Kaupin metsästä löytynyt kuollut mies?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
MurderSheWrote
Aloitteleva Besserwisser

Kaupin metsästä löytynyt kuollut mies?

Viesti Kirjoittaja MurderSheWrote »

Onko kukaan kuullut tai lukenut tällaisesta tapauksesta? Viereeni istui tänään bussissa vanhempi mies ja hän alkoi miltei saman tien kertomaan silminnähden järkyttyneenä, miten hänen tyttärensä oli hetkeä aikaisemmin soittanut ja kertonut, että oli löytänyt miespuolisen vainajan ollessaan Kaupissa lenkillä. Kuulemma noin 15 metrin päässä lenkkipolusta oli kalmo maannut. Pelastushenkilökunta oli arvioinut vainajan iäksi 40-50 vuotta ja että ruumis olisi ollut paikalla jo muutaman päivän. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä vainajalla oli löydettäessä päällään - oliko lenkkivaatteissa, vai muunlaisissa tamineissa? Ja jos oli lenkkivaatteissa, minkä takia oli niinkin sivussa polulta, kuin nyt sattui olemaan? Selkäpiitä karmii vieläkin, niin "läheltä" liippas mokoma.
vandt
Jack Bauer

Re: Kaupin metsästä löytynyt kuollut mies?

Viesti Kirjoittaja vandt »

Mikäs siinä noilla tiedoilla karmii? Ihmisiä kuolee, ehkä seinänkin takana. Eihän tuo lähelle sattunut, kun et mitään murhattua tyyliin löytänyt.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
MurderSheWrote
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja MurderSheWrote »

No meitä on erilaisia, toisia karmii, toisia ei. Seinän takana (luonnollisesti) kuollut ei karmisi, mutta tuommoinen oudohkossa paikassa lojuva ruumis, jonka olisin saattanut itse löytää (ei kovin monta hetkeä siitä, kun siellä itse tallasin) kyllä vähän puistatti. :)
Kaustinen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kaustinen »

Varmaan aika luonnollinen reaktio väistää vähän sivuunpolulta, jos tulee esim. huonovointiseksi. Tai sitten voi sairaskohtauksen yllättäessä olla päästä pyörällään ennen lopullista tuupertumista.

Eli luultavasti ei mitään kovin jännittävää taustalla tässä.

Itse olen löytänyt vainajan kauppakeskuksen seinustalta, että eipä sitä koskaan tiedä, joten turha myöskään "pelätä", että mitä voi tulla vastaan.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

... Minä taas tuumailin viime kesänä läheisessä metsässä samoillessani, että nyt jos löydän edes eläimen ruumiin, en selviä siitä järjissäni. Teki jo pahaa koskea edes kuolleeseen gerbiiliini, joka oli pakko ottaa terraariosta pois. Mä en opi koskaan ymmärtämään, miten kukaan kykenee jopa käsittelemään kuolleita. Tokikaan ei varmaan tekisi pahaa totutella kuolemaan koska se on kuitenkin luonnollinen juttu. Katsellaan ensin niitä kuvia kuolleista...

En siis ihmettele jos joku jää löytymättä läheltäkin metsäpolkua. 10-15 metriä on jo etäisyys sinänsä, ainakin sankassa metsässä jossa on puita ja kasvillisuutta edessä.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Vastaa Viestiin