Vihjaatko, että Vastarintaliikkeen sivuilla oleva versio olisi valhetta?Durruti kirjoitti:Ei tuo nyt mene poika ihan niin, että voi kirjoittaa mitä tahansa paskaa ja sen jälkeen vaatia, että jonkun pitää todistaa se vääräksi.
Vantaa: Kansallismieliset pahoinpitelivät eri mieltä olevan
-
Vastarinta
- Remington Steele
Re: Arvostelija hakattiin Kansallisen vastarintaliikkeen kat
En edusta Suomen Vastarintaliikkeen virallista mielipidettä, vaan kyseessä on henkilökohtainen tunnus.
- Kaizer Sose
- Jane Marple
Damfin esitti kysymyksen jonka olen jo aikoinaan heittänyt myös näille ns leijonariipusta kantaville hormooni hemmoille joista moni on palvelusta vapautettuja. Syitä voitte vain arvailla. Ei siinä että isänmaallisuudessa mitään vikaa olisi. Päin vastoin.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
-
Elias Nessinen
- Armas Tammelin
Normaalin itsesuojeluvaiston omaava ihminen ei mene soittamaan suutaan mielenosoittajille osoittipa nämä mieltään mistä aiheesta hyvänsä.
Lahomaton Nessinen
http://www.youtube.com/watch?v=JO-A6SgLvYU
http://www.youtube.com/watch?v=JO-A6SgLvYU
-
Durruti
- Remington Steele
En vihjaa. Suurin piirtein kaikki tietävät ja ymmärtävät, että niillä sivuilla ei ole mitään muuta kuin valheita.Vastarinta kirjoitti:Vihjaatko, että Vastarintaliikkeen sivuilla oleva versio olisi valhetta?
-
Vastarinta
- Remington Steele
Olen lukenut eri foorumeilla ja lehtien kommenttiosioissa väittämiä, että Vastarintaliikkeen versio tapahtumasta olisi valhetta. Sitä kukaan ei ole kuitenkaan kertonut, että mitä siellä sitten oikeasti on tapahtunut tai sitä, että miksi liikkeen aktivistit pahoinpitelisivät satunnaisen tyypin, joka ilmoittaa ettei pidä kansallissosialisteista? Vastarintaliikkeen aktivistien kanssa saa kyllä keskustella ilman pelkoa väkivallasta, vaikka esittäisikin eriäviä mielipiteitä. Niitä keskusteluita käydään itseasiassa varmaan joka kerta, kun katuaktivismitapahtumia on. Sen sijaan väkivallalla uhkailu on tietyn rajan ylittämistä ja siinä vaiheessa ei voi muuta kuin syyttää itseään siitä, että tuli nenä kipeäksi.Durruti kirjoitti:En vihjaa. Suurin piirtein kaikki tietävät ja ymmärtävät, että niillä sivuilla ei ole mitään muuta kuin valheita.Vastarinta kirjoitti:Vihjaatko, että Vastarintaliikkeen sivuilla oleva versio olisi valhetta?
En edusta Suomen Vastarintaliikkeen virallista mielipidettä, vaan kyseessä on henkilökohtainen tunnus.
-
Durruti
- Remington Steele
Miksi 30-40 luvuilla murhattiin miljoonittain satunnaisia tyyppejä, jotka ilmoittivat etteivät pidä kansallissosialisteista?Vastarinta kirjoitti:...miksi liikkeen aktivistit pahoinpitelisivät satunnaisen tyypin, joka ilmoittaa ettei pidä kansallissosialisteista?
-
Vastarinta
- Remington Steele
En vieläkään saanut vastausta kysymykseen.Durruti kirjoitti:Miksi 30-40 luvuilla murhattiin miljoonittain satunnaisia tyyppejä, jotka ilmoittivat etteivät pidä kansallissosialisteista?Vastarinta kirjoitti:...miksi liikkeen aktivistit pahoinpitelisivät satunnaisen tyypin, joka ilmoittaa ettei pidä kansallissosialisteista?
Väännetään nyt rautalangasta: jos näet Vastarintaliikkeen aktivisteja jossain pitämässä katuaktivismitapahtumaa, voit mennä juttelemaan näiden kanssa, vaikka et jakaisikaan maailmankatsomustasi heidän kanssaan. Niin kauan kun keskustelu pysyy asialinjalla, ei kenenkään tarvitse tuntea oloaan uhatuksi. Jos sen sijaan rupeat uhkailemaan väkivallalla Vastarintaliikkeen aktivistia, tulet saamaan nenillesi. Väkivaltaan sekä väkivallalla uhkailuun vastataan väkivallalla, eikä silloin voi syyttää kuin itseään. Mikä tässä on niin hankalaa ymmärtää?
Nämä tyypit jotka menevät riehumaan maastaan huolestuneiden kansalaisten tilaisuuteen voivat puolestani painua HELVETTIIN Suomesta, mieluummin katselen Suomessa pientä joukkoa suomalaisia nahkapäitä kuin joukkioittain viherpunikkeja ja niiden kehitysmaalaisia lemmikkejä.
Minä muistan vielä millainen Suomi oli ennen roskaväen maahantunkeutumista, turvallinen ja mukava maa, nyt Suomi on muuttumassa samanlaiseksi kaatopaikaksi kuin monet muut Länsi-Euroopan maat ovat jo muuttuneet.
Anteeksi jos olen loukannut jonkun herkän henkilön tunteita.
Minä muistan vielä millainen Suomi oli ennen roskaväen maahantunkeutumista, turvallinen ja mukava maa, nyt Suomi on muuttumassa samanlaiseksi kaatopaikaksi kuin monet muut Länsi-Euroopan maat ovat jo muuttuneet.
-
Durruti
- Remington Steele
Kerrassaan mainio avautuminen. Elämä on näemmä joillakin vaikeata.Marko M kirjoitti:Nämä tyypit jotka menevät riehumaan maastaan huolestuneiden kansalaisten tilaisuuteen voivat puolestani painua HELVETTIIN Suomesta, mieluummin katselen Suomessa pientä joukkoa suomalaisia nahkapäitä kuin joukkioittain viherpunikkeja ja niiden kehitysmaalaisia lemmikkejä.
Viimeksi muokannut Durruti, Ma Maalis 10, 2014 6:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Durruti
- Remington Steele
Ei vittu.Vastarinta kirjoitti: Jos sen sijaan rupeat uhkailemaan väkivallalla Vastarintaliikkeen aktivistia, tulet saamaan nenillesi.
Mä olen sentään harrastanu nyrkkeilyä Työväen urheiluliiton seurassa.
Sun tapauksessa tais olla kyseessä pikku pippelin vimputtamista..Durruti kirjoitti:Mä olen sentään harrastanu nyrkkeilyä Työväen urheiluliiton seurassa.
-
Durruti
- Remington Steele
Sinä sitten olet nokkela poika.Mman kirjoitti:Sun tapauksessa tais olla kyseessä pikku pippelin vimputtamista..Durruti kirjoitti:Mä olen sentään harrastanu nyrkkeilyä Työväen urheiluliiton seurassa.
Mä en kyllä uskaltais.. Näille nahkapäille riittää naista väkivallalla uhkailun syyksi,että kävelee ulkomaaalaisen kanssa. En halua tietää saisko itekkin sitten turpaan jos sanois eriävän mielipiteensä.Vastarinta kirjoitti:
Väännetään nyt rautalangasta: jos näet Vastarintaliikkeen aktivisteja jossain pitämässä katuaktivismitapahtumaa, voit mennä juttelemaan näiden kanssa, vaikka et jakaisikaan maailmankatsomustasi heidän kanssaan. Niin kauan kun keskustelu pysyy asialinjalla, ei kenenkään tarvitse tuntea oloaan uhatuksi.
Saati jos uhkailis väkivallalla, en halua kokeilla minkälaista jälkeä noi nahkapäät sais tälläselle 160cm 50kg naiselle..
-
Vastarinta
- Remington Steele
Vasemmistolaislehti Kansan Uutiset kertoo, että tapauksen tutkinta on keskeytetty. Korostetut kohdat omiani.
Myyrmäen pahoinpitelyn tutkinta keskeytettiin
Emilia Kukkala
Natsiaktivistit pahoinpitelivät miehen Vantaalla tammikuun lopulla osana ”katutempaustaan”. Tapauksen tutkinta on toistaiseksi jäissä.
Kansallissosialistisen Suomen vastarintaliikkeen 5–6 jäsentä jakoi lentolehtisiä Vantaan Paalutorilla Myyrmäessä 25. tammikuuta. Paikalle sattunut ulkomaalaistaustainen mies esitti erittävän mielipiteensä natsipropagandan jakamiseen.
Osa aktivisteista pahoinpiteli miehen. Missä vaiheessa tapauksen tutkinta on, tutkinnanjohtaja Kimmo Hyvärinen Itä-Uudenmaan poliisista?
– Siinä kävi tosiaan sillä tavalla, kun asianomistajaa kuultiin ja hänelle näytettiin kandidaatteja, ettei hän tunnistanut ketään tekijäksi. Teko on tapahtunut, muttei sille ole todistajia.
Tilanteesta on olemassa valvontakameran kuvaa, jossa tosin ei näy itse pahoinpitelyä. Hyvärisen mukaan tekijä tai tekijät eivät ole niistä tunnistettavissa.
– Muutenhan tämä on hyvin vähäinen juttu, kun asianomistaja ei ole edes hakeutunut sairaalahoitoon eikä hänellä ole vaatimuksia.
Hyvärisen mukaan tekijäehdokkaita on useita, joista osa on vinkkien perusteella Suomen vastarintaliikkeen aktiiveja.
– Asianomistaja oli kyllä itsekin aktivoitunut soittamalla suuta, aivan hyvin voi normaalitilanteessakin saada päihinsä, jos menee aukomaan päätä.
Poliisilla kyllä on käsitys tekijästä, mutta todistajat puuttuvat. Niitä odotellessa tutkinta pysyy jäissä.
– Sanotaan näin, että tiedän kuka se tekijä on.
-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
Mä kanssa korostan muutaman kohdan, koska ne ovat yhtä tärkeitä korostaa
Myyrmäen pahoinpitelyn tutkinta keskeytettiin
Emilia Kukkala
Natsiaktivistit pahoinpitelivät miehen Vantaalla tammikuun lopulla osana ”katutempaustaan”. Tapauksen tutkinta on toistaiseksi jäissä.
Kansallissosialistisen Suomen vastarintaliikkeen 5–6 jäsentä jakoi lentolehtisiä Vantaan Paalutorilla Myyrmäessä 25. tammikuuta. Paikalle sattunut ulkomaalaistaustainen mies esitti erittävän mielipiteensä natsipropagandan jakamiseen.
Osa aktivisteista pahoinpiteli miehen. Missä vaiheessa tapauksen tutkinta on, tutkinnanjohtaja Kimmo Hyvärinen Itä-Uudenmaan poliisista?
– Siinä kävi tosiaan sillä tavalla, kun asianomistajaa kuultiin ja hänelle näytettiin kandidaatteja, ettei hän tunnistanut ketään tekijäksi. Teko on tapahtunut, muttei sille ole todistajia.
Tilanteesta on olemassa valvontakameran kuvaa, jossa tosin ei näy itse pahoinpitelyä. Hyvärisen mukaan tekijä tai tekijät eivät ole niistä tunnistettavissa.
– Muutenhan tämä on hyvin vähäinen juttu, kun asianomistaja ei ole edes hakeutunut sairaalahoitoon eikä hänellä ole vaatimuksia.
Hyvärisen mukaan tekijäehdokkaita on useita, joista osa on vinkkien perusteella Suomen vastarintaliikkeen aktiiveja.
– Asianomistaja oli kyllä itsekin aktivoitunut soittamalla suuta, aivan hyvin voi normaalitilanteessakin saada päihinsä, jos menee aukomaan päätä.
Poliisilla kyllä on käsitys tekijästä, mutta todistajat puuttuvat. Niitä odotellessa tutkinta pysyy jäissä.
– Sanotaan näin, että tiedän kuka se tekijä on.