Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urheilu-uutisista :

No - toppiccin aiheeseen viitaten - Eremenko jr n "nakkikioskivammat" taitaa ennakkoasetelmien mukkaan olla aika samankaltaiset kuin Gustafssonilla - 60 ?

- oma arvaus -

Eremenkolla leukamurtuma, joka vaatii pienen operaation ja aivotärähdys - eli hänen äitinsä kertomana ?? - murskattu kasvot ja aivovamma.

Aivovammastahan se neurologi Olli Tenovuokin puhui ja oli oikeassa - kuten aina oikeudessa. Gustafssonin aivotärähdyshän oli ilmeinen - vaikka Tenovuo ei ollut Gustafssonia koskaan tavannut - puhumattakaan siitä että olisi tutkinut Gustafssonin.

Kova kasvo tuo Olli - no hänen perusesitelmän voi vetää vaikka ei asianomistajaa olisi koskaan tavannutkaan :)

Kaikki tämä tietysti omaa arvailua ja pohdintaa
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
faku63
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja faku63 »

awa kirjoitti:Urheilu-uutisista :

No - toppiccin aiheeseen viitaten - Eremenko jr n "nakkikioskivammat" taitaa ennakkoasetelmien mukkaan olla aika samankaltaiset kuin Gustafssonilla - 60 ?

- oma arvaus -

Eremenkolla leukamurtuma, joka vaatii pienen operaation ja aivotärähdys - eli hänen äitinsä kertomana ?? - murskattu kasvot ja aivovamma.

Aivovammastahan se neurologi Olli Tenovuokin puhui ja oli oikeassa - kuten aina oikeudessa. Gustafssonin aivotärähdyshän oli ilmeinen - vaikka Tenovuo ei ollut Gustafssonia koskaan tavannut - puhumattakaan siitä että olisi tutkinut Gustafssonin.

Kova kasvo tuo Olli - no hänen perusesitelmän voi vetää vaikka ei asianomistajaa olisi koskaan tavannutkaan :)

Kaikki tämä tietysti omaa arvailua ja pohdintaa
Eihän näitä oikein voi vertailla :lol:
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ No joo - eihän niitä voi vertailla - koska joidenkin mielestä erästä lyötiin moukarilla ja toista vain nyrkillä. :D

Mutta on niissä vinhasti jotain samankaltaistakin. Näitä pahoinpitelyvammoja hoidetaan täällä kotimaassakin päivittäin - ainoastaan nämä julkkikset pääsee otsikoihin

Vammoja tulee ja niitä hoidetaan - eikä esimerkkejä tarvitse Keski-Euroopasta keksiä.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ettei vaan konsta jää kaivelemaan, niin tuo lyönti juttu sattui illalla Askiston maitolaiturin kohdalla, kun Nilssi nykäisi hutaan itseään huomattavasti vanhempaa miestä, mutta silti alle kuuskymppistä Romperia.

Oli setä kuulema arvostellut Gussen naamaa vierailleen ja sanonut jotenkin ennustavasti, että:"pankaa noi kasvot mieleen" , ihan kuin olisi silloin jo syyttänyt Gussea jostain.

Vieraitten mentyä, ja Romperin palatessa pysäkiltä saattoreisulta kotiaan, oli pahasti kasvovammainen Gusse ottanut erän Romperin kanssa, jolloin kipinät olivat vain Romperin tupakasta lennelleet, kun tämä Gussen iloksi oli pudonnut ojaan.

Kingi oli palannut kulmilleen ja vanhemman miehen kautta näyttänyt voimansa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Ettei vaan konsta jää kaivelemaan, niin tuo lyönti juttu sattui illalla Askiston maitolaiturin kohdalla, kun Nilssi nykäisi hutaan itseään huomattavasti vanhempaa miestä, mutta silti alle kuuskymppistä Romperia.
Jaahas, mutta tuo oli paljon ennen Bodomia, vaikka voisit muutenkin jättää kirjoituksistasi tuon naurettavan daramtisoinnin.

Kipunat sinkoili, kun Nisse pudotti ukon. Mutta ei ollut ukkokaan ihan tervejärkinen, viritteli mm piikkilankoja tielle mopoilijoiden ja muiden motoristien kiusaksi.
Hessu52
Watson itse

Kuuntelepa Gussen kuulustelunauha uudelleen, siinä kyllä selviää, että Romperin pahoinpitely tapahtui sinä syksynä, kun murhat olivat aiemmin helluntaina tapahtuneet.

Voisit Sinäkin joskus pitää totuudesta kiinni, niin ei tulisi niin paljon näitä kädenvääntöjä, joissa jäät aina toiseksi.

Kuten olen sanonut kirjoitustyylistäni, niin kirjoitan juuri sillä tavalla kuin itse haluan.

Jos modet haluavat siihen puuttua, niin se on eri asia, mutta konstan sanomiset eivät kirjoitustyyliini vaikuta.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Parhaiten muistaakseni tuosta kertoi Nilsin kaveri. Nyt ei ole minulla kyseistä kertomusta tai kuulustelua, mutta silloin jo spekuloitiin, että voisiko ukko olla niin hullu, että olisi lähtenut kostamaan.

Tämä "Romberg"(nimi ei ole oikea) asui askiston kioskia vastapäätä ja olisi periaatteessa voinut saada tietää, mihin nuoret olivat menossa, kioskinpitäjäkin sai sen kuulla. Kioskilla siis poikettiin matkalla bodomille, tappaleukohtaus oli kuitenkin tapahtunut tätä ennen.

No, Hessu, katsotan nyt tämäkin loppuun. Jompi kumpi meistä on väärässä. Ehkä joku löytää sen kuulustelun.
Hessu52
Watson itse

Konsta, se nauhoitus löytyy sieltä awan vihjeistä eli linkkejä osaston viimeinen kappale, muistaakseni, tai sitten Bodomjarvi.com.

Kyllä se eilen vielä seillä jossain oli, kun sen kuuntelin.

Hauska viekko tuo Gusse, kun kuulusteluisssa naureskelee kuolemanvakavissa asioissa.

Että sellaista huumoria.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti:Konsta, se nauhoitus löytyy sieltä awan vihjeistä eli linkkejä osaston viimeinen kappale, muistaakseni, tai sitten Bodomjarvi.com.

Kyllä se eilen vielä seillä jossain oli, kun sen kuuntelin.

Hauska viekko tuo Gusse, kun kuulusteluisssa naureskelee kuolemanvakavissa asioissa.

Että sellaista huumoria.
Saat kyllä ihan itse osoittaa paikan ja kohdan, josta käy ilmi, että juttu oli vasta bodomin jälkeen.
Hessu52
Watson itse

Kunhan vain kuuntelet siihen, kun aletaan puhumaan Gussen saamista vammoista, niin siinä hän sen sanoo, että "se oli silloin sinä syksynä, kun oltiin askiston risteyksessä", toki hiemam tankaten ja niin, ettei olisi minun mielestäni halunnut sanoa sanaa Bodonin tapaus.

Mutta kunhan kuuntelet sen jorinat, niin kait itsekin saat selvan.
Hessu52
Watson itse

Niin niille, jotka eivät halua kuunnella juttua nauhalta, niin lyhykäisyydessään se oli, että Gusse löi syysiltapimeällä n.55 vuotiasta Romperia turpaan, jolloin lyöty oli pudonnut ojaan ja kipinät vaan tupakista sinkoilivat.

Gusse raasu poltti siinä sormensa ja kun kuulustelija kysyi milloin tämä tappelus oli tapahtunut, niin Gusse vastaa että se oli kait sillo kuuskyt syksyllä.

Että noin se meidän konsta vääntää Hessusta väärän valan tekijän.

Hyvin Gusse ainakin luotti leukojensa kestävyyteen, kun matsasi, tosin jo vanhemman sparraajan kanssa muutama kuukausi sen jälkeen, kun oli ollut naama säpäleinä 11 puukonpistoa päässä ja leuat irti kitalakea myöten, joten ei pojalta kanttia ole puuttunut.

Noita sen juttuja kuunnellessa, tulee sellainen mieleen, että onko ne leuat vieläkään luutuneet, kun juttua piisaa, kuin sudella kusta.
Hessu52
Watson itse

Niin niille, jotka eivät halua kuunnella juttua nauhalta, niin lyhykäisyydessään se oli, että Gusse löi syysiltapimeällä n.55 vuotiasta Romperia turpaan, jolloin lyöty oli pudonnut ojaan ja kipinät vaan tupakista sinkoilivat.

Gusse raasu poltti siinä sormensa ja kun kuulustelija kysyi milloin tämä tappelus oli tapahtunut, niin Gusse vastaa että se oli kait sillo kuuskyt syksyllä.

Että noin se meidän konsta vääntää Hessusta väärän valan tekijän.

Hyvin Gusse ainakin luotti leukojensa kestävyyteen, kun matsasi, tosin jo vanhemman sparraajan kanssa muutama kuukausi sen jälkeen, kun oli ollut naama säpäleinä 11 puukonpistoa päässä ja leuat irti kitalakea myöten, joten ei pojalta kanttia ole puuttunut.

Noita sen juttuja kuunnellessa, tulee sellainen mieleen, että onko ne leuat vieläkään luutuneet, kun juttua piisaa, kuin sudella kusta.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hiphei

Viesti Kirjoittaja Wagner »

*poistettu asiaankuulumatonta tekstiä*t:mode
konsta
Ainesta Watsoniksi

Laitapas nyt Hessu vihdoin joko lainaus tai kohta, josta tuo väite "kuuskyt syksyllä" löytyy. Kun kerran rupeat oikein hommaa markkinoimaan. Voisit panostaa totuuteen ja uskottavuuteen.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:Laitapas nyt Hessu vihdoin joko lainaus tai kohta, josta tuo väite "kuuskyt syksyllä" löytyy. Kun kerran rupeat oikein hommaa markkinoimaan. Voisit panostaa totuuteen ja uskottavuuteen.
Siihen Hessu panostaakin.

Se asu siinä kioskia vastapäätä... Oltiin siinä maitokopilla, se saatto jotain vieraita linja-autolle ja osotti mua fikkarilla naamaan ja se sano niille vieraille et "muistakaa toi naama", "muistakaa toi naama!" Sit se Rommberg tuli takas ja mä sanoin sille et "mitä vikaa mun naamas on?" ja sit se sano et "kyl sun naamas vikaa on" ja sit mä näin kun käsi heilahti ja mä löin sitä tähän näin ja kipinät vaan kädestä sinkoili kun se tippu siihen vesiojaan..." Tuominen: ja tää oli v. 60 syksyllä? -Joo.

Karkea lainaus, ulkomuistista katsottuani taasen tuon kuulustelun.
Lukittu