Nimbyhän nokkelasti selvitti, tai selville sai, että vasta joulukuun puolella tuo vilhuseksi mainittu oli vangittavaksi määrätty. Silloin alkusyksystä tilanteensa oli eri. Tutkintapyyntöä ja karseeta epäilyä vaan kehiin, kyllähän maailmaan tuntuu epäilyä mahtuvan. Vaikkei adventtikalenteriluukkuja enää availla, niin kyllä joka viikolle pitää joku uusi epäily kehittää tai tutkintapyyntö esittää, muuten menee mielenkiinto.
Minä taidan tänään tällä saitilla epäillä, että TeeHoo on kaiken takana.
Syyttäjä Haavisto
Tutkinnanjohtaja Haavisto on todennut olleensa toinen tutkinnanjohtaja ja syytteeseen asettaneensa niitä huumepoliiseja silloin 2007. Suuri poru, vähän villoja oli sitten seurauksena eli syytteet ei menneet läpi. Kestämättömät perusteet. Tommonen just harmittaa.
Aarnion vihaajat
Pari kokenutta toimittajaa, Lehtinen ja Sipilä, todenneet tietävänsä olevan suorastaan Aarniota vihaavia (KRP)poliiseja (Sipilällä on vankat pohjat näihin juttuihin kahden poliisiorganisaation toimijoiden suhteista). Eli on olemassa suotuisaa maaperää. Mulla taas on näyttöä todellisuudentajunsa kadottaneista keskusrikospoliisin edustajista
TeeHoo
TeeHoon "tappolistan" salakuljettamisesta ulos vankilasta on "Saara" kertonut kiinni jääneensä, TeeHoon on kerrottu järjestäneen yhtä ja toista Aarnion päänmenoksi ja olevan avoimen vihamielinen ja kostoa hautova, TeeHoo ollut muutama vuosi sitten vapaana, mutta jäänyt kiinni, TeeHoon veli jäänyt kiinni Helsingin huumepoliisin ja KRP:n yhteisoperaatiossa. Veljeksille on tainut valjeta kuka oli solutettu tai vasikka. Onko tuo tieto käännetty Aarnion vuotamaksi. Huume-erien määrät ja tiet tiedossa, jotenkin saatu käännettyä Aarnion organisoimiksi (tai ovat Aarnion organisoimia) "katoamiset". Vilhunen on näille tuttu, onkohan se iso kala, jota eivät ole ilmiantaneet. Onko TeeHoo saanut tietää jotakin Trevocista Vilhuselta tai joltakin muulta, rakennusprojektin käytännönjärjestelyistä. Onko tutkinnanjohtajan luuriin selliosastoilta soiteltu?
Ihan vaan siksi pitäisi tutkinnanjohtajankin luuri takavarikoida, että kansa saisi tietää, mistä niitä vinkkejä oikein tulee. Olen jo aiemmin epäillyt, että kaikki mahdollinen Aarnioon kohdistrettu epäily määrättyjen henkilöiden taholta kiitollisuudella olisi vastaanotettu, jospa kuvitelmani onkin totta