Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
aasintappi
Armas Tammelin

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Off topicia tämäkin mutta jos perheellinen henkilö kuuluu esim Cannareihin, eipä häntä voi kovinkaan hyvänä isänä pitää. Tai tekee rikoksia, lusii jne. Moni vanki itkeä nillittää, että on hyvä isä. Mitä helvettiä? Mitä hän sitten vankilassa tekee? Pitäisikö ehkä olla töissä, viedä lapsia harrastuksiin, lukea iltasatuja, olla läsnä?

Allekirjoitan Dollarin puheet Jannesta täytsin. Mutta jos tämän kuulajutun henkilöitä miettii, niin se alkupullistelu kun katoaa voi alkaa samanlainen pillitys perhetapaamisten puutteesta jne. Silloin on se hetki kun pitää katsoa peiliin ja kysyä itseltään: miksi oli niin heikko, että sorruin rikoksen tielle? Miksi hylkäsin perheeni ja lapseni, miksi vaihdoin sen kaiken vankilaan? Miksi olin heikko idiootti ja liityin moottoripyöräkerhoon. Sillä liittyessäni kerhoon tiesin, että se tulee olemaan etusijalla ja perhe kakkossijalla.

Mitä ehtii tapahtua perheessä viidessä vuodessa: viisi joulua, juhannusta, ehkäpä parit rippijuhlat, ylioppilasjuhlat, koulun päättäjäiset, jatko-opintopaikat, lapsen armeijaanmeno, yhteiset lomamatkat... Lapsi tulee koulusta ja häntä on kiusattu. Tai mikä tahansa arjen murhe lapselle... koulun vanhempainillat, vanheimpainyhdistysten järjestämät kouludiscot ja myyjäiset... Isä ei ole missään läsnä, kaikki nämä oli mielekkäämpää vaihtaa annespallon potkimiseen vankilan sisäpihalla? Oli mielekkäämpää vaihtaa "kovaan" jengielämään?

Isä on puikkojen takana, soittaa viisi kertaa viikossa ja pyytää rahaa ja nappiverkkareita ja iltasanomia viikonlopputapaamisen tuliaisiksi. Isä suuttuu eikä ymmärrä, jos et mene tapaamaan joka viikonloppu.

Tuota on pojilla nyt aikaa mietiskellä puoli vuosikymmentä. Oma vika, ei sympatiaa.
Metal
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Metal »

Alamaailmassa on se huono puoli, että etenkään vasikat eivät yleensä usko muuta kuin kylmää terästä. Ja ainoa tapa kuitata velat vasikoinnista on tappaa vasikka, koska peli on yleensä siinä vaiheessa enemmän tai vähemmän pelattu linnareissun takia muutenkin. Tällä on yleisestävä ja erityisestävä vaikutus, kun vasikka putoaa pelistä pysyvästi ja muut tietävät, että voi käydä köpelösti jos heittäytyy suulaaksi. Isommassa maailmassa, kuten kartellit, on yleistä tappaa vasikoiden lisäksi myös heidän sukulaisensa, lapsensa ja muut läheiset.

En ihannoi kyseistä toimintaa, totean vain kuten se on.

Mietityttää vain, kuinka monilla miljoonilla huumekauppaa tehdään mikä ei tule koskaan ilmi kytille. Kun arvioiden mukaan n. 5-10% rikoksista tulee ilmi, jokaista pirikiloa kohti pitäisi mennä läpi 10-20kg...
ofoni
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ofoni »

DollariExpress kirjoitti:kaksinkertainen murhaaja on hieman eri asia.immu ei itke kohtalonsa perään kuten raninen.
raninen teki murhat selvinpäin,lusi toisen ,teki taas murhan ja nyt itkee,oikein tekee kirjaa ym että lapset ja niiden kaverit varmasti tietää vielä 10 vuoden päästäkin että isä on
murhannut kaksi ihmistä, eri kerroilla vielä

ei pidä tehdä jekkua jos ei perse kestä kakkua.
Aivan ei pidä vetää suklaata netissä ohi, jos ei kestä seurauksia (suklaakakkua) :mrgreen: No joo, Janne surmasi rotan joka varasti kavereiltaan ja vielä vasikoi, toinen oli rikollisjohtaja, joka varmasti tiedosti riskit, ei kannata tehdä tosiaan jekkua,jos ei tosipaikan edessä ole valmis vastaamaan huutoonsa :mrgreen: Eli Janne surmasi rikollispiireistä henkilöitä ammattimaisesti, toimialalta jolle kumpikin oli vapaaehtoisesti menneet ja tiesivät että työsuhteseen kuuluvat tälläiset asiat, varsinkin jos hommissa perseilee. Mitä huumekauppiaisiin tulee, niin nämä tuovat kamaa, joka koukuttaa lapsia, nuoria, tuhoaa helvetisti elämiä, aiheuttavat väkivaltaa kaikenlaista paskaa yhteiskuntaan. Joo eikö ihmisiä saa rikollispiireistä saa tappaa selvin päin ja toimia ammattimaisesti, pitäisi olla vaikka Immun tuomien huumeiden vaikutuksen alaisena? :roll: :mrgreen: Mutta sytyttele sinä vain kynttilöitä rotille ja vasikoille :shock:

En mä ole sanonutkaan, ettäkö Immu tai muu olisi surkutellut kohtaloaan. Mä vaan toin esiin mielipiteeni, että hänellä on ollut arvomaailma sen suhteen, että on tiennyt, että voi joutua esim. lapsista eroon kiinni jäädessään, kumpi on tärkeämpää lisää mammonan ja statuksen haaliminen vai riski päätyä eroon lapsistaan. Ei noita rikoksia ole sen vuoksi tehty että olisi nälässä oltu, olisihan Immu voinut myydä vaikka bemarinsa ja ajella riisikipolla,mutta ei. Samoin olisi voinut myydä talon ja muuttaa vuokralle, niillä rahoilla perhe olisi elänyt aika monta vuotta. Mitä luulisit, kumman lapset valitsisivat: isä kotona, perhe vuokralla ja isä ajaa vanhalla autolla vai isä linnassa, perhe asuu omakotitalossa ja pihassa on bemari.

Kiva, että lopetat off topicin, sehän tarkoittaa, että sä lopetat viestien lähettelyn kokonaan, koska sun viestisi on off topicia ja jutut vaihtuu koko ajan.
ofoni
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ofoni »

Ja ethän sä nyt niin vitun taukki ole, että sä vertaat Jannea, joka on saanut lapsen vankilassa ollesssan ja joka kokee, että lapsi on hänelle elämänsä tärkein asia kaveriin, jolla on lapsi entuudestaan ja joka tekee tietoisen valinnan rikoksista ja mahdollisesta lapsista eroon joutumisesta? :shock:

Jannehan olisi aivan hyvin voinut olla edes syyllistymättä noihin surmiin, jos hänellä olisi ollut lapsi ennen niiden tapahtumista! Tiedän hyvin monta henkilöä, joita lapset ovat muuttaneet todella paljon ja jotka ovat jättäneet rikollisen elämän taakseen, koska arvostavat enemmän perhettään, kuin rikoksilla rahan tekemistä.
otonmamma
Alokas

Viesti Kirjoittaja otonmamma »

Hyvää huomenta kaikille!
Tämähän on sellainen juttu että näitä viestejä ei kenenkään järkevän kandeis lueskella ja vielä vähemmän kommentoida mut hei minkäs teet..
Mä voin sisäpiiritietona kertoa teille kaikille yökastelijoille joiden elämä perustuu muiden ihmisten asioiden spekuloinnilla että immu on maailman paras isä lapselleen ja aivan huippu aviomies mulle ja jos tässä nyt muutaman suven saunareissu tulee niin mitä vittua siitä??
Se on kuulkaa oikeeta rakkautta että tällaiset jonninjoutavat paskapuheet ei meidän venettä kaada
Joo ja jos joku mua haluu tuijotella kauppajonossa immun "rötöksien" takia niin voi voi sentään on ollut ko.herran kanssa niin mielenkiintoinen matka kuljettavana että oksat pois!!

Hyvää kesää kaikille!

Jonna
Immun rakastava vaimo
Tuliluikku
Alokas

Viesti Kirjoittaja Tuliluikku »

Siinä on vakka valinnut kantensa!

Ei siinä mitään pahaa ole että puolustaa miestänsä mutta ylpeys (paistaa läpi) siitä että oma äijä ja lasten isä on tuomittu rikollinen ja huumekauppias on mielestäni sairasta. Varmasti jälkikasvu on ylpeitä isän ja äidin maineesta ja julkisista mielipiteistä :roll:

Ok mä ymmärrän että kun sen toisen maailman mukaan päättää elämäänsä elää niin sitä eletään sitten loppuun asti. Harmi vain että tällä kuten useilla muillakin kerroilla näistä kärsivät tötöilevien vanhempien lapset.

Jos aikuisten maailma on kova niin on sitä myös lasten. Jos koulussa kiusataan kun et omista uusimpia trendilenkkareita tai pleikkaria niin mitäs kun isäsi on lehtien palstoilla päiväänsä paistatteleva tuomittu huumekauppias ja äiti uhoaa netissä kuinka vuosien huumetuomio on verrattavissa saunareissuun.

No tämä on VAIN minun mielipide ja todettakoon että meitä on moneen junaan, huh, huh!
DooM
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja DooM »

Rahan perässä täällä itse kukin sätkii omalla tavallaan ja jos liikkuu siellä harmaammalla alueella saattaa joskus napsahtaa. Äidin / vaimon viestissä en mitään uhoa aistinut vaan lähinnä sen että asiaan on asennoitu ihan niin kuin kuuluukin. Turha itkeä kun paska on jo housussa, maito kaatunut pöydälle ja 10 muuta sananlaskua. Turha niitä pirujakaan on seinään etukäteen maalata.

Tsemppiä vaan.
Jaakko Kolmonen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

Kaizer Sose kirjoitti:Jotenkin ei olisi Immusta uskonut kun sentään yrittäjä ja korkeassa asemassa kuulissa. Meinaan että luulisi noiden prospectien ym näyttöä antavien laitettavan noihin kama kauppoihin ennemmin kuin asekersantin joka julkkis. Voipi myös olla että tietoni vanhentuneita tai totally vääriä;)
Hyvä huomio!
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
Kalistinpää
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Kalistinpää »

otonmamma kirjoitti:Hyvää huomenta kaikille!
Tämähän on sellainen juttu että näitä viestejä ei kenenkään järkevän kandeis lueskella ja vielä vähemmän kommentoida mut hei minkäs teet..
Mä voin sisäpiiritietona kertoa teille kaikille yökastelijoille joiden elämä perustuu muiden ihmisten asioiden spekuloinnilla että immu on maailman paras isä lapselleen ja aivan huippu aviomies mulle ja jos tässä nyt muutaman suven saunareissu tulee niin mitä vittua siitä??
Se on kuulkaa oikeeta rakkautta että tällaiset jonninjoutavat paskapuheet ei meidän venettä kaada
Joo ja jos joku mua haluu tuijotella kauppajonossa immun "rötöksien" takia niin voi voi sentään on ollut ko.herran kanssa niin mielenkiintoinen matka kuljettavana että oksat pois!!

Hyvää kesää kaikille!

Jonna
Immun rakastava vaimo
Joo, hieno mies ja upea isä epäilemättä, mitä nyt vähän muiden lapsille kuskailee huumeita.
Toivotaan huumepaskan levittäjälle oikein pitkää saunareissua.
:D
- Oderint dum metuant -
Metal
Armas Tammelin

Huumeita on monin paikoin vaikea mieltää rikolliseksi toiminnaksi. Ymmärrän, jos joku tappaa tai hakkaa jonkun ja varkaus ja petoskin on paljon pahempi rikos kuin huumerikos. Huumerikoksissa homma perustuu yleensä vapaaehtoisuuteen, se on kauppaa josta hyötyy sekä asiakas että kauppias. On todella vaikea lukea vakavalla naamalla terrorismirikosten yksityiskohtaisia perusteluita ja "erittäin ankaria rangaistuksia" 8 vuoden rangaistusmaksimilla teoista joilla valmistellaan pahimmillaan tappamaan satoja ihmisiä, kun muutamasta viherkasvista tai nappulasta saa 10 vuotta linnaa. Ylipäätään koko huumekauppa on olemassa siksi, että huumeet on kielletty, joten miellän itse huumekaupan enemmän valtioiden sääntelystä johtuvaksi seurannaisrikollisuudeksi kuin varsinaiseksi rikollisuudeksi.
Jaakko Kolmonen
Harjunpää

Metal kirjoitti: Huumerikoksissa homma perustuu yleensä vapaaehtoisuuteen, se on kauppaa josta hyötyy sekä asiakas että kauppias.
Aika vaikea on nähdä tuo mainitsemasi molemmin puolinen hyöty :D
Metal
Armas Tammelin

Myyjä saa rahaa, ostaja saa tuotteen. Kauppa se on mikä kannattaa. Tietenkin asia ei ole näin mustavalkoinen, ja huumeisiin liittyy riippuvuutta ja kiristystä ja huijausta. Nämä ovat markkinailmiöitä joita luovat valvonta, aineiden suuri kysyntä tarjontaan nähtynä, riippuvuus ja sitten tietysti se, että "alalla" on kaikenlaista vipeltäjää joilla ei välttämättä hissi mene ihan ylös asti. Lähtökohdiltaan huumekauppa on kuitenkin ostajan ja myyjän välillä vapaaehtoista, ja ostaja voi jättää ostamatta, jos tuote ei täytä hänen mieltymyksiään. Varas vie kysymättä ja rikkoo vaikka kuinka ison lukon ja tappaja tappaa.

Tietysti noista kauppaehdoista voidaan olla aina montaa mieltä, vähän niin kuin on prätkäjengit, huumekartellit ja sitten S- ja K-ketju.. :lol:
Jaakko Kolmonen
Harjunpää

Tästä " bisneksessä" tuli 10v kesäsaunaa ja kuluttajakin jäi ilman tuotetta :D
Laplandia
Alokas

Viesti Kirjoittaja Laplandia »

Immun tuomio perustuu varmaan tähän Suomen valtion säästöpolitiikkaan eli olis tullut liian kalliiksi koppikorvaukset. Mielestäni on lisäksi aivan älytönta alkaa ulkopiirissä olevien jeesustelemaan ja säälittelemään vankilatuomion vaikutuksia perheeseen. Jokainenhan me tiedetään mutta mitä järkee alkaa aikuisten miesten niitä tänne itkemään.. varsinkaan jos ei itse ole istumassa. Vaikka puoliso olisi vankilassa niin arki kulkee yhtälailla ja toleranssia voi säätää vaikka sillä että miettii ettei se toinen ole kuollut kuitenkaan tai kuolemansairas.
Itsekin kuulun ns sisäpiiriin. Jokainen meistä jokainen ns sisäpiirin vaimoista on tiennyt jo alusta asti mitä voi tulla tulevaisuudessa kun toinen osapuoli on ns 1 % kerhossa. Aina tietty toivotaan että ei mitään tuomioita tulisi mutta harrastuksen vaarat on ollu hyvin tiedossa alusta asti. Lapset on tietenkin syyttömiä tähän mutta ei pidä kenenkään luulla että lapset estäisivät aikuisia tekemästä rikoksia. Jos näin olisi niin ei tapahtuisi murhia, pedofilia juttuja jne ..
Tsemppiä Jonna t Rouva R.
Algot
Alokas

Viesti Kirjoittaja Algot »

Syytteeni oli kaksi osainen.edelleen olisin järkänny jonkun auton mihin mömmöt olis pitänyt toimittaa.kaikki asianomaiset kertoivat ettei minulla ole mitään tekemistä auton kanssa ja. Eivät ole nähnyt minua silloin koko päivänä.lisäksi olisin rahottanut toimintaa 20000 € minulla oli omaa teknistä todistelua ettei minun rahani voi olla huumekaupissa.lisäksi minulla oli kaksi omaa todistajaa mihin olen rahani käyttänyt.lisäksi heillä oli teknistä todistelua ( kuitti) mihin ovat. Rahoja käyttäneet.hovi oikeuden päätös näkee asian niin että minulla on ollut jotain muutakin rahaa ( kani kuitit) minkä olen krp:tä pyytänyt tutkimaan.no he eivät toimineet näin.koska se ei sovi heidän suunnitelmiin.en tiedä miten pitäisi oikeudessa vastata muuta kuin syytteen mukaan. Jos syytteessä lukee tämä väitetty 20000€ ja pystyt aukottomasti todistaa että näin ei ole.sit katsotaan et mulla ollutkin jotain muuta rahaa.saldoksi jää et on aivan sama mitä siellä. Sanoo jos näin on raskauttavan todisteen voi vetää syytteen ulkopuolelta.nää asiat selvii papereista ni ei tarvi arvuutella ja lässyttää mitään. Tietty oma fiilis on et heppoisin perustein tuli kybä. Vitut siit mua ei linna lannista .mitä tohon isyyteen toi poika osaa matikkaa kirjottaa lukee ja on edustusjoukkueen paras futaaja. Ennen kun hän ees menee kouluun.Miten teil? Faktat faktoina hiiret! T.immu
Vastaa Viestiin