http://www.kymensanomat.fi/Online/2014/ ... /2014192/4Yle: Kotkalaismiehen raiskaustuomio pysyi KKO:ssa
22.1.2014 15:15
Kotkassa asuvan 42-vuotiaan miehen saama raiskaustuomio pysyi ennallaan korkeimmassa oikeudessa, kertoo Yle.
Ulkomaalaistaustainen mies raiskasi 18-vuotiaan naisen Lahdessa vuonna 2011. Teko tapahtui uhrin asunnossa. Miestä avusti tekohetkellä 16-vuotias tyttö, joka oli uhrin ystävä.
Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi miehen raiskauksesta, huumausainerikoksesta ja rattijuopumuksesta vuoden ja kuuden kuukauden ehdottomaan vankeuteen.
Mies halusi seksiä neitsyeltä,tyttöystävä auttoi raiskaamaan
Re: Mies halusi seksiä neitsyeltä-tyttöystävä auttoi raiskaa
- Kaizer Sose
- Jane Marple
Joku voisi kertoa mulle että miksi usein on niin että alaikäinen tahi semitäysi -ikäiset mimmit pyörii tuolla steisseillä selvästi vanhempien nandiheimolaisten ym karvakäsien kanssa? Naamakirja täynnä pissiksiä jotka pousaavat "poikaystävien"kanssa nämä miespuoliset seurustelukumppanit vähintään 20v vanhempia ja pääsääntöisesti mamuja. Johtuisikohan siitä että Suomalainen persjalkainen pottunokka mies tajuaa että alle 16v on sakkolihaa ja etelän monnit ei tästä lain kirjasta välitä. Niille vastaargumenteille vaan että nussii ne jotkut Suomalaisetkin miehet lapsia mutta eiköhän poinnttini tullut selväksi. Teini tytöt ulkonaliikkumiskieltoon kunnes täyttävät 18v;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Huono koti(kasvatus) ja median jatkuva "monikulttuurin" eli käytännössä islamin ylistys nyt tulee ensimmäisenä mieleen, sairasta joka tapauksessa mutta ei muslimin mielestä.Kaizer Sose kirjoitti:Joku voisi kertoa mulle että miksi usein on niin että alaikäinen tahi semitäysi -ikäiset mimmit pyörii tuolla steisseillä selvästi vanhempien nandiheimolaisten ym karvakäsien kanssa? Naamakirja täynnä pissiksiä jotka pousaavat "poikaystävien"kanssa nämä miespuoliset seurustelukumppanit vähintään 20v vanhempia ja pääsääntöisesti mamuja. Johtuisikohan siitä että Suomalainen persjalkainen pottunokka mies tajuaa että alle 16v on sakkolihaa ja etelän monnit ei tästä lain kirjasta välitä. Niille vastaargumenteille vaan että nussii ne jotkut Suomalaisetkin miehet lapsia mutta eiköhän poinnttini tullut selväksi. Teini tytöt ulkonaliikkumiskieltoon kunnes täyttävät 18v;)
http://www.youtube.com/watch?v=ENWaWcRvGtM
Meidän koulussa ne asemalla (paikallisella, ei Helsingissä) täysi-ikäisten kanssa pyörineet alaikäiset oli mustalaisia (jos tuota siis saa käyttää).
Älkääkä yleistäkö kaikkia muslimeja. Itse tunnen pari tataaria, joita ei muslimeiksi tietäisi, elleivät he kerro siitä. Ovat kuin kuka tahansa suomalainen, niin ulkoapäin kuin arvoiltaan. Nämä takapajuiset muslimit ovat ihan omaa porukkaansa, eikä moni tataari hyväksy heitä.
Ja itsehän olen lähinnä agnostikko, joka on itseään etsiessään tutustunut muihinkin kuin ev.lutteihin.
Ja aiheeseen: tuon tyttöystävän perheessä on jotain pahoin pielessä kun tekee tällaista vain "rakkauden" tähden.
Älkääkä yleistäkö kaikkia muslimeja. Itse tunnen pari tataaria, joita ei muslimeiksi tietäisi, elleivät he kerro siitä. Ovat kuin kuka tahansa suomalainen, niin ulkoapäin kuin arvoiltaan. Nämä takapajuiset muslimit ovat ihan omaa porukkaansa, eikä moni tataari hyväksy heitä.
Ja itsehän olen lähinnä agnostikko, joka on itseään etsiessään tutustunut muihinkin kuin ev.lutteihin.
Ja aiheeseen: tuon tyttöystävän perheessä on jotain pahoin pielessä kun tekee tällaista vain "rakkauden" tähden.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.