Tuula Lukkarisen murha vuonna -91 Järvenpää/Hausjärvi
Re: Tuula Lukkarisen surma vuonna -91
Lisäys vielä edelliseen. Kuvista näkyy millainen masto oli tekoaikaan. Harvaa metsää soraharjulla, sinne ei eksy edes Hellu tuntikausiksi pimeässäkään.
Huomautan tj_emelle että täällä pyörii Ilttiksen kuva metsikköityneestä sorakuopasta surman ajalta, jolloin se oli aikamoista pusikkoa, sekä kuvia jotka otettu vuosia vuosia myöhemmin jolloin puut kasvaneet ja metsikkö harvennettu.
Muuten komppaan tj_emeä lähes kaikessa täysin. Olen lukenut kaikki ketjut liittyen Tuula Luostariseen. Mielestäni on enemmän kuin todennäköistä että surman takana on miehet tai jokin miesryhmä, jonka TL on tuntenut ja ollut kenties koko päivän heidän täysin väärässä seurassaan. Miehet ovat olleet ennestään tuttuja hänelle. On tullut jostain syystä kovaa riitaa eläimistä, jotka ovat olleet TL´lle erityisen rakkaita ja nämä miehet tai mies, joka joko metsästäjä tai teurastaja tai molempia, on raivostunut hänen eläimiä kiihkeästi puolustavista ja moralisoivista kommenteistaan. Lopulta mies on päättänyt näyttää TL´lle suoraan mitä hän eläinsuojelijoille ja eläimille tekee.
Olisi hyvä jos poliisi tutkisi TL´n entisen asuinpaikan alueella asuneet ja ehkä vieläkin asuvat sen aikaiset miestuttavat ja puolitututkin erittäin järjestelmällisesti läpi niin, että kaikki eläinrääkkääjät, metsästäjät, teurastajat tulisivat huomioiduiksi.
TL kävi Alkolla klo 9 aamulla, ei ollut humalassa, mitään autoa ei nähty. Kyse ei ole huonosti veistä käyttävästä öisin humalaisia naisia autollaan jahtaavasta sarjamurhaajasta, eikä patologista, vaan jostain tutusta, joka osaa suolistaa. Kuvassa puusta johon TL oli metsässä ripustettu suolistamista varten näkyy keltaisia kuituja, jotka ovat peräisin hänen keltaisesta puserostaan. Suolistamista puuhun sidottuna ei ole kukaan tod näk voinut tehdä raskaalle ruumiille yksin, koska se on erittäin painava. Tekijöitä on saattanut olla mukana useampi.
Olen harrastelija-astrologi ja olen katsellut Tuula Luostarisen syntymäpäivän aspekteja, planeettojen keskipisteitä ja niihin murhailtana osuneita transiitteja ja minulle tämä keissi on sen kautta avautunut hyvin ja ratkaisu täysin selvä. Minusta tj_eme on arvioinneissaan osunut täysin oikeaan. Eläinrakas tyttö täysin väärässä, julmassa seurassa. Koitui tytön kohtaloksi.
Epäilen myös kartan perusteella että TL´n sairastama hermostollinen sairaus oli vaikea epilepsia. Siltä se ainakin vahvasti vaikuttaa.
Olen lukenut Minfoa muutaman vuoden, harrastanut astrologiaa jo 80-luvulta lähtien ja tutkinut paljon rikollisten, murhamiesten, kaikenmaalaisten sarjamurhaajien ja myös uhrien karttoja. En rupea kinastelemaan siitä onko astrologia totta vai ei, joten sitä ei kannata yrittää. Minulle se on turhaa ajanhaaskausta, enkä siihen osallistu. Kiitos
Muuten komppaan tj_emeä lähes kaikessa täysin. Olen lukenut kaikki ketjut liittyen Tuula Luostariseen. Mielestäni on enemmän kuin todennäköistä että surman takana on miehet tai jokin miesryhmä, jonka TL on tuntenut ja ollut kenties koko päivän heidän täysin väärässä seurassaan. Miehet ovat olleet ennestään tuttuja hänelle. On tullut jostain syystä kovaa riitaa eläimistä, jotka ovat olleet TL´lle erityisen rakkaita ja nämä miehet tai mies, joka joko metsästäjä tai teurastaja tai molempia, on raivostunut hänen eläimiä kiihkeästi puolustavista ja moralisoivista kommenteistaan. Lopulta mies on päättänyt näyttää TL´lle suoraan mitä hän eläinsuojelijoille ja eläimille tekee.
Olisi hyvä jos poliisi tutkisi TL´n entisen asuinpaikan alueella asuneet ja ehkä vieläkin asuvat sen aikaiset miestuttavat ja puolitututkin erittäin järjestelmällisesti läpi niin, että kaikki eläinrääkkääjät, metsästäjät, teurastajat tulisivat huomioiduiksi.
TL kävi Alkolla klo 9 aamulla, ei ollut humalassa, mitään autoa ei nähty. Kyse ei ole huonosti veistä käyttävästä öisin humalaisia naisia autollaan jahtaavasta sarjamurhaajasta, eikä patologista, vaan jostain tutusta, joka osaa suolistaa. Kuvassa puusta johon TL oli metsässä ripustettu suolistamista varten näkyy keltaisia kuituja, jotka ovat peräisin hänen keltaisesta puserostaan. Suolistamista puuhun sidottuna ei ole kukaan tod näk voinut tehdä raskaalle ruumiille yksin, koska se on erittäin painava. Tekijöitä on saattanut olla mukana useampi.
Olen harrastelija-astrologi ja olen katsellut Tuula Luostarisen syntymäpäivän aspekteja, planeettojen keskipisteitä ja niihin murhailtana osuneita transiitteja ja minulle tämä keissi on sen kautta avautunut hyvin ja ratkaisu täysin selvä. Minusta tj_eme on arvioinneissaan osunut täysin oikeaan. Eläinrakas tyttö täysin väärässä, julmassa seurassa. Koitui tytön kohtaloksi.
Epäilen myös kartan perusteella että TL´n sairastama hermostollinen sairaus oli vaikea epilepsia. Siltä se ainakin vahvasti vaikuttaa.
Olen lukenut Minfoa muutaman vuoden, harrastanut astrologiaa jo 80-luvulta lähtien ja tutkinut paljon rikollisten, murhamiesten, kaikenmaalaisten sarjamurhaajien ja myös uhrien karttoja. En rupea kinastelemaan siitä onko astrologia totta vai ei, joten sitä ei kannata yrittää. Minulle se on turhaa ajanhaaskausta, enkä siihen osallistu. Kiitos
"I kill animals all day every day and I really like the job.
Get away with murder every day without being arrested and I get satisfaction out of that.
It doesn't bother me one bit, it's a pig and I'm going to kill it.
I couldn't work with customers, if one complained I'd be over the counter and do something stupid to them..."
One 'mans' account of his work.
They abuse the animals, stick fags in the pile of heads, joke about the violence and misery they inflict.
BBC Documentary
http://www.youtube.com/watch?v=I41IYWb_Mus
Get away with murder every day without being arrested and I get satisfaction out of that.
It doesn't bother me one bit, it's a pig and I'm going to kill it.
I couldn't work with customers, if one complained I'd be over the counter and do something stupid to them..."
One 'mans' account of his work.
They abuse the animals, stick fags in the pile of heads, joke about the violence and misery they inflict.
BBC Documentary
http://www.youtube.com/watch?v=I41IYWb_Mus
Huomautan vielä että Tuula Lukkarisen syntymäaspekteissa oli selkeä miesvastaisuus, jopa miesvihaa. Hän vastusti rankasti ns miehisen yhteiskunnan sääntöjä. Lisäksi transiiteissa tuon murhaillan osalta tämä aspekti oli erityisen pahasti ja haasteellisesti aktivoitunut. Itselleni on selvää että isäsuhde oli ollut huono ja hänessä piili feministi, joka etsi ulospääsyä jonkun katharsiksen kautta, mikä sitten ikävästi koitui hänen kohtalokseen. Kun isäsuhde on huono niin on tavallista, että isää etsitään aikuisena täysin vääristä paikoista ja vääränlaisista miehistä, kunnes opitaan läksy ja mahdollisesti järki voittaa.
Useamman ihmisen osallisuudesta murhaan sanon vain sen että eivät ne puhu. Yksikään heistä ei tahdo vankilaan, joten suu pysyy kyllä kiinni. Varsinkin jos ovat jengi ja tottuneet tekemään yhdessä rikoksia enemmänkin. Vasikoinnista voi myös muiden taholta seurata kaikenlaista, mikä kyllä on osallisten tiedossa vallan hyvin.
Useamman ihmisen osallisuudesta murhaan sanon vain sen että eivät ne puhu. Yksikään heistä ei tahdo vankilaan, joten suu pysyy kyllä kiinni. Varsinkin jos ovat jengi ja tottuneet tekemään yhdessä rikoksia enemmänkin. Vasikoinnista voi myös muiden taholta seurata kaikenlaista, mikä kyllä on osallisten tiedossa vallan hyvin.
Kenties on olemassa myös mahdollisuus että TL´n murha liittyisi jotenkin hevosiin, hevosmiehiin ja hevospiireihin eli "suuren eläimen anatomiaan"...
Tämä ei ole mitään kettuilua, vaan ihan vakavissani kysyn tm_astrolta, että vaikuttaako tuo vääristävästi tekemääsi karttaan, että käytät parissakin viestissä Tuulasta nimeä Luostarinen? Hän oli Lukkarinen.
Vaikka eipä näitä astrologisia karttoja taideta nimen perusteella tehdä, mutta voisi ajatella, että sillä olisi vaikutusta, jos kartan tekijä erehtyy uhrin nimestä.
Vaikka eipä näitä astrologisia karttoja taideta nimen perusteella tehdä, mutta voisi ajatella, että sillä olisi vaikutusta, jos kartan tekijä erehtyy uhrin nimestä.
Kuvilla tarkoitin Murharyhmän jaksossa näytettyjä rikospaikkakuvia. Niistä näkyy aivan selvästi, että kyseessä on soraharjulla kasvava helppokulkuinen metsä. Iltiksen kuvat voivat olla mistä ajasta hyvänsä, mutta rikospaikkakuvat ovat varmasti keväältä 1991, eikä maisema voinut olla paljon tuosta poikkeava edellisenä syksynä. Jakso on vielä Areenassa nähtävissä, joten asiaa voi sieltä tarkastella, jos siltä tuntuu.
Ei taida tämän tapauksen selviäminen olla kovin hyvissä kantimissa, kun apua ratkaisemiseen on jouduttu hakemaan jopa uhrin astrologisesta ennusteesta.
Every ship must sail a world.
http://www.anony.ws/i/2014/01/13/Piez5.png
En nyt viitsi alkaa tässä vääntämään astrologiasta, vaan sitä haluavat voinevat perustaa ketjun Huuhaa-osastoon.
En nyt viitsi alkaa tässä vääntämään astrologiasta, vaan sitä haluavat voinevat perustaa ketjun Huuhaa-osastoon.
Every ship must sail a world.
-
Ranisvuohta
- Alokas
En huomannu oliko kukaan pohtinu sitä että ei se vatsan auki viiltäminen vaadi niin paljon tarkkuutta, jos käyttää tarkoitukseen tehtyä, pallopäistä / pyöristetty päistä piirtopuukkoa/ avausveistä. Itse olen nylkenyt keskikokoisia ja pieniä eläimiä ja oppinut hyvinkin helposti avaamaan vatsan aiheuttamatta vahinkoa sisäelimille, toki olen käyttänyt tarkoitukseen tehtyä piirtopuukkoa, jossa terä on yläpuolella helpottaen nahan avausta esim. jaloista tai vatsasta. Noitahan saa ostaa kuka haluaa ja ovat suhteellisen helposti saatavillakin.. Uskon että monelta metsästäjältä ainakin löytyy kyseinen veitsi, itselläni on sellainen autossa ja metsävyössä..
Kaulan auki viiltäminenkin kiinnitti huomioni, onkohan kaula viilletty kokonaan auki, vai vain sen verran että on tavallaan "laskettu veret"? Jos on vain viilletty sen verran että on laskettu veret pois, on myöhemmin jäänyt paljon vähemmän verijälkiä ja veret on voinut laskea jonnekkin "siististi" ja mahdollisesti paikkaan josta ei enää myöhemmin voi havaita kovinkaan helposti verijälkiä.. Teurastamoissahan ammutaan pulttipyssyllä päähän (lue otsaan) ja lasketaan veret kaulasta.
Minä en ole kyllä perehtynyt ihmisen anatomiaan, mutta eläinten kylläkin, sekin on tullut kyllä siitä kun olen työskennellyt teurastamossa/ kenttäteurastus paikoilla. Enkä ihan varmasti osaa sanoa voiko eläinten teurastukseen soveltuvia keinoja käyttää ihmisen suhteen.. Luultavasti ainakin jossakin määrin voi. Olisi mielenkiintoista tietää miten päin vatsaa oli viilletty, koska pystysuuntainen viilto on ainakin eläinten kohdalla hyväksi havaittu, sen kautta pääsee käsiksi sisäelimiin ja tietysti sitten saa avattua myös rintakehän.. Tosin, mikä on sitten ollut TL:n surmaajan motiivi avata vatsa..
Taisi olla taas kaikista turhin pohdinta mutta tuo avausveitsi voisi olla mahdollisesti sopiva tekoväline, sillähän onnistuu helposti takaapäinkin viiltämään kaulan auki siististi koska terä on yläpuolella ja hieman kaareva..
Kaulan auki viiltäminenkin kiinnitti huomioni, onkohan kaula viilletty kokonaan auki, vai vain sen verran että on tavallaan "laskettu veret"? Jos on vain viilletty sen verran että on laskettu veret pois, on myöhemmin jäänyt paljon vähemmän verijälkiä ja veret on voinut laskea jonnekkin "siististi" ja mahdollisesti paikkaan josta ei enää myöhemmin voi havaita kovinkaan helposti verijälkiä.. Teurastamoissahan ammutaan pulttipyssyllä päähän (lue otsaan) ja lasketaan veret kaulasta.
Minä en ole kyllä perehtynyt ihmisen anatomiaan, mutta eläinten kylläkin, sekin on tullut kyllä siitä kun olen työskennellyt teurastamossa/ kenttäteurastus paikoilla. Enkä ihan varmasti osaa sanoa voiko eläinten teurastukseen soveltuvia keinoja käyttää ihmisen suhteen.. Luultavasti ainakin jossakin määrin voi. Olisi mielenkiintoista tietää miten päin vatsaa oli viilletty, koska pystysuuntainen viilto on ainakin eläinten kohdalla hyväksi havaittu, sen kautta pääsee käsiksi sisäelimiin ja tietysti sitten saa avattua myös rintakehän.. Tosin, mikä on sitten ollut TL:n surmaajan motiivi avata vatsa..
Taisi olla taas kaikista turhin pohdinta mutta tuo avausveitsi voisi olla mahdollisesti sopiva tekoväline, sillähän onnistuu helposti takaapäinkin viiltämään kaulan auki siististi koska terä on yläpuolella ja hieman kaareva..
Hei vain kaikille minfolaisille. Halusin rekisteröityä tuodakseni omia mielipiteitäni esille.
Olen lukenut suurimman osan Järvenpään sarjamurhaajaketjusta, samaten tästä Lukkarisen.
Minulle on muodostunut mielikuva kahdesta eri vaihtoehdosta. Ensimmäisessä kyseessä on sarjamurhaaja, joka on todella erikoislaatuinen ja tuntee syvää vihaa äitiään, sekä muita tätä muistuttavia naisia kohtaan. 90-luvulla sattui paljon naissurmia Etelä- Suomessa ja Hämeessä. Sitten ne loppuivat kuin seinään. Sarjamurhaaja vaihtoi maisemaa, haluten ilmeisesti antaa pölyn laskeutua tekostensa päälle. On eräs, joka sopisi kuvaan kuin valettu ja se on valelääkäri Esa Laiho, joka tapausten loppumisen aikoihin muutti USA:an.
Toinen mahdollisuus on, että Lukkarisen murha ei kuulu sarjamurhaajan "sarjaan", vaan on oma yksittäistapauksensa. Kyseessä olisi rituaalimurha, jossa veret valutetaan kulttimaista käyttöä varten, ns. pääsiäisleipiä varten. Kun luin tapauksesta ja siitä, että Lukkarinen oli sidottu puuhun, tuli mieleen, että hänet on voitu sitoa pää alaspäin ja valuttaa veret johonkin astiaan. Mm. Agnes Hrutza tapettiin tällä lailla Puolassa pää alaspäin. Hänen tapauksessaan tosin rituaalimurha- avustajina oli 2-3 miestä. http://www.biblestudysite.com/ritual.htm
Poliisi mainitsi murhan olleen erittäin raaka ja Suomen oloissa erikoislaatuinen. Ottamatta kantaa mihinkään muuten, näitä rituaalimurhia harrastava uskontolahko on karkoitettu aikoinaan lähes jokaisesta Euroopan maasta- juuri yllämainitusta syystä, barbaarisista rituaalimurhistaan, mitkä aina toteutettiin (ja toteutetaan) saman kaavan mukaan.
Lukkarisen murha-ajankohta sopisi juuri tähän. Samoin se, että perinteen mukaan valutettu ruumis täytyy jättää avoimeen maastoon, luontoon. Sitä ei saa haudata.
Olen lukenut suurimman osan Järvenpään sarjamurhaajaketjusta, samaten tästä Lukkarisen.
Minulle on muodostunut mielikuva kahdesta eri vaihtoehdosta. Ensimmäisessä kyseessä on sarjamurhaaja, joka on todella erikoislaatuinen ja tuntee syvää vihaa äitiään, sekä muita tätä muistuttavia naisia kohtaan. 90-luvulla sattui paljon naissurmia Etelä- Suomessa ja Hämeessä. Sitten ne loppuivat kuin seinään. Sarjamurhaaja vaihtoi maisemaa, haluten ilmeisesti antaa pölyn laskeutua tekostensa päälle. On eräs, joka sopisi kuvaan kuin valettu ja se on valelääkäri Esa Laiho, joka tapausten loppumisen aikoihin muutti USA:an.
Toinen mahdollisuus on, että Lukkarisen murha ei kuulu sarjamurhaajan "sarjaan", vaan on oma yksittäistapauksensa. Kyseessä olisi rituaalimurha, jossa veret valutetaan kulttimaista käyttöä varten, ns. pääsiäisleipiä varten. Kun luin tapauksesta ja siitä, että Lukkarinen oli sidottu puuhun, tuli mieleen, että hänet on voitu sitoa pää alaspäin ja valuttaa veret johonkin astiaan. Mm. Agnes Hrutza tapettiin tällä lailla Puolassa pää alaspäin. Hänen tapauksessaan tosin rituaalimurha- avustajina oli 2-3 miestä. http://www.biblestudysite.com/ritual.htm
Poliisi mainitsi murhan olleen erittäin raaka ja Suomen oloissa erikoislaatuinen. Ottamatta kantaa mihinkään muuten, näitä rituaalimurhia harrastava uskontolahko on karkoitettu aikoinaan lähes jokaisesta Euroopan maasta- juuri yllämainitusta syystä, barbaarisista rituaalimurhistaan, mitkä aina toteutettiin (ja toteutetaan) saman kaavan mukaan.
Lukkarisen murha-ajankohta sopisi juuri tähän. Samoin se, että perinteen mukaan valutettu ruumis täytyy jättää avoimeen maastoon, luontoon. Sitä ei saa haudata.
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Kerrotko lisää miten tuo Esa Laiho soveltuisi tekijäksi muuten kuin että tekijä katosi juuri Esan muuttaessa ulkomaille? Onko tiedossa jotain Esan tautoista esim. äitinsä suhteen tai muutenkin suhteistaan naisiin?
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die
Eipä ole sen tarkemmin tietoa, oletuksia vain. Laiho kyllä sopisi silloisen asuinpaikkansakin (Hyvinkää) puolesta liikkumaan helposti surmapaikoilla.LAWoman kirjoitti:Kerrotko lisää miten tuo Esa Laiho soveltuisi tekijäksi muuten kuin että tekijä katosi juuri Esan muuttaessa ulkomaille? Onko tiedossa jotain Esan tautoista esim. äitinsä suhteen tai muutenkin suhteistaan naisiin?
Usassa otetussa pidätyksen jälkeisessä kuvassa Laiholla on suomalaiseksi erittäin tumma, hieman kihartuva tai pöyheä tukka, tosin alkanut jo kaljuuntua. Loogista, että ainakin jommallakummalla vanhemmalla on noin tummat hiukset. Itse asiassa kiinnostaisi, onko Laihon äiti suomalaistaustainen vai kuuluuko mahdollisesti johonkin etnisuskonnolliseen ryhmään/ kansaan.
Sivuhuomautuksena Breivikin äiti Behring oli juutalaistaustainen, Saksan askenatseja. Norjan sosiaaliviranomaisten tietojen mukaan äitiä epäiltiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä poikansa suhteen, kun tämä oli aivan pieni. Harkittiin huostaanottoa jne. Breivik jäi kuitenkin äidilleen.
Klinikkauutisissa lääkärikollegat kertoivat, että heidän kesken Laiho puhui vain kalastamisesta. Vaikuttaa siltä, että tällä ei ainakaan silloin ollut minkäänlaista seurustelua tai perhe-elämää, vain teatterinsa, jota tämä veti. http://www.tohtori.fi/?page=0179162&id=7653756
Laiho vaikuttaa mielestäni keskimääräistä älykkäämmältä, kun on pystynyt kuitenkin noinkin kauan sumuttamaan ihmisiä, jopa lääkäreitä ja sairaanhoitajia. Joitain epäilyjä oli kyllä ollut. Siis kylmähermoinen psykopaatti, jolla ei ole liiemmin tunnontuskia, vaan on varmasti jopa nauttinut huijauksistaan. Yksinäinen susi.
Tiesivätkö Laihon nuoruudenkaverit (jokin laitapuolen rikollisjengi) Hyvinkäällä tämän "lääkäriurasta"? Luulen niin.
Yksi sukulaiseni asuu Hyvinkäällä, tosin on vanhempi rouvashenkilö, jolla ei varmasti ole mitään tietoa ostarin jengeistä, mutta voinhan aina yrittää tiedustella. Siitä Laihon äidistäkin.
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Ihan hyvin pääteltyä ja vaikka toisaalta voisikin ajatella, että aika kaukaa haettua vain sen perusteella, että henkilö on julkisuuteen noussut ja sopisi hyvin profiiliin, niin sanoisin kuitenkin että tutki ihmeessä lisää ja yritä kalastella taustoja selville! 
There's a killer on the road
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die
Jos spekuloidaan Laihon äidistä, laitoin Järvenpään sarjamurhaajaketjuunkin tästä, että liftarisurmaaja Häkä-Enska piti baaria Hyvinkäällä v. -61. Seuraavana vuonna syntyi Laiho. Samana vuonna syntyi monia muitakin, mutta en vain jaksa uskoa, että Hyvinkäällä ja Suomen kokoisessa maassa sarjamurhaajia toimisi joka kylässä, ilman mitään kytkentää toisiinsa- tyyliin, kun yksi lopettaa, niin toinen aloittaa.
Tuli mieleen, että olisiko "Hellua" uhkailtu, että jos kerrot tarkemmin, niin kuolet tms. Tämän takia perui hypnoosinsakin. "Hellu", jos on vielä elossa, saattaa hyvinkin tunnistaa ainakin kuvista päällekarkaajansa ja mahdollisesti on tuntenutkin tämän.
Tuli mieleen, että olisiko "Hellua" uhkailtu, että jos kerrot tarkemmin, niin kuolet tms. Tämän takia perui hypnoosinsakin. "Hellu", jos on vielä elossa, saattaa hyvinkin tunnistaa ainakin kuvista päällekarkaajansa ja mahdollisesti on tuntenutkin tämän.