Lähde: Helsingin poliisi tiedottaa 19.11.2013
http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/ ... endocument
Jos minä olisin poliisiylijohtaja, järjestäisin viimeistään tiistaina medialle (viestintäpäällikön ammattiavustuksella) tiedotustilaisuuden jonka sisältö rakentuisi seuraavasti:Nimby kirjoitti:”Huumerikosyksikön valvonta on ollut poliisilaitoksen johdon käsissä ja ohjeiden mukaista, eikä sen perusteella ole ollut huomauttamista yksikön toiminnasta”, toteaa poliisikomentaja Jukka Riikonen.![]()
![]()
![]()
Lähde: Helsingin poliisi tiedottaa 19.11.2013
http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/ ... endocument
Hyvin oli aavistettu, kieltämättä. Tämä koko soppa alkaa olemaan todella mutkikas.Nimby kirjoitti: Oikeessa olin, että Aarnioon liittyi poissa olevana vangitseminen, vaikka MRMF intti muuta.Nyt on näköjään konkreetttisesti lyöty hilut kinttuun ja Aarnioon liittyy.
Muutenkin näyttäisi sivulle 6 rustailemani fiktiivinen tarina pitävän pelottavan hyvin paikkansa. Ja se oli kirjoitettu aikaa ennen ensimmäistäkään Aarnioon liitettyä huumausainerikos epäilyä.
Sulla tuntuu olevan aika herkkä hipiä tässä asiassa. Jos maltat lukea kiihkoilematta mitä olen kirjoittanut niin huomaat että en ole inttänyt. Toistin vain sen minkä tutkinnan johtaja kertoi, eli muita pidätyksiä ja epäilyjä ei asian osalta ole olemassa kuin mitä julkisuuteen on kerrottu.Nimby kirjoitti:HS: Helsingin huumepoliisin päällikön Jari Aarnion ja rikollisjärjestön United Brotherhoodin johtajan välinen yhteys on saanut lisää vahvistusta. Helsingin Sanomien tietojen mukaan mies otettiin joulun alla kiinni Hollannissa.
Oikeessa olin, että Aarnioon liittyi poissa olevana vangitseminen, vaikka MRMF intti muuta.![]()
Entäs se kahden desin maito?SYLWAR kirjoitti: Veikkaan, että tämän näytelmän käsikirjoituksessa tulee olemaan julkisuuden valokeilassa sivuroolien muodossa vielä muitakin henkilöitä sekä poliisista, kuin myös alamailmasta, kuin nämä kaksi päähenkilöä.
Tämä ei todista mitään - kaikki Anneli Auerin tekemäksi väitetyt seksuaallirikokset ajoittuvat aivan samalla tavalla täsmälleen liittyen uutisointiin Suomen maanpetosrikoksesta, joten tämän logiikan mukaan Anneli Auer on siis käyttänyt taksimies Kukan kanssa hyväkseen Suomi-neitoa.Helsingin huumepoliisin hyllytettyyn päällikköön Jari Aarnioon yhdistettyä rikollispomoa epäillään viidestä törkeästä huumausainerikoksesta, avunannosta törkeään petokseen ja avunannosta törkeään virka-aseman väärinkäyttämiseen.
Huumerikosepäilyt ajoittuvat vuosiin 2011-2012 ja muut vuosille 2009-2013.
Epäilyt kytkeytyvät tiiviisti Aarnio-epäilyihin. Esimerkiksi neljä huumerikosepäilyistä on tekoajoilta ja paikoiltaan samoja kuin rikokset, mistä Aarniota epäillään. Tämä ilmenee Helsingin käräjäoikeuden tiedoista. Viideskin huumerikosepäily vaikuttaa liittyvän samaan vyyhteen.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... in/2473380
Oikeeseen meni ennustus. Taas kerran, prkl. Ei kehdannut mennä, vaikka virallinen syy on joulunpyhät.Nimby kirjoitti: Nähtäväksi jää kehtaako ensi perjantaina lähteä Leppiniemen kanssa vangitsemisrosikseen vai antavatko jo olla.