Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Kirjoitan tämän seuraavan viestin vain kumotakseni kaksi erittäin villiä huhua. Aiempiin kysymyksiin vastaan jos vastaan myöhemmin.

Joona Hasselqvistin mielenterveys on täysin kunnossa.
Asia on tänään tarkistettu lähiomaiselta, ja mitään merkkejä ns. linnauskosta tai muustakaan sekoamisesta EI OLE. Ja hyvä niin... :)

http://ask.fm/Jolleroinen/answer/107825769111

Toinen huhu:
Joonaan ei ole uskallettu koskea sormellakaan linnassa.
Tuo Joonan teko nyt niissä piireissä on edelleenkin täysin hyväksytty. Kysykää vaikka niiltä oikeilta "alan miehiltä."

http://ask.fm/Jolleroinen/answer/107608364439

Ei kai vaan ketään vituta? ;)
Viimeksi muokannut Jolli-Setä, Ke Tammi 15, 2014 12:28 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
HeavyLoad
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja HeavyLoad »

TecDec kirjoitti:Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyllä nuorille pitää antaa mahdollisuus, mutta tätä mahdollisuutta ei kannata pilata palaamalla vankilaan.
Eiköhän se sama mahdollisuus ole kerran kaikille annettu. Ei toista tilaisuutta annettu Jennallekaan tai muille rikoksen uhreille; miksi ihmeessä sellainen annettaisin tällaisille lerssinaamoille? Kaikesta näkee ettei heistä koskaan tule yhteiskuntakelpoisia. Itsekin Lilo näin totesi jossain vaiheessa.
ElonEl
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Jolli-Setä kirjoitti:Kirjoitan tämän seuraavan viestin vain kumotakseni kaksi etittäin villiä huhua. Aiempiin kysymyksiin vastaan jos vastaan myöhemmin.
Joona Hasselqvistin mielenterveys on täysin kunnossa.
Asia on tänään tarkistettu lähiomaiselta, ja mitään merkkejä ns. linnauskosta tai muustakaan sekoamisesta EI OLE. Ja hyvä niin... :)

http://ask.fm/Jolleroinen/answer/107825769111

Toinen huhu:
Joonaan ei ole uskallettu koskea sormellakaan linnassa.
Tuo Joonan teko nyt niissä piireissä on edelleenkin täysin hyväksytty. Kysykää vaikka niiltä oikeilta "alan miehiltä."

Ei kai vaan ketään vituta? ;)
Haiskahtaa vähän siltä, että sua pelottaa että Joona saisi asiansa paremmalle tolalle kun sä?
Elämän kuntoon saaminen lähtee asenteesta ja sun asenteella se elämä ei ainakaan parane...
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Clarise kirjoitti:Sylwar, oletko koskaan kuullut termiä markkinointi?
-CS
Toki, mutta laitetaan näin tämä asia:
Roskapostittamisella ja oikealla markkinoinnilla on iso ero :lol:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Poppa
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Poppa »

Kirjoitan tämän seuraavan viestin vain kumotakseni kaksi erittäin villiä huhua. Aiempiin kysymyksiin vastaan jos vastaan myöhemmin.

Tarkennatko vielä, että miksi sinua pitäisi pitää luotettavana lähteenä? Ethän tuossakaan tee muuta kuin totea, että ei pidä paikkaansa. Itsellenihän on aivan saman tekevää miten nuo asiat ovat, mutta ymmärtänet että sattuneista syistä sinua ei kykene pitämään kaikkein rehellisimpänä henkilönä. Koko kirjoittelusikin tuntuu perustuvan siihen, että yrität saada itsesi näyttämään kaikissa tilanteissa paremmalta kuin olet.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

No siis miksi mä valehtelisin noista asioista?
Jos Joona oikeasti olisi tulossa/tulisi uskoon niin toteaisin vain, että ikävää ettei pää kestänyt, mutta kukin tyylillään. Jos Joona taas olisi pahoinpidelty, niin olisin täällä heti ensimmäisenä CAPS LOCK päällä vannomassa kostoa. Mutta onneksi siis kaikki on aivan kunnossa.

Ja mitä minuun tulee, niin tahdon näyttää ihmisille todellisen itseni, en mitään kaunisteltua kuvaa. Totuus merkitsee minulle yllättävän paljon, ja siinä on siis yksi syy tuon "pahamaineisen" kysymys-vastaus-palstani pitoon. :)
Neiti Lemon
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Neiti Lemon »

Ihan mielenkiinnosta, miten noin suuri julkkis voi enää tehdä pieniäkään rikoksia huomaamatta? Jos rikollinen ura kiinnostaa, olisi varmaan ollut parempi pitää nimi ja naama poissa kaikista medioista.

Joskus, olisiko ollut kevättalvella 2011, osallistuin seminaariin, jossa Karri Miettinen kertoi työstään jossain poikien koulukodissa. En jaksa kaivaa vanhoja luentolehtiä, mutta muistaakseni projektiin olivat osallistuneet myös Steen1 ja Asa. Koulukotinuorten kanssa oli tehty räplyriikoita, taustoja ja oli levytettykin. Samaan aikaan häiriökäyttäytyminen oli laskenut, kouluarvosanat nousseet, samoin kuin motivaatiota elämässä eteen päin siirtymiseen oli alkanut löytyä. Kritiikkiä oli tullut (joltain taholta) väkivaltaisista sanoituksista, mutta kun väkivalta siirtyi teoista sanoihin, niin tulokset peittosivat kritiikin.

Ja miksi tästä kirjoitin? Koska Joelin rikollisen ura ei tuosta varmaan lentoon enää lähde, koska pahin uho vapauduttua tuntuu jo laantuneen ja kääntyneen melkeinpä itseivaan, koska sanaverbaliikkaa löytyy, ja ilmeiseti myös halua saada elämälle ainakin jotain muutosta, niin miksi Joel ei alkaisi tehdä jotain samankaltaista? Askissa hän kirjoitti olevansa huolissaan laitosnuorten oikeuksista. Taustallaan hän varmasti saisi samanlaista katu-uskottavaa "respektiä" laitosnuorilta kuin nuo yllämainitut räppärit ja voisi käyttää omat resurssinsa johonkin hyvään. Vaikka kirjoittamisen kautta: käsikirjoittamista, luovaa kirjoittamista tms.

Tai sitten voi toki tehdä jotain huuto.net -huijauksia. Ihan vaan ajatus tuo.
Clarise
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Clarise »

Hieno kirjoitus neiti Lemon.
Sylwatti ja joku toinen taisivatkin jo saada vastaukset kysymyksiinsä.

Edelleenkin, viitaten niihin naamakirjaviesteihin etc., Joelin harkintakyky petti totaalisesti linnasta pääsyn jälkeen. Sen hän on myös myöntänyt. Ja älykkäänä ihmisenä tietää, että moinen törkeä perseily vaatii julkisen anteeksipyynnön omaisilta.

Askissa juippi vastailee pääosin fiksusti. Erittäinkin hienosti kun vertaa kertynyttä elämänkokemusta ja kokemuksia. En mä siellä ny kovin roiku, joten ei nää mun lausunnot mitään hääppöstä analyysia tietty sisällä.

Kunhan Jolli hoitas ton anteeksipyynnön, niin mä ainakin seuraan mielenkiinnolla, mitä toi juippi duunaa jatkossa.

-CS
Ps. Jeesus on kuulema tulossa!
Acta est fabula
Neiti Lemon
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Neiti Lemon »

Googlasin vähän, löytyykö tosta projektista mainintoja ja ainakin tämä tuli esiin. Asaa siinä ei mainittu, joten taisi muisti tehdä tepposet. Hienoa työtä tekivät ja ajattelemisen aihetta antaa kyllä.

http://yle.fi/uutiset/koulukodissa_rapa ... is/6151153
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Huomiohirmua ahistaa ajatus, että Joona paukahtaa uskoon, käy niin kuin Lauri Johansonilla.
Siinä tulee ilmi kaikki tekoset, myös ne tulee ilmi, mitkä on pysynyt salaisena, niin sanotun veriveljeyden takana.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

SYLWAR kirjoitti:Siis faktahan on se, että jos Jolli itse olisi pitänyt alkujaan nassunsa kiinni, ei ketään olisi oikeastaan kovin suuresti kiinostanut koko vapautuminen tässä mittakaavassa ainakaan.
Homma olisi edennyt lähinnä niin, että joku olisi ehkä saattanut kadulla osoittaa, että tuossa on tuo Lilo ja sillä selvä ja ehkä minfolla olisi ollut välillä jotain juttua, jossa nimi olisi ohimennen jossain yhteydessä mainittu, mutta nyt kaiken FB-sirkuksen ja tämän muun netissä pullistelun tiimoilta on herne mennyt nenään yhdellä jos toisella.
Onhan tässä ollut uhoilua puolin ja toisin. Pahimmat uhoilut sun muut olisi voinut unohtuakin jo täällä minfossa ja keskustelu pysyä Jenna Lepomäen ketjussa, jos tätä ketjua täällä muiden rikosten osastolle ei olisi. Joel Lilo ei ole itse tätä ketjua aloittanut ja olisi parempi jos ei olisi kukaan muukaan aloittanut. Silloin tämän tyyppistä nahistelua ei täällä nyt käytäisi, ja sehän ei lopu ellei ylläpito lukitse ketjua. Tuskin kuitenkaan lukitsee, sillä poliisihan taitaa olla kiinnostunut siitä mitä täällä kirjoitetaan ja haluavat ehkä tietää jatkossakin ne kirjoittelut.
Gods made heavy metal.
Marskalkka
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Marskalkka kirjoitti:Eiköhän Jolli saa aika rauhassa olla, vaikka joillain on uho kova. Tosipaikan tullen voi olla hiljaisempaa. Ja mitä nyt kuvia olen herrasta katsellut, niin ei tuota ihan kuka tahansa päihitä.
Eipä ole tarvinnut muuttaa kantaa...
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
TecDec
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja TecDec »

HeavyLoad kirjoitti:
TecDec kirjoitti:Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyllä nuorille pitää antaa mahdollisuus, mutta tätä mahdollisuutta ei kannata pilata palaamalla vankilaan.
Eiköhän se sama mahdollisuus ole kerran kaikille annettu. Ei toista tilaisuutta annettu Jennallekaan tai muille rikoksen uhreille; miksi ihmeessä sellainen annettaisin tällaisille lerssinaamoille? Kaikesta näkee ettei heistä koskaan tule yhteiskuntakelpoisia. Itsekin Lilo näin totesi jossain vaiheessa.
Tarkoitin tuolla lauseella tätä uutta laintulkintaa, jossa otetaan ikä huomioon.
Oma näkemys kokoasiasta on tullut tässä ketjussa selkeästi esille, mitä mieltä olen Joel Lilon tuomiosta.
Se oli väärä päätös hovissa ja uudestaan murhatuomioksi, eihän tuo 2-vuoden kakku tehnyt muuta kuin uhoa hänelle.
Ja nyt hän on kauhuissaan kun saattaa rapsahtaa se tuomio, toivon että se tulee liian helpolla pääsi pojat.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Arvon TecDec, millä mittapuulla minä pääsin liian helpolla? Kaikista rikoksen peittelyyn liittyvästä olisi normaalin käytännön mukaan selvinnyt muutaman kuukauden ehdollisella tuomiolla. Mainitsin jo aiemmin, että missä oloissa minä vietin reilun kahden vuoden ehdottoman tuomioni. (Siis 6v. josta istuttavaa 2v.)
seivästäjä
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

kaljaloota kirjoitti:Huomiohirmua ahistaa ajatus, että Joona paukahtaa uskoon, käy niin kuin Lauri Johansonilla.
Siinä tulee ilmi kaikki tekoset, myös ne tulee ilmi, mitkä on pysynyt salaisena, niin sanotun veriveljeyden takana.
Tämän nettikonnan vertaaminen Johanssoniin on satiiria. Mitä ne piilossa pysyneet teot Jollin kohdalla olisivat? Huuto.netissä myydyt 5 Petri Nygårdin cd;tä joita ei toimitettukaan?

Vasikan palkka on kuolema, paitsi en mä tosissaan, en mä mitään ole tehnyt, Joona teki, Joona se oli...Kuva
Vastaa Viestiin