...vai oltiinko makkarisssa jo lattialla?

Itse olisin taipuivainen että oltaisiin lattialla. Tämä on ihan omaa mutua toki, mutta nauhan äänimaailmasta päätellen taustalla ei ole käynnissä mitään muuta kuin Jukan oma kuolinkamppailu pystyynnousemisyrityksineen ja (mahdollinen) huppumies tyytyisi lähinnä katselemaan sivusta. Tappelun ääniä nauhalta ei kuulu, vai mitä muu porukka on mieltä? Olen itse tästä vakuuttunut, mutta onko joukossa ihmisiä, jotka sijoittavat tuon painimisen ja puukkohippaset kuitenkin "nauhan taustalle"?alpo holisti kirjoitti:*snip kuvalle*
...vai oltiinko makkarisssa jo lattialla?
Onko siellä siis meneillään Häke-nauhan lopullinen tulkinta-keskustelu? Suomi24-kansaa valistavat?rantakoski kirjoitti:Löysin tuon kun googlailin nimeäni, ja huomasin että jotkut, varmaankin Annaanna ja turumurre, postittavat Suomi24:seen nimimerkilläni pro-anneli asioita. Valhalla näyttäisi myös olevan aktiivinen kirjoittaja Suomi24:ssä. Tarastakin löysin mainintoja. Mehän ollaan kuuluisia sielläItse en kirjoita Suomi24:seen ja jos siellä lukee Rantakoski tai Räntäkoski tms. ne tai mikään ei ole kirjoittamaani.
Täh? Mitä kiellettiin? Älä valehtele.sisotalo kirjoitti:Täällä on päästy eteenpäin kun pois on jäänyt vinoilu. Toisaalta paljon on jäänyt asiantuntemusta käyttämättä. Nyt on päästy siihen tilanteeseen, että käytössä on kaikki aktuelli aineisto. Hitaasti etenee kuitenkin todistusaineiston analysointi. Se on kuitenkin niin vahvasti Annelin syyttömyyden puolella, että eivät kaikki siitä kiinnostu. Muualla ei ole nähtävissä mitään kehitystä.
Hätäpuhelu jäänyt selvittämättä. Täällä on käyty todella hieno keskustelu, ääninäyttein
Heijacilla oltiin liikkeellä aineisto oli käytössä. Sinne menivät kaikki Annelin syyttäjät, mutta kun kiellettiin kaikki Annelin puolustaminen mielenkiinto hävisi. Jostakin syystä siellä reagoidaan siihen mitä täällä kirjoitetaan