Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Kysymys Joel Lilolle, koska ask.fm vaikeimpia kysymyksiä hän ei vastaa, eikä ne jää edes näkyviin.

Olet lähtenyt nyt peräämään kunniaa Jari Sarasvuon kommenteista. Mikä on sinun "kunniasi" jota koet Jarin loukanneen? Se että et ollutkaan murhaaja vaan yhdessä kaverisi kanssa pelkurimaisesti piilotitte kaverisi tappaman naisen ruumiin? Senjälkeen Suomeen pakeneminen ja teosta rottamaisesti eroon luikertelu? Siitäkö Sarasvuon pitäsi sinulta anteeksi pyytää? Vai pitäisikö koko suomen pyytää sinulta anteeksi, ettemme ymmärtäneet suurta viisauttasi kirjoittaessasi "rot in pieces" Jennan muistosivulle? Ottaisitko tästä teosta kunnian itsellesi?

Minkälainen mies sisälläsi pyytelee kunniaa näistä teoista?

Mikä on sinun kunnia? Voitko vastata mitä sellaista olet elämässäsi aikaan saanut, että koet voivasi käyttää itsesi yhteydessä sanaa Kunnia. Miehisyyden mitta on teoissa, ei puheissa. Mitkä on sinun aikaansaannoksesi elämässä?

Se että pyörität kysy/vastaa palstaa netissä ja yrität pseudointelligenttejä vastauksia viljelemällä ansaita sädekehää ympärillesi ja viedä huomion tosiasioista?

Rotta ja hiiri tappoivat vasikan. Nyt rotta haluaisikin olla suuri leijona ja yrittää karjua miehekkäästi "minun kunniaa on loukattu". Kuitenkin se on vain nettipalstoilla olevaa pihinää. Rotta ja hiiri eivät koskaan voi olla leijonia. Heidän paikkansa on muiden jätteiden siivoaminen.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Kyllä se rottakin kastematoa paljon hurjempi otus on. ;)

En jaksa avautua täällä nyt ainakaan tapaus Sarasvuosta, mutta jokaisella ihmisellä on lähtökohtaisesti se kunnia. Muutenhan Jennan "mollaamisen" tulee olla sinulle täysin OK, sillä myöskään hän ei ikinä saavuttanut yhtään mitään merkittävää ja saan taas kohta sontaa niskaani sanottuani tämän, mutta: Ei olisi myöskään ikinä saavuttanut elämässään mitään vaikka sen vanhukseksi asti olisikin saanut elää. Jenna oli ajatuksineen samansuuntainen "loinen" kuin minäkin (käyttääkseni teidän termiä): Rikollisuus on OK, kaikki tuet kelpaavat, päihteitä käytti paljon enemmän kuin minä villeimpinäkään aikoinani jne.
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Rotta on hävitettävä vahinkoeläin kun taas kastemato on äärimmäisen hyödyllinen maanmuokkaaja.

Aika suurisuuntaisia ennustuksia pystyt kertomaan ihmisen menetetystä elämästä. Ihmisen jonka tappamisessa/avunannossa sinullakin osuus on ollut. Vähän liian suuria puhelet 22-vuotiaaksi pikkurikolliseksi. Väheksyt Jennan elämää, kuin olisitte vain tappaneet kärpäsen. Mutta te tapoitte Ihmisen. Jonka elämän kulkua SINÄ et millään lailla voi tietää ja ennakoida.

Teidän omasta rahan ahneudestahan Jenna tapettiin. Eikö niin. Ahneus pillerikaupan kuvitteellisiin rahoihin, joita facebookissakin piti esitellä. Ja kun joku lähti menemään pieleen, niin mitä vaihtoehtoja olisi ollut..? Mitä mieltä olet niin suuresta rahan ahneudesta, että nuori tyttö pitää tappaa voidakseen pitää sen setelitukon kädessään?

Ja rottaherrat yritti ruumiin piilottamalla vapautua kaikesta, pitääkseen edelleen setelitukot käsissään.

Yrität olla pseudointelligentti ja heikkojen puolella mutta sun/teidän sisällä oleva rottamainen ahneus pakotti tappamaan. Eikö se ole kuitenkin kaikkein suurin heikkous, ettei ahneuksissaan ymmärrä päästää otetta siitä setelitukosta vaan on pakko tappaa ihminen? Ja sitten ei edes tajua hävetä sitä ahneuttaan vaan selittelee asiaa itselleen ja muille parhain päin.

Te ulkoistatte syyn itsestänne. Teidän oma ahneus tappoi Jennan, ei Jennan sääntöjen rikkominen, s.o "vasikointi". Pedofiili raiskaa lapsen. Rahan ahneet pillerikauppiaat tappavat tytön, piilottavat ruumiin ja yrittävät vierittää syyn uhrin niskoille ja samalla saada oikeutuksen teolleen. Paljon samaa analogiaa. Mitä eroa on lapsen raiskaavalla pedofiilillä tai puhtaasta rahan ahneudesta tappavalla pillerikauppiaalla? Molemmat ovat pelkästään omaa mielihyvää tavoittelevia, muista ihmisistä ja muiden elämästä piittaamattomia rottia.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Ammuit harhaan!
Henkilökohtaisesti rahalla on minulle sama merkitys kuin vessapaperilla: Sitä menee joka hemmetin päivä ja välillä kummallisen paljon kerralla, mutta itse elämän päätarkoituksesta se on niin kaukana kuin mahdollista.

Motiivi teolle on jo moneen kertaan mainittu, eli (päihtyneenä) hermojen menettäminen vasikoinnin seurauksena. Ja kyllä, sen oikean vasikoinnin: Aikuinen ihminen luovuttaa arkaluontoisia tietoja viranomaisille asioista, joihin oli itse ensin sekaantumassa niin kovin mielellään.
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

WalkingDisaster kirjoitti:
TecDec kirjoitti:
Mun pointti oli se, että Joel Lilo on kova putkauttamaan asioita kuten myös Joonan isäpuolenkin "juttuja" ja sitten hän itse kehuu kuinka vasikat on syvältä.
Niin, mitä harmia..? Osasto tiedossa ja kaverikin vielä.
Mitä se on vasikoinut Joonan isäpuolesta? Vai meinaatko ihan niitä KOMMENTTEJA Joonan isäpuolesta? En muista lukeneeni vasikoinnista mitään, mutta tarkenna, jos olen väärässä.
Mikä sen kaverin nimi on? Osasto tuskin salaisuus lieneekään. Vai?
Joonan isäpuoli vasikoi, jutut ovat tästäkin ketjusta löydettävissä, jos joku jaksaa kaivaa. Sen mutsikin taisi laulaa kuin satakieli. Silti nämä vasikat saavat olla Jollilta rauhassa, itse asiassa hän veljeilee vasikoiden kanssa.
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

PahaPaimen kirjoitti:Kysymys Joel Lilolle, koska ask.fm vaikeimpia kysymyksiä hän ei vastaa, eikä ne jää edes näkyviin.

Olet lähtenyt nyt peräämään kunniaa Jari Sarasvuon kommenteista. Mikä on sinun "kunniasi" jota koet Jarin loukanneen?.

Joel katsoo, ettei hänen kunniaansa loukata...Isostakyröstä äitinsä helmoista internetistä käsin, muuta ei ole miehellä kuin kunnia nääs.
Conejo
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Maalis 29, 2013 3:22 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Conejo »

Kuulin huhuja että tuplajuusto aikoo valmistaa sinusta uudet liivit kerholle :lol:
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Seivästäjä voi vaikka hypätä seipään nokkaan. Ahterista sisään ja suusta ulos ajattelin. Eikös Tuplajuuston pitäisi olla linnassa? Ja ei, eipä sinänsä edes kiinnosta mutta kun nyt menit kerran mainitsemaan.
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Jolli-Setä kirjoitti:Ammuit harhaan!
Henkilökohtaisesti rahalla on minulle sama merkitys kuin vessapaperilla: Sitä menee joka hemmetin päivä ja välillä kummallisen paljon kerralla, mutta itse elämän päätarkoituksesta se on niin kaukana kuin mahdollista.

Motiivi teolle on jo moneen kertaan mainittu, eli (päihtyneenä) hermojen menettäminen vasikoinnin seurauksena. Ja kyllä, sen oikean vasikoinnin: Aikuinen ihminen luovuttaa arkaluontoisia tietoja viranomaisille asioista, joihin oli itse ensin sekaantumassa niin kovin mielellään.
Höpön löpön. Voitko kertoa jonkun muun perustellun syyn Espanjassa tapahtuvaan huumekauppaan kuin raha ja ahneus kuviteltuun "helppoon" rahaan. Vai hyväntekeväisyyttäkö olitte em bisneksellä ajatelleet tekevänne?

Tuo motiivipuoli. Koko ajan haet julkista oikeutusta ja hyväksyntää tälle "vasikan tappo" -ajatuksellesi. Toivoisin että kirjoittelusi katsottaisiin myös KO:ssa, kun arvioidaan teon suunnitelmallisuutta. Täyttääkö suunnitelmallisuus sekä ennen että jälkeen teon murhan tunnusmerkit. Jokin selvä suunnitelmallisuus kuitenkin paistaa erityisesti teon jälkeen. Salakirjoituksen käyttö yms. Jospa se tuomio vielä tulisi murhasta ja avunannosta murhaan.

Lisäksi tämä nettiaktiivisuus. Jokin agenda sulla täällä mesoamiseen on. Mutta vaikuttaako se sinun kannaltasi positiiviseen vai negatiiviseen suuntaan?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Tärkeintähän olisi osoittaa ENNEN henkirikosta tapahtunut suunnitteleminen mikäli sitä murhatuomiota halutaan langettaa. Sinä sen ainakin langettaisit vaikka tapausta et voi täysin tuntea kuten ne oikeat tuomarit. Mieluiten molemmat vielä sähkötuoliin kidutuksen jälkeen, eikö? ;)
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Jätit vastaamatta oliko Espanjan huumekaupan taustalla sinulle muita vaikuttimia kuin raha? Jos ei ollut, älä yritä tehdä itsestäsi tekopyhää julistamalla rahan merkityksettömyyttä käyttäytymisesi motiivina.

Eiköhän sitä murhan tunnusmerkistöä tutkailla aika monella taholla ja tuskin kirjoittelusi vähentää intoa saada se tunnusmerkistö täyttymään.

Sähkötuoliin en määräisi ketään mutta jokin oppimis-ja kasvamisvaihe sulla on jäänyt kesken. En tiedä löytyisikö jotakin uutta suuntaa ja ajatusta elämään jos kävisit vielä muutaman vuoden tutkailemassa sitä linnaelämää.
kallio killa
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: To Kesä 20, 2013 7:08 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja kallio killa »

Hah hAh lilo alkaa muru murulta murtumaan ja pehmenemään.. Ensinäkään lilossa ei ole mitään kunniallista. Raha asiasta sen verran että ammattirikollisilla ja oikeilla gangstereilla raha on se kaiken perusta ja motiivi toimilleen. Suurisuu vai vasikka siinä on lilo hiuksenhieno raja. Olisit vaan alusta asti pitänyt mölyt mahassa, nyt kun olet aukonut päätäsi siinä on hiuksenhieno raja oletko vasikka vai suurisuinen hölmö. Minulle sillä ei ole mitään väliä sillä olet avautunut netissä jo aivan liikaa ollaksesi niin kova jätkä kuin mitä yrität esittää.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Milloin olen väittänyt olevani "ammattirikollinen" tai joku hiton "O.G.?" Olen 22-vuotias datis, joka nyt on kasvanut pitkin poikin Suomea aina kaiken sonnan keskellä.
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Vastaa nyt siihen kysymykseen Espanjan huumekaupasta. Mitä tavoittelit sillä toiminnalla?
ElonEl
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2013 12:28 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Askista luettua :

"Yks minfolainen vie rikollisten haudoille risuja, onks tietoo kuka se on?

Joku jonka kanssa voisin rupatella..."

Sitten kun muistellaan hetki sinun sanomisia, voisi vetää johtopäätöksen tai kaksi...

”Pitää varmaan käydä haudalla vierailulla. Spray-maalia ja täysi rakko mukaan”
Vastaa Viestiin