HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Kuva
...vai oltiinko makkarisssa jo lattialla?
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Hyvä kuva, mutta Amanda on liian lähellä. Häneltä meni kuusi sekuntia tehdä mitä äiti pyysi, kuvassa hän on kolmen sekunnin päässä äidistä.

Kuinka sinä ymmärrät Mannerin uuden kuvauksen näistä tapahtumista? Minä en pysy kärryillä. Olen pyytänyt audienssia Annelilta asian selvittämiseksi
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

02:32 Häke: onksiel joku aikuinen paikalla nytte?
02:35 L... Äiti

02:56 Häke turun murteella: Joo, onkshä(n) siel paikal viel?
02:58 AA: mä olen tääl, mä juoksi äske.

...Lisäksi vielä jännä pointti, miksi häkeen piti painottaa repliikkiä, mä juoksi äske?
Kun , äipän ei olisi tarvinnut juosta.
Evil Lindros
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Evil Lindros »

Jos tuolla yritetään todistaa, että paikalla ei ollut muita aikuisia kuin AA, niin on kyllä huono todiste. Lapsikaan ei ole niin tyhmä, että kuvittelisi pyytävänsä murhaajan puhelimeen ja lapsiltahan nimenomaan tuota kysytään siksi, että halutaan puhua aikuisen kanssa. Sen jo lapsikin oppii.

//Onhan paikalla myös isä eikä sitäkään mainita, koska uhrinkaan ei kuvitella raahautuvan puhelimeen puhumaan häken kanssa. Vai yritettiinkö tuolla todistaa sitä, että Jukka on jo kuollut ja tyttö tietää lavastuksesta?
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

alpo holisti kirjoitti:*snip kuvalle*
...vai oltiinko makkarisssa jo lattialla?
Itse olisin taipuivainen että oltaisiin lattialla. Tämä on ihan omaa mutua toki, mutta nauhan äänimaailmasta päätellen taustalla ei ole käynnissä mitään muuta kuin Jukan oma kuolinkamppailu pystyynnousemisyrityksineen ja (mahdollinen) huppumies tyytyisi lähinnä katselemaan sivusta. Tappelun ääniä nauhalta ei kuulu, vai mitä muu porukka on mieltä? Olen itse tästä vakuuttunut, mutta onko joukossa ihmisiä, jotka sijoittavat tuon painimisen ja puukkohippaset kuitenkin "nauhan taustalle"?

Oli huppumiestä taikka ei, niin tausta on mielestäni aivan liian hiljainen siihen että siellä käytäisiin kamppailua.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Kas, häkenauha löytyy Suomi24 keskusteluista:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12158390
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Löysin tuon kun googlailin nimeäni, ja huomasin että jotkut, varmaankin Annaanna ja turumurre, postittavat Suomi24:seen nimimerkilläni pro-anneli asioita. Valhalla näyttäisi myös olevan aktiivinen kirjoittaja Suomi24:ssä. Tarastakin löysin mainintoja. Mehän ollaan kuuluisia siellä :D Itse en kirjoita Suomi24:seen ja jos siellä lukee Rantakoski tai Räntäkoski tms. ne tai mikään ei ole kirjoittamaani.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

On tietty meriitti kun pääsee minfonimellä, jonkun toisen kirjoittamana, vaikka vain suomi24 nettikanavalle.
On ollut jutuilla jotakin merkitystä joillekkin 8)
Ollaan kanssa päästy vierailemaan siellä.
Viimeksi muokannut kaljaloota, Ke Huhti 02, 2014 9:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sisotalo
Jessica Fletcher

Täällä on päästy eteenpäin kun pois on jäänyt vinoilu. Toisaalta paljon on jäänyt asiantuntemusta käyttämättä. Nyt on päästy siihen tilanteeseen, että käytössä on kaikki aktuelli aineisto. Hitaasti etenee kuitenkin todistusaineiston analysointi. Se on kuitenkin niin vahvasti Annelin syyttömyyden puolella, että eivät kaikki siitä kiinnostu. Muualla ei ole nähtävissä mitään kehitystä.

Hätäpuhelu jäänyt selvittämättä. Täällä on käyty todella hieno keskustelu, ääninäyttein

Heijacilla oltiin liikkeellä aineisto oli käytössä. Sinne menivät kaikki Annelin syyttäjät, mutta kun kiellettiin kaikki Annelin puolustaminen mielenkiinto hävisi. Jostakin syystä siellä reagoidaan siihen mitä täällä kirjoitetaan
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

rantakoski kirjoitti:Löysin tuon kun googlailin nimeäni, ja huomasin että jotkut, varmaankin Annaanna ja turumurre, postittavat Suomi24:seen nimimerkilläni pro-anneli asioita. Valhalla näyttäisi myös olevan aktiivinen kirjoittaja Suomi24:ssä. Tarastakin löysin mainintoja. Mehän ollaan kuuluisia siellä :D Itse en kirjoita Suomi24:seen ja jos siellä lukee Rantakoski tai Räntäkoski tms. ne tai mikään ei ole kirjoittamaani.
Onko siellä siis meneillään Häke-nauhan lopullinen tulkinta-keskustelu? Suomi24-kansaa valistavat?

OT: Voi kui jäännää.. Hah hah. Iltapulun portissa uhkasivat tulla hakemaan Tärän tai Taran ("jos et lopeta" kirjoittelua.Tulisin kuulemma 'kärsimään pitkään'. En ole kirjoitellut siellä enkä suomi24:ssä. En ollut ainoa jolle latelivat uhkauksia. Turumurre siellä suuna päänä mestaroi, 'valenikillä' kehui kuviaan, laittoi linkkiä minfoon.... Mutta 'turpiin tuli'. Enpä taida vaivautua kurkkimaan. Varmaan näitä matamielisiä fanaatikkoja ottaa päähän, kun joutuvat esittämään kaltaistani 'mielenvikaista' - siis jos kirjoittavat käyttäen Tara-nimimerkkiä :lol: hih hah!!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tara
Horatio Caine

sisotalo kirjoitti:Täällä on päästy eteenpäin kun pois on jäänyt vinoilu. Toisaalta paljon on jäänyt asiantuntemusta käyttämättä. Nyt on päästy siihen tilanteeseen, että käytössä on kaikki aktuelli aineisto. Hitaasti etenee kuitenkin todistusaineiston analysointi. Se on kuitenkin niin vahvasti Annelin syyttömyyden puolella, että eivät kaikki siitä kiinnostu. Muualla ei ole nähtävissä mitään kehitystä.

Hätäpuhelu jäänyt selvittämättä. Täällä on käyty todella hieno keskustelu, ääninäyttein

Heijacilla oltiin liikkeellä aineisto oli käytössä. Sinne menivät kaikki Annelin syyttäjät, mutta kun kiellettiin kaikki Annelin puolustaminen mielenkiinto hävisi. Jostakin syystä siellä reagoidaan siihen mitä täällä kirjoitetaan
Täh? Mitä kiellettiin? Älä valehtele.

Mitä muka reagoidaan?? Täällä ei ole aikapäiviin ollut yhtään mitään, kun asia on sillä tavalla että Ulvilan tiimoilla ei ole viikkoihin ilmennyt mitään uutta varteenotettavaa! Uudet annelistit vain veivaavat vanhoja vellejä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Bou
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Bou »

Onhan surkeaa teatteria koko nauha. Tyttö selvästi tietää kotona tapellun ja äidin pyytäessä puhelimeen huolehtii kun kuulee isänsä kärsivää huutoa. Todennäköisesti Annelin murhan jälkeen hätäpäissään tilanteesta nauhoittamaa. Minun mielipiteeni on se, että siellä meni Annelin raivokohtaus yli. Sitten tajusi aiheuttaneensa Jukalle sellaiset vammat, että tajusi että on pakko hoitaa Jukka sairaalaan (mikäli olisi jättänyt Jukan henkiin), tai tappaa tämä.

Päätti sitten tappaa tämän ja lavastaa huppumiehen tulon taloon ikkunasta. Muutenhan olisi Annelille paukahtanut linnaa joka tapauksessa tuollaisesta pahoinpitelystä.
Aika naurettavaa sinänsä, että yhtään meni läpi. Ikkuna oli varmaan jo rikki ja makkarissa semmoinen siivo, että muunlainen tarina ei olisi ollut mahdollinen.

Selkeästi menee pasmat sekaisin, kun jääkin linjoille yksin ja taustalta puuttuu mäiske ym äänet. Jukan vaikeroinnin oli tarkoitus olla vaan hämäystaustaääntä Annelin itsensä ja häken puheen ajaksi. Kuulee selvästi, että huomaa jäävänsä kiinni ja koettaa itse mölytä luuriin niin, ettei taustan /talossa vallitseva paljonpuhuva hiljaisuus kuuluisi. Mutta kyllä se kuuluu. Sitten on pakko ryntäillä sinne aiheuttamaan itse ääniä. Vähän vaikuttaa jopa siltä, että Anneli on ollut niin saapastyhmä, ettei ole tajunnut häkepuhelujen jäävän nauhalle. Ja teki hölmöyksissään liian lyhyen äänityksen.

Häviävän pieni, mutta silti mahdollista on tytön mukana juonessa olo. Dialogi on niin luonnoton.
sisotalo
Jessica Fletcher

Tara enkö ole sinulle lähettänyt kaikki 2013 todistajat. Saat myös 2010 todistajat. Sitten on vielä valitus kokonaan. Pian tulee Valkaman vastaus Mannerille. Aineistoa on vaikka millä mitalla.

Onko Hejacissa todella joku Annelin puolustaja, kuka?? Minut on sieltä heitetty ulos ainakin kolme kertaa. Ymmärrän hyvin miksi, mutta siten menee mielenkiinto
Tara
Horatio Caine

Hei, sisotalo. Kai täälläkin on jokin sellainen sääntö, että posteissa tulisi olla jotakin asiaa. ei ainoastaan samojen vääntöjen jankkausta.

Tässä postissa ei ole Ulvilaan liittyvää asiaa, myönnän sen. Nyt äkkiä annelistit makaamaan vasikkanapin päälle!
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

En tiedä mitä tuosta seuraa kun Ulvilan hätäpuhelu on kaikkien saatavilla. Suoli24:ssa ei keskustelua käydä. Vaikka nauha on siellä kyllä varsinainen keskustelu varmasti käydään ja jatkuu Minfossa sekä Hejacissa.

Hätäpuhelu ihan valtakunnallisesti julkaistaan Lehdon tulevassa dokumentissa Yle:ssa.

Dokumentti joka on vähintäänkin täysin puolueellinen, se on jo nähty sekä kuultu. Se että hätäpuhelu-nauha on saatavilla internetissä varmaankin vähentää mielenkiintoa Lehdon julistamaa sanaa kohtaan, jota ilmeisesti syksyllä 2014 televisiosta kuullaan.
Vastaa Viestiin