Meidän kuvat/avattaret :)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Huh huh Criss, rajoitas tuota postaamistasi vähän tai postaa kaikki jutut samaan viestiin, jooko? 6 peräkkäistä viestiä on vähän liikaa.

Ps. Mikä Valjakkala ava? *ihan pihalla, taas kerran :D*
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^^Eiih! Ei sitä karseeta Valjakkalaa, Crisu!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

täytyy kyllä sanoa, että se valjakkala on todella ruma, jopa verrattuna nykyiseen.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Howler kirjoitti:^ Huh huh Criss, rajoitas tuota postaamistasi vähän tai postaa kaikki jutut samaan viestiin, jooko? 6 peräkkäistä viestiä on vähän liikaa.

Ps. Mikä Valjakkala ava? *ihan pihalla, taas kerran :D*
Miehän vastasin vain muutamaan viestiin-that's it. :)
Kyllä kun ittekkin kattelin lopputulosta niin meinasin oksentaa että mitä v*ttua :?:
Meinasin mennä koomaan, ja halvaantua siinä sivussa-oli se niin karsiaa katottavaa. :lol:
Eks sie oo nähnyt miun Valjakkala AVAA??
Noh....et oo menettänyt mitn!!
Aion pysyä tuossa CrissAngelissa,koska se Valjakkala alkoi itteänikin sylettään pitemmän päälle.
Eli noille muille kirjoittajille tiedoksi=>voitte huokasta helpotuksesta. :)
Koko mun juttuhan oli ihan tsoukkia. :lol:
Child Of Scythe
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Mulla oli hieno Kelju K. Kojootti-avatar, mutta se katosi jonnekin siltä serveriltä mistä sen otin niin nyt on Matti Pellonpää samassa tehtävässä.
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kelju K. Kojootti kirjoitti:Mulla oli hieno Kelju K. Kojootti-avatar, mutta se katosi jonnekin siltä serveriltä mistä sen otin niin nyt on Matti Pellonpää samassa tehtävässä.
Hmmm...taisin ehtiä nähdä Keljun AVAN,mutta Matti Pellopääkin on KUNNON AVA.
Hän oli/on näyttelijänä ihan PÄÄLLIKKÖ!! :)
Child Of Scythe
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mun mielestä uusista avoista hienoimpia on Joeyn kahlenainen, siinä on jotenkin vangitseva kuva :D
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kalessin kirjoitti:mun mielestä uusista avoista hienoimpia on Joeyn kahlenainen, siinä on jotenkin vangitseva kuva :D
...Ja kovin vangitseva nainen, maailman kaunein sellainen: Angelina :wink:
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

joey kirjoitti:...Ja kovin vangitseva nainen, maailman kaunein sellainen: Angelina :wink:
Jolie? Et muuten ole ainoa tällä foorumilla, jolla on ko naisen kuva avatarissa.

Siis mitä se yrittää tuossa kuvassa tehdä? Purra noita kahleita? En suosittelisi, siinä voi Angelinan hampaat mennä pilalle.
joey
Angus MacGyver

ShipWreck kirjoitti:
joey kirjoitti:...Ja kovin vangitseva nainen, maailman kaunein sellainen: Angelina :wink:
Jolie? Et muuten ole ainoa tällä foorumilla, jolla on ko naisen kuva avatarissa.

Siis mitä se yrittää tuossa kuvassa tehdä? Purra noita kahleita? En suosittelisi, siinä voi Angelinan hampaat mennä pilalle.
En löydä nyt millään alkuperäistä kuvaa.. Mutta kiteytän kaikki ko. henkilön itsessäni herättämät tunteet yhteen sanaan: kurnau.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Nimimerkki Karhulla on aikas vinkeä ava. :D
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mun mielestä täällä on kivat avat useammilla vaikka aina kun ne vaihtuu niin tulee vähän sellainen fiilis että MIKSI :roll: no jonkun ajan päästä niihin sitten tottuu...

itse en oikein tykkää noista jolien kuvista kun en mitenkään muutenkaan fanita koko henkilöä ja hänen elokuviaan...

tykkään erityisesti tuosta patrician uudesta avasta siinä on sentäs jotain luonnetta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kaikkien aikojen suosiiki on tuo Kalessinin lohikäärme!

...Mietin tuosa juuri että pitäisikö ottaa se ihan eka avatar takaisin käyttöön... Tai se toka... 8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
joey
Angus MacGyver

cicero kirjoitti: itse en oikein tykkää noista jolien kuvista kun en mitenkään muutenkaan fanita koko henkilöä ja hänen elokuviaan...
Olet varmaankin syyllistynyt siihen ratkaisevaan virheeseen, että olet elokuvia katsellessasi keskittynyt juoneen 8) Aloittelijan moka, aika nopeasti oppii olemaan katsomatta leffaa ja kiinnittämään kaiken huomionsa Ankeliinaan.

p.s.
Sen Mighty Heartin pitäisi itseasiassa olla loistava.

p.p.s.
Kunhan puolustelen :roll:
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

<----- No mites nyt suu pannaan? 8)
Vastaa Viestiin