Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
No ei kun, jokaisen kuuluu nyt etsiä RoboCopin arkistoon siivoamat ketjut, ja omata sen verran etsivähenkeä - jos täällä kerran pyörii tämän sonnan seassa - ja katsoa, että mikä niissä tapauksissa oikein mättää. Kyllä tätä samaa veivaamista tässä on nyt ollut jo ihan tarpeeksi, ja näitä mielipiteitäkin...
Alethes doksa meta logu
Ihminen kuolee elämäntapojensa takia, viina, pillerit tai joku muu maistuu, ei pidä itsestään huolta, jos on perussairauksia, niistä ei huolehdita. Sitten korjaa kuolo, ja kenen on syy? Naapurin sedän, median, poliisin, kummin kaiman ja muun suvun, sivullisen, kenen tahansa kunhan ei vaan sen ihmisen, joka itse itsensä kuolemaan johtaneeseen tilanteeseen johti.
Älistään miksei kukaan puuttunut, miksei poliisi sitä, miksei kaverit tätä... Kukaan ei kysy, että miksi helvetissä Jeppe joi? Ihan siksi, kun itse niin halusi.
Nim. Sydämetön paskiainen
Älistään miksei kukaan puuttunut, miksei poliisi sitä, miksei kaverit tätä... Kukaan ei kysy, että miksi helvetissä Jeppe joi? Ihan siksi, kun itse niin halusi.
Nim. Sydämetön paskiainen
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Vaikka saisin minkälaiset haukut nyt, niin sanon silti, että olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Jokaisen aikuisen pitää tuntea vastuu tekemisistään ja päätöksistään.
Valinta on jokaisen oma.
Jokaisen aikuisen pitää tuntea vastuu tekemisistään ja päätöksistään.
Valinta on jokaisen oma.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
- HeavyLoad
- Nikke Knatterton
Mitä vitun hyötyä näistä viikon banneista on?MAFIA
Kirjoittaja Kyöpeli » Pe 27.12.2013 12:20
Nimimerkki MAFIA on tuomittu kahdeksi viikoksi löytöretkelle etsimään sisältöä viesteihinsä.
Kirjoittaja Kyöpeli » To 16.01.2014 18:22
Nimimerkki MAFIA tuomitaan viikoksi kinkereille hakemaan viesteihinsä sisältöä.
Kaikki ne kirjoittajat, jotka eivät ole vielä lukeneet laittamaani artikkelia tieteellisestä tutkimuksesta, jossa todettiin tyhmien luulevan, että he tietävät eniten, ja täällä sitten nämä järjen jättiläiset jakavat niin intiaaneja kuin lääkkeitäkin toisten kanootteihin, ja päättävät jopa mitä saa kirjoittaa ja mitä ei ja mihinkä.
Tuossa tutkimuksessa todettiin ongelmaksi myös se, että kyseiset henkilöt itse eivät vain pysty koskaan tiedostamaan tuota vajaustaan.
On tosi valitettavaa, että he nyt kuitenkin joutuvat tyytymään siihen, että joku saattaa kirjoittaa jopa heidän näkemyksistään poikkeavia asioita ketjuihin.
Edelliselle kirjoittajalle vastaus:
Viikon bannista on se hyöty, ettei kyseinen kirjoittaja pysty viikkoon kirjoittamaan. Minkä muun hyödyn kuvittelit siihen sisältyvän?
Tuossa tutkimuksessa todettiin ongelmaksi myös se, että kyseiset henkilöt itse eivät vain pysty koskaan tiedostamaan tuota vajaustaan.
On tosi valitettavaa, että he nyt kuitenkin joutuvat tyytymään siihen, että joku saattaa kirjoittaa jopa heidän näkemyksistään poikkeavia asioita ketjuihin.
Edelliselle kirjoittajalle vastaus:
Viikon bannista on se hyöty, ettei kyseinen kirjoittaja pysty viikkoon kirjoittamaan. Minkä muun hyödyn kuvittelit siihen sisältyvän?
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Tammi 17, 2014 9:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
No eikö sitten ole vähän tyhmää odottaa niiden tyhmien tajuavan lukea sun artikkeli tai ottavan siitä onkeensa?Sirpa kirjoitti:Kaikki ne kirjoittajat, jotka eivät ole vielä lukeneet laittamaani artikkelia tieteellisestä tutkimuksesta, jossa todettiin tyhmien luulevan, että he tietävät eniten, ja täällä sitten nämä järjen jättiläiset jakavat niin intiaaneja kuin lääkkeitäkin toisten kanootteihin, ja päättävät jopa mitä saa kirjoittaa ja mitä ei ja mihinkä.
Josif Stalin
Josif Stalin
No on, tosi tyhmää. Eikä se ole mun artikkeli. Kyseessä olikin tietoisku. Hitsi kun minulla on ikuinen ongelma se, että miten ihmiset tekevät johtopäätöksiä lukemastaan. No, terveisiä nyt kuitenkin niille useille sadoille, jotka tätäkin palstaa lukee - kannattaa tutustua, laitan linkin kohta. Kas tässä.
Älykäs järjettömyys: Kognitiivinen suorituskyky ei suojaa ihmisiä typeryydeltä
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaa ... eryydelta/
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Tammi 17, 2014 10:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Aa... Minä ensin ymmärsin, että ongelma oli siinä, ettei ihmiset tee niitä johtopäätöksiä.Sirpa kirjoitti:Hitsi kun minulla on ikuinen ongelma se, että miten ihmiset tekevät johtopäätöksiä lukemastaan.
Nim. Blondi
Josif Stalin
Josif Stalin
Höpsis, olet nokkela ajattelija, minulla on putkiaivot, ja tiedän kirjoittavani sekavasti, mutta näihin työkaluihin on ollut nyt vain tyytyminen.Bias kirjoitti:Aa... Minä ensin ymmärsin, että ongelma oli siinä, ettei ihmiset tee niitä johtopäätöksiä.Sirpa kirjoitti:Hitsi kun minulla on ikuinen ongelma se, että miten ihmiset tekevät johtopäätöksiä lukemastaan.
Nim. Blondi
Alethes doksa meta logu
Usko minua, tiedän tunteen... mutta se ei ärsytä minfossa vaan itsessä, joten menee jo off topiciksiSirpa kirjoitti:Höpsis, olet nokkela ajattelija, minulla on putkiaivot, ja tiedän kirjoittavani sekavasti, mutta näihin työkaluihin on ollut nyt vain tyytyminen.Bias kirjoitti:Aa... Minä ensin ymmärsin, että ongelma oli siinä, ettei ihmiset tee niitä johtopäätöksiä.Sirpa kirjoitti:Hitsi kun minulla on ikuinen ongelma se, että miten ihmiset tekevät johtopäätöksiä lukemastaan.
Nim. Blondi
Josif Stalin
Josif Stalin
- HeavyLoad
- Nikke Knatterton
Ajattelin lähinnä sitä, että jos tämäkin jeppe on palstauransa ekan kuukauden aikana hankkinut kolmen viikon banaanit alle kymmenellä viestillä, niin mikä hyöty banneista on saatu? Kuvittelisin tällaisten rangaistusten ideana olevan, että jos ei opi tavoille, ennen pitkää Siperia kutsuu peruuttamattomasti. Mutta jos toistuvista rikkeistä saa aina vain viikon tai pari, sama meno jatkuu aina vain. Kaikesta näkee, että tämä(kään) kirjoittaja ei aio koskaan siirtyä asialinjalle.Sirpa kirjoitti:Viikon bannista on se hyöty, ettei kyseinen kirjoittaja pysty viikkoon kirjoittamaan. Minkä muun hyödyn kuvittelit siihen sisältyvän?
Ai niin, nyt tajusin: linja on sama, jota Suomessa noudatetaan rikosten uusijoiden tuomioissa. Ja jälki on sen mukaista.
Pah, täällä mitään rikkeitä ole, eikä täällä odoteta mitään käytöstä, eikä banneissa todellakaan ole muuta logiikkaa kuin se, että et voi kirjoittaa. Kirjoittajat on jo vuosien ajan etsineet tuota logiikkaa, löytämättä sitä. Tämä on minfomaailma.
Alethes doksa meta logu
Sirpan linkki lehdestä ei ärsyttänyt ollenkaan.
Bongattua:
Bongattua:
Yhdysvaltalainen skeptikko Michael Shermer väittää kirjassaan Why People Believe Weird Things, että erittäin älykkäät ihmiset saattavat olla jopa tavallisia ihmisiä alttiimpia lankeamaan kognitiivisiin harhoihin.
Älykkäät ihmiset ovat nimittäin kaikkein taitavimpia keksimään hyviä perusteluja niille uskomuksilleen, joihin he ovat alkujaan päätyneet aivan muista syistä kuin rationaalisen pohdinnan ja punninnan kautta – esimerkiksi lapsuudenkodista, vertaisryhmien paineesta tai satunnaisista elämänkokemuksista.
Ärsyttää kirjoittaja Sirpa, jolle ei millään mene perille, etten näe hänen viestejään. Lukee vain:
"Tämän viestin lähetti Sirpa, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin."
Harmi kun edes noin paljon näkyy. Voisi olla kaksi listaa, toisessa olevien viestien kohdalla olisi tuo vastaus, toisten kohdalla ei näkyisi mitään.
"Tämän viestin lähetti Sirpa, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin."
Harmi kun edes noin paljon näkyy. Voisi olla kaksi listaa, toisessa olevien viestien kohdalla olisi tuo vastaus, toisten kohdalla ei näkyisi mitään.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Vähäsen ärsyttää välillä faktojen ja fiktioiden risteyttämiset yhdeksi tarinaksi varsinkin Kadonneet-ketjuissa.
Välillä tuo sama asia myös naurattaa.
Välillä tuo sama asia myös naurattaa.