Ei taida Sirpa saada öisin enää unta kun on niin innoissaan: Kerrankin osunut kaikki paranoiat ja salaliittoteoriat oikeaan!
Tosin kun epäilee aina kaikkea ja kaikkia kaikesta, niin joskus aina tärppää: Nyt vaan iski jättipotti... Kun vielä pikkuisen säädät skitsofrenialääkitystä enemmän kohdalleen niin poistuu nuo Jenna Lepomäen ja Ulvilan keissin sotkeminen tähän ja muut pahimmat foliohattuilut.
Jos joku
osuu oikeaan, niin onko se silloin paranoia tai salaliittoteoria?! Tämähän on enää astetta vaille, että olenkin koko juttuun syyllinen?
Vai pidät sinä tätä JÄTTIPOTTINA?! Sitä, että joudumme katsomaan tätä Suomen ja suomalaisen poliisin alennustilaa. Kuvitteletko sinä, että olen ollut täällä monta vuotta kirjoittamassa näistä asioista ja uhrannut nyt monta vuotta elämästäni tiedottamalla maailman ongelmista, koska olenkin vain
sitä mieltä, ja nyt koen ihan yht äkkiä, että tulipa mulle kiva JÄTTIPOTTI? Sairasta.
Kuule, mä luulen, että ne vain rupesikin toteuttamaan mun sairaita fantasioita, ja jos mä lisään tosiaan tuota skitsofrenialääkitystä, niin Suomen poliisikin on puhtonen kuin vastasyntynyt lapsi. Kyllä tätä on täällä ennenkin ehdotettu, mutta vielä odottelen tieteellistä tutkimustietoa siihen, että maailma palaa paikoilleen niiltä osin kuin olen täällä asioista infonnut vain jos minä ryhdyn käyttämään lääkitystä - muutenhan siitä ei ole mitään hyötyä.
Ja sitten hän onneton vielä jatkaa:
Pirulle kun on annettu pikkusormi niin pikku hiljaa liuttu koko ajan laittomampiin menetelmiin,
ja kas kummaa yht. äkkiä ollaankin jo UB - pomojen kanssa samassa veneessä ja pikku reissuilla Damissa (Nimby).
Selittämättömät varat ja jos niitä velkakirjoja on löytynyt, niin ovat kyllä vahva viite siitä että hommassa ollaan mukana ihan umpisukelluksissa.
Velkakirjat ja osakkeiden osto on ikivanha tapa pestä raahaa...
Niin, että sinä sitten fantasioit tähän juttuun vielä saatanankin?! Ja, kuule, siihen ei sitten minun lääkitykseni auta. Ja mitä tulee Jennan juttuun; muita ei tunnu huolettavan se, että satojen nuorten tyttöjen sanottiin heittäneen jo näitä kokaiinikeikkoja - ennen kuin Jennalle tapahtui mitä tapahtui - ja tuosta tutkinnasta ei puhuta mitään. Aarnion kohdalla ei olla vielä ainakaan puhuttu sanaakaan kokaiinista, mutta kun järjestäydytään maailmanlaajuisesti missä tahansa asiassa, ja jutut ovat mitä ovat, ei tarvitse edes unelmoida, etteivätkö ne liittyisi yhteen tavalla tai toisella. Ja poliisit ovat nyt järjestäytyneet maailmanlaajuisesti nimenomaan kokaiinin merkeissä.
Ja tilanne etenee:
Yhtä poliisia esitetään vangittavaksi Aarnio-jutussa
RIKOS JULKAISTU 08.02.2014 09:24
Yhtä Helsingin poliisilaitoksen poliisia esitetään vangittavaksi niin sanotussa Aarnio-jutussa.
Poliisi on ollut Helsingin huumepoliisin hyllytetyn ja vangitun päällikön Jari Aarnion alainen.
Tutkinnanjohtajien mukaan poliisia epäillään muun muassa törkeistä virka-aseman väärinkäytöksistä, jotka liittyvät perusteettomiin salaisten pakkokeinojen hakemisiin ja käyttämisiin.
Kaksi pidätettynä ollutta poliisia pääsivät vapaaksi toissa päivänä. Kaikki kolme ovat kiistäneet rikosepäilyt.
Salaisia pakkokeinoja ovat esimerkiksi telekuuntelu ja -valvonta tai tekninen tarkkailu, joihin pitää saada lupa tuomioistuimelta. Näiden käyttöä ja lupien myöntämistä valvoo oikeusasiamies.
Jari Aarnio on ollut marraskuusta asti vangittuna ja epäiltynä muun muassa törkeistä huumausainerikoksista ja törkeästä lahjuksen ottamisesta. Hän kiistää kaikki rikosepäilyt.
Huume-epäilyt kytkeytyvät juttuun, jossa hasista rahdattiin satoja kiloja Hollannista. Lahjusepäilyt liittyvät puolestaan seurantalaiteyhtiö Trevociin.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... si/2794876
Ja nyt sitten ollaan niissä
perusteettomissa pakkokeinoissa sun muissa.
Hän kirjoitti:
Pirulle kun on annettu pikkusormi niin pikku hiljaa liuttu koko ajan laittomampiin menetelmiin...
Kannattaisikohan sun ottaa jotain lääkettä heti - olet nyt aamutuimaan saanut sotkettua juttuun mukaan jo laittomat menetelmätkin, eli perusteettomat pakkokeinot.