Yleinen huumausainekeskustelu sekä pienemmät huumausainerikokset
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Re: Suomen suurin amfetamiinitakavarikko
Onkohan jakeluporras jo kiinni? Naisilla olisi luullut olevan tiedot paperilla...joka syötävissä kun nabsahtaa tullin tai poliisin ratsia.
Varmasti on etukäteis-tietoa ollut vai oliko vaan että koira merkkasi ja sitten läpivalaisuun?
Nämä naikkoset ovat olleet pelkkiä kuriireja. Mahtaa toimeksiantajia vituttaa kun 50 + kiloa jäi tulliin.
Varmasti on etukäteis-tietoa ollut vai oliko vaan että koira merkkasi ja sitten läpivalaisuun?
Nämä naikkoset ovat olleet pelkkiä kuriireja. Mahtaa toimeksiantajia vituttaa kun 50 + kiloa jäi tulliin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jos noin isosta lastista olisi ennakkotietoa ollut, niin se olisi mennyt KRP:lle joka varmasti olisi halunnut vastaanottajat saada kiinni. Eli läpi olisi päästetty tarkassa vartioinnissa.
Onhan Tulli varmasti naiset profiloinut ja sitä kautta ottanut tarkastukseen.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Bulgarian naisille varmastikin tulossa kovat tuomiot. Enemmän kuin lastenhyväksikäyttäjille. Veikkaan 5-7 vuotta. Päätekijälle 8-10 vuotta jos on olemassa/kiinni.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Aivan loistava homma.
Pirinisteille kylmää kalkkunaa.
Tuota vauhtia oli kyllä niin paljon että eiköhän tuosta melko maksimituomioilla mennä.
Luulisi että noin ison määrän järjestäjillä olisi ollut varaa hiukan sofistikoituneisimpiin menetelmiin kuin auton verhoilussa...
Ehkä luottivat liikaa löysään EU rajavalvontaan.
Pirinisteille kylmää kalkkunaa.
Tuota vauhtia oli kyllä niin paljon että eiköhän tuosta melko maksimituomioilla mennä.
Luulisi että noin ison määrän järjestäjillä olisi ollut varaa hiukan sofistikoituneisimpiin menetelmiin kuin auton verhoilussa...
Ehkä luottivat liikaa löysään EU rajavalvontaan.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
En usko, että toimeksiantaja hommasta paljoa hetkahtaa. Amfetamiinin valmistuskustannukset ovat tuotantoblokeissa (Baltia, Hollanti, Balkan, Portugal) niin matalia, että tuosta tulee korkeintaan 10-20 tuhannen euron tappio, ei välttämättä sitäkään. Minulle syntyi myös sellainen vaikutelma, että tällaisia satseja tulee rajan yli harva se päivä, ja tämä jäi kiinni joko sattumalta tai sitten joku teki virheen jossakin päässä. Kansainvälisten arvioiden mukaan n. 5% kaikesta rikollisuudesta tulee viranomaisten tietoon. Toimeksiantajia tuskin saadaan kiinni, koska tämä juttu vaikuttaa siltä, että naisille on luvattu kymppitonni tai pari sileää käteistä siitä, että käyvät heittämässä auton pohjolaan. Helppo raha parin päivän keikasta, jos ei ota huomioon 5v istumista.
Mikä oli aineen puhtaus? Oliko se valmiiksi blandattua "katu-kaksvitosta", vai ihan täyttä tavaraa? Joka tapauksessa tästä määrästä kyllä on tiedossa maksimirangaistus.
Mikä oli aineen puhtaus? Oliko se valmiiksi blandattua "katu-kaksvitosta", vai ihan täyttä tavaraa? Joka tapauksessa tästä määrästä kyllä on tiedossa maksimirangaistus.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Totta turiset:
Halvat valmistuskustannukset, mahdollisuus jatkaa 4- 10 kertaisesti puhtaasta kamasta, korkea addiktoitumisaste, helppo kuskata EU:n sisällä kun valmistuskin on täällä....
Aika perseestä: Oikein huumekauppiaan unelmakuvio.
Onneksi ainakin Suomessa annetaan näistä tuomiot listan ylpäästä.
Jos ei ole muille tullut jo selväksi, niin oman inhokkilistani kärkisijoilla huitelevat white trash pirinarkit.
Niillä ei ole järjen hiventäkään päässä ja tekevät ihan mitä vain kamaa saadakseen.
Näitä on nähty... valitettavasti.
Tuomiot on oikea suuntaisia siis sentään, mutta se puolikkailla pelleileminen pitäisi kyllä Suomesta saada pois. Ei sitä Ruotsissakaan ole ollut aikoihin.
Halvat valmistuskustannukset, mahdollisuus jatkaa 4- 10 kertaisesti puhtaasta kamasta, korkea addiktoitumisaste, helppo kuskata EU:n sisällä kun valmistuskin on täällä....
Aika perseestä: Oikein huumekauppiaan unelmakuvio.
Onneksi ainakin Suomessa annetaan näistä tuomiot listan ylpäästä.
Jos ei ole muille tullut jo selväksi, niin oman inhokkilistani kärkisijoilla huitelevat white trash pirinarkit.
Niillä ei ole järjen hiventäkään päässä ja tekevät ihan mitä vain kamaa saadakseen.
Näitä on nähty... valitettavasti.
Tuomiot on oikea suuntaisia siis sentään, mutta se puolikkailla pelleileminen pitäisi kyllä Suomesta saada pois. Ei sitä Ruotsissakaan ole ollut aikoihin.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tulli sanoo saavansa 5-15% kaikesta Suomeen tulevasta huumeesta kiinni.
EU on auki kuin (Ymmin) peräreikä ja ukkoja ja akkoja ei tullissa ole vaan riittävästi.
EU on auki kuin (Ymmin) peräreikä ja ukkoja ja akkoja ei tullissa ole vaan riittävästi.
Rangaistukset ovat kyllä huomattavan ankaria, kun verrataan määriin. Suomessa liikkuu todella vähäisiä määriä huumeita, osin johtuen toki väestön vähäisestä määrästäkin, mutta kun keskimääräiset takavarikot ovat muutamia kiloja, Keski-Euroopassa yli 100 kilon takavarikot ovat suhteellisen tavallisia. Rangaistukset eivät kuitenkaan käytännössä ole määrällisesti yleensäkään pidempiä. Suomessa esimerkiksi 100 grammasta 100-prosenttista amfetamiinia (400-500g katupaskaa) saa rangaistuskäytännön mukaan noin 2 vuotta vankeutta, ja kilosta(4-5kg) seuraa jo vähintään 7-10 vuotta. Toisaalta myyntihinnat ovat olennaisesti korkeampia: peruspirin katuhinnat liikkuvat 15 ja 40 euron välillä (mediaani lienee 25e), joka tekee 100-prosenttisen hinnassa 60-160 euroa per gramma(mediaani 100e). Hollannissa ja Saksassa vahvuus on paljon korkeampi (~50-70%), ja myyntihinta jopa pienissä määrissä 4-10 euron luokkaa grammalta.marokon_kauhu kirjoitti:Onneksi ainakin Suomessa annetaan näistä tuomiot listan ylpäästä
- AutumnForever
- Martin Beck
Voi harmi. Vaikuttaa ympäri Suomea ja piriä on täällä pohjoisessa nyt muutenkinollut varsin nihkeästi
No jooooo...
muok. Täällä pohjoisessa peruspiristä 50e/g on ihan normaalihinta.
No jooooo...
muok. Täällä pohjoisessa peruspiristä 50e/g on ihan normaalihinta.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
-
aasintappi
- Armas Tammelin
Siis häh? Miten Tullin huumejuttu olisi yhtäkkiä siirtynyt KRP:lle? Tai millekään poliisille? Suomessa huumaisainerinoksia tutkivat viranomaiset ovat tulli ja poliisi ja ne toimivat toisistaan riippumattomina. Itse asiassa tulli paljastaa ja tutkii takavarikoidun huumausainemäärien perusteella laskettuna paljon "isompia" rikoksia kuin poliisi. Tulli on vain jostain syystä hyvin nihkeä tiedottamaan?Rescuer kirjoitti:Jos noin isosta lastista olisi ennakkotietoa ollut, niin se olisi mennyt KRP:lle joka varmasti olisi halunnut vastaanottajat saada kiinni. Eli läpi olisi päästetty tarkassa vartioinnissa.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kuinkahan monta porrasta on matkalla Helsingin Eteläsatama-Rovaniemi? Noin niinkuin keskimäärin? Roissa saatava amfetamiini on varmaan lähtökohtaisesti laimeaa vs. Helsingin laatu.
Jos on niin helppoa amfetamiinin jalostaminen miksi sitä ei tee kukaan kotimaassa?
Jos on niin helppoa amfetamiinin jalostaminen miksi sitä ei tee kukaan kotimaassa?
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tullihan tekee paljon "maanalaista" l. undercover - hommaa poliisin kanssa. Jos joku luulee tullin ja poliisin olevan erilliset toisilleen tiedottamattomat elimet...niin luulkoon.aasintappi kirjoitti:Siis häh? Miten Tullin huumejuttu olisi yhtäkkiä siirtynyt KRP:lle? Tai millekään poliisille? Suomessa huumaisainerinoksia tutkivat viranomaiset ovat tulli ja poliisi ja ne toimivat toisistaan riippumattomina. Itse asiassa tulli paljastaa ja tutkii takavarikoidun huumausainemäärien perusteella laskettuna paljon "isompia" rikoksia kuin poliisi. Tulli on vain jostain syystä hyvin nihkeä tiedottamaan?Rescuer kirjoitti:Jos noin isosta lastista olisi ennakkotietoa ollut, niin se olisi mennyt KRP:lle joka varmasti olisi halunnut vastaanottajat saada kiinni. Eli läpi olisi päästetty tarkassa vartioinnissa.
-
aasintappi
- Armas Tammelin
No lähdetään nyt ensinnäkin siitä, että poliisi toimii sisäministeriön ja tulli valtionvarainministeriön alaisuudessa. Tullilla on oma tutkintaosasto ja poliisilla omansa. Varmasti tekevät satunnaisesti myös yhteistyötä mutta pääsääntöisesti kumpikin viranomainen hoitaa omat "keikkansa" itse alusta loppuun. Ja tämä on fakta.
Eikös tuossa Aarnion tapauksessakin jo tiedetty että kamaa on tulossa vai miten oli? En varmaksi sano mutta joku siitä tiesi vaan ei kertonut.
Jos näin on pitäsi perustaa "puoleeton" ryhmä joka koortinoi näitten toimintoja huume hommien osalta tulokset voisivat olla positiivisiä ..aasintappi kirjoitti:Varmasti tekevät satunnaisesti myös yhteistyötä mutta pääsääntöisesti kumpikin viranomainen hoitaa omat "keikkansa" itse alusta loppuun. Ja tämä on fakta.