http://www.hs.fi/ulkomaat/Vauvalle+syyt ... 255753e1fd
Pakistanilainen tuomari ei kuitenkaan ole yhtä pihalla kuin suomalainen virkaveljensä: "Pidätyksen tehnyt poliisi on hyllytetty virastaan"
Eiköhän rantakoski ole sairaseläkeläinen, mutta ehkä lähipiiristä löytyy lainvartijoita. Katsele hänen vanhoja postauksiaan, niin tulet samaan johtopäätökseen. Puntti alkaa tutisemaan, jos Auer vapautetaan, on nimittäin sen sorttista juttua tänne pari vuotta vääntänyt, että saattaa olla tutkinnan paikka yks kaunis päivä. Olen parhaita paloja kerännyt talteen.Nätti_Jussi kirjoitti:Tässä Auerin tapauksessa syyttömyysolettama on poistettu kokonaan, tilalle on otettu "guilty until proven innocent". Suomen oikeuslaitos on menossa huolestuttavaan suuntaan.
Rantakoski on luultavasti itsekin viranomainen, osa koneistoa. Puolustaa hanakkaasti omiaan, auktoriteettia tai auktoriteetin mielipidettä ei saa kyseenalaistaa. Se on rantakosken mielestä rikos.
Voidaan koska vaan laittaa rinnakkain minun ja rantakosken kirjoitukset ja vertailla niiden terveyttä. Ja sinun ja minun.taavetti kirjoitti:Tsiisus kraist ja juudas praist. Jos nimimerkki Rantakoskella muka tuntit vapisee, niin nimimerkki Kuolemannaakalla on jo löröt kengissä. Noin niinkuin kirjoitusten perusteella.
Komppaan sisotaloa. Banneja viuhuu hyville kirjoittajille, koska keskustelu käy liian asialliseksi, herättää liikaa mielenkiintoa ja on Annelia puolustavaa. Tosin tällä kertaa banni oli annettu nimimerkille nihilisti, eikä Ulvila-osiossa kirjoittavalle nimimerkille nihlist, jos tarkkoja ollaan.sisotalo kirjoitti:Nihilistit lukuisat, erinomaisen asialliset puheenvuorot saattoivat päättyä vain yhdellä tavalla, pitkä banni. Tätä ei vähään aikaan ole tapahtunut mutta nyt ollaan taas siinä, että bannit jaetaan sen mukaan kuinka taitavasti puolustaa Annelia