Poliisi Seinäjoen raiskauksesta: "harvinainen tapaus" IL 2.4

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Radiopuhelin
Theo Kojak

Re: Poliisi Seinäjoen raiskauksesta: "harvinainen tapaus" IL

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

ofoni kirjoitti: Mikä sinun oma koulutustaustasi on? Onko edes ammattikoulu loppuun käytynä? Epäilen, ettei...
Olet aivan oikeassa epäilyksessäsi, ei ole ammattikoulua läpikäytynä.
ofoni kirjoitti: Taavetti on vanha mamuhyysäri ja yritti selittää, että ulkomaalaistaustaisten monikymmenkertaisen suomalaisiin verrattuna olevan raiskausinnon selittää heidän libidonsa, ilmoitin viestissäni, että eppäilen, että ulkomaalaistaustaisilla olisi suomalaisiin nähden 30 kertainen libido, sinä varmaan uskoisit tälläisen, mutta ei kukaan normaalijärkinen.
Edelleen, jos luetun ymmärtämisesi olisi edes kohtuullisella tasolla, ymmärtäisit mitä taavetti kirjoitti. Hän ei kirjoittanut että ulkomaalaistaustaisilla olisi suomalaisiin nähden 30- kertainen libido.
ofoni kirjoitti:Tuorein 30-kertaisen libidonsa vanki:
Kuten varmasti ymmärrät korkeakoulutaustallasi, tämä ei liity millään tavoin tämän ketjun tapaukseen. Sksi kummastuttaakin miksi lisäsit uutisen tähän ketjuun, varsinkin kun tästä on oma ketjunsa jo avattu, aika huolimatonta korkeakoulutetulta
ofoni
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ofoni »

Radiopuhelin kirjoitti: Olet aivan oikeassa epäilyksessäsi, ei ole ammattikoulua läpikäytynä.
Kuten arvelinkin, se on sinulla vielä kesken. Montako vuotta jäljellä?

Taavetti on vanha mamuhyysäri ja yritti selittää, että ulkomaalaistaustaisten monikymmenkertaisen suomalaisiin verrattuna olevan raiskausinnon selittää heidän libidonsa, ilmoitin viestissäni, että eppäilen, että ulkomaalaistaustaisilla olisi suomalaisiin nähden 30 kertainen libido, sinä varmaan uskoisit tälläisen, mutta ei kukaan normaalijärkinen. Minun mielestä vastaus löytyy kulttuuritaustoista ja siitä mikä on naisen arvostus ja kohtelu näissä kulttuureissa. Samoin kaikissa rikoksissa tuo ulkomaalaisten syyllistyminen rikoksiin moninkertaiseti suomalaista useammin selittyy näiden ulkomaalaistaustaisten ihmisten lähtömaan kulttuurisilla seikoilla, noissa maissa lain noudattaminen on on löperömpää, johtuen jos siitä että monet tulevat kulttuureista joissa on omat heimo-ja uskonnolliset lait "maallisia" lakeja ylempänä, lisäksi vanhoista slobomaista tulevilla on moraali ja lainkunniotus on höllempää jne.
Radiopuhelin
Theo Kojak

ofoni kirjoitti: Kuten arvelinkin, se on sinulla vielä kesken. Montako vuotta jäljellä?
Arvelit väärin.
ofoni kirjoitti: Taavetti on vanha mamuhyysäri ja yritti selittää, että ulkomaalaistaustaisten monikymmenkertaisen suomalaisiin verrattuna olevan raiskausinnon selittää heidän libidonsa, ilmoitin viestissäni, että eppäilen, että ulkomaalaistaustaisilla olisi suomalaisiin nähden 30 kertainen libido, sinä varmaan uskoisit tälläisen, mutta ei kukaan normaalijärkinen.
Edelleen, jos luetun ymmärtämisesi olisi edes jollain tasolla kunnossa, ymmärtäisit mitä taavetti kirjoitti. Hän ei kirjoittanut että ulkomaalaistaustaisilla olisi suomalaisiin nähden ylimaallisen suuri libido. Ikävää toistaa samaa asiaa, mutta jos se toistolla menisi heikommankin yksilön kaaliin

Kerrotko vielä miksi liität Turun tapauksen tähän viestiketjuun? Kuten varmasti ymmärrät korkeakoulutaustallasi, se ei liity millään tavoin tämän ketjun tapaukseen. Siksi kummastuttaakin miksi lisäsit uutisen tähän ketjuun, varsinkin kun siitä on oma ketjunsa jo avattu, aika huolimatonta korkeakoulutetulta
ofoni
Remington Steele

Radiopuhelin kirjoitti:Olen vasta peruskoulussa. Miksi kiusaat maahanmuuttajia, minäkin olen maahanmuuttaja, eikä perheestäni ole syylistynyt seksuaalirikoksiin kuin isäni ja veljeni. Äitini, minä ja siskoni emme.
Aivan, sieltä arvelinkin löytyvän motiivisi, miksi sinua hiertää Taavetin asiat ja sen tosiseikan esiin tuominen, että ulkomaalaistet syyllistyvät monikymmenkertaisesti useammin seksuaalirikoksiin suomalaisiin verrattuna. Toivottavasti pääset ammattikouluun!
Radiopuhelin
Theo Kojak

ofoni kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Olen vasta peruskoulussa. Miksi kiusaat maahanmuuttajia, minäkin olen maahanmuuttaja, eikä perheestäni ole syylistynyt seksuaalirikoksiin kuin isäni ja veljeni. Äitini, minä ja siskoni emme.
Aivan, sieltä arvelinkin löytyvän motiivisi, miksi sinua hiertää Taavetin asiat ja sen tosiseikan esiin tuominen, että ulkomaalaistet syyllistyvät monikymmenkertaisesti useammin seksuaalirikoksiin suomalaisiin verrattuna. Toivottavasti pääset ammattikouluun!
*11 §* Toisen kirjoittajan tekstin lainaamisen yhteydessä tekstin
muuttaminen on kiellettyä. Lainausta voi lyhentää, mutta alkuperäisen
ajatuksen tulee säilyä lyhennyksestä huolimatta.

Toisten kirjoitusten muokkaaminen ja sitten lainaaminen kertookin kaiken koulutus- ja älykkyystasostasi. Valitettavasti se on jo niin törkeää että joudun vasikoimaan sinut

Ilmeisesti sinulta loppui asia, kun turvaudut tuollaiseen. Jos sinua oikeasti kiinnostaa mitä mieltä olen maahanmuuttajista ja heidän rikoksistaan, kannattaa varmaan selata väittelyitäni sirun kanssa läpi.
ofoni
Remington Steele

Radiopuhelin kirjoitti:Totta on, että olen Pax Cow, maahanmuutto fanaatikko. Totta myös se, että palstan säännöissä kielletään käyttämästä kahta nimimerkkiä.Mamu uskonnon vuoksi on kuitenkin tehtävä kaikki mahdollinen, että ihmiset unohtaisivat tosiasiat
Fanaattinen mokkanekun ystävä.
Radiopuhelin
Theo Kojak

ofoni kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Totta on, että olen Pax Cow, maahanmuutto fanaatikko. Totta myös se, että palstan säännöissä kielletään käyttämästä kahta nimimerkkiä.Mamu uskonnon vuoksi on kuitenkin tehtävä kaikki mahdollinen, että ihmiset unohtaisivat tosiasiat
Fanaattinen mokkanekun ystävä.
Lainaan tämänkin tähän että jää talteen ja ylläpito voi minun puolestani kertoa ofonille että tuleeko viestit samasta ip-osoitteesta. Ikävää, ofoni, että sorru tällaiseen kun asia loppuu

Edit. joku muu onkin jo ehtinyt ilmoittamaan yllämainitun viestin
ofoni
Remington Steele

Radiopuhelin kirjoitti:Minua kiinnostavat Taavetin asiat, koska minä, PaxCow, Taavetti ja Eevilindrorssi olemme saman henkilön nimimerkkejä. Toisekseen olen maahanmuuttaja itsekkin isäni on Arfikasta ja äitini viidakosta. Eikä meidän perheestä ole syyllistynyt seksuaalirikoksiin kuin kaksi viidestä. On ihan totta, että arabi tai afrikkalaismiehellä on 30-kertaa suuremmat seksuaaliset halut kuin Suomi lökäpöksyillä, siksi heidän täytyy raiskata ja käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen(vaikka nykyaikaisissa kulttuureissa 9-vuotiaan kanssa seksi on aivan normaalia ja nykyaikaista, koska täytyy ymmärtää, heillä suuret halut. Olen peruskoulun yhdeksännellä luokalla, toivottavasti pääsen ammattikouluun ensi vuodeksi, haaveni on valmistua varastomieheksi
No tämä selittääkin paljon, toivottavasti yhteishaussa lykästää!
mitzy
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mitzy »

ofoni kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Minua kiinnostavat Taavetin asiat, koska minä, PaxCow, Taavetti ja Eevilindrorssi olemme saman henkilön nimimerkkejä. Toisekseen olen maahanmuuttaja itsekkin isäni on Arfikasta ja äitini viidakosta. Eikä meidän perheestä ole syyllistynyt seksuaalirikoksiin kuin kaksi viidestä. On ihan totta, että arabi tai afrikkalaismiehellä on 30-kertaa suuremmat seksuaaliset halut kuin Suomi lökäpöksyillä, siksi heidän täytyy raiskata ja käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen(vaikka nykyaikaisissa kulttuureissa 9-vuotiaan kanssa seksi on aivan normaalia ja nykyaikaista, koska täytyy ymmärtää, heillä suuret halut. Olen peruskoulun yhdeksännellä luokalla, toivottavasti pääsen ammattikouluun ensi vuodeksi, haaveni on valmistua varastomieheksi
No tämä selittääkin paljon, toivottavasti yhteishaussa lykästää!
Meneeköhän tää jo vähän lapselliseks pelleilyks? :o ei uskois korkeakouluja käynneeltä näin säälittävää settiä.

Josko ylläpito reagois jo?
ofoni
Remington Steele

mitzy kirjoitti:
Meneeköhän tää jo vähän lapselliseks pelleilyks? :o ei uskois korkeakouluja käynneeltä näin säälittävää settiä.

Josko ylläpito reagois jo?
Jo siellä peruskoulun ala-asteella opetetaan, että lause alkaa aina isolla kirjaimella. :mrgreen: Tämän jälkeen, kai turhaan on kysellä koulutustaustastasi? :roll: Mutta,älä sinäkään keuli enää, että sinun mokkanekkusi on käynyt jossain mörön perseessä paikallisen maamiesopiston. Onpa yllättävää, että myös Mirzy aktivoitui tähän ketjuun :o Nyt on Radiopuhelin, Mitzy, Taavetti kasassa, vielä kun tänne lehahtaa PaxCow ja Siru83, niin on kaikki mokkatrollit kasassa :mrgreen:
Radiopuhelin
Theo Kojak

Kirjoitusvirheitä ja epämääräisiä lauserakenteita viljelevä korkeakoulutettu, joka ei ymmärrä lukemaansa, toivottelee onnea ammattikouluhakuihin, nyt mä oon kaiken nähnyt :mrgreen:

Edelleen, jos sinulla olisi luetun ymmärtäminen yhtään millään tolalla kasassa, huomaisit että olen Sirun kanssa käynyt aika tulisia taistoja maahanmuuttoa sivuavissa ketjuissa. Lisäksi pidän itseäni maahanmuuttokriittisenä sillä tasolla, mitä termillä yleisesti käsitetään. Tämä ketju vain ei ole maahanmuuttoketju, kun poliisin mukaan tekijät ovat suomalaisia. Tällainen paskanjauhantasi vain hautaa alkuperäisen aiheen unholaan

Harmi kun ylläpito ei hoida täällä nykyisin hommiaan
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Jos "ofoni" ei lennä hevon perseeseen täältä aika pikavauhtia tolla, että muokkaa muiden tekstejä, niin minä lähdet vittuun täältä alta aikayksikön. Ei ole muutenkaan ollut kovin kaukana.

Toki muutama hyppelisi tyytyväisyydestä...
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Tekijät edelleen kateissa
Poliisilla uutta tietoa Seinäjoen raiskauksesta

Perjantai 25.4.2014 klo 05.42

Pohjanmaan poliisi tutkii edelleen tiiviisti yli kolme viikkoa sitten Seinäjoella tapahtunutta törkeää raiskausta ja ryöstöä.

Kotimatkalla ollut nainen raiskattiin törkeästi - kahta nuorukaista etsitään

Poliisi Seinäjoen raiskauksesta: "Harvinainen tapaus"

Poliisin mukaan kaksi miestä raiskasi keski-ikäisen naisen Seinäjoen keskustan tuntumassa Itikanmäen alueella maaliskuun 30. päivän vastaisena yönä.

Poliisi kertoi raiskauksen tapahtuneen kello 01-02.30 välisenä aikana, kun juhlista lähtenyt nainen käveli kotiinsa. Nainen oikaisi metsäsaarekkeen läpi, jolloin hänen päälleen hyökättiin. Naiselta anastettiin lisäksi erilaista omaisuutta.

Uutta tietoa

Rikoskomisario Esa Uusi-Kakkuri Pohjanmaan poliisista sanoo tutkinnassa tulleen esiin tietoja, joiden mukaan kaikki ei mennyt ihan niin kuin aluksi luultiin.

Poliisin mukaan naisesta on raiskauksen jälkeen tehty havaintoja, jotka poikkeavat alkutiedoista.

- Nainen on ollut sellaisessa tilassa, ettei hänellä joiltakin osin ole aivan tarkkaa muistikuvaa tapahtuneesta, Uusi-Kakkuri ymmärtää.

Poliisi uskoi aluksi, että nainen käveli suoraan kotiinsa raiskauksen jälkeen, mutta nyt näyttääkin siltä, että nainen oli kääntynyt takaisinpäin.

Uusi-Kakkuri vahvistaa erään nuorisoporukan tehneen naisesta havaintoja tapahtuneen jälkeen.

- He seurasivat naista jonkin aikaa. Heitä huolestutti naisen kunto niin, että he veivät hänet autolla kotiin.

Uusi-Kakkurin mukaan nuorilla ei ole mitään tekemistä raiskauksen kanssa.

- He toimivat tässä tilanteessa esimerkillisesti.

Lähimaastosta on löydetty naiselle kuuluvaa omaisuutta.

- Myös tavaroiden löytöpaikka viittaa siihen, ettei nainen olekaan tullut suoraan kotiin, kuten aluksi oletimme, Uusi-Kakkuri sanoo.

Kahta etsitään

Uusi-Kakkuri korostaa poliisin lähtevän edelleen siitä, että nainen on joutunut raiskauksen uhriksi.

- Nämä uudet tiedot eivät sulje pois sitä, etteikö raiskaus olisi tapahtunut. Odotamme edelleen myös laboratoriotutkimusten tuloksia, Uusi-Kakkuri sanoo.

Poliisi on etsinyt törkeästä raiskauksesta epäiltynä kahta alueella liikkunutta nuorehkoa miestä.

- Emme ole saaneet heistä havaintoja, Uusi-Kakkuri sanoo.

JARMO LUUPPALA
[email protected]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014042 ... 3_uu.shtml
Vastaa Viestiin