Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Conejo
Susikoski

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Conejo »

Ei mulla mee nii huonosti elämässä et alan rännitttää. jäbä taitaa olla muutenki vähä tietoisempia näissä ränni jutuista
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Komppaan täysin bmt-nimimerkillä olevaa..kannattais oikeasti availla niitä silmiä,kun talvikin jo tullut.Liukasta..käväses ulkona välillä.Siel on ihmisiä.vai että nuorison urheilu porukkaa kasaamassa...ei vittu. :lol: ja oliko suunta tampere-city niin voitas kävästä vaikka kaljalla..ihme homma kun samaan aikaan kamraadeja ollu lusikoimassa ja huvin vuoks ja faktan kannalla et ollu viihtynyt pitkään kongseilla..voitko näihin vastata,tai oikeestaan tiedän jo mitä "vastaat"mikä on ku ei taito riitä,mikä on kun ei onnistu..korjaa toki jos olen väärässä.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Vähän sekavaa oli, mutta oletan jotain ymmärtäneeni:
Eli olin ihan normaalisti aktiviteeteissa mukana, mutta ulkoilussa kävin harvemmin ihan vain siitä syystä ettei tunti sateessa täristen tai millään muullakaan säällä ulkoilu kiinnostanut minua. Salikin jäi toisinaan välistä, mutta kaikki ruoanhaut ja muut olivat samaan aikaan muiden vankien kanssa. Faktahan on, että ainakin Turussa ovet ovat KAIKILLA kiinni lähes koko ajan, joten eipä siellä osastolla kukaan muukaan sen enempää pyöri. Nyt saattaisi olla viimein se aika tarkistaa (jos tuttuja kerran siellä on), että mitä tein ja kenen kanssa. Tule sen jälkeen uudestaan avautumaan aiheesta.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

tunti sateessa on parempi kun ei mitään.Ei siitä sen enempää,huomaa kyllä(hyvä näin)ettet oo liikoja talon säännöille oppinut.Sulla emäntä tai jtn sinne suuntaan,kannattasko jättää toi murhhainffon huomiongoro jättää vähemmälle? voidaan tulla edelleen tarjoon urheilu nuorukaisille oluset tai kahveet tampere suuntaan jos sinne jtn.voi vittu :lol: .Olisit pitänyt pienempää naamaria,samalla vaikka sulkea mediahoro kaikki setit,missä oot millon mitäskiin,mää rupeen nukkuun.Suosittelen jolle-boy :?: aivan samaa sullekkiin.Mut sä söpöliini oot näköjään hiffannu kirjaimellisesti mitä media huora meinaa.yhet ei sulle mut niille ketkä älyää.moikkaan ku tavataan.saat olla varma et kaljan tarjoon..elä urinate samalla. :mrgreen:
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Mielenkiintoista. Onkohan Sarasvuolla kakit housuissa tämän jutun suhteen? Kun tuomio on taposta, eikä mistään murhasta + paloittelusta ole ollut faktan poikastakaan, niin kyllähän tässä selvät merkit on siihen, että valitus JSN:oon pitäisi lähteä.

http://www.youtube.com/watch?v=I3QpEPJHNbs
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Annoin Sarasvuolle 2kk aikaa korjata virheensä, mutta eipä tehnyt mitään. Kuvitteli varmaan, että jos ihminen on jossain määrin epäsuosiossa ns. normaali-ihmisten keskuudessa niin asiasta ei nouse metakkaa. Väärässä oli ja asianajajani suosituksesta kantelu Julkisen Sanan Neuvostolle on tehty. Mikäli vieläkään ei ala tapahtua niin käräjät ne odottaa ja kyllä se on Jarin aika vaikea kieltää tehneensä virheellistä lausuntoa.
Minuthan on siis tuomittu vain avunannosta tappoon ja siinäkään minun ei edes väitetä avustaneen vaan että olisin antanut henkisen tukeni... Kummallinen tuomiolauselma oli sinänsä. Vaikea tukea jotain mistä ei edes tiedä kuin jälkikäteen.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Aivan turhaa vasikointia täälläkin. Toivottavasti nimimerkki "pieni nainen" lopettaa tuon. Conejon vasikointi oli typerä temppu, anteeksikin omalla tavallaan Canejon pyysi. Eikä ollut ensimmäinen, jonka "pieni nainen" vasikoi.
seivästäjä
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Bad Company

Kuva
seivästäjä
Nikke Knatterton

Tosimiehet valittavat julkisen sanan neuvostoon kun ylläpitävät miehen kunniaa.

Kuva
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

No sehän se varmasti tilannetta muuttaisi ja puhdistaisi mun maineeni jos mä kävisin peräkontittamassa Jari Sarasvuon! :D En nyt sano olevani edes minkään sortin kriminaali, mutta mikäli olisin niin enpä olisi ensimmäinen kantelun tehnyt. Mieti nyt vaikka jotain Pönkääkin hemmetti, eihän se varmaan syömisen ja nukkumisen lisäksi tee mitään muuta kuin väsää niitä kanteluita jokaisesta mahdollisesta asiasta. :D
seivästäjä
Nikke Knatterton

Kuva
seivästäjä
Nikke Knatterton

Kuva
ElonEl
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Jolli-Setä kirjoitti:Annoin Sarasvuolle 2kk aikaa korjata virheensä, mutta eipä tehnyt mitään. Kuvitteli varmaan, että jos ihminen on jossain määrin epäsuosiossa ns. normaali-ihmisten keskuudessa niin asiasta ei nouse metakkaa. Väärässä oli ja asianajajani suosituksesta kantelu Julkisen Sanan Neuvostolle on tehty. Mikäli vieläkään ei ala tapahtua niin käräjät ne odottaa ja kyllä se on Jarin aika vaikea kieltää tehneensä virheellistä lausuntoa.
Minuthan on siis tuomittu vain avunannosta tappoon ja siinäkään minun ei edes väitetä avustaneen vaan että olisin antanut henkisen tukeni... Kummallinen tuomiolauselma oli sinänsä. Vaikea tukea jotain mistä ei edes tiedä kuin jälkikäteen.
Vau!! Mies kantelee julkisen sanan neuvostolle :D
Juuri kun luulin ettei tämä enään naurettavammaksi voisi mennä...
Toivon ja luulen ettei Jari reagoi suhun edelleenkään mitenkään. Tokkopa on edes kuullu tällaisista sun vaatimuksista :D
Tämä juurikin on sitä rikollisten kunnian puolustamista!!! :D
Huomaa sarkasmi...
derpukki
Alokas

Viesti Kirjoittaja derpukki »

Oot kuvottava jätkä. Puhut JULKISESTI tapetun tytön perä-aukon tiukkuudesta, jonka kuolemaa olet vähintäänkin tukenut (kuka tietää vaikka olisit samalla tavalla ollut mukana). Ja sen jälkeen kehtaat itkeä että SUN KUNNIAA on loukattu. Oli sun suhde tapetun tytön isään mikä tahansa, niin tuosta tapauksesta paistaa sun täydellisen häiriintynyt kuva itsestä ja ympäröivästä maailmasta. Sä et loukkaa pelkästään isää, vaan kaikkia jotka tunsivat uhrin. Se ei ole pelkästään törkeää, vaan aikuiselta ihmiseltä anteeksiantamatonta (ottamatta kantaa siihen minkälainen uhri oli).

PS. EIKÖ TÄÄ NIMENOMAAN OLE SITÄ VASIKOINTIA?? Jätkä on puhunut NETISSÄ lukuisista henkilöistä, tehnyt VIRANOMAISILLE kantelun VALEHTELUSTA, ja käyttää allekirjoitusta "vasikan palkka on kuolema". Oot surullinen tapaus.

PPS. Se Pönkälehän onkin se suuri ja kaikkien kunniottama rikollinen, kaikkine kusetus kirjeineen ja kanteluineen. Ilmeisesti tuommoset onkin sun esikuvia. Samalla tiellä olet, toki vielä pienemmässä mittakaavassa.
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

Walking disaster, Ja millähän perusteilla mä oon vasikoinut nyt jonkun??
Ikävä tuottaa pettymys mutta enpä ole muuta täällä viime aikoina tehnyt ku käynyt kurkkaamassa :D
sä olet nyt aivan hakoteillä...
Vastaa Viestiin