Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Ei enempää helmiä sioille, joten kirjoitteluni tähän ketjuun loppuu tämän viestin jälkeen toistaiseksi. Täällä perseillään oikeasti välillä yhtä pahasti kuin Suoli24-ketjuissa, joten nyt riitti ainakin muutamaksi viikoksi.
*PUSS* ja *HALI* kaikka vajaaälyiset kellarissa asuvat pahasti alkoholisoituneet ja jostain syystä erittäin katkerat "ihmiset."

Läksiäisbiisi:
http://youtube.com/watch?v=lJWvXUMI458

Bye! ;)
Viimeksi muokannut Jolli-Setä, Ma Tammi 20, 2014 10:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

Pus pus, ja halit sullekin <3 <3
En yhtään ihmettele ettet jaksa enää tätä paikkaa...
Ja kohta varmaan "joku mustasukkainen" nojaa vasikkanappiin et saan taas bannia, mut ei haittaa mua....
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

pieninainen kirjoitti:Pus pus, ja halit sullekin <3 <3
En yhtään ihmettele ettet jaksa enää tätä paikkaa...
Ja kohta varmaan "joku mustasukkainen" nojaa vasikkanappiin et saan taas bannia, mut ei haittaa mua....
Tuskimpa, taitaa olla aika heikosti Jollilla vientiä tällä foorumilla.
Mutta noin lyhyesti ilmaistuna: hankkikaa hotellihuone. ja älkää perkeleessä lisääntykö :P
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Jolli, lupaat vain :roll:
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Kaizer Sose
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Derpukki oikeastaan kiteytti nippuun juuri sen mikä on tässä koko homman nimi. Banaanipojalla on hyvä Suomenkielen kirjoitus taito mutta muuten ladossa vetää kaikista ovista. "Mies" joka herjannut tapettua mitä sairaimmilla tavoilla ja ollut vielä osallisena henkirikokseen, kokee nyt kunniansa loukatuksi. Jo pomppas ja korkealle.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
ada
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ada »

Joku jo aiemmin taisi mainitakin saman, mutta minulle tulee tästä Joelista jotenkin Johanna Tukiainen mieleen. Joel kirjoittaa kyllä parempaa suomen kieltä, mutta argumentaation tyyli ja sisältö ovat kyllä erehdyttävän samanlaisia.
Ennustaminen on vaikeaa, etenkin tulevaisuuden ennustaminen
Rurik Rusit
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Rurik Rusit »

Johanna tuskin pitää itseään kaikkia muita älykkäämpänä.
Tämä on jo täys farssi, Joel vastailee vain mukaviin kysymyksiin.
*En voi vastata kyseiseen kysymykseen, koska minua ei voida pakottaa todistamaan itseäni vastaan*
seivästäjä
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Kuva
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Äää, miksi tosta nallesta tulee mieleen pedobear? Olenko lukenut liikaa murha.infoa? :roll:
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Jepu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Jepu »

No ohhoh jopas pomppas, Joel jätti foorumimme kera marttyyriyden hennon
hunnun. 8)
ElonEl
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Joelilla on nyt parempaa tekemistä. Täytyy pystyä puolustamaan kunniaansa Sarasvuota vastaa, unohtamatta Räsästä joka UNOHTI korjata Jarin lausetta :lol:
Törkeää.
Jolli ottaa nyt hevosensa ja peitsensä ja ratsastaa puhdistamaan nimensä. Ei, en ole murhaaja, olen vain hukassa oleva paskahousu.
PahaPaimen
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Joel Lilo haluaisi kuulua 1% - jengiin ja peräänkuuluttaa "Fuck the Law" asennetta. Jee-jee. Ollaan niin rebeliä ettei meinaa R-kioskin ovet riittää.

Entäpä käytännössä.
Kiltisti ja kuuliaisesti tekee asianajajansa välityksellä kantelun Julkisen Sanan Neuvostoon -Sarasvuo ohjelmassa sanotusta muutamasta lauseesta.

Että "Fuck The Law" - todellakin. Vai mitä Joel? Näinkö siellä Ranuan prosenttijengin runopiirissä neuvottiin?

Tälläinen toiminta kyllä vetää naurunalaiseksi koko prosenttijengin toiminnan. Entä jos JSN ei ota asiaa edes käsittelyyn? Seuraavaksi Me Naiset lehden juttu epäreilusta TV-lähetyksestä. Ja senjälkeen prosenttijengiläisten Yhyy - itkutyöryhmän kantelu Euroopan ihmisoikeusneuvostoon.

P.S "kyl me vaan ollaa tosi kovii jätkii täällä jöllin prosenttijengis" "Ollaan iha aikuisten oikeesti tosi fuk thö looow"
ElonEl
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Kyllä. Jos julistaa olevansa yhteiskuntaa, kaikkia normeja, poliisia jne vastaan, mutta sitten lähtee omia "oikeuksiaan" näitä kanavia käyttäen penäämään, on se todella selkärangatonta.
En vaan ymmärrä... Eikö edes hävetä?
Clarise
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Clarise »

ElonEI & comp. kyllä mä ymmärrän.
Sarasvuohan väitti, että Jolli olisi murhannut ja paloitellut Jenna Lepomäen ja vapautunut kahden vuoden istumisen jälkeen.

Ja älkää tähän nyt sentään noita prosentteja ja asenteita sotkeko.

Onko tämän ketjun kirjoittajien tarkoitus enää vittuilla?

-CS
Acta est fabula
derpukki
Alokas

Viesti Kirjoittaja derpukki »

No jos ketjun aiheena on Lilon käytös ja tausta, mutta mies ei vastaan juuri mihinkään "tärkeään" kysymykseen täällä. Ask profiilissaan ei edes julkaise niitä ainuita järkeviä kysymyksiä mitä häneltä esitetään. Itse on olen kaksi kertaa vaivautunut kysymään asiallisen, mutta ei ehkä niin imartelevan kysymyksen jotka molemmat mennyt ignoreen.

onhan se kiva pikkutyttöjen päitä sekottaa ja esittää pahaa poikaa jolla on kuitenkin kultainen sydän (lol). Itse lilo on kuitenkin täydellisen kuutamolla omien arvojensa kanssa. Ei tässä sinällään mitää pahaa ole. Suurimmalla osalla parikymppisistä pojan klopeista tilanne ja ympäröivä maailma on sekava ja kaikki kiukuttaa. Mutta ensin tullaan asian tiimoilta esille, ja sitten jos kysytään ikäviä juttuja niin haukutaan minfot ja "suomijuntit" ymmärtämättöminä.

Ymmärrän kyllä ettei täysin asiattomiin pään aukomisiin huvita vastata ja sen, että sitten ei olla esillä. Minua ihan rehellisesti kiinnostaa mitkä asiat lapsuudessa/nuoruudessa voivat saada sen aikaan että lapsesta kehittyy tuon luokan vempula. Toisaalta esitetään suoraselkäistä kaveria, mutta ei ymmärretä perusrakenteita minkä varassa yhteiskunta toimii. Se on juurikin yhteiskunta joka takaa tuonkinlaiselle saamattomalle pullukalle mahdollisuuden elää suht siedettävää elämää.

Joko ollaan yhteiskunnassa kiinni ja koitetaan elää sen tarjoamien arvojen ja normien mukaan. Tai sitten ollaan siitä selkeästi irti ja eletään omien moraali sääntöjen mukaan. Tuskin kukaan arvostaa sitä että lokitetaan kaikesta ne parhaat palat ja haistatetaan kuitenkin kaikille mahdollisille tahoille vitut.

Hassu oli myös Lilon komentit pelosta. Ei kuulemma tunne sitä. Espanjassa lusimisesta sitten joku kysyi että pelkäsitkö sitten lusia siellä. Tähän herra vastasi että ei pelännyt, mutta arvosti turvallisuuttaan niin paljon ettei halunnut sinne joutua. Niinno, suhteellista kaikki. Jos ei muuta niin määritellään termit uudestaan omien sanojensa tueksi sitten jälkikäteen.
Vastaa Viestiin