mahdollinen; murha ja itsemurha.

Eikä tarvii kommentoida siitä, että olen vetänyt pillereitä ja viinaa sekaisin.
Olet ehkä vetänyt, ehkä et. Kunpikaan ei tee sinua viisaammasi.
Jos sanon ehkä ei tai sitten ei, johtuu siitä, kun en tiedä, miten asia on. Totuutena en voi puhua mitään. Se on tapani sanoa,, ja sitä en sinun käskystäsi vaihda.
J asinullekin vihjeeksi.Voit jättää viestini lukematta.
Keskustele niitten älyköiden kanssa.
Rasistit täällä kyllä saa jauhaa samaa paskaa joka viestissä, siihen ei kukaan puutu. Niissä viesteissää ei ole edes järkeä.
Eikä nekään viestit tuo mitään uutta. Ne ovat aina samanlaisia.
Eikö ole hyvä, että on muutama selväpäinen täällä rasistien ja muiden ongelmaisten Joukossa.
Ja vielä, Kuopiossa on kaksi ihmistä kuollut ja sinä vaan jaksat jauhaa jostain sanontatavastani.
Painu sinäkin johonkin vähäksi aikaa.
Jos sanon ehkä ei tai sitten ei, johtuu siitä, kun en tiedä, miten asia on. Totuutena en voi puhua mitään. Se on tapani sanoa,, ja sitä en sinun käskystäsi vaihda.
J asinullekin vihjeeksi.Voit jättää viestini lukematta.
Keskustele niitten älyköiden kanssa.
Rasistit täällä kyllä saa jauhaa samaa paskaa joka viestissä, siihen ei kukaan puutu. Niissä viesteissää ei ole edes järkeä.
Eikä nekään viestit tuo mitään uutta. Ne ovat aina samanlaisia.
Eikö ole hyvä, että on muutama selväpäinen täällä rasistien ja muiden ongelmaisten Joukossa.
Ja vielä, Kuopiossa on kaksi ihmistä kuollut ja sinä vaan jaksat jauhaa jostain sanontatavastani.
Painu sinäkin johonkin vähäksi aikaa.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Nyt alkoi ihan ahdistaa. Paljonko noita "nostalgiaketjuja" meinataan tänne perustaa? Eikö ihan vaikka yksi olisi riittänyt näin alkuun ja koota siihen noita tapauksia, joista ei mistään varmaan enää kauheasti keskustelua synny.
Mua ihmetyttää se, et jonkun mielestä seksuaalirikokset on nostalgisia.WalkingDisaster kirjoitti:Nyt alkoi ihan ahdistaa. Paljonko noita "nostalgiaketjuja" meinataan tänne perustaa? Eikö ihan vaikka yksi olisi riittänyt näin alkuun ja koota siihen noita tapauksia, joista ei mistään varmaan enää kauheasti keskustelua synny.
-
annaanna
Nuo olisi tosiaan pitänyt kirjoittajan vähintään niputtaa yhteen. Otsikko Nostalgioineen on surkea. Jospa ylläpito ne niputtaa tai mikä vielä parempi ratkaisu niin siirtää ne (13 kappaletta tähän mennessä) ja monet muut jonninjoutavat aloitukset tuonne Arkistoon. Ovat tallessa, mutta eivät rasita ketjuja.
(miksiköhän muuten lahjustenotosta, huumehienkaupasta, prostituution järjestämisestä ja vaimonsa kanssa pimeällä rahalla rakentamisesta epäilty Aarnio on kahdessa eri ketjussa, molempiin viestit päivittyvät tasatahtia?, siis Järjestäytynyt rikollisuus????? ja Muut rikokset)
Vuodenvaihteessahan on palsta kuulemma jonkinlaisten toimenpiteitten kohteena.
(miksiköhän muuten lahjustenotosta, huumehienkaupasta, prostituution järjestämisestä ja vaimonsa kanssa pimeällä rahalla rakentamisesta epäilty Aarnio on kahdessa eri ketjussa, molempiin viestit päivittyvät tasatahtia?, siis Järjestäytynyt rikollisuus????? ja Muut rikokset)
Vuodenvaihteessahan on palsta kuulemma jonkinlaisten toimenpiteitten kohteena.
"Nostalgisia" seksuaalirikoksia, poimittu varmuuden vuoksi ainoastaan suomalaisten tekemiä alaikäisiin kohdistuneita. Rekisteröitynyt ainoastaan noita varten ja viimeisimmät viestit alkavat muistutta muistuttaa erään aktiivisesti samalle alueelle kirjoittelevan tekstejä.
Seuraavaksi varmaan noita aletaan käyttämään perusteluina, kun uutisoidaan maahanmuuttajien tekemistä rikoksista...
Seuraavaksi varmaan noita aletaan käyttämään perusteluina, kun uutisoidaan maahanmuuttajien tekemistä rikoksista...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
^tuo sopisi hyvinkin syyksi yhtäkkiseen nostalgiapläjäykseen. Henkkoht ihmetyttää, kuinka jollain on ollut aikaa suoltaa tuollainen määrä yhden aiheen ketjuja, ne olisi tosiaan voinut niputtaa yhteen läjään. Jaksa edes kahlata moista määrää läpi.
Kannatan ajatusta arkistoalueelle siirrosta.
Kannatan ajatusta arkistoalueelle siirrosta.